abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:25:06 #151
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43749603
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:01 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Ligt aan de hoeveelheid pagina's, grootte van de tekst, hoe zwaar de materie is etc. Heb boeken van 80 pagina's die je binnen 2 uur uit hebt, maar ook van 800 pagina's waar je wel een weekje of 2-3 mee zoet bent. En sommige boeken herlees ik weer als ik wat meer kennis heb opgedaan om het beter te begrijpen.
En je hebt dan de totale rust om ervoor te gaan zitten? Ik kan dat dus niet. Als ik 10 minuten lees dan gaat het jeuken en het lukt me niet meer. Ik wil dan ook heel snel lezen maar dat heb ik al gezegd.

Heb nu 6 boeken liggen die ik erg graag wil lezen, maar het ontbreekt me aan geduld. Die boeken liggen hier te wachten maar ik sla ze niet eens open. Misschien komt het ook dat ik echt een onderwerp moet vinden wat me 100 procent interesseert. Dat het bij het lezen van een boek dat je interesse wekt makkelijker gaat.

Neuro-linguistisch programmeren heb ik een boek van, interessant volgens mij, maar misschien nog steeds niet interessant genoeg. Was het interessant genoeg dan had ik het waarschijnlijk allang uitgelezen. Boek niet eens open geslagen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:27:48 #152
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43749706
Yup ik ga er dan voor zetten. De ene dag kan ik een heel boek uitlezen, de andere keren is het 30-45minuten per dag en dan duurt het wat langer. Merk wel als dat ik veel boeken heb gelezen dat dan op een gegeven moment na 9 pagina's me oogleden zo zwaar worden dat ik niet meer kan lezen terwijl ik wel wil. Dan moet ik een paar weken niets lezen zodat de kennis even zijn plekje kan zoeken en op dat moment ga ik die kennis ook in de praktijk uittesten of het wel klopt.

Daarna ga ik weer verder met boeken verorberen.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:29:41 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43749774
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:27 schreef Ashavan het volgende:
Yup ik ga er dan voor zetten. De ene dag kan ik een heel boek uitlezen, de andere keren is het 30-45minuten per dag en dan duurt het wat langer. Merk wel als dat ik veel boeken heb gelezen dat dan op een gegeven moment na 9 pagina's me oogleden zo zwaar worden dat ik niet meer kan lezen terwijl ik wel wil. Dan moet ik een paar weken niets lezen zodat de kennis even zijn plekje kan zoeken en op dat moment ga ik die kennis ook in de praktijk uittesten of het wel klopt.

Daarna ga ik weer verder met boeken verorberen.
Tis een leuke en nuttige manier om je tijd te "doden". En alle kennis is mooi meegenomen. Een onderwerp uitspitten en zelf aanvullingen doen bij dat onderwerp. Je horizon verbreden via het lezen. Zelf dieper nadenken bij wat je tot je neemt, om zo een bredere visie te krijgen. Ik doe dat op dit moment alleen online bij schrijfsels van mensen op internet. Heb een boek liggen over de filosofie der Vrijheid, wie weet wat daar allemaal instaat. Misschien toch zometeen eens voor de gein open slaan, bevalt het meteen dan word ik misschien aangezet tot lezen. Moeite doen om te lezen is ook nodig, het lezen gaat niet vanzelf. Voor niets gaat de zon op. Dus ik denk dat ik mezelf een trap onder mijn hol moet geven en moet gaan lezen, vanzelf gaat het niet.

Toch wil ik eens een poging wagen. Een lekkere stoel uitzoeken, kop koffie erbij en dan eens mezelf helemaal laten meegaan in de materie. Iedere bron van informatie is meegenomen, zeker als het onderwerp je aanspreekt.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:32:57 #154
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43749903
Heb meestal muziek op de achtergrond aanstaan en hang op een stoel met me boek
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:34:06 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43749956
Over dat boek van de filosofie der vrijheid even. Even een paar kernpunten op de achterkant van het boek erbij nemen. De achterkant van het boek kan al een aanzet in de juiste richting geven.

Het boek geeft antwoord op vragen als....

" Kan de mens zich werkelijk vrij noemen of is die vrijheid alleen maar een schone illusie"

"Is het menselijke bewustzijn in staat door te dringen tot de ware werkelijkheid, tot het wezen der dingen".

Rudolf Steiner schrijft het boek, die heeft vele boeken op zijn naam staan.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:34:57 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43749994
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Ashavan het volgende:
Heb meestal muziek op de achtergrond aanstaan en hang op een stoel met me boek
Ook aantekeningen maken en onderstrepen, of sla je alles op in je interne geheugen?
pi_43750014
ik lees heel veel over heksen

maar boeken over droomverklaring hebben nog steeds de voorkeur
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:38:32 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43750134
Ik verklaar mijn eigen dromen zo veel mogelijk.

Hoewel er in veel van mijn dromen weinig te verklaren valt, meestal is het een grote bende van vreemde gebeurtenissen. Kan dan mijn verleden erbij gaan betrekken maar goed, het verleden is het verleden.

Meeste dromen zie ik als films, actie films of horror films.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:39:18 #159
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43750161
Heb een kladblok bij de hand om aantekeningen te maken van wat me interresant lijkt. Maar vind dat niet echt geweldig gebruik het zelden. Het haalt je meteen uit het lees ritme. Meeste aantekeningen zijn van die specifieke details qua namen een jaartallen en eventuele symbolische tekeningen zoals bij alchemistische werken.

Meeste zit meteen in me kop en ga ik na afloop over in discussie met mezelf om het een plaatsje te geven in mijn levensvisie.

De meeste boeken zie ik na afloop als een film in een paar tellen voorbij flitsen en weet ik weer precies wat er in het boek stond.

Vroeger was het zo erg dat ik niks deed en haalde net cijfers om te slagen. Mijn doelstelling was altijd te slagen met zo min mogelijk inspanning. Hechtte toen geen waarde aan menselijke papiertjes en waardeoordelen en dat doe ik nu nog steeds. Dus me ouders werden er op aangesproken en daarna hun achter me aangezeten. Moest het hele hoofdstuk kunnen citeren anders was me pa niet tevreden. Nu als ik iets 2-3x lees zit het in me kop.
pi_43750366
ik schrijf altijd beknopt op wat ik de dag vantevoren heb gedaan, wie ik gezien heb, wat ik gezien heb

ik hoop dat ik vannacht weer over een piano droom, heb namelijk een pc vol piano's
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:48:20 #161
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43750500
Heheh op zo'n metal forum een hele discussie over het Nu-Metal genre met in het specifiek Slipknot. Heb het zelf bestempeld als Kiddy Metal. Veel geschreeuw voor aandacht zonder enige inhoud net zoals de mietjes band Linkin Park. Musicaal zit er totaal geen talent of kwaliteit alsof er een stel apen met maskers op instrumenten staan te rammen. That's not what metal is about...

Zo iedereen over de rooie
quote:
Eerste stem in Zwijndrecht
Om 5.30 uur eerste stem in Zwijndrecht

In het stemlokaal in het NS-station van Zwijndrecht kunnen inwoners van de gemeente al om 5.30 uur hun stem uitbrengen voor de verkiezingen van de Tweede Kamer op 22 november 2006.

Dat betekent dat de eerste stem in Nederland wordt uitgebracht in Zwijndrecht.

Zwijndrecht doet mee aan het experiment 'stemmen in een willekeurig stemlokaal' van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Inwoners kunnen binnen de gemeente hun stem uitbrengen in elk stemlokaal.

Zo zijn er extra stemlokalen ingericht op plaatsen waar veel mensen komen: het Albert Schweitzer ziekenhuis, winkelcentrum Walburg en het NS-station.

Het stemlokaal in het ziekenhuis is gewoon open van 7.30 tot 21.00 uur.

In het winkelcentrum houden we de openingstijden van de winkels aan, van 9.30 tot 17.30 uur.

Het stemlokaal in het station begint al om 5.30 en sluit om 21.00 uur.

Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op 7 maart 2006 had Zwijndrecht ook een stem­lokaal in het NS-station. Vóór het stemmen om 7.30 uur startte kregen we veel opmerkingen van vroege reizigers die het jammer vonden dat ze niet konden stemmen vóór ze met de trein mee gingen.

Nu komen we onze inwoners wat dat betreft tegemoet. We hebben toestemming gevraagd en gekregen van Binnenlandse Zaken om het stemlokaal om 5.30 uur te openen.

Volgens Binnenlandse Zaken zijn we de enige gemeente die dat doet. Dat betekent dat de eerste stem in Nederland wordt uitgebracht in Zwijndrecht.

In de week vóór de verkiezingen hebben we huis aan huis een kaart verspreid om extra aandacht te geven aan de mogelijkheid om al zo vroeg te stemmen op het station. We hopen dat veel reizigers hun stempas meenemen als ze op weg gaan naar hun vroege trein.

In Zwijndrecht wonen ongeveer 45.000 mensen. Er zijn ongeveer 34.000 kiesgerechtigden. Zwijndrecht is een echte forensengemeente; ongeveer eenderde van de werkende beroepsbevolking vertrekt 's morgens vroeg met de trein naar haar of zijn werk.
Wij zijn het eerst!!

http://www.zwijndrecht.nl/content.jsp?objectid=14458

Denk dat ik naar het zwembad ga om te stemmen en wat baantjes te trekken

[ Bericht 14% gewijzigd door Ashavan op 21-11-2006 15:56:51 ]
pi_43750995
whahahaha, ik moet lekker niet meer gaan stemmen

ben een pokkebelg

maar goed, ik wens jullie veel succes bij het stemmen
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:04:56 #163
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43751120
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:01 schreef sararaats het volgende:
whahahaha, ik moet lekker niet meer gaan stemmen

ben een pokkebelg

maar goed, ik wens jullie veel succes bij het stemmen
Waarom stem je niet? Of bedoel je dat je niet stemt omdat je belg bent nu (dan is het nogal logisch )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:05:07 #164
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43751130
http://www.libdem.nl/index.php
http://www.sp.nl/
http://www.groepwilders.nl/

Ik kan niet kiezen :S
Zelfs na het wegstrepen van voor- en tegenpunten staan ze elk praktisch gelijk in mijn visie.
Ga me pendel laten beslissen rofl

Sara kan moeilijk stemmen. Ze woont in belgie en heeft niets met ons bestuur te maken.
pi_43751256
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom stem je niet? Of bedoel je dat je niet stemt omdat je belg bent nu (dan is het nogal logisch )
ik ben in Belgie op 8 oktober verplicht gaan stemmen

ik ben een echte Belg hoor
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:09:51 #166
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43751342
Sinds wanneer is stemmen verplicht? o.O

De LibDem hebben goede standpunten mbt onderwijs.
pi_43751600
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Ashavan het volgende:
Sinds wanneer is stemmen verplicht? o.O

De LibDem hebben goede standpunten mbt onderwijs.
in Belgie is het stemmen verplicht

je krijgt een oproepbrief en je kunt zien dat je er staat
Werewolf
pi_43751686
ja in belgie is dat verplicht
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:22:42 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43751785
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:07 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik ben een echte Belg hoor
Een echte Belg
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:23:20 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43751812
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:20 schreef Mirage het volgende:
ja in belgie is dat verplicht
En als je dan ziek bent?
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:24:39 #171
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43751855
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een echte Belg
We hadden natuurlijk al zo'n vermoeden

Maar dat verplichten hoeven ze hier niet te proberen. Dan komt demonstratief niemand meer
pi_43751975
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En als je dan ziek bent?
doktersbewijs binnenbrengen of een volmacht geven

mijn grootmoeder gaf een volmacht aan de mama dus de ma moest twee keer stemmen
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:31:52 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43752149
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:24 schreef Ashavan het volgende:

[..]

We hadden natuurlijk al zo'n vermoeden

Een echt zotteke te noemen die Sara

No offence Sara
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:32:41 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43752172
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

doktersbewijs binnenbrengen of een volmacht geven

mijn grootmoeder gaf een volmacht aan de mama dus de ma moest twee keer stemmen
Wat een strenge onzin, waarom is het verplicht? Waarom hebben ze besloten tot een verplichting tot stemmen? Waarom mag je niet zelf kiezen tot niet stemmen?

Mag je dan tijdens het stemmen wel blanco stemmen of moet je ook nog een partij stemmen?

Rare jongens die Belgen

Uit het album Asterix & Obelix. Rare jongens die Romeinen
pi_43752288
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:31 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een echt zotteke te noemen die Sara

No offence Sara
no problemo

ik wil dolgraag het theater in of iets met pianospelen

ik kan een heel klein beetje pianospelen met m'n ogen dicht maar dat klinkt voor geen meter

en Dromenvanger, wij mogen ook blanco stemmen
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:40:01 #176
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43752404
DV. Afgelopen nacht had ik een aparte "droom". Eentje die wel in jouw straatje past geloof ik.

Het leek erop alsof ik het recept kreeg om de Steen der Filosofen te gaan maken. Er waren 4 ingredienten. Goud en de andere drie geen idee behalve de kleuren. De 3 kleuren waren de 3 basiskleuren waaruit je de rest kunt maken van het kleurspectrum.

Daarnaast werd er ook vermeld dat verdere informatie en hints te vinden zijn in het oude Egypte en dat ik moet zoeken naar een Witte steen (soort van Wit Goud) ipv een Rode zoals het in vele werken vermeld staat. Dat mensen een aantal zaken in de loop van de geschiedenis verkeerd geinterpreteerd hadden, maar dat de hints en kennis er nog is.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:40:16 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43752409
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef sararaats het volgende:

[..]

no problemo

ik wil dolgraag het theater in of iets met pianospelen

ik kan een heel klein beetje pianospelen met m'n ogen dicht maar dat klinkt voor geen meter

en Dromenvanger, wij mogen ook blanco stemmen
Als je een droom hebt moet je die droom waarmaken

Gewoon gaan met die banaan en richting het theater

Dus wel blanco stemmen, maar waarom moet je dan gaan stemmen en kun je niet je stem voor je houden? Zodat ze de stand van zaken beter kunnen bijhouden?

Als ze mij zouden verplichten tot stemmen dan zou ik met opzet een partij stemmen die ik niet wil stemmen, alleen al om de uitkomst fout te beinvloeden

Vind dat echt onzin, sowieso een verplichting tot iets
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:43:05 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43752514
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef Ashavan het volgende:
DV. Afgelopen nacht had ik een aparte "droom". Eentje die wel in jouw straatje past geloof ik.

Het leek erop alsof ik het recept kreeg om de Steen der Filosofen te gaan maken. Er waren 4 ingredienten. Goud en de andere drie geen idee behalve de kleuren. De 3 kleuren waren de 3 basiskleuren waaruit je de rest kunt maken van het kleurspectrum.

Daarnaast werd er ook vermeld dat verdere informatie en hints te vinden zijn in het oude Egypte en dat ik moet zoeken naar een Witte steen ipv een Rode zoals het in vele werken vermeld staat.
Interessante droom

Heb je hints weten te vinden in die droom? Ik vind zulke dromen altijd leuk, als je moet speuren in je droom. Vaak dacht ik altijd dat het een diepere boodschap was die ik moest meenemen naar het leven overdag.

Ik kan de laatste tijd niet goed dieper ingaan op bepaalde zaken, omdat ik gesloten ben in het hoofd, ik heb dus moeite met omschrijven de laatste tijd. Anders zou deze post een stuk langer geworden zijn. Excuses daarvoor, het schrijven gaat niet zo makkelijk de laatste tijd.

Symbolische waarde is dat toch wat je in je dromen had? Witte steen inplaats van rode steen, Egypte, Goud, 3 kleuren etc etc.
pi_43752553
de Belgische politiek is een soep aan het worden

even over het theater: ik heb podiumvrees sinds ik tijdens een muziekoptreden openbaar vernederd ben
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:46:58 #180
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43752648
Hmm symboliek zal er wel tussen zitten. Zo is in de alchemie goud niet goud, maar de loden ziel van de mens die getransmuteerd wordt naar de gouden (verlichtte ziel).

Maar ik ging eens even in wat boeken en fora bekijken.
quote:
The philosopher's stone, as told by Bardon, manifests as a red powder, not white. I'm not at all sure of anything else though.
quote:
1. In Thoth "Art" card, the lion and the eagle have switched colors (red and white), the dark half of the androgynous figure pours the white while the white half pours the blood flame. Maybe it produces a red powder as a byproduct of a white stone?

2. In the Bible there is reference to a "white stone" in Revelations, which is basically a chapter of the Bible devoted to Kundalini Yoga and K&C of the HGA:

Revelation 2:17 reads "He that hath an ear, let him hear what the Spirit saith unto the churches; To him that overcometh will I give to eat of the hidden manna, and will give him a white stone, and in the stone a new name written, which no man knoweth saving he that receiveth it"...

Sounds like some Philosopher Stone/True Will stuff going on there. It has been my belief for a while now that the two are related, if not the same thing. If none of us have "discovered our True Will," it would make sense that none of us know what the hell the Philosopher's Stone is. I think it also refers to First Matter and becoming intimate with First Matter (ie. completely understanding what it is, how to work with it, etc.)
Ik ga er eens wat meer tijd in stoppen.
pi_43752731
ik droomde vannacht dat ik ging winkelen en dat ik heel veel gekocht heb

ik droom ook wel eens dingen uit een ver verleden zoals 5 juni 1994

toen hadden we een show en pooky was 1 van de Strangerettes en tijdens het liedje "oh wat een kus" vroeg ze me op het podium.

ze kuste me en de hele zaal stond op z'n kop

[ Bericht 78% gewijzigd door Pinnenmutske op 21-11-2006 16:55:39 ]
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:53:30 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43752899
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef Ashavan het volgende:
Hmm symboliek zal er wel tussen zitten. Zo is in de alchemie goud niet goud, maar de loden ziel van de mens die getransmuteerd wordt naar de gouden (verlichtte ziel).

Maar ik ging eens even in wat boeken en fora bekijken.
[..]

[..]

Ik ga er eens wat meer tijd in stoppen.
Er in verdiepen kan er voor zorgen dat je een 2e deel krijgt van zo'n droom. Een eerste droom uitpluizen en daarna verder gaan met een droom. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.

Loden ziel en gouden ziel. Nog niet eerder van een loden ziel gehoord, een zware ziel is een loden ziel zeker. En dan is een gouden ziel een verlichte ziel. Van een zware ziel naar een verlichte ziel.

Hoe de ziel werkt weet ik dus nooit, ik kan het verschijnsel ziel nooit helemaal uitleggen voor mezelf. Hoe de ziel eruit ziet in woorden of beelden.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:53:57 #183
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43752923
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef sararaats het volgende:
als ik droom dat ik een lerares zoen, wat kan dat dan betekenen?
Dat je droomde over zoenen met een lerares

Dat je verlangens hebt naar die lerares. Diepe verlangens
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:55:59 #184
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43752997
quote:
Lerares
De onbekende persoon, die optreedt als leraar of lerares is veelal een droommanifestatie van een deel van het eigen wezen en/of geestelijke begeleider. Vaak toont de leraar of lerares de dromer in de droom levenslessen, die men niet goed begrepen of veronachtzaamd heeft. Dergelijke "droomlessen" kunnen de dromer belangrijke aanwijzingen geven.

Kus
Als "liefdeskus" een positief teken. Kan een aanwijzing inhouden zicht te verzoenen met iemand. Kan een raadgeving zijn om diep geborgen gevoelens openlijk te tonen.

Kortom. Doe eens een keer iets ipv steeds afwachten. Je moet het overigens voor jezelf doen om het te uiten aangezien opkroppen nooit gezond is. Ten tweede kan het de nodige duidelijkheid geven zodat je eens keer verder gaat met je leven.
pi_43753010
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat je droomde over zoenen met een lerares

Dat je verlangens hebt naar die lerares. Diepe verlangens
juistem

DIEPE VERLANGENS !!!!!!! RRRRRRR

ik heb daarna het bericht een beetje aangepast zodat m'n mooiste droom erin staat

lees ende huiver
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:56:34 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43753018
quote:
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef sararaats het volgende:

[..]

m'n lerares L.O. is pooky

oftewel poekiewoekie, toastje, lekker hapje, pannenkoekje, rijstwafeltje, ballerina, pingpongballetje

edit: aangepast
Ja goh wat zou dat nou betekenen.
Je hoeveelste verliefdheid is dit deze week al?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_43753068
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

[..]

Ja goh wat zou dat nou betekenen.
Je hoeveelste verliefdheid is dit deze week al?
nog steeds de diepste (ik mag haar naam niet meer schrijven vandaar de bijnaam pooky)
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:59:37 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43753110
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef sararaats het volgende:

[..]

juistem

DIEPE VERLANGENS !!!!!!! RRRRRRR

ik heb daarna het bericht een beetje aangepast zodat m'n mooiste droom erin staat

lees ende huiver
Ik droomde pas geleden over zoenen met een meid die gek op me was vroeger, ik vertelde haar dat ik nog maar 3,5 jaar te leven had en toen zoende ze mij Het was de droom waar ik in het ziekenhuis te horen kreeg over mijn ongeneeselijke ziekte, en toen kwam zij naar voren.

Die meid kon ik weer terug bij gezicht, ik was haar hele gezicht vergeten.

Stond ik met haar in een zwembad te zoenen.
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:00:19 #189
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43753139
Lol DV. Ga je de "kijk hoe zielig ik ben" truc gebruiken om meiden het bed in te krijgen?
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:01:01 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43753167
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef sararaats het volgende:

[..]

nog steeds de diepste (ik mag haar naam niet meer schrijven vandaar de bijnaam pooky)
Zou je je niet eens over een onbereikbaar persoon heenzetten en je leven weer oppakken ipv te zwelgen in zelfmedelijden?
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:01:23 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43753180
Een lerares is toch iemand die jou lesjes leert of niet Sara? Zoek je iemand die jou levenslessen geeft?

Of andere lessen
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:02:02 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43753202
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:00 schreef Ashavan het volgende:
Lol DV. Ga je de "kijk hoe zielig ik ben" truc gebruiken om meiden het bed in te krijgen?

In mijn dromen gebeurde dat vanzelf, ze vroeg hoe het ging in die droom en toen heb ik verteld dat ik ziek was

Die ziekte was in de droom dus

Ik kon haar bij gezicht en ze was best leuk om te zien, maar toen was ik op zoek naar een andere vriendin toen ik haar leerde kennen, in principe wilde ik ook vroeger altijd een meid die niet bereikbaar was. Net zoals Sara dat doet. Alleen ben ik nu even niet op zoek en ga ik op zoek dan zoek ik nu een andere vrouw.

Een die wel bereikbaar is en dan zeker niet alleen op uiterlijk letten, vroeger lette ik teveel op uiterlijk. En dat zegt niet alles. Maar goed als je jong bent dan heb je andere voorkeuren en kijk je niet eens zoveel naar de inhoud.
pi_43753219
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zou je je niet eens over een onbereikbaar persoon heenzetten en je leven weer oppakken ipv te zwelgen in zelfmedelijden?
nee

en het is echt geen zelfmedelijden

ik ben nog steeds aan het leven hoor, ik heb natuurlijk m'n job nog
Werewolf
pi_43753242
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Een lerares is toch iemand die jou lesjes leert of niet Sara? Zoek je iemand die jou levenslessen geeft?

Of andere lessen
liefdeslessen maybe

in dit geval was het soms andersom
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:03:13 #195
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43753251
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Daarom denk ik aan een alternatieve interpretatie van het stukje uit mijn psychologisch dromenboek van Jung. Dat die lerares haar onderbewustzijn is waar ze echt mee moet verzoenen ipv het steeds buiten zichzelf te zoeken in de vorm van onbereikbare mensen. Het eigen probleem op iemand anders projecteren die onbereikbaar is is erg veilig om zo je eigen verantwoordelijkheid te ontlopen. De lerares probeerd haar dat lesje bij te brengen.
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:06:01 #196
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43753352
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:02 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

In mijn dromen gebeurde dat vanzelf, ze vroeg hoe het ging in die droom en toen heb ik verteld dat ik ziek was

Die ziekte was in de droom dus

Ik kon haar bij gezicht en ze was best leuk om te zien, maar toen was ik op zoek naar een andere vriendin, in principe wilde ik altijd een vrouw vroeger die niet bereikbaar was. Net zoals Sara dat doet. Alleen ben ik nu even niet op zoek en ga ik op zoek dan zoek ik nu een andere vrouw.
Hehe afgelopen nacht, de laatste droom van de 6, was er een dame (schat 25-30). Ze droeg zo'n lange lichtbruine rok met een wit bloesje met de bovenste knopen open. Lang bruin haar, gezicht zag ik niet, ze was slank.

Op het moment dat ik haar over het bureau wilde gooien werd ik wakker. Probeerde nog opnieuw in slaap te vallen om terug in die droom te komen, maar helaas

De eerste 3 waren lichtelijk beangstigend. Wat voor mij beangstigend is voor anderen dat ze kapot schrikken en bezweet wakker worden e.d. Maar telkens als ik wakker werd had ik zo'n last van me maag dat ik naar de pot moest om te schijten
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:07:24 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43753395
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:06 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Hehe afgelopen nacht, de laatste droom van de 6, was er een dame (schat 25-30). Ze droeg zo'n lange lichtbruine rok met een wit bloesje met de bovenste knopen open. Lang bruin haar, gezicht zag ik niet, ze was slank.

Op het moment dat ik haar over het bureau wilde gooien werd ik wakker. Probeerde nog opnieuw in slaap te vallen om terug in die droom te komen, maar helaas

Helaas pindakaas. Volgende keer proberen wakker te blijven!!! Ik bedoel, te blijven slapen
pi_43753454
ik heb dat ook wel eens

als ik goed droom en dan wakker word, probeer ik terug in slaap te vallen om toch een vervolg op de droom te krijgen

is daar een techniek voor of is het toeval?
Werewolf
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:11:02 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43753508
Eenmaal wakker uit een droom dan is het moeilijk om weer terug in die droom te komen jammer genoeg. Ook jammer dat je niet van te voren een droom kunt invoeren die je gaat dromen. Dat je geen paneel hebt met verschillende dromen die je wilt gaan dromen. Zoals Total Recall een beetje.

De meest wilde dromen en dat je dan die dromen meemaakt nog sterker dan dat je de realiteit meemaakt.

Waarom bestaat zoiets niet?

Ik had een keer dat ik een droom had binnen een droom. Ik werd wakker uit een droom en toen droomde ik nog. Ik droomde dus dat ik aan het dromen was. Erg vreemd. Ik kan het niet uitleggen nu. Maar het was vreemd. Een droom in een droom was het.

Klote dat ik niet kan uitleggen zoals een paar maanden geleden, ik kom amper uit mijn woorden de laatste tijd
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:12:21 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43753555
Ik heb weer zin in de polonaise !!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')