Daar ga je even in de fout. In de volksmond wordt het al gelijk AIDS genoemd als je met HIV besmet bent. De juiste benaming is zo'n geval is gewoon HIV-positief. Echter officieël noemt men het pas AIDS als de waarde van ik meen CD40 cellen een bepaalde (lage) waarde bereikt hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind van niet: de ziekte heet gewoon Aids, die wordt veroorzaakt door het VIRUS hiv. Zo wordt syf bijvoorbeeld veroorzaakt door de bacterie treponema....
Maar het HIV veroorzaakt dat je HIV-positief wordt. Dan heb je nog lang geen AIDS.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind van niet: de ziekte heet gewoon Aids, die wordt veroorzaakt door het VIRUS hiv. Zo wordt syf bijvoorbeeld veroorzaakt door de bacterie treponema....
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:34 schreef WooZ het volgende:
gvd ik moet niet meer zo'n uitleg geven, loop ik gelijk een punt mis
Jeuhquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:35 schreef WooZ het volgende:
sikkelcelanemie > grote kans op trombose, echter wel beschermt tegen malariainfectie
Besmet zijn met een virus is in mijn ogen iets anders als een aandoening hebben....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
Daar ga je even in de fout. In de volksmond wordt het al gelijk AIDS genoemd als je met HIV besmet bent. De juiste benaming is zo'n geval is gewoon HIV-positief. Echter officieël noemt men het pas AIDS als de waarde van ik meen CD40 cellen een bepaalde (lage) waarde bereikt hebben
toch een leuk feitjequote:
Pfeiffer is een ziekte op zich. AIDS is een syndroom waardoor andere opportunistische infecties op kunnen treden waardoor je uiteindelijk overleidt. En omdat HIV tot op heden een dodelijk virus is, heb je idd een aandoening, omdat het uiteindelijk fataal zal zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Besmet zijn met een virus is in mijn ogen iets anders als een aandoening hebben....
Ik ben bijvoorbeeld besmet met het Epstein Barr virus (net als 99% van de mensen) maar heb geen Pfeiffer. Heb ik dan een aandoening?
Je vergeet de slaapziekte en de knokkelkoorts. Vast nog wel meer. Dat gaat ook via muggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
toch een leuk feitjekindertjes in Afrika die dat hebben hoeven iig niet onder een klamboe te slapen
Volgens mij is ongeveer een half procent van de HIV-positieven niet vatbaar voor Aids... ze zijn drager van het virus maar ontwikkelen geen afbraak van hun lymfocytensysteem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
Pfeiffer is een ziekte op zich. AIDS is een syndroom waardoor andere opportunistische infecties op kunnen treden waardoor je uiteindelijk overleidt. En omdat HIV tot op heden een dodelijk virus is, heb je idd een aandoening, omdat het uiteindelijk fataal zal zijn
En nu aan het werk![]()
Jij bent geen neger dus die kans is ongeveer 0.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet de slaapziekte en de knokkelkoorts. Vast nog wel meer. Dat gaat ook via muggen.
Daarbij slaap ik liever onder een klamboe dan dat ik cikkelcelanemie heb![]()
daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vergeet de slaapziekte en de knokkelkoorts. Vast nog wel meer. Dat gaat ook via muggen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef Soempie het volgende:
bernoulli
Je blijft me verbazen... wat een vraag, ik heb geen idee!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Soempie het volgende:
waarom is een N-ligger met vallende diagonalen ten opzichte van die met stijgende diagonalen sterker?
Een N-ligger kan behoorlijk wat verschillende dingen betekenen.... deze vraag is volgens mij dan ook niet eenduidig te beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Soempie het volgende:
waarom is een N-ligger met vallende diagonalen ten opzichte van die met stijgende diagonalen sterker?
Maar als je dat ding omdraait heb je dus stijgende diagonalen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
dit is er een met vallende diagonalen. En die met stijgende moet je je dan even voorstellen.
Wat gebeurt er met de staven als je er een gewicht op laat rusten? Waar bevinden zich de druk en trek krachten? etc.![]()
ik dacht dat jij deze vraag zowieso wel zou wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |