Dieptepunt van het debat vond ik Jan's opmerking waarin hij met naam en toenaam een schrijnend geval opnoemde; Mevrouw de Wit, 87 jaar, in een zorgtehuis in Amsterdam die niet rond kan komen.
Dat vond ik zwak omdat je een geval opnoemt op 16 miljoen nederlanders, verder niemand die Mevrouw de Wit en haar status kent (wie weet staat ze wel dagelijks bij een fruitautomaat in een snackbar haar geld te vergokken). Gewoon niet doen, heb het dan over gaarkeukens en 1000en nederlanders. Wie weet bestaat ze wel helemaal niet...
Verder vond ik femke wederom zwak. Ze was nauwelijks te horen (al is dat voor mij iets positiefs) maar als ze iets zei deed ze dat niet alleen met haar welbekende stemgeluid, maar deed ze haar mond nauwelijks open in de letterlijke zin van het woord. Haar kijken en lippen komen nauwelijks van elkaar waardoor ze een heel zuur en zuinig mondje kreeg. Erg raar...
Verder vond ik Balkenende wel mooi toen Bos hem aanvloog over de toestanden in de zorg en hij Bos daarna 3 vragen stelde waar Bos natuurlijk het antwoord niet op wist, en vervolgens even aangaf dat er nu 4 zorginstellingen op de 600+ onder toezicht staan en dat als dat er meer moeten zijn Bos maar even moest aangeven welke en dan zouden die van de week nog toezicht krijgen... Daar had hij natuurlijk geen repliek op want het is natuurlijk zo dat de PvdA komend regerings termijn voor zal moeten gaan zorgen in zijn ogen
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_