Zijn ego is gewoon te groot ik zie hem al alles zelf doen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:59 schreef ganzenherder het volgende:
Dat hij zich maar eens eerst normaal gaat gedragen, hij komt over als een verwend irritant en zielig ettertje![]()
Als ze hem fftjes een jaar naar een heropvoedkamp sturen mag hij wel komen wat mij betreft....
quote:Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef Neoktheone het volgende:
* Neoktheone zit met gewonnen seizoenskaarten op GG (afgelopen zaterdag voor het eerst)
Ik ben wel benieuwd naar die gozers trouwens.quote:Op maandag 20 november 2006 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Beerens maakte vandaag meteen kennis met onze Chinezen
dat was de voorzitter niet maar de technisch directeur.quote:Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die gozers trouwens.
Wat Leonardo betreft houd ik m'n hart vast; ik weet echt totaal niet of hij in onze cultuur zal passen. Ajax was ook concreet geïnteresseerd gaf de voorzitter gisteren toe (Studio Voetbal).
rij 43 (op één na hoogste rijquote:Op maandag 20 november 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]geef je kaarten weg; geef je hoek plaatsen weg
![]()
waar in het vak zit je ongeveer?
dat klopt je kan er mooi iedere wedstrijd bij zijnquote:Op maandag 20 november 2006 16:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
rij 43 (op één na hoogste rij) Wel goed zicht, maar je hebt voortdurend de neiging om voorover te hangen
![]()
Ach ja, broertje van mijn vriendin heeft ze gewonnen bij een Talpa sms spel. Ben al lang blij dat ik er ook misbruik van mag maken
Had 3/4 seizoen terug een seizoenskaart op rij 42, vak FF en vorig seizoen op rij 34 ZZ. Een goed overzicht heb je wel, maar tegenwoordig probeer ik altijd zo laag mogelijk te zitten, dan maak je de wedstrijd toch op een andere manier mee vind ik, Vooral sinds de hekken weg zijnquote:Op maandag 20 november 2006 16:19 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
rij 43 (op één na hoogste rij) Wel goed zicht, maar je hebt voortdurend de neiging om voorover te hangen
![]()
Ach ja, broertje van mijn vriendin heeft ze gewonnen bij een Talpa sms spel. Ben al lang blij dat ik er ook misbruik van mag maken
3 jaar lang zelfsquote:Op maandag 20 november 2006 17:07 schreef ganzenherder het volgende:
Oja heb ook al 2/3x achter zon klote tyfus pilaar gezeten, ik hoop niet dat iemand ooit een seizoenskaart voor die plaatsen heeft gehad, verschrikkelijk irritant.![]()
Ik vind het wel zo rechtvaardig om die plaatsen wat goedkoper te maken, in het slechtste geval mis je gewoon een groot stuk van het veld. Net als vak Z waar je vroeger geen zak zag doordat je omringd was door hekken, nu zal het wel meevallen daar lijkt me?quote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 jaar lang zelfs. Niet recht erachter maar wel dat ie dus door je "beeld" loopt. Nu zitten we er gelukkig voor. Kost misschien 30 euro per seizoen meer maar daar kan je het niet voor laten.
kopen voor weinig geld, af en toe ff in de CL laten showen en dan komen er vanzelf wel bieders.quote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef MrSASO het volgende:
Jullie mogen blij zijn met Leonardo, met hem erbij heb je nog een mannetje achter de hand voor het geval Farfan volgend jaar vertrekt.
En ik geloof best dat hij beter zal draaien in een team zoals PSV, hij heeft er meer concurrentie dan bij Nac/Feyenoord.
Een erg slimme zet van PSV aangezien hij maar 750.000 Euro gaat kosten.
quote:'PSV besluit Mendez definitief over te nemen'
Volgens Radio Sucre heeft PSV de voormalig club van Edison Mendez Liga Universitaria de Quito laten weten definitief de optie op de koop van de middenvelder te willen lichten. Volgens de club uit Ecuador zou een en ander in december afgerond worden.
quote:20/11/2006 - Afellay loopt knieblessure op op training
Ibrahim Afellay heeft maandag op de training een knieblessure opgelopen. Dinsdag zal bekeken worden hoe ernstig de blessure is. "Ik verstapte me een beetje. Ik probeerde nog door te trainen, maar het doorzakken was een probleem. Ik hoop dat het morgen beter is", zo leit Afellay weten voor de microfoon van Radio 1.
Hij zou ook een keer 2 maanden blessurevrij blijvenquote:
PSV TV sprak ook met Ismail Aissati, die terugkomt van een hamstringblessure. De middenvelder hoopt er tegen FC Utrecht weer bij te zijn, de wedstrijd van woensdag komt echter nog te vroeg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:06 schreef cultheld het volgende:
Aissati in plaats van Afellay laten spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |