quote:
Waar is het ?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:46 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik ga hem zaterdag in het echie zien, de échte Sint! *popel-de-popel*
Volgens mij in Middelburg, toch?quote:
Sinterklaas vergeet geen enkel kind hoor.. hij komt zélfs in Twentequote:Op vrijdag 13 november 2009 08:36 schreef MaLo het volgende:
Ik woon in Twente, daar is de Echte Sint nog nooit gekomen. Laat hem een keer het Twentekanaal op gaan
.
Ik heb het toen op TV gevolgd. Was toch iets te druk voor me.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:41 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Sinterklaas vergeet geen enkel kind hoor.. hij komt zélfs in Twente![]()
(al zou ik bij ons ook de échte sint wel eens willen zien... dan ging ik echt wel naar de intocht kijken!)
"ZOUTbommel" hoor ik een bekende Piet nog zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:14 schreef tong80 het volgende:
Ok
7 jaar geleden was het hier in Zaltbommel.
Idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef Frey het volgende:
[..]
"Zoutbommel" hoor ik een bekende Piet nog zeggen.
Dat zal vast Erik van Muizewinkel geweest zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef Frey het volgende:
[..]
"ZOUTbommel" hoor ik een bekende Piet nog zeggen.
Alle twee geweldige Pietenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zal vast Erik van Muizewinkel geweest zijn![]()
Of was dat nog uit de tijd van Frits Lambrechts en Michiel Kerbosch.
Michiel mis ik wel als wegwijspiet hoor. Die hoorde er echt bij vond ik.
Het was Kerbosch, Wegwijspiet dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zal vast Erik van Muizewinkel geweest zijn![]()
Twents accent vind ik wel leuk klinken, maar dan alleen bij meisjes/vrouwen (Ilse de Lange bvquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:21 schreef MaLo het volgende:
Wij hebben hier altijd een Sinterklaas met een Twents accent. Geen Bram met zijn bisschoppelijk stemgeluid
.
"Kinderen, we maaaken er een grándiooos feeeeest van"
Jij gaat de zak inquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond hem erg leuk in het begin, maar ik vind het nu niet meer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |