abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43098988
Zojuist op Radio 1 ( http://www.stand.nl ) Nebahat Albayrak (PvdA nr2) vindt het ontsnappen van TBS-er tijdens verlof een aanvaardbaar risico

Hoor het haar zelf zeggen: uitspraak 1 minuut vanaf begin

PvdA

[ Bericht 11% gewijzigd door more op 31-10-2006 16:03:41 ]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:15:46 #2
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43098998
Is dat serieus een quote?
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_43099126
Waarschijnlijk is ze zelf voortvluchtig, check haar naam; Nebahat Albayrak

pi_43099138
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:15 schreef Bombardier het volgende:
Is dat serieus een quote?
Tenzij ik het verkeerd heb gehoord: ja
pi_43099154
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:20 schreef riX- het volgende:
Waarschijnlijk is hij zelf voortvluchtig, check zn naam; Nebahat Albayrak
Is een vrouw!
pi_43099177
En Eerdmans op Radio2 pleit voor een stroomslot, constante stroomschokjes als de TBS'er zich te ver van zijn begeleider bevindt.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:24:58 #7
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43099264
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:22 schreef vw_caddy het volgende:
En Eerdmans op Radio2 pleit voor een stroomslot, constante stroomschokjes als de TBS'er zich te ver van zijn begeleider bevindt.
Dat lijkt er meer op ja.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:26:14 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43099307
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:14 schreef more het volgende:
Zojuist op Radio 1 ( http://www.stand.nl ) Nebahat Albayrak (PvdA nr2) vindt het ontsnappen van TBS-er tijdens verlof een aanvaardbaar risico

PvdA
Hoe selectief. Misschien heb je gemist dat vrijwel de hele Kamer proefverlof, met het daarbij horende risico, wil behouden?

Maar ik denk niet dat je het hebt gemist, je bent alleen weer eens selectief.

Hoe verrassend

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43099431
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:24 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat lijkt er meer op ja.
Kan die begeleider iedere avond met vers vlees thuiskomen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43099651
Tuurlijk is het risico aanvaardbaar. Net zoals het risico dat er duizenden mensen omkomen in het verkeer. Het verkeer stoppen? Nee, want het risico is aanvaardbaar.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:51:07 #11
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_43100054
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef MacKniver het volgende:
Tuurlijk is het risico aanvaardbaar. Net zoals het risico dat er duizenden mensen omkomen in het verkeer. Het verkeer stoppen? Nee, want het risico is aanvaardbaar.
...dat risico is helemaal niet aanvaardbaar....er zijn genoeg maatregelen te noemen die dit tegen moeten gaan.

Die mis ik een beetje bij het proefverlof van TBCS'ers....
Causaliteit....dat is 't.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:51:52 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43100074
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:38 schreef MacKniver het volgende:
Verkeersdoden een aanvaardbaar risico!?

verkeer enzo
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43100229
TBS is zowieso onzin. Wat kost zo'n plaats 700 EUR per dag?
Als de kans op "genezing" klein is gewoon in een gevangenis plaatsen voor het leven.

Bij verlof elektronisch controleren met een enkelband,die bij verwijdering ontploft
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:59:35 #14
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_43100282
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:22 schreef vw_caddy het volgende:
Wedlock
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_43100286
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Verkeersdoden een aanvaardbaar risico!?

verkeer enzo
Verbieden van verkeer kan niet! Levenslang opsluiten van TBS-ers kan wel.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:03:15 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43100386
Er is dan ook niet gezegd dat er niets verbeterd kan of zou moeten worden.

*zucht*

Het zou een stuk schelen als de blaters van Fok! eens een beetje de context in de gaten leerden houden, in plaats van elke weke hersenruft hier gewoon op internet te boeren.

De stelling van Stand.nl was: Proefverlof van TBS'ers moet worden afgeschaft.

Zoals altijd was er een gast om daarover te discussiėren, en dit keer was het Nebahat Albayrak (van de PvdA, tussen haakjes), die in de kamercommissie zit die zich hiermee bezig houdt. Uitvoerig en genuanceerd legde zij (van de PvdA) uit dat het voorbereiden op terugkeer in de maatschappij een belangrijk onderdeel vormt van de behandeling (m.a.w. dat ze noodzakelijk zijn) en dat er nooit gegarandeerd kan worden dat er niets mis kan gaan.

Dat zegt ze (Albayrak, dus, de nr. 2van de PvdA)niet omdat ze een linkse, allochtone TBS-knuffelaar is, dat zegt ze (Albayrak, kamerlid van de PvdA) omdat ze er wat vanaf weet. En ze (dat kamerlid van de PvdA, de nummer 2 zelfs) is niet de enige.

Maar hier op Fok! is het natuurlijk -mager als altijd- weer genoeg om nadrukkelijk even te melden dat een kamerlid (JONGENS, HAD IK TUSSEN HAAKJES AL GEMELD DAT ZE VAN DE PVDA IS?) van de PvdA (je leest het goed, van de PvdA, dus links, dus slap, dus kopje thee terwijl mensen worden verkracht en vermoord) er voorstander van is om alle TBS'ers eigenlijk gewoon maar aan te laten verkrachten.

Zo zijn ze namelijk, van de PvdA.

V. (niet van de PvdA)
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43100997
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:51 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...dat risico is helemaal niet aanvaardbaar....er zijn genoeg maatregelen te noemen die dit tegen moeten gaan.

Die mis ik een beetje bij het proefverlof van TBCS'ers....
Hoe strenger de veiligheidsmaatregelen ook worden er blijft een risico dat mensen dood gaan in het verkeer. Dat kun je niet veranderen mits je al het verkeer niet meer toelaat. In dit geval zijn de verkeersdoden een aanvaardbaar risico.
pi_43101103
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:03 schreef Verbal het volgende:
Er is dan ook niet gezegd dat er niets verbeterd kan of zou moeten worden.

*zucht*

Het zou een stuk schelen als de blaters van Fok! eens een beetje de context in de gaten leerden houden, in plaats van elke weke hersenruft hier gewoon op internet te boeren.

De stelling van Stand.nl was: Proefverlof van TBS'ers moet worden afgeschaft.

Zoals altijd was er een gast om daarover te discussiėren, en dit keer was het Nebahat Albayrak (van de PvdA, tussen haakjes), die in de kamercommissie zit die zich hiermee bezig houdt. Uitvoerig en genuanceerd legde zij (van de PvdA) uit dat het voorbereiden op terugkeer in de maatschappij een belangrijk onderdeel vormt van de behandeling (m.a.w. dat ze noodzakelijk zijn) en dat er nooit gegarandeerd kan worden dat er niets mis kan gaan.

Dat zegt ze (Albayrak, dus, de nr. 2van de PvdA)niet omdat ze een linkse, allochtone TBS-knuffelaar is, dat zegt ze (Albayrak, kamerlid van de PvdA) omdat ze er wat vanaf weet. En ze (dat kamerlid van de PvdA, de nummer 2 zelfs) is niet de enige.

Maar hier op Fok! is het natuurlijk -mager als altijd- weer genoeg om nadrukkelijk even te melden dat een kamerlid (JONGENS, HAD IK TUSSEN HAAKJES AL GEMELD DAT ZE VAN DE PVDA IS?) van de PvdA (je leest het goed, van de PvdA, dus links, dus slap, dus kopje thee terwijl mensen worden verkracht en vermoord) er voorstander van is om alle TBS'ers eigenlijk gewoon maar aan te laten verkrachten.

Zo zijn ze namelijk, van de PvdA.

V. (niet van de PvdA)

Top! En bedank voor de samenvatting van de uitzending, tevens niet triviale uitbreiding van dit topic.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43101453
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoe selectief. Misschien heb je gemist dat vrijwel de hele Kamer proefverlof, met het daarbij horende risico, wil behouden?

Maar ik denk niet dat je het hebt gemist, je bent alleen weer eens selectief.

Hoe verrassend

V.
Hoezo selectief? TS heeft het namelijk over een uitspraak van Albayrak op radio1, lijkt me vrij sterk dat bijna de hele kamer in de uitzending is geweest.

Reactie van jouw is overigens ook weinig verassend, vanwaar elke keer dit soort gezever?
pi_43102057
Toch leuk dat de realistische voorstellen als het gaat om strafrecht toch weer van de linkse partijen moeten komen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:59:49 #21
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43102086
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoezo selectief? TS heeft het namelijk over een uitspraak van Albayrak op radio1, lijkt me vrij sterk dat bijna de hele kamer in de uitzending is geweest.
Alle Kamerleden die voor een mogelijkheid tot proefverlof hebben gestemd, achten het risico aanvaardbaar.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43102384
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Alle Kamerleden die voor een mogelijkheid tot proefverlof hebben gestemd, achten het risico aanvaardbaar.
Ja dat snap ik ook nog wel maar daar gaat het niet over, TS haalt namelijk een uitspraak van Albayrak aan uit een programma van radio1 en wordt beschuldigt van selectiviteit, aangezien ik nog niet vernomen heb dat bijna de hele kamer in dat programma aan het woord is geweest snap ik dat gejank over selectiviteit niet.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:08:21 #23
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43102437
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook nog wel maar daar gaat het niet over, TS haalt namelijk een uitspraak van Albayrak aan uit een programma van radio1 en wordt beschuldigt van selectiviteit, aangezien ik nog niet vernomen heb dat bijna de hele kamer in dat programma aan het woord is geweest snap ik dat gejank over selectiviteit niet.
TS zegt net iets meer:
quote:
PvdA
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43102476
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:08 schreef tvlxd het volgende:

[..]

TS zegt net iets meer:
[..]
En? die mening mag je hier hebben
pi_43102540
Vrijwel alle politici vinden dit dus wat is er zo bijzonder aan? De VVD vindt het zeker ook. Het is namelijjk de uitkomst van de TBS-commissie onder leiding van Arno Visser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')