duurt nog ff hoorquote:Op zondag 19 november 2006 22:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
En toen was het weekend weer voorbij
Nog maar 2 uur van de 48 uur dat het geduurd heeftquote:
Catherine Tate Show op dit momentquote:Op zondag 19 november 2006 22:06 schreef borisz het volgende:
nog 2 uurtjes met zometeen martin van geel bij studio voetbal
Talpaquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Mooie stad achter de duinenzonder die bruinûh!
ik heb hier een zak spekkies voor mij liggenquote:
Zijn ze je huisje voorbij gegaan danquote:Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Againzender het volgende:
ik heb hier een zak spekkies voor mij liggen
kut sint maarten
hier alleen de kinderen uit het blok, en dat was het. Had er veel meer verwacht, maar kennelijk doen moslims niet aan sint maarten....quote:Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn ze je huisje voorbij gegaan dan
Hier kwamen alleen de buurkids, hadden ze wel slim aangepakt, eerst het meisje met vriendinnetjes en 5 minuten later het jongetje met vriendjes![]()
Sorry we waren 7 minuten te laatquote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef clauwheee het volgende:
Hier zijn jullie!
quote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sorry we waren 7 minuten te laat
kiekeboe!quote:
Nee, wij zitten er vlak naast, in de hoek bij de cornervlag.quote:Op zondag 19 november 2006 22:25 schreef pascalheister het volgende:
zat je ook op de z-side clau?
Heb je ook gefloten?quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, wij zitten er vlak naast, in de hoek bij de cornervlag.
welke van de 2 ?quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, wij zitten er vlak naast, in de hoek bij de cornervlag.
Sinds wanneer heeft een voetbalveld 2 hoeken en 2 cornervlaggen?quote:
In den Haag hebben ze geen cornervlaggen meer.quote:Op zondag 19 november 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een voetbalveld 2 hoeken en 2 cornervlaggen?
ja, weet het, ben benieuwd....quote:Op zondag 19 november 2006 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
binnenkort ook een NL versie mer Arie koomen
quote:Op zondag 19 november 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van tong ja. Dan moet ik ze wel gelezen hebben.
Rondje op kosten van minister Kamp.
quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Boe.
Zuslief net hersteld van ongeluk, smst ze: kom net uit het ziekenhuis, pols gebroken bij vallen. Mama ook net uit ziekenhuis, heeft iets vaags met overal pijn en is platgespoten in zkh met iets. Wel thuis.
Ok...
Jeetje. Het zit de familie van jou ook niet mee, momenteel.quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Boe.
Zuslief net hersteld van ongeluk, smst ze: kom net uit het ziekenhuis, pols gebroken bij vallen. Mama ook net uit ziekenhuis, heeft iets vaags met overal pijn en is platgespoten in zkh met iets. Wel thuis.
Ok...
Zo te zien de hoogste tijd voor je.quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
Beterschap vor iedereen m'n oma heeft schreuheupen. Maar zoals opa altijd zegt.
Beuter een scheupheup dat een scheumleup.
Treusten menseun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |