quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:40 schreef macondo het volgende:
Tambourijn
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:52 schreef Soempie het volgende:
Geen idee. Ik ga wel aan het werk.![]()
Dag
bij een voorlopig gebrek aan seks met Lien probeert ie op deze manier wat minder rijpe vrouwen voor zich te winnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Hmmmmzz.....dus als je maar genoeg Romeinen kan opnoemen krijg je vanzelf een punt.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
bij een voorlopig gebrek aan seks met Lien probeert ie op deze manier wat minder rijpe vrouwen voor zich te winnen
Ik bedoel dat je het niet met een 'x' schrijft, hè. Dat dat even duidelijk is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Seks! Seks!
Allemaal ervaringsdeskundigen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef Mark_V het volgende:
Wat een hoop viezeengeziektekenners hier
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Allemaal ervaringsdeskundigen?![]()
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:22 schreef SaskiaR het volgende:
welja:
AIDS
Syfilis
Gonorrhoe
Chlamydia
Platjes
Herpes
Heb je gelijk in, dat zou ik ook zeggen. HIV is namelijk het virus wat overgedragen wordt en AIDS ontwikkel je meestal pas na een paar jaar, maar uiteindelijk is AIDS toch wel de aandoening tgv de seksuele overdracht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:22 schreef Lienekien het volgende:
Iedereen zegt Aids, ik zou HIV zeggen.
Ik vind van niet: de ziekte heet gewoon Aids, die wordt veroorzaakt door het VIRUS hiv. Zo wordt syf bijvoorbeeld veroorzaakt door de bacterie treponema....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
SaskiaR +1
[..]
Heb je gelijk in, dat zou ik ook zeggen. HIV is namelijk het virus wat overgedragen wordt en AIDS ontwikkel je meestal pas na een paar jaar, maar uiteindelijk is AIDS toch wel de aandoening tgv de seksuele overdracht.
Andere aandoeningen zijn bijvoorbeeld nog hepatitis B en candida infectie
Daar ga je even in de fout. In de volksmond wordt het al gelijk AIDS genoemd als je met HIV besmet bent. De juiste benaming is zo'n geval is gewoon HIV-positief. Echter officieël noemt men het pas AIDS als de waarde van ik meen CD40 cellen een bepaalde (lage) waarde bereikt hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind van niet: de ziekte heet gewoon Aids, die wordt veroorzaakt door het VIRUS hiv. Zo wordt syf bijvoorbeeld veroorzaakt door de bacterie treponema....
Maar het HIV veroorzaakt dat je HIV-positief wordt. Dan heb je nog lang geen AIDS.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind van niet: de ziekte heet gewoon Aids, die wordt veroorzaakt door het VIRUS hiv. Zo wordt syf bijvoorbeeld veroorzaakt door de bacterie treponema....
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:34 schreef WooZ het volgende:
gvd ik moet niet meer zo'n uitleg geven, loop ik gelijk een punt mis
Jeuhquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:35 schreef WooZ het volgende:
sikkelcelanemie > grote kans op trombose, echter wel beschermt tegen malariainfectie
Besmet zijn met een virus is in mijn ogen iets anders als een aandoening hebben....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
Daar ga je even in de fout. In de volksmond wordt het al gelijk AIDS genoemd als je met HIV besmet bent. De juiste benaming is zo'n geval is gewoon HIV-positief. Echter officieël noemt men het pas AIDS als de waarde van ik meen CD40 cellen een bepaalde (lage) waarde bereikt hebben
toch een leuk feitjequote:
Pfeiffer is een ziekte op zich. AIDS is een syndroom waardoor andere opportunistische infecties op kunnen treden waardoor je uiteindelijk overleidt. En omdat HIV tot op heden een dodelijk virus is, heb je idd een aandoening, omdat het uiteindelijk fataal zal zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Besmet zijn met een virus is in mijn ogen iets anders als een aandoening hebben....
Ik ben bijvoorbeeld besmet met het Epstein Barr virus (net als 99% van de mensen) maar heb geen Pfeiffer. Heb ik dan een aandoening?
Je vergeet de slaapziekte en de knokkelkoorts. Vast nog wel meer. Dat gaat ook via muggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
toch een leuk feitjekindertjes in Afrika die dat hebben hoeven iig niet onder een klamboe te slapen
Volgens mij is ongeveer een half procent van de HIV-positieven niet vatbaar voor Aids... ze zijn drager van het virus maar ontwikkelen geen afbraak van hun lymfocytensysteem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
Pfeiffer is een ziekte op zich. AIDS is een syndroom waardoor andere opportunistische infecties op kunnen treden waardoor je uiteindelijk overleidt. En omdat HIV tot op heden een dodelijk virus is, heb je idd een aandoening, omdat het uiteindelijk fataal zal zijn
En nu aan het werk![]()
Jij bent geen neger dus die kans is ongeveer 0.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet de slaapziekte en de knokkelkoorts. Vast nog wel meer. Dat gaat ook via muggen.
Daarbij slaap ik liever onder een klamboe dan dat ik cikkelcelanemie heb![]()
daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet de slaapziekte en de knokkelkoorts. Vast nog wel meer. Dat gaat ook via muggen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef Soempie het volgende:
bernoulli
Je blijft me verbazen... wat een vraag, ik heb geen idee!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Soempie het volgende:
waarom is een N-ligger met vallende diagonalen ten opzichte van die met stijgende diagonalen sterker?
Een N-ligger kan behoorlijk wat verschillende dingen betekenen.... deze vraag is volgens mij dan ook niet eenduidig te beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Soempie het volgende:
waarom is een N-ligger met vallende diagonalen ten opzichte van die met stijgende diagonalen sterker?
Maar als je dat ding omdraait heb je dus stijgende diagonalen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
dit is er een met vallende diagonalen. En die met stijgende moet je je dan even voorstellen.
Wat gebeurt er met de staven als je er een gewicht op laat rusten? Waar bevinden zich de druk en trek krachten? etc.![]()
ik dacht dat jij deze vraag zowieso wel zou wetenquote:
ja..en verder?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef Mark_V het volgende:
In het midden wordt hij aan de bovenkant in elkaar gedrukt. dat is prima, want daar issie niet verstevigd
In het midden wordt hij beneden uit elkaar gerukt, dat is prima, want daar wordt een deel van de trek opgevangen door de schuine meuk....
Krijg jij wel eens klachten over slechte seks? Dat je, zeg maar, nooit eens een andere een lolletje gunt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef Mark_V het volgende:
Hmmm, geef mij maar weer bouwkundevragen
Vannacht nogquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens klachten over slechte seks? Dat je, zeg maar, nooit eens een andere een lolletje gunt?
Je schijnt de symptomen te herkennen. Verdachtquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens klachten over slechte seks? Dat je, zeg maar, nooit eens een andere een lolletje gunt?
Dat zal'm zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Homdeck het volgende:
Campert?
Dat is meer: "Heb je vriendin nou een scheur in d'r broek, dan naai ik hem"quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef macondo het volgende:
Def P
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is meer: "Heb je vriendin nou een scheur in d'r broek, dan naai ik hem"
Ook literair hoogstaand natuurlij
Pure poezie.quote:Nooit in m'n leven heb ik iets voor niets gekregen,
zelfs om meisjes zat ik altijd al verlegen.
Nou ben ik bekend en willen zij m'n zakken legen,
maar nu is het te laat want ik kan er niet meer tegen.
Ik hoef geen snollen die kicken op bekendheid,
want die doen hun poten voor elk andere vent wijd.
Geef mij een meisie die echt bij me past,
die mij kan laten lachen en me af en toe verrast.
M'n ideale vrouw is niet een opgefokte griet,
een wijf zonder karakter interesseert me niet.
Speel niet met mijn geduld stuk onbenul,
want ik ben een hardcore boerenlul.
Ik doe wat ik denk wat het beste is,
dus probeer me niet te pesten of te testen miss.
Want ook al ben ik dan zo hetero als wat,
mij maak je niet meer gek met een paar tieten, lieve schat.
We zijn allemaal een doodgewone boerenlul,
dus kom niet naar ons toe met je flauwekul.
We zijn allemaal een doodgewone boerenlul,
dus kom niet naar ons toe met je flauwekul.
quote:bietbijters en ouwe koekhappers
Ik zeg altijd alles in het algemeen,
dus voel jij je aangesproken is dat jouw probleem.
Bietbijters, neprappers gaan voor de bijl,
want niemand kan er tippen aan de O.P. stijl.
Zoiets zei ik toch ongeveer? Naja, moeilijk om het uit te leggen over internet zonder tekeningetje....quote:
Duvel wie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Noem minimaal 2 rappers van DuvelDuvel
Ja, ik zie nu dat het er inderdaad een beetje (understatement) brak staat, sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel ook vaak dingen
Extince komt in mijn ogen aardig in de buurt....quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef macondo het volgende:
Niemand kan tippen aan de O.P. stijl.. DuvelDuvel? Nooit van gehoord..
Staan die namen niet op die bordjes van wie-is-het?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Extince komt in mijn ogen aardig in de buurt....
Oldskool Nederlandse rappers, zolang ze maar geen Brainpower heten![]()
Clip van Wie is ut: http://www.youtube.com/watch?v=rnKAhac3T-w (aanradertje voor nederhopliefhebbers)
Neleos +1quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef Neleos het volgende:
The Chronic
Ik weet helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Neleos +1
Is deze vraag nou voor de rest ook gesneden koek of weet men toch minder van rap enzo dan ik denk?
zoals daar zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:jullie moeten naar échte hiphop luisteren!
en die van DuvelDuvel had ik geweten:'(
Zoals wat? Brrrrrainpowuuurrrrrr?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:jullie moeten naar échte hiphop luisteren!
en die van DuvelDuvel had ik geweten:'(
ik heb er helemaal niks meequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef Mark_V het volgende:
Is deze vraag nou voor de rest ook gesneden koek of weet men toch minder van rap enzo dan ik denk?
Ik zat keihard DuvelDuvel mee te bleren....quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
tss wat zijn jullie traag...ik moest eerst nog m'n appel wegleggen en dacht dat het uitroepteken me de das om zou doen
Wrijf het even inquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
tss wat zijn jullie traag...ik moest eerst nog m'n appel wegleggen en dacht dat het uitroepteken me de das om zou doen
Ik zat te bedenken "tot wanneer?"quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:
Ik ken de helft nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zie mn FoBo maar voor artiesten
En nog wel meer ook, hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar jij weet weel veel van literatuur![]()
@ Nembrio, ik weet waar je huis woont![]()
Deze had ik gewetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Noem minimaal 2 rappers van DuvelDuvel
ik dacht dat dat een reactie op Nembrio wasquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik dacht dat dat een reactie op Nembrio was![]()
RoofingBurner + 1quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
een rozet?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
heeft niets met de bouw te maken.![]()
elektroquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
krokodillenklem
Materialen en/of gereedschappen vroeg je om. Een krokodillenbekklem is een gereedschap.quote:
Ok, dan is dan nummer 2.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Materialen en/of gereedschappen vroeg je om. Een krokodillenbekklem is een gereedschap.
da's 4, een hondje is een fohn die zichzelf voortbeweegt (om dakbedekking mee aan te brengen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:30 schreef Mark_V het volgende:
hondje als in karretje dan...
Nou vooruit Mark_V dan kunnen we door.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef Mark_V het volgende:
fretboor
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef Neleos het volgende:
Dit is een strikvraag
Ook niet goed... ik zoek de ECHTE naam van deze voetballers....quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef WooZ het volgende:
zwarte tulp is ruud gullit dan
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
uhmm heeft iemand al antwoord gegeve?
Zijn de punten uit 441 al geteld? En is de OP niet bijgewerkt of zijn de punten echt sinds 438 al niet bewerkt
Succes zoemp! Etenmaakze....quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef Soempie het volgende:
Bouwkunde en architectuurvragen zijn oke![]()
maar van voetbal weet ik haast niks![]()
En ik heb zo een etentje, dus ik ga even een chaos van de keuken maken![]()
fijne avond!
quote:
quote:OP :
Ranglijst na deel 438
De achternaam van eentje klopt ook nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef WooZ het volgende:
ik neem aan dat de achternamen wel kloppen, als ze andere voornamen hebben vind ik 't niet echt boeiend, die hoor je nooit
Dat is al eentje, Ruud Gullit heet eigenlijk Rudy Dil, hij is nooit erkend door zijn biologische vader (gullit) dus heette hij dil (zo heet zijn moeder)quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Ruud Dil?
Ja dan zitten we straks met iemand met punt en zonder vraagquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga rijden (naar huis dat is)![]()
Jepquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:19 schreef erkel het volgende:
Nuuk >
Jep de Nijldeltaquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Nijl delta in egypte? of bedoel je de stad alexandriè
Jeejquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Jep de Nijldelta
Yuri +1
Dit is de pijlstaartrog met Irwin![]()
[afbeelding]
tentamens gehaald, boeken vergetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:51 schreef Nesle het volgende:
Wat voor titel zal ik de AKQ slowchat is geven?
Mark Vs. Lienekienquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:51 schreef Nesle het volgende:
Wat voor titel zal ik de AKQ slowchat is geven?
Die vind ik best wel leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tentamens gehaald, boeken vergeten
Niks.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die vind ik best wel leuk
En wat is er dan met Mark en Lienekien?
Ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die vind ik best wel leuk
En wat is er dan met Mark en Lienekien?
| Forum Opties | |
|---|---|