sluit je op in de douche, doe de deur dicht/sluit de douchekabine/sluit het gordijn goed....quote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef sararaats het volgende:
I didn't do it
ik zal een beetje gebarentaal moeten leren deze week
er komt alleen maar gepiep uit m'n keeltje
mijn neus is een slagveld
Ik zag hem vannacht op het dak lopen, ik hoorde getrappel op het dak en ben toen buiten gaan kijken en daar stond hij met zijn paard op het dak hier.quote:
ik nog nietquote:
Het paard van sinterklaas springt 10000 meter hoog als hij wilt, ieder dak is te bestijgen door de heiligman der heiligmannen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik nog niet
de brave man geraakt hier nooit op het dak
en ook niet door het raam want die zijn heel hoog gelegen
als het niet iets is waar je doorlopend last van hebt,quote:Op maandag 20 november 2006 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je ook een middel tegen een puist?
Ik heb een puist op mijn gezicht
Ben allang van jeugd-puistjes af en nu dus een puist op mijn wang. Heb de neiging om die puist uit te drukken.
dank je wel !quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef senesta het volgende:
Ik vind wel dat ze heel veel op jou lijken hoor Mirage, maar goed, ik heb ook geen foto van OS gezien.
Mooie mannen![]()
Okey, dan wacht ik even totdat hij weg is, gelukkig is het geen joekelquote:Op maandag 20 november 2006 13:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
als het niet iets is waar je doorlopend last van hebt,
dan zou ik het gewoon laten voor wat het is.
Niet aankomen, niet uitknijpen... gewoon laten zijn.
Over 1,5 of 2 dagen is hij wel weer weg.
als je er veel en vaak last van hebt zou ik kamferolie proberen.
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 13:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
dank je wel !
ow !
mijn ukkepuk wordt achtergesteld...
die was er natuurlijk ook bij !
[afbeelding]
en op mij lijken... ik weet het niet..
zelf vind ik het moeilijk om te zien,
ik zie wel de gelijkenissen met OS (en die zijn sterk !! vind ik).
Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als er ook een beetje "mij" bij inzit.
's nachts een beetje tandpasta opsmeren. Droogt ie van in en is ie sneller weg.quote:Op maandag 20 november 2006 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey, dan wacht ik even totdat hij weg is, gelukkig is het geen joekel
Leuke kids !!!!!
Die met die olifant
quote:Op maandag 20 november 2006 13:27 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat er wel een hoop van jou in zit hoor Mirage.
Heb je geen kinderfoto's van jezelf op de computer?
Kunnen we even goed vergelijken![]()
Zal het eens proberenquote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
's nachts een beetje tandpasta opsmeren. Droogt ie van in en is ie sneller weg.
daar slaap je goed van heb ik ondervondenquote:Op maandag 20 november 2006 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Paracetamol!!!!!!
quote:Op maandag 20 november 2006 16:45 schreef Mirage het volgende:
[FOK!radio] Oversight en blowen live!
spam
ik heb het vanavond dus mooi rustig in huis.
![]()
Ik sla ook wel eens een dagje over qua eten. Sowieso ben ik geen grote eter. Ik kan mezelf niet volstoppen. Ik eet matig. Eet ik meer dan matig dan voel ik me ziek na het eten.quote:Op maandag 20 november 2006 17:03 schreef Ashavan het volgende:
Het enige waar ik over mopper is het tijdverspillende werkje genaamd koken. Ik eet liever niet dan dat ik moet koken. Gelukkig is eten niet nodig en doe je het alleen omdat het je opgelegd is vanaf je geboorte en is het een verslaving geworden waar je moeilijk van af komt. Maar ja heb eerder al lange perioden niet gegeten dus doe het gewoon nog een keer als het moet
http://tweakers.net/nieuws/45257
Leuk berichtje
Ow, wat lekker joh !quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef Ashavan het volgende:
Mooi.
Hier blijven de meevallers maar komen. Nu zeiden me ouders dat ze het bed, nachtkastjes, bodem, matrassen e.d. voor mij betalen. Scheelt me weer een flink bedrag in aankoop wat ik niet hoef te betalenEn hier zat ik van het begin af aan rekening te houden dat ik alles zelf moest doen en had helemaal niet op support gerekend aangezien niemand die ik ken dat heeft gehad. Die moesten allemaal met niets beginnen terwijl ik heel veel gewoon nieuw haal op deze manier o.O
* Ashavan streept weer een dag op de kalender weg
Toe maar duur. Een vleugel nog wel. Alsof het niets is !!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef sararaats het volgende:
het enige dat ik wens, is een piano
ik hou van het geluid van een vleugel maar die is wel wat groot voor in m'n studiootje
voila
Ik heb moeite om afstand te nemen van die spullen, cd's die ik niet meer luister. Ik denk altijd dat er een moment komt dat ik ze nog eens ga luisteren, ondanks dat het van een andere tijd is uit mijn leven.quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef Ashavan het volgende:
Precies en dan ruim je 1x om het jaar op. Gooi je al het oude weg en begin je opnieuw. Gaat iedereen je gek aankijken. Ja maar het jeugdsentiment dan? Opzouten er mee. Het is alleen maar een last wat je los moet laten, een hoofdstuk dat afgesloten moet worden om aan het volgende te beginnen. Iets wat een paar keer moet gebeuren anders wordt je gewoon gek van wat je allemaal wel niet verzameld aan troep in de loop der jaren.
Echt ga eens bij iemand op de zolder kijken. Ik zou iemand zijn die bijna alles in 1x weggooit. Herinneringen zitten in je hoofd en heb je echt geen oud speelgoed voor nodig wat je elke keer achter je kont mee loopt te sleuren.
Ik denk dat zo'n playstation bij mij ook in de hoek belandt, dus ik pas even.quote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef Ashavan het volgende:
Heb nog een omgebouwde Playstation die ik kwijt wil inclusief een stuk of 60games ofzo. Interesse? Ik vraag er niet veel voor hehehAnders wordt het met de verhuizing de prullenbak in geschoven.
ik weet heus wel dat die duur is. het kan zijn dat ik de piano van m'n nicht over ga kopen als zij die niet meer nodig zou hebben. maar dan wil ik eerst in een groter huisje wonen (als m'n grootmoeder komt te sterven, ga ik wonen waar vroeger onze winkel was en heb ik plaats voor een piano)quote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toe maar duur. Een vleugel nog wel. Alsof het niets is !!!!!
Ik heb me net een pizza besteld, dat is het enige dat ik nu wens. Een pizza salami
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |