sluit je op in de douche, doe de deur dicht/sluit de douchekabine/sluit het gordijn goed....quote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef sararaats het volgende:
I didn't do it
ik zal een beetje gebarentaal moeten leren deze week
er komt alleen maar gepiep uit m'n keeltje
mijn neus is een slagveld
Ik zag hem vannacht op het dak lopen, ik hoorde getrappel op het dak en ben toen buiten gaan kijken en daar stond hij met zijn paard op het dak hier.quote:
ik nog nietquote:
Het paard van sinterklaas springt 10000 meter hoog als hij wilt, ieder dak is te bestijgen door de heiligman der heiligmannen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik nog niet
de brave man geraakt hier nooit op het dak
en ook niet door het raam want die zijn heel hoog gelegen
als het niet iets is waar je doorlopend last van hebt,quote:Op maandag 20 november 2006 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je ook een middel tegen een puist?
Ik heb een puist op mijn gezicht
Ben allang van jeugd-puistjes af en nu dus een puist op mijn wang. Heb de neiging om die puist uit te drukken.
dank je wel !quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef senesta het volgende:
Ik vind wel dat ze heel veel op jou lijken hoor Mirage, maar goed, ik heb ook geen foto van OS gezien.
Mooie mannen![]()
Okey, dan wacht ik even totdat hij weg is, gelukkig is het geen joekelquote:Op maandag 20 november 2006 13:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
als het niet iets is waar je doorlopend last van hebt,
dan zou ik het gewoon laten voor wat het is.
Niet aankomen, niet uitknijpen... gewoon laten zijn.
Over 1,5 of 2 dagen is hij wel weer weg.
als je er veel en vaak last van hebt zou ik kamferolie proberen.
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 13:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
dank je wel !
ow !
mijn ukkepuk wordt achtergesteld...
die was er natuurlijk ook bij !
[afbeelding]
en op mij lijken... ik weet het niet..
zelf vind ik het moeilijk om te zien,
ik zie wel de gelijkenissen met OS (en die zijn sterk !! vind ik).
Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als er ook een beetje "mij" bij inzit.
's nachts een beetje tandpasta opsmeren. Droogt ie van in en is ie sneller weg.quote:Op maandag 20 november 2006 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, dan wacht ik even totdat hij weg is, gelukkig is het geen joekel
Leuke kids !!!!!
Die met die olifant
quote:Op maandag 20 november 2006 13:27 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat er wel een hoop van jou in zit hoor Mirage.
Heb je geen kinderfoto's van jezelf op de computer?
Kunnen we even goed vergelijken![]()
Zal het eens proberenquote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
's nachts een beetje tandpasta opsmeren. Droogt ie van in en is ie sneller weg.
daar slaap je goed van heb ik ondervondenquote:Op maandag 20 november 2006 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Paracetamol!!!!!!
quote:Op maandag 20 november 2006 16:45 schreef Mirage het volgende:
[FOK!radio] Oversight en blowen live!
spam
ik heb het vanavond dus mooi rustig in huis.
![]()
Ik sla ook wel eens een dagje over qua eten. Sowieso ben ik geen grote eter. Ik kan mezelf niet volstoppen. Ik eet matig. Eet ik meer dan matig dan voel ik me ziek na het eten.quote:Op maandag 20 november 2006 17:03 schreef Ashavan het volgende:
Het enige waar ik over mopper is het tijdverspillende werkje genaamd koken. Ik eet liever niet dan dat ik moet koken. Gelukkig is eten niet nodig en doe je het alleen omdat het je opgelegd is vanaf je geboorte en is het een verslaving geworden waar je moeilijk van af komt. Maar ja heb eerder al lange perioden niet gegeten dus doe het gewoon nog een keer als het moet
http://tweakers.net/nieuws/45257
Leuk berichtje
Ow, wat lekker joh !quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef Ashavan het volgende:
Mooi.
Hier blijven de meevallers maar komen. Nu zeiden me ouders dat ze het bed, nachtkastjes, bodem, matrassen e.d. voor mij betalen. Scheelt me weer een flink bedrag in aankoop wat ik niet hoef te betalenEn hier zat ik van het begin af aan rekening te houden dat ik alles zelf moest doen en had helemaal niet op support gerekend aangezien niemand die ik ken dat heeft gehad. Die moesten allemaal met niets beginnen terwijl ik heel veel gewoon nieuw haal op deze manier o.O
* Ashavan streept weer een dag op de kalender weg
Toe maar duur. Een vleugel nog wel. Alsof het niets is !!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef sararaats het volgende:
het enige dat ik wens, is een piano
ik hou van het geluid van een vleugel maar die is wel wat groot voor in m'n studiootje
voila
Ik heb moeite om afstand te nemen van die spullen, cd's die ik niet meer luister. Ik denk altijd dat er een moment komt dat ik ze nog eens ga luisteren, ondanks dat het van een andere tijd is uit mijn leven.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef Ashavan het volgende:
Precies en dan ruim je 1x om het jaar op. Gooi je al het oude weg en begin je opnieuw. Gaat iedereen je gek aankijken. Ja maar het jeugdsentiment dan? Opzouten er mee. Het is alleen maar een last wat je los moet laten, een hoofdstuk dat afgesloten moet worden om aan het volgende te beginnen. Iets wat een paar keer moet gebeuren anders wordt je gewoon gek van wat je allemaal wel niet verzameld aan troep in de loop der jaren.
Echt ga eens bij iemand op de zolder kijken. Ik zou iemand zijn die bijna alles in 1x weggooit. Herinneringen zitten in je hoofd en heb je echt geen oud speelgoed voor nodig wat je elke keer achter je kont mee loopt te sleuren.
Ik denk dat zo'n playstation bij mij ook in de hoek belandt, dus ik pas even.quote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef Ashavan het volgende:
Heb nog een omgebouwde Playstation die ik kwijt wil inclusief een stuk of 60games ofzo. Interesse? Ik vraag er niet veel voor hehehAnders wordt het met de verhuizing de prullenbak in geschoven.
ik weet heus wel dat die duur is. het kan zijn dat ik de piano van m'n nicht over ga kopen als zij die niet meer nodig zou hebben. maar dan wil ik eerst in een groter huisje wonen (als m'n grootmoeder komt te sterven, ga ik wonen waar vroeger onze winkel was en heb ik plaats voor een piano)quote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toe maar duur. Een vleugel nog wel. Alsof het niets is !!!!!
Ik heb me net een pizza besteld, dat is het enige dat ik nu wens. Een pizza salami
Tudu tudu. Ga je Mozart naspelen? Kom je in de krant te staan als Belgische Mozartin.quote:Op maandag 20 november 2006 18:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat die duur is. het kan zijn dat ik de piano van m'n nicht over ga kopen als zij die niet meer nodig zou hebben. maar dan wil ik eerst in een groter huisje wonen (als m'n grootmoeder komt te sterven, ga ik wonen waar vroeger onze winkel was en heb ik plaats voor een piano)
voorlopig doe ik het goed met m'n synthesizer
ik heb een kippenschnitzel en patattenpuree in m'n strot geslagen
Ook de manier waarop ze rappen in de muziek, daar stroomt het sadisme vanaf.quote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Ashavan het volgende:
DV er komt weer eens een ICP nummer voorbij op mijn enorme playlist. Een van mijn favorieten. Vind hun sadistische humor zo ontzettend goed
ICP (INSANE CLOWN POSSE) LYRICS
"My Axe"
nee, ik componeer zelfquote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tudu tudu. Ga je Mozart naspelen? Kom je in de krant te staan als Belgische Mozartin.
Friedrich Burgmuller ken ik niet.quote:Op maandag 20 november 2006 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee
Friedrich Burgmüller
kan ik Annemie imponeren met m'n eigengemaakte pianostukken
(mag ik dat zo wel schrijven? anders geef je me maar een tikje)
dat heet inderdaad Bolletjequote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan moet je je neus dicht knijpen en heel hard blazen. Je mond dicht en neus dicht, en dan blazen. Dan springen je oren weer open. Dan hoor je een piep piep de pieper de piep. En boem paff knal, je kunt weer horen.
Ik ga nu een Sinterklaas liedje luisteren. Sinterklaas wie kent hem niet....pepernoten pepernoten pepernoten!!!!!!!!
Ik heb nu dus pepernoten hier staan, van bolletje. Of hoe heet dat merk. Bolletje van die beschuiten.
nopequote:Op maandag 20 november 2006 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen deuken in de auto op die manier?
zijn we aan het flippen?quote:
Foto's!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 19:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
nope
toen woog ik nog geen 50 kg
ik was blij dat ik eens weg kon glippen
quote:
die zijn er nietquote:Op maandag 20 november 2006 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Foto's!!!!
Foto's van jou op de auto
mooie tvquote:Op maandag 20 november 2006 20:08 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
het was even slepen maar hij is er (uiteraard woonde die persoon waar ik hem van kocht in een flat) maar ik heb een puike tv voor weinig geld
dank jequote:
Ik heb het zo:quote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Ashavan het volgende:
Past mooi samen zo
Zit zelf nog te dubben wat voor tv meubel ik mot gaan aanschaffen :S
Zie ik daar de verzamel-albums van de donald duckquote:
Dan moet je even naar ANNEMIE!!!!quote:
Dat is nog maar een klein gedeelte van mijn donald ducksquote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zie ik daar de verzamel-albums van de donald duck
![]()
Ziet er gezellig uit daar!!!!
Niet vanwege die donald ducks dus. Ziet er geordend en netjes uit
Bel haar gewoon op en laat haar naar jou toe komen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef sararaats het volgende:
Annemie woont in Wijnegem
ik mag niet buiten
quote:Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef Ashavan het volgende:
las dat als Opiumfreak
Ziet netjes genoeg uit, of had je die foto net genomen na het opruimen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is nog maar een klein gedeelte van mijn donald ducks![]()
![]()
ach het is nu nog best een zooitje vind ikben een opruimfreak
liever een McFlurry met speculaasquote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bel haar gewoon op en laat haar naar jou toe komen.
Trek je mooie kleding aan en ga je op je synthesizer liggen net zoals je op haar auto deed.
Maak je warme frikandellen klaar met curry en mayo en zeg je van.
ANNEMIE, IK HOU VAN JOU. Stop die frikandel in mijn mond, anders wordt hij koud.
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
liever een McFlurry met speculaas
het is goed dat je weet dat het maar een grapje wasquote:Op maandag 20 november 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo offline
Annemie ga ik opbellen even. Als Sara het niet doe dan doe ik het wel
Grapje dus
in a wayquote:Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef Ashavan het volgende:
las dat als Opiumfreak
ervoorquote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ziet netjes genoeg uit, of had je die foto net genomen na het opruimen?
quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef sararaats het volgende:
- - geen naam met woonplaats - -
ik mag niet buiten
Ja hoorquote:Op maandag 20 november 2006 22:32 schreef sararaats het volgende:
ik zal het proberen
poekiewoekie mag toch
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:10 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen !
Nog iemand balkonhekken nodig ?
Ik heb balkonhekken te koop
quote:
Ik baaahaaaaal dat ik gister niet heb kunnenluisteren. Kan hier ook niet. Comp hier heeft geen geluidskaartquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zal degene die ze op komt halen niet bang maken ...
Wat zijn balkon hekkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zal degene die ze op komt halen niet bang maken ...
Nou, het staat eind van de dag of morgen (of overmorgen) vanzelf onlinequote:Op dinsdag 21 november 2006 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik baaahaaaaal dat ik gister niet heb kunnenluisteren. Kan hier ook niet. Comp hier heeft geen geluidskaart
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat zijn balkon hekken![]()
Ik zoek nl. wel iets om mijn balkon af te zetten voor de hond straks.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, het staat eind van de dag of morgen (of overmorgen) vanzelf online
Ik ben zelf ook erg benieuwd, want heb wel geluisterd maar zette het geluid net even op mute omdat ik boven wat meende te horen.
Ik loop naar boven... gaat mijn telefoon
Je raadt het al ...
Was behoorlijk onverwacht dus ben benieuwd
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]Werd jou gevraagd hoe je kon leven met de smiley voor de zin?
Mijn schuld. Geen idee. Weken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef Mirage het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat die muppels je weer aansluiten ?
Stelletje grapjassen... ja of jij natuurlijk... je moet een overgang van provider natuurlijk laten overlappen
oh !quote:
Het is verleidelijk maar het kost weer een vermogen dat ik niet heb.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
oh !
en je kan niet tijdelijk weer aangesloten worden bij je oude ?
gewoon even de knop om en nog 4 weekjes gebruik ervan maken ofzo ?
En anders maar gewoon een 56k modempje zolang aansluiten en via je telefoonverbinding
Als de verslaving te veel trekt natuurlijk
en anders gewoon afkicken dan maar![]()
Snelle jelle!!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Ashavan het volgende:
Gister nog een overall besteld
[afbeelding]
Mooie combo met de helm erbij
[afbeelding]
In de toekomst eens handschoenen en schoenen regelen.
Gebruik nu zwarte leren handschoenen zonder vingertoppen met spikes bij de knokkels. Zag het op zo'n goth beurs in Rijswijk dus dacht van meteen meenemen.
[afbeelding]
Halloquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef sararaats het volgende:
hoi Dromenvanger
het gaat al iets beter met de keelpijn, heb alleen de hele nacht liggen hoesten en fluimen kotsen
nu zit ik lekker aan de pc met muziek op en dagdroom een beetje over pooky
m'n lerares L.O. is pookyquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Annemie is pooky
oftewel poekiewoekie, toastje, lekker hapje, pannenkoekje, rijstwafeltje, ballerina, pingpong
sorry modje, dit moest eventjes
Nog absurder is de hoeveelheid boeken en info die je in je hersentjes opgeslagen krijgtquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:19 schreef Ashavan het volgende:
Net me boekenlijst in excell bijgewerkt. Absurd gewoon hoeveel ik er heb en nog wil.
Nog absurder is hoeveel er al in zit vergeleken met de meeste mensenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nog absurder is de hoeveelheid boeken en info die je in je hersentjes opgeslagen krijgt
Hoelang doe je over een boek gemiddeld?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:19 schreef Ashavan het volgende:
Net me boekenlijst in excell bijgewerkt. Absurd gewoon hoeveel ik er heb en nog wil.
Waarover?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:27 schreef sararaats het volgende:
ik schrijf verhalen
misschien ga ik ooit een boek schrijven
Sappige verhalen zekerquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ha, wil je wel weten hé
de verhalen zijn gebaseerd op m'n dromen
Ligt aan de hoeveelheid pagina's, grootte van de tekst, hoe zwaar de materie is etc. Heb boeken van 80 pagina's die je binnen 2 uur uit hebt, maar ook van 800 pagina's waar je wel een weekje of 2-3 mee zoet bent. En sommige boeken herlees ik weer als ik wat meer kennis heb opgedaan om het beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoelang doe je over een boek gemiddeld?
En je hebt dan de totale rust om ervoor te gaan zitten? Ik kan dat dus niet. Als ik 10 minuten lees dan gaat het jeuken en het lukt me niet meer. Ik wil dan ook heel snel lezen maar dat heb ik al gezegd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:01 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ligt aan de hoeveelheid pagina's, grootte van de tekst, hoe zwaar de materie is etc. Heb boeken van 80 pagina's die je binnen 2 uur uit hebt, maar ook van 800 pagina's waar je wel een weekje of 2-3 mee zoet bent. En sommige boeken herlees ik weer als ik wat meer kennis heb opgedaan om het beter te begrijpen.
Tis een leuke en nuttige manier om je tijd te "doden". En alle kennis is mooi meegenomen. Een onderwerp uitspitten en zelf aanvullingen doen bij dat onderwerp. Je horizon verbreden via het lezen. Zelf dieper nadenken bij wat je tot je neemt, om zo een bredere visie te krijgen. Ik doe dat op dit moment alleen online bij schrijfsels van mensen op internet. Heb een boek liggen over de filosofie der Vrijheid, wie weet wat daar allemaal instaat. Misschien toch zometeen eens voor de gein open slaan, bevalt het meteen dan word ik misschien aangezet tot lezen. Moeite doen om te lezen is ook nodig, het lezen gaat niet vanzelf. Voor niets gaat de zon op. Dus ik denk dat ik mezelf een trap onder mijn hol moet geven en moet gaan lezen, vanzelf gaat het niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef Ashavan het volgende:
Yup ik ga er dan voor zetten. De ene dag kan ik een heel boek uitlezen, de andere keren is het 30-45minuten per dag en dan duurt het wat langer. Merk wel als dat ik veel boeken heb gelezen dat dan op een gegeven moment na 9 pagina's me oogleden zo zwaar worden dat ik niet meer kan lezen terwijl ik wel wil. Dan moet ik een paar weken niets lezen zodat de kennis even zijn plekje kan zoeken en op dat moment ga ik die kennis ook in de praktijk uittesten of het wel klopt.
Daarna ga ik weer verder met boeken verorberen.
Ook aantekeningen maken en onderstrepen, of sla je alles op in je interne geheugen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Ashavan het volgende:
Heb meestal muziek op de achtergrond aanstaan en hang op een stoel met me boek
Wij zijn het eerst!!quote:Eerste stem in Zwijndrecht
Om 5.30 uur eerste stem in Zwijndrecht
In het stemlokaal in het NS-station van Zwijndrecht kunnen inwoners van de gemeente al om 5.30 uur hun stem uitbrengen voor de verkiezingen van de Tweede Kamer op 22 november 2006.
Dat betekent dat de eerste stem in Nederland wordt uitgebracht in Zwijndrecht.
Zwijndrecht doet mee aan het experiment 'stemmen in een willekeurig stemlokaal' van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Inwoners kunnen binnen de gemeente hun stem uitbrengen in elk stemlokaal.
Zo zijn er extra stemlokalen ingericht op plaatsen waar veel mensen komen: het Albert Schweitzer ziekenhuis, winkelcentrum Walburg en het NS-station.
Het stemlokaal in het ziekenhuis is gewoon open van 7.30 tot 21.00 uur.
In het winkelcentrum houden we de openingstijden van de winkels aan, van 9.30 tot 17.30 uur.
Het stemlokaal in het station begint al om 5.30 en sluit om 21.00 uur.
Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op 7 maart 2006 had Zwijndrecht ook een stemlokaal in het NS-station. Vóór het stemmen om 7.30 uur startte kregen we veel opmerkingen van vroege reizigers die het jammer vonden dat ze niet konden stemmen vóór ze met de trein mee gingen.
Nu komen we onze inwoners wat dat betreft tegemoet. We hebben toestemming gevraagd en gekregen van Binnenlandse Zaken om het stemlokaal om 5.30 uur te openen.
Volgens Binnenlandse Zaken zijn we de enige gemeente die dat doet. Dat betekent dat de eerste stem in Nederland wordt uitgebracht in Zwijndrecht.
In de week vóór de verkiezingen hebben we huis aan huis een kaart verspreid om extra aandacht te geven aan de mogelijkheid om al zo vroeg te stemmen op het station. We hopen dat veel reizigers hun stempas meenemen als ze op weg gaan naar hun vroege trein.
In Zwijndrecht wonen ongeveer 45.000 mensen. Er zijn ongeveer 34.000 kiesgerechtigden. Zwijndrecht is een echte forensengemeente; ongeveer eenderde van de werkende beroepsbevolking vertrekt 's morgens vroeg met de trein naar haar of zijn werk.
Waarom stem je niet? Of bedoel je dat je niet stemt omdat je belg bent nu (dan is het nogal logischquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:01 schreef sararaats het volgende:
whahahaha, ik moet lekker niet meer gaan stemmen
ben een pokkebelg
maar goed, ik wens jullie veel succes bij het stemmen
ik ben in Belgie op 8 oktober verplicht gaan stemmenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom stem je niet? Of bedoel je dat je niet stemt omdat je belg bent nu (dan is het nogal logisch)
in Belgie is het stemmen verplichtquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Ashavan het volgende:
Sinds wanneer is stemmen verplicht? o.O
De LibDem hebben goede standpunten mbt onderwijs.
Een echte Belgquote:
En als je dan ziek bent?quote:
We hadden natuurlijk al zo'n vermoedenquote:
doktersbewijs binnenbrengen of een volmacht gevenquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:24 schreef Ashavan het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk al zo'n vermoeden
Wat een strenge onzin, waarom is het verplicht? Waarom hebben ze besloten tot een verplichting tot stemmen? Waarom mag je niet zelf kiezen tot niet stemmen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
doktersbewijs binnenbrengen of een volmacht geven
mijn grootmoeder gaf een volmacht aan de mama dus de ma moest twee keer stemmen
no problemoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een echt zotteke te noemen die Sara
No offence Sara
Als je een droom hebt moet je die droom waarmakenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
no problemo
ik wil dolgraag het theater in of iets met pianospelen
ik kan een heel klein beetje pianospelen met m'n ogen dicht maar dat klinkt voor geen meter
en Dromenvanger, wij mogen ook blanco stemmen
Interessante droomquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef Ashavan het volgende:
DV. Afgelopen nacht had ik een aparte "droom". Eentje die wel in jouw straatje past geloof ik.
Het leek erop alsof ik het recept kreeg om de Steen der Filosofen te gaan maken. Er waren 4 ingredienten. Goud en de andere drie geen idee behalve de kleuren. De 3 kleuren waren de 3 basiskleuren waaruit je de rest kunt maken van het kleurspectrum.
Daarnaast werd er ook vermeld dat verdere informatie en hints te vinden zijn in het oude Egypte en dat ik moet zoeken naar een Witte steen ipv een Rode zoals het in vele werken vermeld staat.
quote:The philosopher's stone, as told by Bardon, manifests as a red powder, not white. I'm not at all sure of anything else though.
Ik ga er eens wat meer tijd in stoppen.quote:1. In Thoth "Art" card, the lion and the eagle have switched colors (red and white), the dark half of the androgynous figure pours the white while the white half pours the blood flame. Maybe it produces a red powder as a byproduct of a white stone?
2. In the Bible there is reference to a "white stone" in Revelations, which is basically a chapter of the Bible devoted to Kundalini Yoga and K&C of the HGA:
Revelation 2:17 reads "He that hath an ear, let him hear what the Spirit saith unto the churches; To him that overcometh will I give to eat of the hidden manna, and will give him a white stone, and in the stone a new name written, which no man knoweth saving he that receiveth it"...
Sounds like some Philosopher Stone/True Will stuff going on there. It has been my belief for a while now that the two are related, if not the same thing. If none of us have "discovered our True Will," it would make sense that none of us know what the hell the Philosopher's Stone is. I think it also refers to First Matter and becoming intimate with First Matter (ie. completely understanding what it is, how to work with it, etc.)
Er in verdiepen kan er voor zorgen dat je een 2e deel krijgt van zo'n droom. Een eerste droom uitpluizen en daarna verder gaan met een droom. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef Ashavan het volgende:
Hmm symboliek zal er wel tussen zitten. Zo is in de alchemie goud niet goud, maar de loden ziel van de mens die getransmuteerd wordt naar de gouden (verlichtte ziel).
Maar ik ging eens even in wat boeken en fora bekijken.
[..]
[..]
Ik ga er eens wat meer tijd in stoppen.
Dat je droomde over zoenen met een leraresquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef sararaats het volgende:
als ik droom dat ik een lerares zoen, wat kan dat dan betekenen?
Leraresquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef sararaats het volgende:
juistemquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat je droomde over zoenen met een lerares
Dat je verlangens hebt naar die lerares. Diepe verlangens
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef sararaats het volgende:
Ja goh wat zou dat nou betekenen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
m'n lerares L.O. is pooky
oftewel poekiewoekie, toastje, lekker hapje, pannenkoekje, rijstwafeltje, ballerina, pingpongballetje
edit: aangepast
nog steeds de diepste (ik mag haar naam niet meer schrijven vandaar de bijnaam pooky)quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Ja goh wat zou dat nou betekenen.![]()
Je hoeveelste verliefdheid is dit deze week al?
Ik droomde pas geleden over zoenen met een meid die gek op me was vroeger, ik vertelde haar dat ik nog maar 3,5 jaar te leven had en toen zoende ze mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
juistem
DIEPE VERLANGENS !!!!!!! RRRRRRR
ik heb daarna het bericht een beetje aangepast zodat m'n mooiste droom erin staat
lees ende huiver
Zou je je niet eens over een onbereikbaar persoon heenzetten en je leven weer oppakken ipv te zwelgen in zelfmedelijden?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
nog steeds de diepste (ik mag haar naam niet meer schrijven vandaar de bijnaam pooky)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:00 schreef Ashavan het volgende:
Lol DV. Ga je de "kijk hoe zielig ik ben" truc gebruiken om meiden het bed in te krijgen?
neequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou je je niet eens over een onbereikbaar persoon heenzetten en je leven weer oppakken ipv te zwelgen in zelfmedelijden?
liefdeslessen maybequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Een lerares is toch iemand die jou lesjes leert of niet Sara? Zoek je iemand die jou levenslessen geeft?
Of andere lessen
Daarom denk ik aan een alternatieve interpretatie van het stukje uit mijn psychologisch dromenboek van Jung. Dat die lerares haar onderbewustzijn is waar ze echt mee moet verzoenen ipv het steeds buiten zichzelf te zoeken in de vorm van onbereikbare mensen. Het eigen probleem op iemand anders projecteren die onbereikbaar is is erg veilig om zo je eigen verantwoordelijkheid te ontlopen. De lerares probeerd haar dat lesje bij te brengen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zou je je niet eens over een onbereikbaar persoon heenzetten en je leven weer oppakken ipv te zwelgen in zelfmedelijden?
Hehe afgelopen nacht, de laatste droom van de 6, was er een dame (schat 25-30). Ze droeg zo'n lange lichtbruine rok met een wit bloesje met de bovenste knopen open. Lang bruin haar, gezicht zag ik niet, ze was slank.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In mijn dromen gebeurde dat vanzelf, ze vroeg hoe het ging in die droom en toen heb ik verteld dat ik ziek was
Die ziekte was in de droom dus
Ik kon haar bij gezicht en ze was best leuk om te zien, maar toen was ik op zoek naar een andere vriendin, in principe wilde ik altijd een vrouw vroeger die niet bereikbaar was. Net zoals Sara dat doet. Alleen ben ik nu even niet op zoek en ga ik op zoek dan zoek ik nu een andere vrouw.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:06 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Hehe afgelopen nacht, de laatste droom van de 6, was er een dame (schat 25-30). Ze droeg zo'n lange lichtbruine rok met een wit bloesje met de bovenste knopen open. Lang bruin haar, gezicht zag ik niet, ze was slank.
Op het moment dat ik haar over het bureau wilde gooien werd ik wakker. Probeerde nog opnieuw in slaap te vallen om terug in die droom te komen, maar helaas
I'm inquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb weer zin in de polonaise !!!!!!!
En nou die hendjes, de lucht in!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
I'm in
* sararaats danst mee polonaise
als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen techniek voorquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef Ashavan het volgende:
Eigenlijk is het vrij makkelijk om in dezelfde droom terug te vallen. De meeste mensen hebben de neiging dat als ze wakker worden meteen moeten bewegen. Omdraaien, verleggen, op staan. Als je in dezelfde houding blijft liggen en weer in slaap valt is de kans groot dat je droom hervat.
Wat jij wilt is Lucide Dromen DV
Moet je eens met Starseed praten. Die kent genoeg technieken om dat voor elkaar te krijgen en doet hetzelf ook regelmatig.
Lekker blijven liggen en ontspannen blijven liggen, en daarna weer doorgaan, het moment van wakker worden niet op de wekker kijken hoe laat het is, gewoon doorslapen zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen techniek voor
maar soit, ik zal het ooit wel kunnen
eggcactelyquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Als 3e toeschouwer neerzetten betekend dat je naar jezelf gaat kijken hoe je in die droom aanwezig bent? Afstand nemen van je eigen droom personage? Wel zien wat er gebeurt maar afstand nemen van?
Tv is uit verveling inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:31 schreef Ashavan het volgende:
[..]
eggcactely
Snap nu waarom mensen zo vaak tv kijken. Uit pure verveling omdat ze niks beters te doen hebben
Verveel mezelf zo erg dat ik ook maar eens de tv aan heb gezet. Staat nu weer uit tot later.
Ik denk dat iedereen dit onder de knie kan krijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen techniek voor
maar soit, ik zal het ooit wel kunnen
Hallo Miragequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit onder de knie kan krijgen.
Experimenteren en je vindt vanzelf de " techniek" die voor jou werkt.
![]()
er is leven, er is leven na de doodquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:52 schreef Ashavan het volgende:
Wat een kut debat op nederland 1 was dat. Gelukkig is Freek de Jonge een stuk leuker
minder schadelijk dusquote:Op woensdag 22 november 2006 12:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb een sigaar nu. Ik zou maar niet sigaar roken als je moet hoesten.
Sigaar roken doe ik vaker, is "gezonder" dan sigaretten. Voor zover je het gezond kunt noemen dus
om maar even te mierenneukenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
minder schadelijk dus
met veel dingen zo. Bv, je koopt een kleinere auto want dat is beter voor het milieunee het is minder schadelijk voor het milieu. Beter voor het milieu is dat ding in de hens steken en gaan fietsen
![]()
Inderdaad, minder schadelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 12:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
minder schadelijk dus
met veel dingen zo. Bv, je koopt een kleinere auto want dat is beter voor het milieunee het is minder schadelijk voor het milieu. Beter voor het milieu is dat ding in de hens steken en gaan fietsen
![]()
Dezelfde gedachte weer eensquote:
Je wil me toch niet zeggen dat na 10 minuten het hele oventje naar de kloten is?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik had een beetje honger, maar de crackers waren een beetje oud.![]()
Dus deed ik ze in de oven, die achteraf op 200graden bleek te staan.![]()
Maargoed, ik vergeet die crackers en ja hoor 10 minuutjes later;
"godverdomme, wa's da?" kwam uit de gang, een huisgenoot merkte de stank van het van binnen zwart-geblakerde oventje als eerste op, de hele gang was blauw van de rook, de oorzaak: 2 Lu Cracottes.![]()
Aaargh die stank...Kheb maar gouw effe wat geurkaarjes aangedaan en alles tegen elkaar open gezet.
Dat wordt dus een nieuw oventje om aan te schaffen.![]()
Ben vanochtend heel vroeg gegaan. Het stembureau was bij mij in de buurt heel toepasselijk gevestigd in een kindertheaterruimtequote:
quote:
Modem is binnen. Vanavond knutselen. Zie je mailquote:
Zie dat topic van BG: wat stemmen Truthers.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
wat zijn jouw argumenten op SP te stemmen?
Ik ga vanavond stemmen, maar geen SP
jawel !!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:10 schreef Ashavan het volgende:
Moet je de titel nog maar eens goed lezen. The end is near. Er komt geen nieuwe ouwehoer
The end is near is iets anders dan the end is there. En dan nog...als the end there is is het niet herequote:Op woensdag 22 november 2006 14:10 schreef Ashavan het volgende:
Moet je de titel nog maar eens goed lezen. The end is near. Er komt geen nieuwe ouwehoer
breien... breien is een goed idee...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Zullen we deze dan snel volspammen met z'n allen
Gaan we aan deze een snel einde breien.
Mijn einde is ook in zicht, dromenvanger versie 4.64 is voorbij, heb bijna een nieuwe update weten te installeren in en boven mijn hoofd.
Een nieuwe update die tot en met de zomer van 2007 meegaat. Herfst 2007 is wederom een nieuwe update nodig.
2 weken bezig geweest met deze update van dromenvanger, en nu is hij klaar.
Dus ik zit de komende tijd op rozen
Voor je het weet is dat zo. Lekker dat je er al een hebt klaarstaanquote:Op woensdag 22 november 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
jawel !!
ik heb er net een in elkaar geknutseld![]()
ik dacht alleen dat we al wat verder in dit topic zagten... dacht dat er nog maar een stuk of 5 posts te gana waren
Dan is het juist leuk om niet ieder een helft te doen maar het door elkaar te gooien zodat het met die twee stijlen een geheel wordtquote:Op woensdag 22 november 2006 14:26 schreef Ashavan het volgende:
Veel te tijdrovend om te leren. En de echte reden is dat ik iemand ben die weinig geduld en precisie heeft met dat soort dingen.
Starseed en ik gingen schilderen op hetzelfde doek. Zij korte strepen en kleuren. Ik 1 kleur met grote strepen om het snel af te hebben. Je zag duidelijk wie welke helft had geschilderd
Doorhalenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:26 schreef Mirage het volgende:
omslaan
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:26 schreef Ashavan het volgende:
Veel te tijdrovend om te leren. En de echte reden is dat ik iemand ben die weinig geduld en precisie heeft met dat soort dingen.
Starseed en ik gingen schilderen op hetzelfde doek. Zij korte strepen en kleuren. Ik 1 kleur met grote strepen om het snel af te hebben. Je zag duidelijk wie welke helft had geschilderd
Is nu ook zo ondanks het rechtse kabinet dat we net hebben gehadquote:Op woensdag 22 november 2006 14:27 schreef Metro2005 het volgende:
wat een ontzettende hoop SP stemmers![]()
Kan me wel indenken dat mensen graag een sociaal nederland zien, maar in mijn ogen krijg je met een links kabinet straks weer een luilekkerland voor uitkeringstrekkers en wordt hard werken bestraft.
Is dat de chinese robinhoed, aka marijnissenquote:
en wij willen natuurlijk een foto van het resultaat !quote:Op woensdag 22 november 2006 14:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk om niet ieder een helft te doen maar het door elkaar te gooien zodat het met die twee stijlen een geheel wordt
Zullen we samen het wereldrecord breien gaan verbeteren, breien we de langste sjaal die bestaat.quote:
Yup. Zie die gasten niet in staat om ook meer 1 van hun goede ideeen in praktijk te uiten. Maar het positieve is dat ze de andere helft van hun lijst met slechte ideeen ook niet kunnen uitvoeren. Veel gepraat met socialistische ideeen maar missen de backbone en daadkracht om iets voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:27 schreef Metro2005 het volgende:
wat een ontzettende hoop SP stemmers![]()
Kan me wel indenken dat mensen graag een sociaal nederland zien, maar in mijn ogen krijg je met een links kabinet straks weer een luilekkerland voor uitkeringstrekkers en wordt hard werken bestraft.
ik normaal ook, en anders "vergeet" ik het gewoon om de volgende te openen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor je het weet is dat zo. Lekker dat je er al een hebt klaarstaanIk post expres niet als ie bijna vol zit uit angst om er een te moeten openen. Ik heb er echt een hekel aan.
hahaha dat is best een idee... sturen we het breipakket na een aantal dagen via de post naar de volgendequote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zullen we samen het wereldrecord breien gaan verbeteren, breien we de langste sjaal die bestaat.
Insteken, doorhalen, en omslaan, insteken, doorhalen en omslaan. Hoppahkeeej. Nog een meter sjaal erbij.
De Fok! wereldrecord-poging breien. 800 users die samen gaan breienquote:Op woensdag 22 november 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha dat is best een idee... sturen we het breipakket na een aantal dagen via de post naar de volgende
kijken hoever we komen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De Fok! wereldrecord-poging breien. 800 users die samen gaan breien
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zullen we samen het wereldrecord breien gaan verbeteren, breien we de langste sjaal die bestaat.
Insteken, doorhalen, en omslaan, insteken, doorhalen en omslaan. Hoppahkeeej. Nog een meter sjaal erbij.
Misschien wel!!!!!!quote:
Naaien is ook veel afwisselenderquote:Op woensdag 22 november 2006 14:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah... ik hou niet van breien. (en nou komt ie....flauhauuuuwwwwww inkopper maar kan het niet laten... komt ie he.... komt ie dan) ik naai liever
![]()
om 8 man aan een boom te binden bij het solse gatquote:Op woensdag 22 november 2006 14:35 schreef Ashavan het volgende:
Zo'n lange sjaal dat je bij een meet 8 man van top tot teen er onder kan bedenken
Ziet er cool uitquote:Op woensdag 22 november 2006 14:36 schreef Ashavan het volgende:
[afbeelding]
Zulke kleuren en sfeer wil ik ook
erg mooi iddquote:Op woensdag 22 november 2006 14:36 schreef Ashavan het volgende:
[afbeelding]
Zulke kleuren en sfeer wil ik ook
tsja... zijn er geen spoken dan zorgen we er toch gewoon voor dat er wat gaan ronddolenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
om 8 man aan een boom te binden bij het solse gat
ik denk idd dat dat beter is, anders voelt het alsof het plafond " op je rust"quote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Ashavan het volgende:
Kan je ze wel met een gerust hart achterlaten. Ze krijgen immers geen Ingula en andere enge ziektes
Ga de muren in dezelfde kleuren doen en de deurposten ook zo donkerbruin
Het plafond niet zo donkerbruin, maar eerder een gebroken/lichtbruine kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |