abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43721560
Oja heb ook al 2/3x achter zon klote tyfus pilaar gezeten, ik hoop niet dat iemand ooit een seizoenskaart voor die plaatsen heeft gehad, verschrikkelijk irritant.
Patat Friet
pi_43723275
goed idee dat kaartje

Op NN:
billybeflap
leolinedance
morrigun99
pi_43723548
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
Oja heb ook al 2/3x achter zon klote tyfus pilaar gezeten, ik hoop niet dat iemand ooit een seizoenskaart voor die plaatsen heeft gehad, verschrikkelijk irritant.
3 jaar lang zelfs . Niet recht erachter maar wel dat ie dus door je "beeld" loopt. Nu zitten we er gelukkig voor. Kost misschien 30 euro per seizoen meer maar daar kan je het niet voor laten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43723973
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

3 jaar lang zelfs . Niet recht erachter maar wel dat ie dus door je "beeld" loopt. Nu zitten we er gelukkig voor. Kost misschien 30 euro per seizoen meer maar daar kan je het niet voor laten.
Ik vind het wel zo rechtvaardig om die plaatsen wat goedkoper te maken, in het slechtste geval mis je gewoon een groot stuk van het veld. Net als vak Z waar je vroeger geen zak zag doordat je omringd was door hekken, nu zal het wel meevallen daar lijkt me?
Patat Friet
pi_43724005
Jullie mogen blij zijn met Leonardo, met hem erbij heb je nog een mannetje achter de hand voor het geval Farfan volgend jaar vertrekt.
En ik geloof best dat hij beter zal draaien in een team zoals PSV, hij heeft er meer concurrentie dan bij Nac/Feyenoord.
Een erg slimme zet van PSV aangezien hij maar 750.000 Euro gaat kosten.
pi_43724061
Een plaatje net als zoveel clubs al hebben en we ook al hadden voor de CL is zeker leuk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 20 november 2006 @ 19:56:50 #67
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43726304
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef MrSASO het volgende:
Jullie mogen blij zijn met Leonardo, met hem erbij heb je nog een mannetje achter de hand voor het geval Farfan volgend jaar vertrekt.
En ik geloof best dat hij beter zal draaien in een team zoals PSV, hij heeft er meer concurrentie dan bij Nac/Feyenoord.
Een erg slimme zet van PSV aangezien hij maar 750.000 Euro gaat kosten.
kopen voor weinig geld, af en toe ff in de CL laten showen en dan komen er vanzelf wel bieders.
pi_43726366
Ben benieuwd wat PSV voor wedstrijdinstelling heeft tegen Liverpool. Winnen om eerste te worden in de poule en zo een (zijn die er wel) makkelijkere tegenstander te loten in de 1/8e finale. Of wat voorzichtiger spelen om spelers niet te blesseren ofzo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43726736
Ik verwacht dat zowel Liverpool als PSV iets of wat verdedigend zullen spelen. Omdat als je eerste wordt in de pool je nog barca of chelsea kunt loten. Maar ze zullen denk ik wel gewoon met de sterkste opstelling spelen maar ze zullen geen onnodige risico's nemen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 november 2006 @ 21:39:00 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43730289
quote:
'PSV besluit Mendez definitief over te nemen'
Volgens Radio Sucre heeft PSV de voormalig club van Edison Mendez Liga Universitaria de Quito laten weten definitief de optie op de koop van de middenvelder te willen lichten. Volgens de club uit Ecuador zou een en ander in december afgerond worden.
quote:
20/11/2006 - Afellay loopt knieblessure op op training

Ibrahim Afellay heeft maandag op de training een knieblessure opgelopen. Dinsdag zal bekeken worden hoe ernstig de blessure is. "Ik verstapte me een beetje. Ik probeerde nog door te trainen, maar het doorzakken was een probleem. Ik hoop dat het morgen beter is", zo leit Afellay weten voor de microfoon van Radio 1.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43731178
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

Hij zou ook een keer 2 maanden blessurevrij blijven

Maarja het klinkt niet ernstig en er zijn ergere momenten waarop dit kan gebeuren
Patat Friet
pi_43736075
Mendez

PSV
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_43736215
Aissati in plaats van Afellay laten spelen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43736491
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 01:06 schreef cultheld het volgende:
Aissati in plaats van Afellay laten spelen
PSV TV sprak ook met Ismail Aissati, die terugkomt van een hamstringblessure. De middenvelder hoopt er tegen FC Utrecht weer bij te zijn, de wedstrijd van woensdag komt echter nog te vroeg.

psv.nl
Patat Friet
pi_43736744
Mendez keert terug in de basis en Culina vervangt eventueel Afellay.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43736816
Culina Waarom dan geen Väyrynen in de basis; Die is op alle fronten beter dan Culina.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43736871
Vayrynen is er een maand uit helaas.
pi_43736887
Oh ja, vanwege die hamstring he, stom dat ik daar niet aan had gedacht. Je zou toch bijna opportunistisch 4-3-3 gaan spelen met Kluivert als aanvalsleider...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 november 2006 @ 01:57:58 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43736940
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 01:52 schreef cultheld het volgende:
Oh ja, vanwege die hamstring he, stom dat ik daar niet aan had gedacht. Je zou toch bijna opportunistisch 4-3-3 gaan spelen met Kluivert als aanvalsleider...
laten we hem voorzichtig brengen en proberen heel te houden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43737249
Iemand op een Liverpool-forum noemde Jan Kromkamp een reincarnatie van Hermey the Elf uit 'Rudolph the Red-Nosed Reindeer'.

pi_43738371
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 02:31 schreef mcyodogg het volgende:
Iemand op een Liverpool-forum noemde Jan Kromkamp een reincarnatie van Hermey the Elf uit 'Rudolph the Red-Nosed Reindeer'.

[afbeelding]

Inderdaad veel gelijkenis
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:23:34 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_43739610
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen, maar het slaat de spijker wel precies op z'n kop:
quote:
PSV leuker dan Ajax
Gepubliceerd op maandag 20 november 2006
- COLUMN -

Sinds jaar en dag krijgt PSV te weinig waardering. De media zetelen grotendeels in de Randstad en altijd was er wel wat te mekkeren over die ‘boeren’. Maar de realiteit is dat PSV reeds jarenlang het beste speelt van alle clubs. Van een top-3 is al tijden geen sprake meer, omdat Feyenoord een wandelend patiënt is met af een toe een opleving. En van een top-2 kun je feitelijk ook niet meer spreken. PSV doet het jaar in jaar uit met minder mogelijkheden beter dan Ajax.

Als de provincieclub de prestaties van de afgelopen jaren had neergezet in de hoofdstad was men in de media loftrompetten tekort gekomen. Die werden nu alleen omdat het moest en dan nog mondjesmaat gestoken over dat niet geliefde PSV. De Vrije Man erkent al lang de suprematie van ‘beneden de rivieren.’

Pas de laatste tijd wordt her en der PSV positief bejegend. Ajax-trainer Henk ten Cate toonde zich daarover verbaasd, want er zou nog steeds niet aantrekkelijk gespeeld worden. Zondagavond bezigde Martin van Geel, technisch directeur bij Ajax, woorden van die strekking. Altijd en te eeuwig hetzelfde valse liedje.

Aanvallend voetbal kansloos
De Vrije Man is het zat en neemt het maar weer eens op voor PSV. De clubfilosofie is beter (diep ik een andere keer uit), in prestaties ontstijgt men Ajax ruim en, let op, ook de manier van voetballen is attractiever dan die van de voorspelbaar spelende concurrent. AZ laat ik hier nog even buiten beschouwing. Die club heeft nog niets gepresteerd en zou dat wel zo zijn, ook in Alkmaar lijdt men aan die vervelende aanvalsziekte.

Al sinds 1974 wordt in ons land op instigatie van Johan Cruijff het aanvallende voetbal gepredikt. Die visie heeft meer gekost dan het heeft opgeleverd. Alleen Louis van Gaal is er midden jaren negentig succesvol mee geweest. En dat was direct voor het laatst.

Dergelijk voetbal, het spel dat Ajax en dus Oranje nastreven, is geanalyseerd, gefileerd, weerlegd door de concurrentie. Barcelona? Ook dat kon vorig jaar tegen Chelsea en AC Milan alleen triomferen omdat er behoudend werd gespeeld, zelfs in Camp Nou.

Aanvallend voetbal irriteert
De Vrije Man gaat nog een stap verder. Niet alleen omdat dat zogenaamde aanvallen de winstkansen verkleint, doet het zeer aan de ogen, ook het spel op zich geeft geen kick meer. In topsport geldt maar één ding: winnen. Voor vermaak ga je naar circus Elleboog. En het is niet eens vermakelijk, dat spelen via geijkte patronen op de helft van de tegenstander. Gek wordt een mens ervan. Altijd dat via tig schijven naar voren schuiven. Nooit diepte, te zelden snelheid.

De tegenstander, in deze column PSV, maar je kunt er ook elke andere buitenlandse topclub voor invullen, lacht zich een slag in de rondte. Heerlijk, zo’n naïeve opponent die volgens vaste combinaties op jouw helft zijn kop in de strop komt steken.

‘Vanavond om elf uur ga ik inbreken via het zolderraam’, zo lang van tevoren kondigt Ajax een aanval aan. Nogal wiedes dat dit raam simpel te verdedigen is. De Amsterdammers hadden vorige week een overwicht in de eerste helft tegen PSV. En in hoeveel kansen resulteerde dat? In hoeveel kansen werden er in een identieke tweede helft gisteren tegen FC Twente gecreëerd?

Lust voor het oog
In het moderne topvoetbal worden andere dingen gevraagd. Om te beginnen tactisch inzicht, weten hoe je moet zakken, geen ruimte achterin weggeven, zorgen dat alles goed staat, een blok neerzetten, de individuele actie bij de tegenstander via rugdekking eruit halen, een overtreding maken waar dat moet, er via twee, drie passes razendsnel uitkomen, of een spits direct wegsturen met een dieptepass, een overtreding uitlokken op een gunstige plek, nooit zo ten aanval trekken dat het achterin open ligt, eerst ruimte weggeven om die middels een dodelijke dolkstoot te benutten.

Een goede ploeg kan dit, traint hierop. En dan ook nog eens fysiek je mannetje staan, je niet weg laten zetten, uitdelen waar uitgedeeld moet worden. Lees de vorige alinea opnieuw en ga nu eens door die bril kijken naar PSV. Op zijn minst probeert men in Eindhoven zo te spelen!

Dat zogenaamde aanvallende voetbal van Ajax en Oranje is eigenlijk defensief en niet leuk om naar te kijken. Omdat aanvallen op die manier langzaam, voorspelbaar en kansloos is (alles overdreven gesteld uiteraard). Nog harder: PSV speelt aanvallend, attractief, snel, verrassend, dodelijk, volgens de wetten van het moderne voetbal, waar Ajax en Oranje ouderwets spelen. Duidelijk genoeg zo? Deze lof wilde ik PSV toezwaaien.

NB: Uw Vrije Man gaat de komende weken buitengaats om zich te verdiepen in nieuwe voetbalconcepten!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:30:30 #83
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43739727
mooi stukje.. en wederom ben ik het er helemaal mee eens
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_43739759
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:23 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet niet of dit al eens voorbij is gekomen, maar het slaat de spijker wel precies op z'n kop:
[..]
Mooi stukje
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:39:20 #85
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_43739883
Inderdaad eens een keer kritiek op die neuzen en hun oppergoeroe Johan C.

En maar opperen dat PSV niet goed genoeg is, dat het niet goed speelt etc. etc... en dat terwijl ze daar in A'dam al jaren niet renderen.

Vandaar dat ik dit stukje ook zo goed vind.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:13:51 #86
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_43740540
Ik vind dit een redelijk kansloos stukje tekst. Er wordt hier zo ongeveer gesuggereerd dat PSV dit spel dat ze nu spelen zo ongeveer zelf hebben uitgevonden, terwijl het een schaamteloze imitatie is van wat italiaanse en andere resultaatploegen al decennia lang doen: voor de pot hangen en via een uitbraak de winst binnenhalen.

Mag ik jullie eraan herrineren dat PSV tot 3 jaar geleden ook gewoon een ploeg was die de aanval predikte. Attractief voetbal werd toen in Eindhoven ook nog belangrijk gevonden. Maar na 7 schamele jaren eerste ronde CL waarin PSV altijd in de scharen liep van verdedigende ploegen, besloot men in Eindhoven dat het genoeg was en ging men ook zo spelen. Hulde voor die fantastische visie.

De zogenaamde suprematie van PSV in Nederland is eigenlijk pas de laatste 3 jaren ontstaan. Tussen 1998 en 2003 waren alle Nederlandse topploegen gewoon zeer zeer matig. PSV won in deze periode vaak de titel, maar dat was niet omdat ze nou zoveel beter waren dan de overige ploegen. Toegegeven de laatste 3 jaar steekt PSV er met kop en schouders bovenuit. Waarvoor hulde.

Maar de manier waarop tegenwoordig in Eindhoven gevoetbald wordt, kan toch niemand die van leuk voetbal houdt bekoren. Attractief? Aanvallend? Snel? Neuh Tegen de kleine clubjes wil PSV wel voetballen omdat ze daar niks van te vrezen hebben, maar als de top 7 in beeld komt, graaft PSV zich in en gaat wachten op de counter. En daarin is PSV gewoon een topploeg. No denying that. Afbraakvoetbal en tevreden met 1-0 naar huis
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:40:16 #87
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43741135
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:13 voetballen omdat ze daar niks van te vrezen hebben, maar als de top 7 in beeld komt, graaft PSV zich in en gaat wachten op de counter. En daarin is PSV gewoon een topploeg. No denying that. Afbraakvoetbal en tevreden met [b]1-0 naar huis
JIj bent echt grappig...
vandaar dat PSV zoveel scoort de laatste tijd... en rustig met 0 - 4 naar huis gaat...
pi_43741390
Wat een trieste tekst.

Dat kut-voetbal van Barca moet maar eens een stulk defensiever worden; dat aanvallende spel is niet om aan te zien. Effectiviteit is ook ver te zoeken. Dat ze de CL wonnen is toeval. Net zoals het toeval was dat AZ de UEFA Cupo finale haalde, en Real drie keer de CL won.....

Beetje jammer dat jullie je nu in alle bochten wringen om het afbraakvoetbal goed te praten.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:53:48 #89
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43741456
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef aldostuta het volgende:

dat AZ de UEFA Cup halve finale haalde
pi_43741545
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]

wie heeft dit trouwens geschreven. ok, het is een beeeetje over the top, maar wel met goede intenties.
persoonlijk vind ik het mooi wanneer een ploeg de bal verovert achterin en via enkele passes bij de tegengoal eindigt en scoort. hoezo niet attractief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')