Het boefje heeft bekend dat hij sinds vorig jaar al niet meer geloofde (wat ik al vermoedde) maar niks wilde zeggen omdat ie bang was geen kadootjes meer te krijgen.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jelle twijfelde vorig jaar al. 'Dat was niet de echte sint op school.'
Gewend als ie is aan Bram.
Wat is dat nou? Ze mogen pas stoppen met geloven als Bram stopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef shmoopy het volgende:
Nou, dat was dan het eind van een tijdperk in huize shmoop.
Toch leuk dat beide jongens het tot hun 9-e hebben geloofd.
Ze zoeken het maar uit, maar ik blijf iig een believer tot die tijd, jah.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ze mogen pas stoppen met geloven als Bram stopt.
Gelukkig gelooft Mijntje er nog in. Jelle is nu al bezig met leuke surprises te bedenken volgens maquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het boefje heeft bekend dat hij sinds vorig jaar al niet meer geloofde (wat ik al vermoedde) maar niks wilde zeggen omdat ie bang was geen kadootjes meer te krijgen.
Het hoge woord is er nu uit, en de kadootjes gaan gewoon door.
Nou, dat was dan het eind van een tijdperk in huize shmoop.
Toch leuk dat beide jongens het tot hun 9-e hebben geloofd.
Jawohlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef UncleErnie het volgende:
Doet hij het dit jaar nog wel?
quote:In 2008 was Bram van der Vlugt niet te zien als Sinterklaas in De Club van Sinterklaas. Fred Butter nam de rol van goedheiligman in dat jaar tijdelijk over. In het seizoen van 2009 zal hij weer terug keren.
Van der Vlugt blijft de rol van Sinterklaas tijdens de landelijke televisie-intocht vervullen, en eveneens bij verscheidene andere programma's van de Nederlandse Publieke Omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |