Ik zou niet gaan hoor. Het is al jaren saai afbraakvoetbal dat wordt gespeeld...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:41 schreef Juweel het volgende:
[..]
Zeg, als jullie klaar zijn met ruziemaken met Ajaxfans, kunnen jullie dan mijn vraag ook nog even beantwoorden?
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan hoor. Het is al jaren saai afbraakvoetbal dat wordt gespeeld...
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan hoor. Het is al jaren saai afbraakvoetbal dat wordt gespeeld...
Heb je wel een PSV clubkaart?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook nog een optie ja.
Afbraakvoetbal he? Ik vond het ook aardig richting afbraakvoetbal gaan bij ADO zondag.
Het rare vind ik altijd dat clubs net doen alsof er bij henzelf geen zwakke punten zijn. PSV heeft lang concessies moeten doen en plukt daar nu de vruchten van. Ajax poogt nog altijd een achterhaald systeem te spelen, waar het niet eens de vleugelspelers voor heeft. Komt bij dat het onderdeel afronding -zeker geen onbelangrijk element in het Ajax voetbal- uitermate pover oogt. Onder Blind was er niks goed, maar nu wordt er dan zoveel beter (gezonder) getraind en zoveel beter gespeeld?! En voor de cruciale duels doet Ten Cate dezelfde tactische noodgrepen, waarmee ie dan afhankelijk wordt van wat de tegenstander of scheids biedt, schwalbe in Heerenveen, rode kaart in Utrecht etcetera. Het is vrij ongelooflijk dat een Van Geel in Studio Voetbal Ajax gelijkschakelde aan het PSV-niveau, waar dat enkel op basis van het treffen in de ArenA misschien zou lijken. PSV is stabiel, heeft de nodige blessures goed verdragen en laat internationaal ook weinig steken vallen. Ajax wil daar misschien komen, maar of dat met de huidige groep kan, zal ook een Van Geel niet kunnen garanderen, waar PSV dat al laat zien.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:43 schreef Grimm het volgende:
Ajax fans kunnen niet tegen hun verlies, en dan gaan ze vervelend zeuren.
Psv heeft over 90 minuten misschien 1 of 2 voorzetten voor het goal weg gehaald.
En dan kun je hoog of laag springen schreeuwen of zeuren dat ajax veel en veel beter is maar het resultaat telt nog altijd.
En daarom speelt ajax uefa cup en psv champions league, en staat psv bovenaan nu.
Omdat het een stukje beter is.
mooi stukjequote:Op dinsdag 21 november 2006 09:23 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen, maar het slaat de spijker wel precies op z'n kop:
[..]
wie anders dan? jullie zijn toch onze enige concurrentquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerste zin is weer typisch Calimero. Ik lees in het hele stuk niets over de CL-reeks van twee jaar terug, waar psv zeer veel waardering oogste. Maar er wordt liever met de vinger naar Amsterdam gewezen. De laatste zin is bijna lachwekkend. Ajax werd in 2004 nog landskampioen. Psv heeft niet gek veel minder mogelijkheden dan Ajax, enkel al vanwege de naam. Veel spelers komen graag naar Eindhoven. Dus waarom dat niet als positief punt pakken, maar weer de vergelijking maken met Ajax?
[..]
Daar vraag je wel een beetje zelf om, niet? Je lokt het een beetje uit vind ik (en zo te lezen velen met mij)quote:
Het bevalt mij uitstekend waar ik zit, NN. Maar op Oost gebeurt wel het meeste volgens mij. Tenminste, zo ziet dat er vanaf mijn positie uit. Betwijfel wel of je daar kaarten voor kunt krijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Juweel het volgende:
Nee joh, heb geen clubkaart. Maar als ze tegen het derde van Geleen-Oost spelen heb ik die dus niet nodig?
Ik ga wel ff op de site kijken. In welk vak is het zicht en de sfeer het leukst?
PSV stond tegen AZ in de eerste helft al met 3-0 voor. Hoe kun je dan nog zeggen dat een gelijkspel terecht was geweest?quote:
Dat ligt aan het denken naar de "Hollandse school". Zo is volgens dat idee bijvoorbeeld het missen van veel kansen een kwaliteit. Je hebt ze toch maar weten te creëren he, en omdat ze van jou zijn, mag je dan ook zelf weten wat je er mee doet. Gelijkstaan is dan dus meer een tactische keuzequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:18 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
PSV stond tegen AZ in de eerste helft al met 3-0 voor. Hoe kun je dan nog zeggen dat een gelijkspel terecht was geweest?
nou..................quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je wel een PSV clubkaart?
Tegen kleine clubjes is het meestal wel mogelijk om ook zonder een clubkaart kaartjes te kopen (bij het PSV stadion zelf)
als het stadion geherfinancieerd is ziet de begroting er straks een stuk zonniger uitquote:'PSV nog nooit zo populair als nu'
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV populairder is als nooit tevoren. Nog nooit wist de club alle plaatsen uit te verkopen halverwege het seizoen tegen een laaggeklasseerde club als Excelsior. Het toeschouwersgemiddelde is met ruim 34.000 hoger dan ooit en de inkomsten uit merchandising verdubbelen de laatste drie jaar steeds.
Geleen-Zuid is het.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Juweel het volgende:
Nee joh, heb geen clubkaart. Maar als ze tegen het derde van Geleen-Oost spelen heb ik die dus niet nodig?
Ik ga wel ff op de site kijken. In welk vak is het zicht en de sfeer het leukst?
Veel plezierquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:33 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, ik ga maar beginnen aan de lange reis. Eerst naar Eindhoven en dan bus-pond-bus naar Liverpool.
Maar ja, hoop op een mooie dag, en nog belangrijker een mooi resultaat. 1-1 zou al fantastisch zijn.
Vooruit nu rood-witten!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:33 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, ik ga maar beginnen aan de lange reis. Eerst naar Eindhoven en dan bus-pond-bus naar Liverpool.
Maar ja, hoop op een mooie dag, en nog belangrijker een mooi resultaat. 1-1 zou al fantastisch zijn.
Vooruit nu rood-witten!
Veel plezierquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:33 schreef mcyodogg het volgende:
Vooruit nu rood-witten!
Have fun, wie weet tot morgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:33 schreef mcyodogg het volgende:
Vooruit nu rood-witten!
Anders ik wel! Dan hebben we ook goede kansenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoop dat PSV in de volgende ronde tegen Celtic moet spelen! Hebben zich net ook (fantastisch) geplaatst, en Dat lijkt me nog eens een mooie club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |