Als ik mee mag ROFL-en doe ik dat van tijd tot tijd jah... bestimmt!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij fp commentaar hier
volgende week vrijdag lekker lang weekend weg metquote:Op donderdag 23 november 2006 10:56 schreef Joene het volgende:
[..]
nog 15 dagen en 4 uur en ik mag hier voorgoed weg
Leukquote:Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
volgende week vrijdag lekker lang weekend weg met
Je gaat naar de kapper?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Leuk
Volgende week donderdag onder![]()
en 3 december verhaardag
![]()
Sjeweets toch.... Marschieren zum Paris!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef Joene het volgende:
Toll Immer 111111111111 ! Lollercopter tiefus topiek !
Ondertrouw... Heel vetjes ouwe!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Leuk
Volgende week donderdag onder![]()
en 3 december verhaardag
![]()
Formaliteiten enzoquote:Op donderdag 23 november 2006 11:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sjeweets toch.... Marschieren zum Paris!
[..]
Ondertrouw... Heel vetjes ouwe!
Wel gaaf... Je bent echt hard op weg naar 'Heim ins Reich'!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Formaliteiten enzoMaar goed het hoort erbij en is weer een klein stapje dichterbij
![]()
Vrouw / StationWagen / kind / Hond zal het wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wel gaaf... Je bent echt hard op weg naar 'Heim ins Reich'!
Heyz gozert, alles goed?quote:
Stimmtquote:Op donderdag 23 november 2006 11:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Vrouw / Stationwagen / kind / hond = wilders
ik en mijn aanstaande willen wel zo een labrador ofzoquote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef n00cL30n het volgende:
Stationwagen heb ik al...
Vrouw/kind/hond zal het bij mij worden. Als de hond door gaat.
Nietquote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit ook aan zoeen sjiek hendige viervoeten te denken. Maar Kat en ik zijn allebei werken overdag. Dus hoe moet je dat dan doen?
hond ceaupe, kind'ren in de buaht opzoekah die je poedul willen uitlaten en hopla!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit ook aan zoeen sjiek hendige viervoeter te denken. Maar Kat en ik zijn allebei werken overdag. Dus hoe moet je dat dan doen?
Hoorde dat "Labradoodles" sjiek hendig waren.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
ik en mijn aanstaande willen wel zo een labrador ofzo![]()
Een poedel? Nee man! Ik wil er zoeen die marokkanen aan stukken trekt!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hond ceaupe, kind'ren in de buaht opzoekah die je poedul willen uitlaten en hopla!
Weaun jè in Duh Haag ofzeau?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Een poedel? Nee man! Ik wil er zoeen die marokkanen aan stukken trekt!
[afbeelding]
pak dan een kuitenbijter, kan je m naderhand zelf afranselen als je wilt.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja waarvan mijn lief 24 uur , en ik 40 . en heb een Pa die ook met zijn eigen hondje wandelt en dan wel graag de onze ook mee zou nemen. Maar omdat ik vind dat ik die daar niet mee mag opzadelen heb ik dus nu ook nog geen hond.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jullie werken toch ook allebei?
Deze is dan helemaal de bom....quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geweldig.. die beesten denken dat ze de hele wereld aan kunnen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pak dan een kuitenbijter, kan je m naderhand zelf afranselen als je wilt.
ik heb een teckel....
en die is echt stoer!
PASTA PWNAGE!quote:
Dat is ook een rede waarom wij geen hond of ander dier hebben.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja waarvan mijn lief 24 uur , en ik 40 . en heb een Pa die ook met zijn eigen hondje wandelt en dan wel graag de onze ook mee zou nemen. Maar omdat ik vind dat ik die daar niet mee mag opzadelen heb ik dus nu ook nog geen hond.
Volgens mij niet, ik zag afgelopen weekend nog een griet ermee door het bos lopen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Joene het volgende:
Is zo een beest niet verboden in NL ?
whehehhee heb je die wel is in het echt gezien of is dat het beeld wat je krijgt na een dutchgangbang party ?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Men die hond z'n bek lijkt een beetje op de kut van Sylvana.
Och het is een lieve meid... alleen een beetje een rare voorkeur in mijn ogen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Men die hond z'n bek lijkt een beetje op de kut van Sylvana.
Tja.. FF is vandaag ook niet zo geweldig hier.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
IE is er vandaag al 16 (!) keer uitgeknald. Het gaat weer goed.
Er is een kennel in Steenbergen die ze van tijd tot tijd fokt:quote:Op donderdag 23 november 2006 12:49 schreef Joene het volgende:
Is zo een beest niet verboden in NL ?
Echt supergaaf zo een hondquote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef n00cL30n het volgende:
Om nog even hier op terug te komen....
[..]
Er is een kennel in Steenbergen die ze van tijd tot tijd fokt:
hier dus!
Jups....quote:
Of dat nu gebeurd door eigen toedoen, of door het toedoen van je hond... Maakt toch niets uit?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Totdat ie ff gaat schudden met z'n bek. Heb je een hendig sjieke woonkamer met snot.
quote:
Zoals het hoort! Woei! Maar jij hebt veel tijd met het beestje?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:08 schreef Jerruh het volgende:
n--c: onze teckel denkt dat ook, die is echt nergens bang voor! en zijn zusje, die voor de jacht wordt gebruikt, heeft al eens een wild zwijn gedood.
maar onze max is evenmin stoer! als herdershonden met hem willen vechten, delven ze het onderspit haha!
Het is ook wel een poepie hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje en ik hebben gewoon mijn ouders 2 honden aangepraat
De zogenaamde lease-honden
[afbeelding]
Moos![]()
quote:Command: PASS ********
Response: 530 User XXXXXXXXXXXX cannot log in, home directory inaccessible.
Error: Unable to connect!
je zet een ftp op neem ik aan ?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het is ook wel een poepie hoor.
Hey J. wat doe ik fout man.....
[..]
Humorquote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Joene het volgende:
Maar je hebt geen rechten op een homedir met een bepaalde usert.
Juh.. Zover was ik ook...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Joene het volgende:
Maar je hebt geen rechten op een homedir met een bepaalde usert.
kom ff op msn.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
Bizarre is, als ik dan de default FTP weer aanzet, ik dan gewoon kan inloggen....
Moet ik dan weer ergens toch een 'Everyone' toevoegen?
Kan niet connecten?quote:
kutjappen.quote:
succesquote:Op donderdag 23 november 2006 15:43 schreef n00cL30n het volgende:
Godver.. dan nog maar een keertje Live Messenger proberen!
Mogguh.. Ben er nogsteeds niet achter waarom die nieuwe FTP het nou niet deed he?quote:
Je prutst gewoonquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mogguh.. Ben er nogsteeds niet achter waarom die nieuwe FTP het nou niet deed he?
Hahahahahaha... En bedankt voor de assistentie gozert.quote:
Gaston ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:35 schreef miss_bleu het volgende:
Gooooedemorgen
Kan nog minstens 6 haakjes strakkerquote:Op donderdag 23 november 2006 14:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Zijn bandje zit niet goed...
Ow ja, het "Kijk. Tieten! Nu moet je iets kopen" principequote:
uhuhquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, het "Kijk. Tieten! Nu moet je iets kopen" principe
die hoer is doer!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:55 schreef Joene het volgende:
Nou ik wil haar wel kopen ? ies goed voor de verhuur.
ik wil de Wiiquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb opeens zin een PSP te gaan kopen.
Goed idee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu gaat zometeen voor een broodje donner
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu gaat zometeen voor een broodje donner
Wanneer komt die bleu , ik twijfel tussen die en de ps3quote:
Heeft niets met registratie jaar van doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef Oversight het volgende:
vanaf welk registratiejaar mag je hier komen?
Het jaar voordat jij registreerde.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:41 schreef Oversight het volgende:
vanaf welk registratiejaar mag je hier komen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeft niets met registratie jaar van doen.
Vriendin en ik willen allebei nog een DS en naast deze twee rakkertjes ook nog een Wii in de toekomst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Wanneer komt die bleu , ik twijfel tussen die en de ps3
8 decquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Wanneer komt die bleu , ik twijfel tussen die en de ps3
heb ook de DSquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:15 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz....
[..]
Vriendin en ik willen allebei nog een DS en naast deze twee rakkertjes ook nog een Wii in de toekomst.
Ik heb er veel over gehoord.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb ook de DS
Nieuwe Rayman spel is zooooo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |