http://www.shop.licht-geluid.nl/help_flatscreens.aspxquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef static het volgende:
Weet niet eens wat het voordeel van een plasma of LCD scherm is.
Dat bedoel ik. Waar héb je het over?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef Blanchimont het volgende:
Mooi ding. Maar een contrastratio van 800 : 1 is mij véél te laag.
Niet echt objectief hè.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef insanergy het volgende:
[..]
http://www.shop.licht-geluid.nl/help_flatscreens.aspx
Het merendeel van die opties zegt me he-le-maal niets.quote:
Had ik in Frankfurt, is geen optie.quote:
Hier dan: in mickey mouse taal:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Het merendeel van die opties zegt me he-le-maal niets.
Sorry dat ik de Tweaker uithangquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Waar héb je het over?
Ok, 50" dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef insanergy het volgende:
[..]
Hier dan: in mickey mouse taal:
http://www.vergelijk.nl/info/product_tv_lcd_plasma_helptext/
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef SunChaser het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat je r niet uitkomt, ik zou ook niet weten hoe en wat. Controleer wel meteen de pixels, t liefst in de winkel zelf
www.htforum.nlquote:
Ik begrijp je posting niet zo. Je geeft aan dat je budget 5000 euro is en dan overweeg je een Sharp die voor ca. 1600 euro te koop is. Waar dacht je die andere 3400 euro dan aan te besteden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef static het volgende:
Ja, er zijn tig topics hierover, maar ben een complete n00b wat dit betreft en zie dus door de televisies de kanalen niet meer.
Weet niet eens wat het voordeel van een plasma of LCD scherm is.
Wat ik zoek:Picture in Picture (voor zowel televise-kanalen als DVD en teletekst) Tulpuitgang audio Hoeft geen luidsprekers te hebben snel zappen snel teletekst twee/drie scarts kijkafstand 3.5/4 meter automatisch breed beeld/normaal beeld Digitale televisie HD TV Op een poot, dus niet aan de muur Mooi design (al is dat uiteraard erg subjectief)
Volgens mij doet deze dat allemaal, maar nogmaals: heb er de ballen verstand van. Ik mis vast nog wel enkele dingen die ik graag zou willen, maar ik update later wel.
Budget: 5000 euro.
Een hoge contrastverhouding wil niet perse zeggen dat de beelden een hoog contrast hebben. Een contrastverhouding is de lichtopbrengst van een volledig wit beeld gedeeld door de lichtopbrengst van een zwart beeld. Dus hoe hoger die verhouding, hoe beter de zwartweergave.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Sorry dat ik de Tweaker uithang. Maar hoe hoger het contrastratio, hoe beter de kleuren zijn. Het is echter wel persoonlijk. Ikzelf houd van hoog contrast.
Wat een kletskoek, hier voor ¤ 7,75. En oh ja, TS heeft 5000 euro te besteden, dus een HDMI kabeltje kan er echt ook nog wel vanaf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:36 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Nadeel is dat een beetje HDMI-kabel reteduur is.
Loewe is inderdaad erg goed. 2e optie zou een Samsung 40M71 ofzo zijn, is ook erg goed, en waarschijnlijk een stukje goedkoper dan Loewe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Bigs het volgende:
Ik zou voor de Loewe. Individual 32 gaan. Voldoet aan je budget en heeft alles wat je vraagt en meer(voor PiP moet je er trouwens wel een 2e tuner module bij hebben). Mijn ouders hebben deze pas ook gekocht en ik moet zeggen, het verschil met een Philips van 1500 euro (wat voor zijn prijsklasse natuurlijk een prima scherm is) is wel duidelijk zichtbaar.
Die is een optie, maar als er betere zijn is dat het budget. Lijkt me niet zo heel moeilijk te begrijpen hè?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik begrijp je posting niet zo. Je geeft aan dat je budget 5000 euro is en dan overweeg je een Sharp die voor ca. 1600 euro te koop is. Waar dacht je die andere 3400 euro dan aan te besteden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |