Tudu tudu. Ga je Mozart naspelen? Kom je in de krant te staan als Belgische Mozartin.quote:Op maandag 20 november 2006 18:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat die duur is. het kan zijn dat ik de piano van m'n nicht over ga kopen als zij die niet meer nodig zou hebben. maar dan wil ik eerst in een groter huisje wonen (als m'n grootmoeder komt te sterven, ga ik wonen waar vroeger onze winkel was en heb ik plaats voor een piano)
voorlopig doe ik het goed met m'n synthesizer
ik heb een kippenschnitzel en patattenpuree in m'n strot geslagen
Ook de manier waarop ze rappen in de muziek, daar stroomt het sadisme vanaf.quote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Ashavan het volgende:
DV er komt weer eens een ICP nummer voorbij op mijn enorme playlist. Een van mijn favorieten. Vind hun sadistische humor zo ontzettend goed
ICP (INSANE CLOWN POSSE) LYRICS
"My Axe"
nee, ik componeer zelfquote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tudu tudu. Ga je Mozart naspelen? Kom je in de krant te staan als Belgische Mozartin.
Friedrich Burgmuller ken ik niet.quote:Op maandag 20 november 2006 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee
Friedrich Burgmüller
kan ik Annemie imponeren met m'n eigengemaakte pianostukken
(mag ik dat zo wel schrijven? anders geef je me maar een tikje)
dat heet inderdaad Bolletjequote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan moet je je neus dicht knijpen en heel hard blazen. Je mond dicht en neus dicht, en dan blazen. Dan springen je oren weer open. Dan hoor je een piep piep de pieper de piep. En boem paff knal, je kunt weer horen.
Ik ga nu een Sinterklaas liedje luisteren. Sinterklaas wie kent hem niet....pepernoten pepernoten pepernoten!!!!!!!!
Ik heb nu dus pepernoten hier staan, van bolletje. Of hoe heet dat merk. Bolletje van die beschuiten.
nopequote:Op maandag 20 november 2006 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen deuken in de auto op die manier?
zijn we aan het flippen?quote:
Foto's!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 19:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
nope
toen woog ik nog geen 50 kg
ik was blij dat ik eens weg kon glippen
quote:
die zijn er nietquote:Op maandag 20 november 2006 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Foto's!!!!
Foto's van jou op de auto
mooie tvquote:Op maandag 20 november 2006 20:08 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
het was even slepen maar hij is er (uiteraard woonde die persoon waar ik hem van kocht in een flat) maar ik heb een puike tv voor weinig geld
dank jequote:
Ik heb het zo:quote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Ashavan het volgende:
Past mooi samen zo
Zit zelf nog te dubben wat voor tv meubel ik mot gaan aanschaffen :S
Zie ik daar de verzamel-albums van de donald duckquote:
Dan moet je even naar ANNEMIE!!!!quote:
Dat is nog maar een klein gedeelte van mijn donald ducksquote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zie ik daar de verzamel-albums van de donald duck
![]()
Ziet er gezellig uit daar!!!!
Niet vanwege die donald ducks dus. Ziet er geordend en netjes uit
Bel haar gewoon op en laat haar naar jou toe komen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef sararaats het volgende:
Annemie woont in Wijnegem
ik mag niet buiten
quote:Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef Ashavan het volgende:
las dat als Opiumfreak
Ziet netjes genoeg uit, of had je die foto net genomen na het opruimen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is nog maar een klein gedeelte van mijn donald ducks![]()
![]()
ach het is nu nog best een zooitje vind ikben een opruimfreak
liever een McFlurry met speculaasquote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bel haar gewoon op en laat haar naar jou toe komen.
Trek je mooie kleding aan en ga je op je synthesizer liggen net zoals je op haar auto deed.
Maak je warme frikandellen klaar met curry en mayo en zeg je van.
ANNEMIE, IK HOU VAN JOU. Stop die frikandel in mijn mond, anders wordt hij koud.
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
liever een McFlurry met speculaas
het is goed dat je weet dat het maar een grapje wasquote:Op maandag 20 november 2006 21:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo offline
Annemie ga ik opbellen even. Als Sara het niet doe dan doe ik het wel
Grapje dus
in a wayquote:Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef Ashavan het volgende:
las dat als Opiumfreak
ervoorquote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ziet netjes genoeg uit, of had je die foto net genomen na het opruimen?
quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef sararaats het volgende:
- - geen naam met woonplaats - -
ik mag niet buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |