Die heb ik al gelezenquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:51 schreef livEliveD het volgende:
Hier is wel een test van de consumentenbond maar daar heb ik geen toegang toe
Ja dat topic zocht ik ook inderdaad. Maar bidget is best van doorslag gevend belang mbt de kwaliteit van die dingen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:01 schreef Oblivion het volgende:
Advies nodig: flatscreen televisie.
Alleen is het budget wat hoger....
[High Definition & Multichannel Audio] #6quote:
Die full HD decoder (tuner) zit vaak in de TV gebouwd, heb je geen extra set-top doosje nodig dus.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan? Heb je een full HD decoder? Heb je al HD DVD? Heb je een xbox360?
Ja maar en dan? Er is op dit moment één kanaal in nederland die HD uitzend.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Die full HD decoder (tuner) zit vaak in de TV gebouwd, heb je geen extra set-top doosje nodig dus.
Deze bijvoorbeeld
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1167501quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:15 schreef Panick het volgende:
[..]
[High Definition & Multichannel Audio] #6
Full HD (1080p) ga je niet vinden voor 2000, bij lange na niet.
Denk dat je die pas rond de 3000 gaat vinden.
Wel waar: de Sharp LC-37GE1E is Full HD en net geen 2000 euro. Helaas heb ik hem nog niet in actie gezien, dus weet ik niets over de beeldkwaliteit. Ik heb er zelf ook interesse in, vandaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:15 schreef Panick het volgende:
[..]
[High Definition & Multichannel Audio] #6
Full HD (1080p) ga je niet vinden voor 2000, bij lange na niet.
Denk dat je die pas rond de 3000 gaat vinden.
Xbox 360, toekomst en de enkele zenders die @home al aanbiedtquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Mensen nogmaals, wat moet je in hemelsnaam met een full HD tv in Nederland?
En een beetje op de toekomst zijn voorbereid, het is jammer als je nu een tv koopt die over een paar jaar eigenlijk alweer ouderwets is. Tot slot kun je ook Full HD zenders ontvangen met bepaalde satelliet-ontvangers.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Xbox 360, toekomst en de enkele zenders die @home al aanbiedt
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En een beetje op de toekomst zijn voorbereid, het is jammer als je nu een tv koopt die over een paar jaar eigenlijk alweer ouderwets is. Tot slot kun je ook Full HD zenders ontvangen met bepaalde satelliet-ontvangers.
Een paar jaar geleden was XP nieuw, had nog niemand van Talpa gehoord en was 1 Ghz je-van-het. Er is nog zó verschrikkelijk veel beweging in het hele HD gebeuren, met geen enkele tv die je nu koopt ben je klaar voor de toekomst (dwz: langer dan 3 - 5 jaar)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En een beetje op de toekomst zijn voorbereid, het is jammer als je nu een tv koopt die over een paar jaar eigenlijk alweer ouderwets is.
Wat jij en ik zeggen dus.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was XP nieuw, had nog niemand van Talpa gehoord en was 1 Ghz je-van-het. Er is nog zó verschrikkelijk veel beweging in het hele HD gebeuren, met geen enkele tv die je nu koopt ben je klaar voor de toekomst (dwz: langer dan 3 - 5 jaar)
Dan koop ik over 5 wel weer een tvquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was XP nieuw, had nog niemand van Talpa gehoord en was 1 Ghz je-van-het. Er is nog zó verschrikkelijk veel beweging in het hele HD gebeuren, met geen enkele tv die je nu koopt ben je klaar voor de toekomst (dwz: langer dan 3 - 5 jaar)
voor zo'n 1000 euro heb je al een hele beste vandaag de dag hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:17 schreef Jarno het volgende:
Nouja, de dag dat ik 2000 euro voor een beeldbak neerleg moet nog aanbreken, maar ik zou zeker niet alles op alles zetten nu, nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |