Bram is een heldquote:
Die is één meter 63quote:
Nee, want die is slechtquote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef teamlead het volgende:
Fred Butter kan natuurlijk ook gewoon even de intocht erbij nemen
De kleine Pietquote:Op woensdag 19 november 2008 12:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien als zwarte piet dan maar
Ja, dan heet Sint z'n schimmel zeker ineens Snuitje.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet kunnen paardrijden, Hennie Huisman?
Willem nijholt?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik vind het serieus een lastige.
Onze Bram is inderdaad gewoon sinterklaas. Zal hier, bijvoorbeeld bij de NPS, al serieus over nagedacht worden?
Kandidaten:
Rik Felderhof
Willem Nijholt
Wim Kok
Hugo Borst
Harmen Siezen
Er is wel enig gevoel voor humor gevraagdquote:Op woensdag 19 november 2008 12:38 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Peter R de Vries Sinterklaas en Karl Noten als zwarte piet.
Paul De Leeuw heeft een veel te hoge stem. Om het daar even op te houden.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
Het zal mij trouwens niks verbazen als Paul de Leeuw het wil gaan doen.
Hij kan acteren maar dit zou hij wel heel knap en serieus neer moeten zetten wil dat goed gaan.
Is er een stemgeluid vereiste dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:55 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Paul De Leeuw heeft een veel te hoge stem. Om het daar even op te houden.
Die speelde altijd Sinterklaas bij de Avondspits van Frits Spits.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:33 schreef Manu82 het volgende:
Robert ten Brink
Met z'n stem lukt nog wel, maar hij is gewoon te klein en te dik.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is er een stemgeluid vereiste dan?![]()
Hebben ze een bandje van de orginele sinterklaas en daar moet het op lijken?![]()
Dat je Bram nu al jeren kent betekend niet dat het in de toekomst een 1 op 1 kopie moet zijn.
Het is ook weer niet zo dat Paul het geluid heeft van Marc Marie.
Is zeker geen verkeerde optie.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die speelde altijd Sinterklaas bij de Avondspits van Frits Spits.![]()
Laat hem het maar doen.
Ik vind dat Sinterklaas een mooie vriendelijke basstem moet hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben ze een bandje van de orginele sinterklaas en daar moet het op lijken?![]()
Dat je Bram nu al jeren kent betekend niet dat het in de toekomst een 1 op 1 kopie moet zijn.
Het is ook weer niet zo dat Paul het geluid heeft van Marc Marie.
Dan kunnen ze over een paar jaar weer opzoekquote:
Piet Romer ajb niet.. ooit een geniale hoofdpiet (quote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef TLC het volgende:
Louis van Gaal.
Onschuldig kindje komt op zijn schoot en vraagt vertederend ;
"Sint, hoe komt U met een paard het dak op ?"
Louis ; "met een paard het dak op ??? !!!ben jij nou zo dom of ben ik zo slim ???
![]()
Ontopic ;
Niet Aart Staartjes, die is te bekend bij kinderen. Ik ben voor Piet Römer
ik denk niet dat het slim is om met pieten te gaan schuiven. Dat gaat geheid opvallenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef henkde_j het volgende:
Erick van Muiswinkel als nieuwe Sint.
En Rob Kamphues als nieuwe hoofdpiet.
Ik vind dat hij niet echt een vriendelijke uitstraling heeft. Daar kan 'ie zelf ook niks aan doen, maar dat is wel een reden waarom ik hem niet geschikt vind als landelijke sinterklaas.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:39 schreef Gwywen het volgende:
Ik hoor net dat Jeroen Krabbé de nieuwe Sint voor Amsterdam wordt. Van mij mag hij wel Sint voor het hele land worden, goeie neus, goeie stem, goeie lengte, goeie uitstraling.
Bovendien is hij op 5 december jarig.
'Rot op kut kind'quote:Op donderdag 20 november 2008 15:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
de altijd vrolijke Maarten van Rossem
"het is natuurlijk uiterst merkwaardig nietwaar, dat door de simpele constatering dat ik een baard en een mijter draag, als het ware automatisch de verwachting bestaat dat ik dan ook wel kado's zal uitdelen"quote:Op donderdag 20 november 2008 15:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
de altijd vrolijke Maarten van Rossem
Er is wel enig gevoel voor humor gevraagd dus oprotten.quote:
Mannen met lage, langzame stemmen komen kalm, autoritair en warm (kortom: Sinterklaas) over, mannen met hoge stemmen druk, vrolijk en irritant (kortom: Zwarte Piet).quote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is echt een zwarte piet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:12 schreef Noork het volgende:
Edo Brunner
Heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Robert ten Brink is een hele leuke Sint! Dezelfde licht spottende humor als Van der Vlugt ().
Mwah opzich heb je een punt. Al is die voor mij sinds bepaald voorval totaal in waarde gedaaldquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stem voor Ivo Opstelten! Die heeft toch niks meer te doen als Aboutaleb hem volgend jaar opvolgten hij is lang, heeft een zware stem en kan ook vast goed voorlezen uit het Grote Boek
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |