abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43741594
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:57 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

wie heeft dit trouwens geschreven. ok, het is een beeeetje over the top, maar wel met goede intenties.
persoonlijk vind ik het mooi wanneer een ploeg de bal verovert achterin en via enkele passes bij de tegengoal eindigt en scoort. hoezo niet attractief?
Ik vond het Dynamo Kiev ten tijde van Shevchenko en Rebrov ook erg mooi om naar te kijken, geweldig effectief.
pi_43741622
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:59 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ik vond het Dynamo Kiev ten tijde van Shevchenko en Rebrov ook erg mooi om naar te kijken, geweldig effectief.
idd, dynamo met sheva en rebrov
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:09:11 #93
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43741837
Trouwens, wie heeft er ooit bedacht dat mooi voetbal Nederlands is? Wanneer heeft Oranje in een langere periode dan een wedstrijd mooi gespeeld? Misschien '98? Dat is dan alweer 8 jaar geleden.

En de keren dat het Nederland iets opgeleverd heeft, is echt op een hand te tellen. De Nederlandse school, laat me niet lachen. Die gasten denken zeker ook dat iedereen in het buitenland ons ziet als een prachtig voetballand.
pi_43742218
. Jullie moeten je verdedigen. Triest zeg. Alles uit de kast halen om jullie gelijk te halen, zegt genoeg.
quote:
Sinds jaar en dag krijgt PSV te weinig waardering. De media zetelen grotendeels in de Randstad en altijd was er wel wat te mekkeren over die ‘boeren’. Maar de realiteit is dat PSV reeds jarenlang het beste speelt van alle clubs. Van een top-3 is al tijden geen sprake meer, omdat Feyenoord een wandelend patiënt is met af een toe een opleving. En van een top-2 kun je feitelijk ook niet meer spreken. PSV doet het jaar in jaar uit met minder mogelijkheden beter dan Ajax.
Eerste zin is weer typisch Calimero. Ik lees in het hele stuk niets over de CL-reeks van twee jaar terug, waar psv zeer veel waardering oogste. Maar er wordt liever met de vinger naar Amsterdam gewezen. De laatste zin is bijna lachwekkend. Ajax werd in 2004 nog landskampioen. Psv heeft niet gek veel minder mogelijkheden dan Ajax, enkel al vanwege de naam. Veel spelers komen graag naar Eindhoven. Dus waarom dat niet als positief punt pakken, maar weer de vergelijking maken met Ajax?
quote:
Als de provincieclub de prestaties van de afgelopen jaren had neergezet in de hoofdstad was men in de media loftrompetten tekort gekomen. Die werden nu alleen omdat het moest en dan nog mondjesmaat gestoken over dat niet geliefde PSV. De Vrije Man erkent al lang de suprematie van ‘beneden de rivieren.’
Weer dat calimero gedrag. Dat is twee keer in twee alinea's. Toen Ajax de kwartfinale van de CL haalde was de media ook alles behalve positief. Dat ging toen gepaard met bergen gelijke spelen. De media was ten tijde van het CL-succes van psv een stuk positiever. De laatste zin is een smerige verheerlijking van de columnist zelf. Arrogant, haast.
quote:
Pas de laatste tijd wordt her en der PSV positief bejegend. Ajax-trainer Henk ten Cate toonde zich daarover verbaasd, want er zou nog steeds niet aantrekkelijk gespeeld worden. Zondagavond bezigde Martin van Geel, technisch directeur bij Ajax, woorden van die strekking. Altijd en te eeuwig hetzelfde valse liedje.
Pertinent niet waar. Ten Cate oordeelde dat Ajax beter was, psv geen kans heeft gehad en door een pure lucky scoorde. Om maar eens terug te vallen op het niveau van dit artikel, Ajax had eens op deze manier moeten winnen... Dan was de term Lucky Ajax weer uit de kast gehaald. Gelijke monnikken?
quote:
Aanvallend voetbal kansloos
De Vrije Man is het zat en neemt het maar weer eens op voor PSV. De clubfilosofie is beter (diep ik een andere keer uit), in prestaties ontstijgt men Ajax ruim en, let op, ook de manier van voetballen is attractiever dan die van de voorspelbaar spelende concurrent. AZ laat ik hier nog even buiten beschouwing. Die club heeft nog niets gepresteerd en zou dat wel zo zijn, ook in Alkmaar lijdt men aan die vervelende aanvalsziekte.

Al sinds 1974 wordt in ons land op instigatie van Johan Cruijff het aanvallende voetbal gepredikt. Die visie heeft meer gekost dan het heeft opgeleverd. Alleen Louis van Gaal is er midden jaren negentig succesvol mee geweest. En dat was direct voor het laatst.

Dergelijk voetbal, het spel dat Ajax en dus Oranje nastreven, is geanalyseerd, gefileerd, weerlegd door de concurrentie. Barcelona? Ook dat kon vorig jaar tegen Chelsea en AC Milan alleen triomferen omdat er behoudend werd gespeeld, zelfs in Camp Nou.

Aanvallend voetbal irriteert
De Vrije Man gaat nog een stap verder. Niet alleen omdat dat zogenaamde aanvallen de winstkansen verkleint, doet het zeer aan de ogen, ook het spel op zich geeft geen kick meer. In topsport geldt maar één ding: winnen. Voor vermaak ga je naar circus Elleboog. En het is niet eens vermakelijk, dat spelen via geijkte patronen op de helft van de tegenstander. Gek wordt een mens ervan. Altijd dat via tig schijven naar voren schuiven. Nooit diepte, te zelden snelheid.

De tegenstander, in deze column PSV, maar je kunt er ook elke andere buitenlandse topclub voor invullen, lacht zich een slag in de rondte. Heerlijk, zo’n naïeve opponent die volgens vaste combinaties op jouw helft zijn kop in de strop komt steken.

‘Vanavond om elf uur ga ik inbreken via het zolderraam’, zo lang van tevoren kondigt Ajax een aanval aan. Nogal wiedes dat dit raam simpel te verdedigen is. De Amsterdammers hadden vorige week een overwicht in de eerste helft tegen PSV. En in hoeveel kansen resulteerde dat? In hoeveel kansen werden er in een identieke tweede helft gisteren tegen FC Twente gecreëerd?

Lust voor het oog
In het moderne topvoetbal worden andere dingen gevraagd. Om te beginnen tactisch inzicht, weten hoe je moet zakken, geen ruimte achterin weggeven, zorgen dat alles goed staat, een blok neerzetten, de individuele actie bij de tegenstander via rugdekking eruit halen, een overtreding maken waar dat moet, er via twee, drie passes razendsnel uitkomen, of een spits direct wegsturen met een dieptepass, een overtreding uitlokken op een gunstige plek, nooit zo ten aanval trekken dat het achterin open ligt, eerst ruimte weggeven om die middels een dodelijke dolkstoot te benutten.

Een goede ploeg kan dit, traint hierop. En dan ook nog eens fysiek je mannetje staan, je niet weg laten zetten, uitdelen waar uitgedeeld moet worden. Lees de vorige alinea opnieuw en ga nu eens door die bril kijken naar PSV. Op zijn minst probeert men in Eindhoven zo te spelen!

Dat zogenaamde aanvallende voetbal van Ajax en Oranje is eigenlijk defensief en niet leuk om naar te kijken. Omdat aanvallen op die manier langzaam, voorspelbaar en kansloos is (alles overdreven gesteld uiteraard). Nog harder: PSV speelt aanvallend, attractief, snel, verrassend, dodelijk, volgens de wetten van het moderne voetbal, waar Ajax en Oranje ouderwets spelen. Duidelijk genoeg zo? Deze lof wilde ik PSV toezwaaien.

NB: Uw Vrije Man gaat de komende weken buitengaats om zich te verdiepen in nieuwe voetbalconcepten!
Heel lulverhaal kort samengevat: aanvallend voetbal is kut, resultaatvoetbal is goed. Vond deze meneer dat ook na de onterechte uitschakeling door AC Milan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:26:45 #95
68638 Zwansen
pi_43742352
Wat is er mis mee om je eigen club te verdedigen? Is dat triest?
pi_43742378
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:26 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis mee om je eigen club te verdedigen? Is dat triest?
Niet de club, de manier van spelen...
In Southern Sun
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:47:06 #97
68638 Zwansen
pi_43742944
Wel grappig om te zien dat het Calimeroën nu toch echt in de richting A'dam verschuift.

Vroeger waren het altijd de PSV'ers en de Feyenoorders die zeikten op Ajax, en Ajax stond daar altijd (terecht) boven. Nu begin ze bij Ajax steeds meer af te geven op PSV.
pi_43743855
Ik wil niet veel zeggen maar ik had het idee dat het een heel erg sarcastisch stukje was, zo kwam het wel op me over.

En aan alle ajacieden: PSV speelt dit seizoen echt anders dan de jaren ervoor hoor, maar als je blind de mening van je trainer overneemt, dan is het gemakkelijk praten. Ik zeg niet dat het iedere wedstrijd sprankelt, maar toch wel vele malen vaker dan hiervoor hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_43744239
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig om te zien dat het Calimeroën nu toch echt in de richting A'dam verschuift.
Mooie inhoudelijke reactie.
In Southern Sun
pi_43744269
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar ik had het idee dat het een heel erg sarcastisch stukje was, zo kwam het wel op me over.

En aan alle ajacieden: PSV speelt dit seizoen echt anders dan de jaren ervoor hoor, maar als je blind de mening van je trainer overneemt, dan is het gemakkelijk praten. Ik zeg niet dat het iedere wedstrijd sprankelt, maar toch wel vele malen vaker dan hiervoor hoor.
Heb niet het idee dat het sarcasme was. Ik deel de mening van Ten Cate wel. Nogmaals, Ten Cate stelt dat Ajax net iets beter was dan psv maar dat de laatste ploeg door een lucky heeft gewonnen. Ik zie niet in wat daar fout aan is?
In Southern Sun
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:34:43 #101
68638 Zwansen
pi_43744285
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mooie inhoudelijke reactie.
Het is ook nooit goed hè. Als we ons verdedigen, zijn we triest. En nu moet ik wel weer inhoudelijk reageren.

Jullie Ajacieden mogen zeuren wat jullie willen.
pi_43744313
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed hè. Als we ons verdedigen, zijn we triest. En nu moet ik wel weer inhoudelijk reageren.

Jullie Ajacieden mogen zeuren wat jullie willen.
Prima, ook goed. Probeer hier enigszins een discussie aan te gaan, maar blijkt niet te kunnen. Jammer.
In Southern Sun
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:43:18 #103
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43744514
Ajax fans kunnen niet tegen hun verlies, en dan gaan ze vervelend zeuren.
Psv heeft over 90 minuten misschien 1 of 2 voorzetten voor het goal weg gehaald.
En dan kun je hoog of laag springen schreeuwen of zeuren dat ajax veel en veel beter is maar het resultaat telt nog altijd.
En daarom speelt ajax uefa cup en psv champions league, en staat psv bovenaan nu.
Omdat het een stukje beter is.
pi_43744560
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:43 schreef Grimm het volgende:
Ajax fans kunnen niet tegen hun verlies, en dan gaan ze vervelend zeuren.
Omdat het een stukje beter is.
Misschien moet je je oogkleppen even afzetten en goed lezen. Knullige poging tot trollen dit.
In Southern Sun
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:45:21 #105
68638 Zwansen
pi_43744568
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Prima, ook goed. Probeer hier enigszins een discussie aan te gaan, maar blijkt niet te kunnen. Jammer.
Een discussie? Waarom begin je dan op zo'n manier een discussie.
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
. Jullie moeten je verdedigen. Triest zeg. Alles uit de kast halen om jullie gelijk te halen, zegt genoeg.
Dan heb ik de behoefte al niet eens meer om serieus te reageren.
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:57:59 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43744920
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien moet je je oogkleppen even afzetten en goed lezen. Knullige poging tot trollen dit.
Hou op zeg kneus. Ga naar je eigen topic toe, daar vallen tenminste nog een hoop verbeteringen te bespreken. Hou je daar maar mee bezig
pi_43744984
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb niet het idee dat het sarcasme was. Ik deel de mening van Ten Cate wel. Nogmaals, Ten Cate stelt dat Ajax net iets beter was dan psv maar dat de laatste ploeg door een lucky heeft gewonnen. Ik zie niet in wat daar fout aan is?
Ik heb het ook niet over de reactie na die wedstrijd, want dat was natuurlijk wel een dubbeltje op zijn kant. Vond het geen lucky maar wel een gelukkige overwinning.

Ik doel meer op het collecftieve gepiep van Ten Cate en bijvoorbeeld ook Van Geel dat het allemaal zo'n afbraakvoetbal in Eindhoven is. De jaren onder Hiddink is er gebouwd aan een solide basis waardoor er veel resultaat maar weinig spectaculaire wedstrijden te zien waren. Dit seizoen wordt er onder Koeman aanmerkelijk attractiever gespeeld, met meer goals, meer variatie, meer spelvreugde en meer te zien voor de supporters. Ik zeg niet dat het elke week waanzinnig is om te zien qua hakballetjes en omhalen, maar het is zeker fraaier en attractiever. Dáár doel ik op: het is zo gemakkelijk om maar te roepen dat het alleen maar afbraakvoetbal is, terwijl dat oordeel bij het gros wordt gevormd door het klakkeloos volgen van het geschetste beeld van de trainer/technisch directeur van Ajax en teletekstvolgers. Is gewoon jammer...

Maar goed, ik ben wel eerlijk: hoe meer ik dat gejank en die verontwaardiging van Henk ten Cate en Louis van Gaal over zoveel onrecht hoor, hoe mooier ik het vind. Heerlijk.
Wat een vrouw!
spits!
pi_43745022
DD
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43745045
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Probeerde ik enige tijd geleden ook in het Ajax-topic. Helaas. Werd ik meteen verrot gescholden, voor kutboer utigemaakt en niet zo vriendelijk verzocht op te flikkeren naar 'mijn eigen topic'.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:24:17 #110
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43745643
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik lees overal dat ajax zo geweldig is etc. terwijl ze uefa cup spelen en 3 punten achter staan, en AZ nog krijgen
Misschien moet jij je oogkleppen n's afzetten.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:30:53 #111
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_43745845
Wie heeft in godsnaam bedacht dat voetbal mooi moet zijn....Het gaat er toch om dat je als club veel punten haalt en dus beter bent dan je tegenstanders? Je wilt de wedstrijden toch winnen, DAAR gaat het toch om? Met 'mooi' voetbal schiet je toch geen zak op? Natuurlijk willen supporters graag een mooie wedstrijd zien, maar ze willen toch net iets liever dan hun club wint!!! En waarom oordeelt de coach van een andere club (Ten Cate) over het mooiheidsgehalte van de wedstrijden van PSV??? Laat hij naar de resultaten van zijn eigen club kijken, ipv zich druk te maken of PSV wel mooi voetbal speelt! Het gaat niet om mooi voetbal maar om goed voetbal, en voetbal is goed wanneer je wint, en PSV WINT!!!
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:35:45 #112
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_43745990
Precies, en Cruijff is ook een (k)neus
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_43746213
Hallo PSV'ers

Ik wil binnenkort graag weer eens een PSV wedstrijd in Eindhoven bezoeken, en aangezien de laatste keer in 1990 was, wil ik graag van jullie weten welk vak of welke plek het leukst is om te zitten. Ik kan uit behoorlijk wat vakken kiezen zag ik al.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:54:13 #114
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_43746566
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over de reactie na die wedstrijd, want dat was natuurlijk wel een dubbeltje op zijn kant. Vond het geen lucky maar wel een gelukkige overwinning.

Ik doel meer op het collecftieve gepiep van Ten Cate en bijvoorbeeld ook Van Geel dat het allemaal zo'n afbraakvoetbal in Eindhoven is. De jaren onder Hiddink is er gebouwd aan een solide basis waardoor er veel resultaat maar weinig spectaculaire wedstrijden te zien waren. Dit seizoen wordt er onder Koeman aanmerkelijk attractiever gespeeld, met meer goals, meer variatie, meer spelvreugde en meer te zien voor de supporters. Ik zeg niet dat het elke week waanzinnig is om te zien qua hakballetjes en omhalen, maar het is zeker fraaier en attractiever. Dáár doel ik op: het is zo gemakkelijk om maar te roepen dat het alleen maar afbraakvoetbal is, terwijl dat oordeel bij het gros wordt gevormd door het klakkeloos volgen van het geschetste beeld van de trainer/technisch directeur van Ajax en teletekstvolgers. Is gewoon jammer...

Maar goed, ik ben wel eerlijk: hoe meer ik dat gejank en die verontwaardiging van Henk ten Cate en Louis van Gaal over zoveel onrecht hoor, hoe mooier ik het vind. Heerlijk.
Haha dat kan ik me prima voorstellen, want iedereen denkt zo. Ik kan me die bekerfinale tegen Utrecht herinneren waarin ajax in blessuretijd in buitenspelpositie nog de gelijkmaker erin knalt. Vet oneerlijk natuurlijk, maar HEERLIJK. En de reactie achteraf in bladen en kranten is nog het mooist.

Ik vind wel dat het zogenaamde gejank van Ten Cate erg opgeblazen. Hij zei gewoon dat hij tevreden was over het eigen spel en dat PSV met een lucky de wedstrijd won. Ajacieden zullen het zien als lucky. PSV'ers zullen zeggen dat Simons die bal precies zo heeft bedoeld en dat er op getraind wordt. Daar kom je toch niet uit. Komt er op neer dat op basis van de wedstrijd PSV met 2 punten teveel weggaat (gelijkspel was gewoon terecht geweest imho) en dat levert frustratie op bij Ajax. Zelfde bij AZ waar een gelijkspel ook veel beter de verhouding weergegeven zou hebben. Geeft verder niks hoor. Geluk is een deel van het voetbal en geluk dwing je af dus PSV doet vast wel iets goed.

Ik ben het echter niet met je eens als jij vind dat PSV dit jaar attractiever speelt dan vorig jaar. Ik vind dat dit jaar nog meer als vorig jaar wordt gegokt op de snelle counter met kone en farfan. In wedstrijden tegen ploegen uit de top van het linkerrijtje en in Europa begint PSV met een defensieve strategie en gokt op de counter. Dat was vorig jaar mijn inziens anders, toen PSV ook in die wedstrijden wel de wedstrijd probeerde te bepalen.

Lekker Boeiend verder. Als jullie het leuk vinden om naar dit elftal te kijken en het succes oogst, dan is dat toch prima. Ik heb wel respect voor PSV iig, want ze doen het hoe je het wendt of keert gewoon goed.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_43746852
Ik heb vaak het idee dat Ajacieden 'mooi en attractief voetbal' hetzelfde bestempelen als 'goed voetbal', terwijl het toch echt wat anders is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43748407
Weet je wat het is, het zal me mijn reet roesten wat de media over PSV zeggen. Na de wedstrijd tegen Ajax doken er ook weer stukjes op over hoe solide het beleid van PSV wel niet is en meer van dat soort blabla op.

Hadden we die wedstrijd gelijk gespeeld of verloren dan hadden waarschijnlijk dezelfde journalisten stukjes geschreven over hoe PSV worstelt en dat de onrust in de club (Westerhof na een korte periode weer weg als voorzitter) zijn tol eist of iets in die geest.

Het is altijd zo'n opportunistisch geblaat dat ik het meestal niet eens meer lees. Ik vorm mijn eigen mening wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43748727
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:24 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik lees overal dat ajax zo geweldig is etc. terwijl ze uefa cup spelen en 3 punten achter staan, en AZ nog krijgen
Misschien moet jij je oogkleppen n's afzetten.
Lees je dat van mij? Zoja, quotes graag. Zo nee, niet relevant.
In Southern Sun
pi_43748770
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet je wat het is, het zal me mijn reet roesten wat de media over PSV zeggen. Na de wedstrijd tegen Ajax doken er ook weer stukjes op over hoe solide het beleid van PSV wel niet is en meer van dat soort blabla op.

Hadden we die wedstrijd gelijk gespeeld of verloren dan hadden waarschijnlijk dezelfde journalisten stukjes geschreven over hoe PSV worstelt en dat de onrust in de club (Westerhof na een korte periode weer weg als voorzitter) zijn tol eist of iets in die geest.

Het is altijd zo'n opportunistisch geblaat dat ik het meestal niet eens meer lees. Ik vorm mijn eigen mening wel.
Kijk, daar je heb je nou eens een goed punt. Dat bedoel ik met het verdedigen enzo. Laat die media toch eens. Maar nee, er moet toch weer worden verwezen naar hoe de media Ajax behandelen. Daar kan ik slecht tegen.
In Southern Sun
pi_43748810
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Probeerde ik enige tijd geleden ook in het Ajax-topic. Helaas. Werd ik meteen verrot gescholden, voor kutboer utigemaakt en niet zo vriendelijk verzocht op te flikkeren naar 'mijn eigen topic'.
De trent op Fok! tegenwoordig inderdaad, irriteer ik me in het AFCA topic ook aan... Helaas, tis toch echt een dicussieforum.

En zwans, misschien begon ik verkeerd, maar goed, ik vond en vind het nu eenmaal triest...
In Southern Sun
pi_43748836
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hou op zeg kneus. Ga naar je eigen topic toe, daar vallen tenminste nog een hoop verbeteringen te bespreken. Hou je daar maar mee bezig
Dit bedoel ik dus .
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')