Nee, zo'n topic vind ik ook een geen politiek. Net zoals zou blijken wanneer de kinderen van Van Der Vlies niet/wel naar de kerk zouden gaan ofzo.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon??? Jij zwetst pas. Het is politiek. Iemand uit de denktank van Verdonk die op een uiterst racistische manier te keer gaat. Een topic over de dochter van Jan Marijnissen die geld aanneemt van de chinese communistische partij, zou je ook open laten of niet? Ook als het een column betreft waarvan het waarheidsgehalte zeer aannemelijk is.
Ik neem het je erg kwalijk dat je zo'n topic sluit zonder daar verder argumenten voor te geven.
Tot die tijd blijf je op je handen zitten.... deal.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Luister het hele uur maar na enen. Weet je weer eens waar je lievelingsuser zo druk mee is![]()
Waar moet ik dan mijn vingers laten?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot die tijd blijf je op je handen zitten.... deal.
Aangezien de dochter van Marijnissen gemeenteraadslid is, lijkt me dat wel iets dat past in Politiek. Niet omdat het de dochter van Marijnissen is, maar omdat het een politicus is die steekpenningen aanneemt.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, zo'n topic vind ik ook een geen politiek. Net zoals zou blijken wanneer de kinderen van Van Der Vlies niet/wel naar de kerk zouden gaan ofzo.
Kijk, geen politiek is wat overdreven gesteld, maar het is qua poliitiek maar een vrij zijdelings iets, imho.
Is het niet raar om met een nieuwsbericht plaatsen te wachten tot het nieuws al weer zo'n beetje over is?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot die tijd blijf je op je handen zitten.... deal.
Ik blijf dat onzinnig vinden. Een naaste medewerker van de minister van integratie gaat zich te buiten aan racisme, kom op zeg.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, zo'n topic vind ik ook een geen politiek. Net zoals zou blijken wanneer de kinderen van Van Der Vlies niet/wel naar de kerk zouden gaan ofzo.
Kijk, geen politiek is wat overdreven gesteld, maar het is qua poliitiek maar een vrij zijdelings iets, imho.
Ad Verdonk zit in de denktank van de VVD.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:08 schreef freako het volgende:
[..]
Aangezien de dochter van Marijnissen gemeenteraadslid is, lijkt me dat wel iets dat past in Politiek. Niet omdat het de dochter van Marijnissen is, maar omdat het een politicus is die steekpenningen aanneemt.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is het niet raar om met een nieuwsbericht plaatsen te wachten tot het nieuws al weer zo'n beetje over is?
Dit heeft toch niet zoveel met aasgieren te maken? Het is in het nieuws, het schijnt waar te zijn, het schijnt op radio 1 te komen maar het mag hier niet besproken worden..quote:
Kijk, dat is natuurlijk best belangrijk, wat me overigens niet duidelijk was tijde van het sluiten van het bericht. Dat het verder onbevestigd was speelde ook mee, wat het immers domweg roddel en achterklap zou maken, net zoals het gezever over de geaardheid van Bos wat ik destijds gesloten heb.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ad Verdonk zit in de denktank van de VVD.
Drugshond is er wel goed mee bezig nu. Komt wel goedquote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kijk, dat is natuurlijk best belangrijk, wat me overigens niet duidelijk was tijde van het sluiten van het bericht. Dat het verder onbevestigd was speelde ook mee, wat het immers domweg roddel en achterklap zou maken, net zoals het gezever over de geaardheid van Bos wat ik destijds gesloten heb.
Ik neem het wel even mee naar achter om te vragen wat de anderen vinden.
Thx. Merge-verzoek loopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:57 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende domineerde slotdebat
Die kan op slot want we hebben deze al:
Nationale Lijsttrekkersdebat - nabespreking
Gaan we mergen?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Thx. Merge-verzoek loopt.
Maar de afloop van het debat is toch juist dat volgens De Hond Balkenende de winnaar is? Lijkt me prima dat de discussie daarover door kan gaan in het oorspronkelijke topic.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gaan we mergen?
Slotje leek me eigenlijk onnodig, zeker van het gesloten topic.
a) het zijn 2 gescheiden dingen, afloop debat, of balkenende winnaar en discussie daarover.
b) gesloten topic was het meest recente en midden in een discussie.
Done.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik wil wel het 2e topic opengooien zodat in de tussentijd de lopende discussie verder kan gaan.
Zou niet nodig moeten zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Done.
Vermoeiend trouwens, dat bij praktisch alles wat we doen users hier verhaal komen halen.![]()
Hey, ik kan er niks aan doen dat er een feedback topic is...quote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Done.
Vermoeiend trouwens, dat bij praktisch alles wat we doen users hier verhaal komen halen.![]()
Tja.... zelfs de cartoonrellen waren smooth als ik e.e.a. lees.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zet je er dan even bij wat de politieke relavantie is van die broer van Verdonk? Dat denktankgedoe?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
Toch maar in POL dan? Daar past het ook het beste...
Die mogeljkheid krijg ik niet want het topic is gesloten. Ik heb het aangeboden.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zet je er dan even bij wat de politieke relavantie is van die broer van Verdonk? Dat denktankgedoe?
Dat spreekt namelijk niet uit die column, het werd mij pas duidelijk hier uit de FB.
Ik wil er best een nieuwsbericht over maken maar is het beter om gewoon de hele column te lezen?quote:Je zou natuurlijk ook niet die column in z'n geheel kunnen knippen & plakken, Gewoon een nieuwsbericht met politieke lading van maken, en als bron verwijzen naar de Trouw & Radio 1
Er was laats een topic over een uit z'n contekst gelicht zinnetje uit standpunt-nl, die onderbouwing moet je kunnen overtreffen: Nebahat Albayrak (pvdA) vindt ontsnappen TBSers aanvaardbaar
Dat topic moet gewoon weer open. Het is is nieuws, of het waar is of niet is nog nooit een criterium geweest, er zit een respectabele bron achter.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Die mogeljkheid krijg ik niet want het topic is gesloten. Ik heb het aangeboden.
Ik vind de column niet zo best, als discussie-insteek voor POL. Maar dat is persoonlijke voorkeur.quote:[..]
Ik wil er best een nieuwsbericht over maken maar is het beter om gewoon de hele column te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |