Het boefje heeft bekend dat hij sinds vorig jaar al niet meer geloofde (wat ik al vermoedde) maar niks wilde zeggen omdat ie bang was geen kadootjes meer te krijgen.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jelle twijfelde vorig jaar al. 'Dat was niet de echte sint op school.'
Gewend als ie is aan Bram.
Wat is dat nou? Ze mogen pas stoppen met geloven als Bram stopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef shmoopy het volgende:
Nou, dat was dan het eind van een tijdperk in huize shmoop.
Toch leuk dat beide jongens het tot hun 9-e hebben geloofd.
Ze zoeken het maar uit, maar ik blijf iig een believer tot die tijd, jah.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ze mogen pas stoppen met geloven als Bram stopt.
Gelukkig gelooft Mijntje er nog in. Jelle is nu al bezig met leuke surprises te bedenken volgens maquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het boefje heeft bekend dat hij sinds vorig jaar al niet meer geloofde (wat ik al vermoedde) maar niks wilde zeggen omdat ie bang was geen kadootjes meer te krijgen.
Het hoge woord is er nu uit, en de kadootjes gaan gewoon door.
Nou, dat was dan het eind van een tijdperk in huize shmoop.
Toch leuk dat beide jongens het tot hun 9-e hebben geloofd.
Jawohlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef UncleErnie het volgende:
Doet hij het dit jaar nog wel?
quote:In 2008 was Bram van der Vlugt niet te zien als Sinterklaas in De Club van Sinterklaas. Fred Butter nam de rol van goedheiligman in dat jaar tijdelijk over. In het seizoen van 2009 zal hij weer terug keren.
Van der Vlugt blijft de rol van Sinterklaas tijdens de landelijke televisie-intocht vervullen, en eveneens bij verscheidene andere programma's van de Nederlandse Publieke Omroep.
quote:
Waar is het ?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:46 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ga hem zaterdag in het echie zien, de échte Sint! *popel-de-popel*
Volgens mij in Middelburg, toch?quote:
Sinterklaas vergeet geen enkel kind hoor.. hij komt zélfs in Twentequote:Op vrijdag 13 november 2009 08:36 schreef MaLo het volgende:
Ik woon in Twente, daar is de Echte Sint nog nooit gekomen. Laat hem een keer het Twentekanaal op gaan
.
Ik heb het toen op TV gevolgd. Was toch iets te druk voor me.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:41 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Sinterklaas vergeet geen enkel kind hoor.. hij komt zélfs in Twente![]()
(al zou ik bij ons ook de échte sint wel eens willen zien... dan ging ik echt wel naar de intocht kijken!)
"ZOUTbommel" hoor ik een bekende Piet nog zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:14 schreef tong80 het volgende:
Ok
7 jaar geleden was het hier in Zaltbommel.
Idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef Frey het volgende:
[..]
"Zoutbommel" hoor ik een bekende Piet nog zeggen.
Dat zal vast Erik van Muizewinkel geweest zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef Frey het volgende:
[..]
"ZOUTbommel" hoor ik een bekende Piet nog zeggen.
Alle twee geweldige Pietenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zal vast Erik van Muizewinkel geweest zijn![]()
Of was dat nog uit de tijd van Frits Lambrechts en Michiel Kerbosch.
Michiel mis ik wel als wegwijspiet hoor. Die hoorde er echt bij vond ik.
Het was Kerbosch, Wegwijspiet dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zal vast Erik van Muizewinkel geweest zijn![]()
Twents accent vind ik wel leuk klinken, maar dan alleen bij meisjes/vrouwen (Ilse de Lange bvquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:21 schreef MaLo het volgende:
Wij hebben hier altijd een Sinterklaas met een Twents accent. Geen Bram met zijn bisschoppelijk stemgeluid
.
"Kinderen, we maaaken er een grándiooos feeeeest van"
Jij gaat de zak inquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond hem erg leuk in het begin, maar ik vind het nu niet meer zo.
Nou nou, dat doet Sinterklaas toch niet zómaar?quote:
Het was weer geweldigquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:31 schreef RensWisse het volgende:
Bram is de echte Sint! Vooral in combinatie met Hoofdpiet Erik van Muiswinkel.
Ludo was beter als hoofdpiet. dé beste.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:31 schreef RensWisse het volgende:
Bram is de echte Sint! Vooral in combinatie met Hoofdpiet Erik van Muiswinkel.
Cool!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:28 schreef Frey het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)ing-in-schiedam.html
Repetitie.
Eens. Eric van Muiswinkel is een fantastische piet maar Eric Vogel was een betere hoofdpiet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ludo was beter als hoofdpiet. dé beste.
Ik blijf Jos Brink een goede vervanger vindenquote:Op maandag 16 november 2009 09:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens. Eric van Muiswinkel is een fantastische piet maar Eric Vogel was een betere hoofdpiet.
Bram.![]()
Als Bram ooit echt stopt sterft Sinterklaas een beetje.
quote:Op maandag 16 november 2009 09:38 schreef pinquit het volgende:
hoeps, zit ik in dit topic te spieken terwijl mn zoontje meekijkt (3,5) en hij zegt ineens, hey ik zie sinterklaas! ik zit op dat moment bij de repetitiefoto's te kijken dus ik![]()
waar dan?
![]()
bedoelt ie de avatar van freykschrok al
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 09:38 schreef pinquit het volgende:
hoeps, zit ik in dit topic te spieken terwijl mn zoontje meekijkt (3,5) en hij zegt ineens, hey ik zie sinterklaas! ik zit op dat moment bij de repetitiefoto's te kijken dus ik![]()
waar dan?
![]()
![]()
Hartelijke zaterdag.quote:Op maandag 16 november 2009 09:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik blijf Jos Brink een goede vervanger vinden
Joh.quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef RensWisse het volgende:
Wat Jos Brink betreft even voor de de duidelijkheid: Die is al twee jaar niet meer onder ons. Feit blijft dat hij de beste Sint geweest zou zal als Bram vd Vlucht zou stoppen.
Joh!quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef RensWisse het volgende:
Wat Jos Brink betreft even voor de de duidelijkheid: Die is al twee jaar niet meer onder ons. Feit blijft dat hij de beste Sint geweest zou zal als Bram vd Vlucht zou stoppen.
Zelf lijkt mij Hans Kesting wel een goed idee, bekend van het klokhuis en voice-over van die cosmetica-reclames.
Hehe.quote:Op maandag 16 november 2009 09:38 schreef pinquit het volgende:
![]()
Alsof kinderen dat doorhebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Fred Butter, die spreekt ook al die tekenfilmpjes in enzo.. te herkenbare stem misschien?
Joost Prinsen als Sinterklaas? Dat gaan we vast niet doorhebben als hij dat wordt.quote:
Ja kinderen, ik heb iets teveel van de pepernoten gesnoept.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Joost Prinsen als Sinterklaas? Dat gaan we vast niet doorhebben als hij dat wordt.
Ik dacht zelf een beetje aan Terror Jaap als Sinterklaas.
Dat zou er ongeveer zo uit zien dan:
[ afbeelding ]
Precies ze maken mij niks wijsquote:
Johquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef Frey het volgende:
Ik hou van Holland is niet live, zo kan het.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef Frey het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef Frey het volgende:
Ja, schokkend he?![]()
Maar waar het om gaat is dat het erg ongelukkig geprogrammeerd is dit jaar.
Een tijdje terug hebben ze al iets uitgevonden dat ze videorecorder / hdrecorder noemen......quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En beiden worden niet op TV herhaald
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef Frey het volgende:
Als Sinterklaas of als Bramquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef DrDentz het volgende:
Vrijdagavond zit Bram bij Pauw en Witteman.
Heerlijke interactie tussen Aart en Sinterklaas, dit is gewoon pure nostalgie geworden. Ze zijn toch wel ergens iets kwijt geraaktquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://intocht-van-sinterklaas.sinterklaas.klup.nl/
Die van 1986 staat er ook bij, Brams eerste intocht, toch doet ie het alsof ie het al jaren heeft gedaan
Dat zou schitterend zijn ja, maar laat het hem nog maar lang doen, is nog beterquote:Op vrijdag 4 december 2009 03:41 schreef NoBody122 het volgende:
Het zou leuk zijn dat als Bram voor het laatst de intocht doet, dat Aart Staartjes voor 1 keer terug komt samen met de Wegwijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |