duurt nog ff hoorquote:Op zondag 19 november 2006 22:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
En toen was het weekend weer voorbij
Nog maar 2 uur van de 48 uur dat het geduurd heeftquote:
Catherine Tate Show op dit momentquote:Op zondag 19 november 2006 22:06 schreef borisz het volgende:
nog 2 uurtjes met zometeen martin van geel bij studio voetbal
Talpaquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Mooie stad achter de duinenzonder die bruinûh!
ik heb hier een zak spekkies voor mij liggenquote:
Zijn ze je huisje voorbij gegaan danquote:Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
ik heb hier een zak spekkies voor mij liggen
kut sint maarten
hier alleen de kinderen uit het blok, en dat was het. Had er veel meer verwacht, maar kennelijk doen moslims niet aan sint maarten....quote:Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn ze je huisje voorbij gegaan dan
Hier kwamen alleen de buurkids, hadden ze wel slim aangepakt, eerst het meisje met vriendinnetjes en 5 minuten later het jongetje met vriendjes![]()
Sorry we waren 7 minuten te laatquote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef clauwheee het volgende:
Hier zijn jullie!
quote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sorry we waren 7 minuten te laat
kiekeboe!quote:
Nee, wij zitten er vlak naast, in de hoek bij de cornervlag.quote:Op zondag 19 november 2006 22:25 schreef pascalheister het volgende:
zat je ook op de z-side clau?
Heb je ook gefloten?quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, wij zitten er vlak naast, in de hoek bij de cornervlag.
welke van de 2 ?quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, wij zitten er vlak naast, in de hoek bij de cornervlag.
Sinds wanneer heeft een voetbalveld 2 hoeken en 2 cornervlaggen?quote:
In den Haag hebben ze geen cornervlaggen meer.quote:Op zondag 19 november 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een voetbalveld 2 hoeken en 2 cornervlaggen?
ja, weet het, ben benieuwd....quote:Op zondag 19 november 2006 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
binnenkort ook een NL versie mer Arie koomen
quote:Op zondag 19 november 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van tong ja. Dan moet ik ze wel gelezen hebben.
Rondje op kosten van minister Kamp.
quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Boe.
Zuslief net hersteld van ongeluk, smst ze: kom net uit het ziekenhuis, pols gebroken bij vallen. Mama ook net uit ziekenhuis, heeft iets vaags met overal pijn en is platgespoten in zkh met iets. Wel thuis.
Ok...
Jeetje. Het zit de familie van jou ook niet mee, momenteel.quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Boe.
Zuslief net hersteld van ongeluk, smst ze: kom net uit het ziekenhuis, pols gebroken bij vallen. Mama ook net uit ziekenhuis, heeft iets vaags met overal pijn en is platgespoten in zkh met iets. Wel thuis.
Ok...
Zo te zien de hoogste tijd voor je.quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
Beterschap vor iedereen m'n oma heeft schreuheupen. Maar zoals opa altijd zegt.
Beuter een scheupheup dat een scheumleup.
Treusten menseun
De foto's zijn online via bluezzquote:Op maandag 20 november 2006 09:20 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Mij niet..... maar naar mijn oudersquote:Op maandag 20 november 2006 09:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
heeft ie je dan een flinke rekening gestuurd?![]()
O echt? Hoe komt ze daar aan dan?quote:Op maandag 20 november 2006 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De foto's zijn online via bluezz
quote:Op maandag 20 november 2006 10:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
O echt? Hoe komt ze daar aan dan?
Daar hoor je ook niemand over....quote:Op maandag 20 november 2006 07:36 schreef DIGGER het volgende:
En Damien Rice Megahit
En Na;poli bovenaan de Serie B.
Alleen Oh Oh Den Haag (Dat kut bestuur doet alsof er verder niks aan de hand is, maar mbt Midden Noord in het nieuwe stadion, het supportershome, het wellicht niet meer mogen bezoeken van de wedstrijd in Utrecht etc. zitten ze zelf zo vreselijk fout).
mwoah, de downloads hier op kantoor flikkeren er wel wat vaker uit dan anders, maar niets extreems eigenlijk....quote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef appelsientje het volgende:
Lekker, zware netwerk problemen op 't werk... en internet werkt ook al niet goed.. meer mensen last van in de buurt van Amsterdam?
Inderdaad speciaal. Me stagebegeleider was er en alles was goed.quote:Op maandag 20 november 2006 09:26 schreef Eilanden het volgende:
Goeiemorgen
en een heeeeele speciale goedemorgen voor Darkshine natuurlijk![]()
quote:
Ik heb zaterdag ook nog iets gehoordquote:Op maandag 20 november 2006 12:25 schreef rubbereend het volgende:
jij monopolyt liever voor de wereldvrede sientje?
en SCH wordt door een hoop mensen niet serieus genomenquote:Op maandag 20 november 2006 12:36 schreef rubbereend het volgende:SCH wordt weer eens voor een vrouw aangezien
ADO Den Haag - Vitesse # 2
maarja, hoe kan je SCH dan ook serieus nemen... dat gaat op de een of ander manier gewoon niet.quote:Op maandag 20 november 2006 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
en SCH wordt door een hoop mensen niet serieus genomen
Marijnissen zegt zijn afspraken af
in dit geval ga ik ervan uit dat hij geen geintjes maakt ivm. z'n werk.quote:Op maandag 20 november 2006 13:20 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
maarja, hoe kan je SCH dan ook serieus nemen... dat gaat op de een of ander manier gewoon niet.
quote:Op maandag 20 november 2006 09:45 schreef appelsientje het volgende:
De foto's zijn online via bluezz
Yepz i know... was gewoon een geintje van mijn kantquote:Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
in dit geval ga ik ervan uit dat hij geen geintjes maakt ivm. z'n werk.
sta ik al op je nachtkastje?quote:
ja, veel beter wordt het niet hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker met die foto, waar je half onderuitgezakt, een slok neemt van je bier?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rubberschatje, allang, maar dan die pokerface foto
had hij de boel maar beter op de rit moeten krijgen. Hij kreeg er echt geen lijn in en dat terwijl de spelersgroep best redelijk is.quote:
Spreekwoord is bekend: a trainer is hired to be firedquote:
Fijn dat je het met ons deeltquote:
Ja ik dacht, ik vertel ze het even!quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Fijn dat je het met ons deelt
Het is wel leeg hier in de buurt zonder jou Clauw![]()
Alleen SCH komt uit Utrechtquote:Op maandag 20 november 2006 16:36 schreef Eilanden het volgende:
SCH vertelt ook altijd dat 'ie moet poepen, dus waarschijnlijk is dat delen van dergelijke info iets typisch uit het Noord'n
SCH woont in Utrecht, maar is van origine gewoon een Fries.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef Eilanden het volgende:
SCH blijft een dikke FrieSCH, al woont hij in Timboektoe
quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH blijft een FrieSCH, al woont hij in Timboektoe
quote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef VoreG het volgende:
Net tentamen gehad. Tenminste net? anderhalf uur geleden.
Was met de bus gegaan, maar had geen geld meer voor de bus terug en dan onderweg 3 geldautomaten tegenkomen die alle drie stuk zijn.
Agh een lekker stukkie lopen doet niemand wat.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef VoreG het volgende:
Was met de bus gegaan, maar had geen geld meer voor de bus terug en dan onderweg 3 geldautomaten tegenkomen die alle drie stuk zijn.
Dat heb ik net even 20 minuten gedaan.quote:
ik heb net het sportgedeelte uit de dvhn gelezen, telt dat ook?quote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef clauwheee het volgende:
Thuis en ook weer weg. Sporten na euhmmmm teveel weken. Half uur op de fiets heen, half uur op de fiets terug. Heb ik alvast mn warming up en cooling down gehad, denk ik maar
drukke periode voor jouquote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef rubbereend het volgende:Dance Valley wordt weer één dag maar ze blijven het wel in juli houden
en dan ook nog eens op de 1e dag van de vierdaagsefeesten
![]()
OV-Weekend kaartquote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef VoreG het volgende:
quote:
quote:
Eigenlijk een luxe probleemquote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]DV zat ideaal voor mij in augustus, 3 weekenden achter elkaar vol
Dance Valley - FFWD Heineken Dance Parade - Lowlands
maar dat is nu dus niet meerbegin juli is nog eens lastig aangezien we het weekend ervoor eigenlijk naar Roskilde willen
in augustus is het ook altijd beter weer.quote:Op maandag 20 november 2006 19:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eigenlijk een luxe probleem
wel pech dat alles tegelijk valt.
dan sla je dat waardeloze DV toch overquote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]DV zat ideaal voor mij in augustus, 3 weekenden achter elkaar vol
Dance Valley - FFWD Heineken Dance Parade - Lowlands
maar dat is nu dus niet meerbegin juli is nog eens lastig aangezien we het weekend ervoor eigenlijk naar Roskilde willen
Het is wel raak vandaag, ook gecondoleerdquote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef DarkShine het volgende:
Mijn dvd speler is zojuist overleden
dat zal het wel weer worden jaquote:Op maandag 20 november 2006 20:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan sla je dat waardeloze DV toch over![]()
Da's na je auto je 2e geliefde in korte tijd die je dood achterlaat.quote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef DarkShine het volgende:
al een tijdjequote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef RayMania het volgende:
Hey, rubbereend heeft al de uitslag van PSV - Ajax boven zijn usericon.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef RayMania het volgende:
winterquote:Op maandag 20 november 2006 16:17 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
En weer thuis...
Het lijkt trouwens wel winter...
Mijn 205 maakte niet uit, die kwam toch niet meer door de keuring heenquote:Op maandag 20 november 2006 20:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's na je auto je 2e geliefde in korte tijd die je dood achterlaat.
nieuwe bril?quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef RayMania het volgende:
Heb geen nieuwe lenzen ingedaan hoorquote:
je zal het maar meemaken zegquote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef DarkShine het volgende:
De grootste nachtmerrie van pascalquote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zal het maar meemaken zeg
Jij hebt daar een speciale "Vervanging binnen 1 uur" verzekering voor afgesloten?quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hier in huis staan er nog 3, maar op mijn kamer geen meer. Deze week toch echt ff langs de mediamarkt!quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb 5 reserve spelers op zolder staanquote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij hebt daar een speciale "Vervanging binnen 1 uur" verzekering voor afgesloten?
"Ik voelde me bedreigd......en ik vond Den Haag sowieso al een kutclub"quote:Op maandag 20 november 2006 21:15 schreef Ludacriss het volgende:
Frans Adelaar vanavond om 23:00 bij Pauw en Witteman!
Vanavond gaat ie praten over zijn vertrek... eens zien wat ie te zeggen heeft.
Op ned 1
bron: http://pauwenwitteman.vara.nl/
quote:Op maandag 20 november 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
"Ik voelde me bedreigd......en ik vond Den Haag sowieso al een kutclub"
Voetbal insite manquote:Op maandag 20 november 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Het is inderdaad weer niks. Ik denk dat ik maar een DVD-tje ga kijken of zo
Ja, dat heb ik al een hele tijd niet meer gezien. De DVD loopt al, dus ga ik niet meer switchen.quote:
bos heldquote:Op maandag 20 november 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Het is inderdaad weer niks. Ik denk dat ik maar een DVD-tje ga kijken of zo
Dat is toch allemaal na te lezen.quote:Op maandag 20 november 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
Bos er is nogal wat gebeurd. Als Voetbalmod moet je toch nieuwschierig zijn wat ze te zeggen hebben ?
Oh ja je kunt lezen.quote:
Geweldig was datquote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef Againzender het volgende:
Aad de Mos heeft een cursus creatief boekhouden gedaan ofzoWazig gelul met cijfers.
Zegt de man van Erica Terpstra ook altijd.quote:
volgens mij de eerste keer dat ik om De Mos heb moeten lachenquote:
Ik ga ook truste allemaal, ga een stukje lezen (wereldtour)quote:
eendjequote:Op dinsdag 21 november 2006 01:33 schreef rubbereend het volgende:
is het een zwaaicafe aan het worden?
quote:
Hier zelfs helemaal geen file, en dat voor een dinsdagmorgen in dit jaargetijde, een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:10 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ondertussen ook weer op m'n werk.. viel mee met de file...
Ik heb wel ff vast gestaan bij muidenberg, maar toch, kon erger.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier zelfs helemaal geen file, en dat voor een dinsdagmorgen in dit jaargetijde, een zeldzaamheid.
Idd vanavond en morgen voetbalquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:14 schreef Againzender het volgende:
Nieuw Level42 album, bestonden die dan nog?
Ze zaten net bij 3FM in de studio. Mijn collega ziet net dat ze vanavond bij hem om de hoek optreden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Ik zag zelfs in de binnenstad van Utrecht posters met een aankondiging van een concert in Vredenburg
Utrecht en Level 42 passen wel bij elkaar.... allebei vergane gloriequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Ik zag zelfs in de binnenstad van Utrecht posters met een aankondiging van een concert in Vredenburg
Hé, die zag ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
.... aldus iemand die uit een dorp in Braboland komtquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Utrecht en Level 42 passen wel bij elkaar.... allebei vergane glorie
Zullen wel weer de bladeren op de rails zijn?quote:Bij een botsing tussen twee treinen
bij station Arnhem zijn 23 mensen
gewond geraakt.Acht van hen zijn naar
het ziekenhuis gebracht.In een van de
treinen zit nog iemand bekneld tussen
de banken van de trein.
De stoptrein Zutphen-Nijmegen botste
aan de oostkant van station Arnhem op
een goederentrein naar Duitsland.
Volgens de politie was de goederentrein
niet met gevaarlijke stoffen geladen.Er
rijden geen treinen van en naar Arnhem.
Gisteren botste bij Rotterdam CS een
lege sprinter op een goederentrein met
containers.Er vielen geen gewonden,maar
het treinverkeer werd zwaar ontregeld.
quote:
Vanmorgen de zon, nu inmiddels sinds een half uurtje weer regenquote:
Dus je tikt eerst iemand aan, wat je moet merken (zeker als het je voorligger betreft), vervolgens zie je in je achteruitkijkspiegel de boel op elkaar klappen en je rijdt gewoon door?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Het begon rond 7.30 uur bij
Nieuw en St Joosland toen een auto die
wilde inhalen zijn voorganger
aantikte. Die belandde vervolgens via
de vangrail dwars op de weg, waar hij
werd aangereden door een andere auto.
De veroorzaker is doorgereden.
Ik zegquote:
Ze bestaan inderdaad...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dus je tikt eerst iemand aan, wat je moet merken (zeker als het je voorligger betreft), vervolgens zie je in je achteruitkijkspiegel de boel op elkaar klappen en je rijdt gewoon door?
Ik zou als werkstraf dat soort mensen graag langs de weg zien werken bij wegversmallingen of zo. En dan graag een uitwisselingsproject met Italie opstarten en zo iemand dan even de middenberm van de A1 tussen pak hem beet Firenze en Roma laten snoeien met als enige bescherming een paar pionnetje en het verzoek of je 100 wilt rijden. (De gemiddelde Italiaan rijdt op de rechterbaan 180 en mindert dan hooguit 20km/u in snelheid).
jajaj dank nu mag ik instromen in de master. Dit kan me een half jaar schelenquote:
Dat is dan helemaal mooiquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
jajaj dank nu mag ik instromen in de master. Dit kan me een half jaar schelen![]()
En ik was er ook nog eens om 8 uur uit![]()
wij zijn hier al bezig de hele rits hits van Van Duin te zingen, beangstigend hoe goed ik de teksten nog kenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:50 schreef borisz het volgende:
Heidezangers, moeten ze vaker op 3fm draaien![]()
Ie, niet zo eng doen hoor Gollem! Straks komt het nog goed met jequote:Op dinsdag 21 november 2006 12:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
jajaj dank nu mag ik instromen in de master. Dit kan me een half jaar schelen![]()
En ik was er ook nog eens om 8 uur uit![]()
Houd ze dan maar goed bij je....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:05 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA ik heb ze ik heb ze ik heb ze![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:17 schreef clauwheee het volgende:
En de kont van Golfer ook nog op de foto
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef borisz het volgende:
AZ hoeveel smsjes heb je gestuurd om dat wijf te stoppen
net serious comedy iemand die dan voor 3 minuten mag gaan standuppen. Een vrouw die totaal niet grappig was mocht stoppen omdat er 100 smsjes binnen kwamenquote:
ah, niet gehoord, was even van mij plek denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
net serious comedy iemand die dan voor 3 minuten mag gaan standuppen. Een vrouw die totaal niet grappig was mocht stoppen omdat er 100 smsjes binnen kwamen
Geeft niet hoor, want je had je PUNT al wel gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef Blumchen het volgende:
Stom firefox doet nog steeds niet aan alt-s.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef Blumchen het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:51 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Aaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef Bjoro het volgende:
druk...geen zin meer...vanavond nog vergadering...wat is het leven toch prachtig
jawel... alleen moet je dat ff instellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef Blumchen het volgende:
En nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jawel... alleen moet je dat ff instellen
je typt in de adres balk
about:config
en dan doe je
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
tadaaaa![]()
Nou heel duidelijk als je Firefox 2.0 hebt... dan typ je in de adresbalkquote:
Okee, niet dat ik het nu wel snap, maar dat ligt puur en mij en mijn kennis van dit soort zaken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou heel duidelijk als je Firefox 2.0 hebt... dan typt je in de adresbalk
about:config
dan krijg je een hele lijst te zien van instellingen.
dan scroll je naar beneden dan zie je de onderstaande opties en dan vul je de waarde in die erbij staat.
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Kijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, niet dat ik het nu wel snap, maar dat ligt puur en mij en mijn kennis van dit soort zaken.
Ik heb overigens geen FF dus...
Weet ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijken trouwens.. 't was ook bedoeld voor Bloempje...
Was het maar alvast vrijdagmiddagquote:Lekker gewerkt? toe aan vakantie
Dat denk ik ook iedere maandag ochtend als de wekker gaatquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Was het maar alvast vrijdagmiddag
Ja okee, maar jij hebt vanaf vrijdag niet even 2 weken vrij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook iedere maandag ochtend als de wekker gaat
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef Beschouw het volgende:
Zeker miljonair, die broer van jou?
daar hou jij als SP-er natuurlijk niet vanquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
Blegh, kapitalistische grote gebouwen!
Precies! Weet je hoeveel ongewassen tuig in die vertrekken van dat gebouw kunnen wonen! Maar nee hoor, het wordt gebruikt voor feeeestjees.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daar hou jij als SP-er natuurlijk niet van
Nee, ze kennen allebei het bestaan van Fok! niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je denkt niet dat ze meeleest?.
tja schande.... idd..quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies! Weet je hoeveel ongewassen tuig in die vertrekken van dat gebouw kunnen wonen! Maar nee hoor, het wordt gebruikt voor feeeestjees.
quote:Deze uitzending gaan de lijsttrekkers van D66 (Alexander Pechtold), SGP (Bas van der Vlies), Fortuyn (voorheen LPF) (Olaf Stuger), EénNL (Marco Pastors), Partij voor de Vrijheid (Geert Wilders) en Partij voor de Dieren (Marianne Thieme) met elkaar in discussie over actuele politieke thema's.
Oh ja, eerst het debat voor kleuterpartijen.quote:
Volop drank, happen en live-muziek schijnt aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:25 schreef DarkShine het volgende:
Lekker gebouwtje.
Moeten jullie de Perfect Draft met Jupiler zelf meenemen of is er al een tap?
Dat trekt jullie wel dusquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Volop drankt, happen en live-muziek schijnt aanwezig te zijn.
Ik zet het gewoon op, er is niet veel anders op TV.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, eerst het debat voor kleuterpartijen.![]()
Ik kijk wel naar het echte debat om 20:30 en daarna de verkiezingsshow van Freek de Jonge.
Tis wel een eind rijden voor een hapje en een drankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |