Ja hoorquote:Op maandag 20 november 2006 22:32 schreef sararaats het volgende:
ik zal het proberen
poekiewoekie mag toch
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:10 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen !
Nog iemand balkonhekken nodig ?
Ik heb balkonhekken te koop
quote:
Ik baaahaaaaal dat ik gister niet heb kunnenluisteren. Kan hier ook niet. Comp hier heeft geen geluidskaartquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zal degene die ze op komt halen niet bang maken ...
Wat zijn balkon hekkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zal degene die ze op komt halen niet bang maken ...
Nou, het staat eind van de dag of morgen (of overmorgen) vanzelf onlinequote:Op dinsdag 21 november 2006 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik baaahaaaaal dat ik gister niet heb kunnenluisteren. Kan hier ook niet. Comp hier heeft geen geluidskaart
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat zijn balkon hekken![]()
Ik zoek nl. wel iets om mijn balkon af te zetten voor de hond straks.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, het staat eind van de dag of morgen (of overmorgen) vanzelf online
Ik ben zelf ook erg benieuwd, want heb wel geluisterd maar zette het geluid net even op mute omdat ik boven wat meende te horen.
Ik loop naar boven... gaat mijn telefoon
Je raadt het al ...
Was behoorlijk onverwacht dus ben benieuwd
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]Werd jou gevraagd hoe je kon leven met de smiley voor de zin?
Mijn schuld. Geen idee. Weken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef Mirage het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat die muppels je weer aansluiten ?
Stelletje grapjassen... ja of jij natuurlijk... je moet een overgang van provider natuurlijk laten overlappen
oh !quote:
Het is verleidelijk maar het kost weer een vermogen dat ik niet heb.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
oh !
en je kan niet tijdelijk weer aangesloten worden bij je oude ?
gewoon even de knop om en nog 4 weekjes gebruik ervan maken ofzo ?
En anders maar gewoon een 56k modempje zolang aansluiten en via je telefoonverbinding
Als de verslaving te veel trekt natuurlijk
en anders gewoon afkicken dan maar![]()
Snelle jelle!!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:27 schreef Ashavan het volgende:
Gister nog een overall besteld
[afbeelding]
Mooie combo met de helm erbij
[afbeelding]
In de toekomst eens handschoenen en schoenen regelen.
Gebruik nu zwarte leren handschoenen zonder vingertoppen met spikes bij de knokkels. Zag het op zo'n goth beurs in Rijswijk dus dacht van meteen meenemen.
[afbeelding]
Halloquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef sararaats het volgende:
hoi Dromenvanger
het gaat al iets beter met de keelpijn, heb alleen de hele nacht liggen hoesten en fluimen kotsen
nu zit ik lekker aan de pc met muziek op en dagdroom een beetje over pooky
m'n lerares L.O. is pookyquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Annemie is pooky
oftewel poekiewoekie, toastje, lekker hapje, pannenkoekje, rijstwafeltje, ballerina, pingpong
sorry modje, dit moest eventjes
Nog absurder is de hoeveelheid boeken en info die je in je hersentjes opgeslagen krijgtquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:19 schreef Ashavan het volgende:
Net me boekenlijst in excell bijgewerkt. Absurd gewoon hoeveel ik er heb en nog wil.
Nog absurder is hoeveel er al in zit vergeleken met de meeste mensenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nog absurder is de hoeveelheid boeken en info die je in je hersentjes opgeslagen krijgt
Hoelang doe je over een boek gemiddeld?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:19 schreef Ashavan het volgende:
Net me boekenlijst in excell bijgewerkt. Absurd gewoon hoeveel ik er heb en nog wil.
Waarover?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:27 schreef sararaats het volgende:
ik schrijf verhalen
misschien ga ik ooit een boek schrijven
ha, wil je wel weten héquote:
Sappige verhalen zekerquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ha, wil je wel weten hé
de verhalen zijn gebaseerd op m'n dromen
Ligt aan de hoeveelheid pagina's, grootte van de tekst, hoe zwaar de materie is etc. Heb boeken van 80 pagina's die je binnen 2 uur uit hebt, maar ook van 800 pagina's waar je wel een weekje of 2-3 mee zoet bent. En sommige boeken herlees ik weer als ik wat meer kennis heb opgedaan om het beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoelang doe je over een boek gemiddeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |