Haal eerst die baggercounter van nedstat eens weg, tenzij je denkt dat mensen kicken op popups en spyware.quote:
Komt voor de bakker...!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:12 schreef APK het volgende:
[..]
Haal eerst die baggercounter van nedstat eens weg, tenzij je denkt dat mensen kicken op popups en spyware.
Ken je iemand die op zijn 32e of 33e nog domineerde?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:10 schreef LaTiNo het volgende:
Het lijkt er anders op dat hij zijn krachten voldoende spaart. Hij is er geregeld een maandje tussenuit. Volgens mij blijft hij daardoor blessurevrij.
Sampras.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ken je iemand die op zijn 32e of 33e nog domineerde?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef thijsdetweede het volgende:
Sampras stond tegen die tijd nauwelijks nog in de top 10.
"dat duid ik hem niet euvel hoor"quote:Op maandag 12 november 2007 09:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Nou ja, dat hij de hoofdletter vergeet bij "Iemand", dat duid ik hem niet euvel hoor. Interpunctie op internet gaat wel vaker mis.
Nalbandian heeft niet vaker gewonnen dan verloren van Federer. Gelijk.quote:Op maandag 12 november 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Nalbaldian overigens de enige die hem vaker verslagen heeft dan tegen hem verloren heeft?
quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef APK het volgende:
Siemerink,J. - 1-0
Maar ook Peter Wessels kan later zijn kleinkinderen vertellen over de dag dat hij Roger Federer versloeg.quote:
quote:Squillari,F. - 2-0
wilde het net posten , je bent me voor..quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:49 schreef oxylus11 het volgende:
Federer: Tennis tot ik 35 ben
door onze Telesportredactie
SJANGHAI - Roger Federer wil nog zeker negen jaar op de tennisbaan staan. De onbetwiste nummer één van de wereld heeft dat gezegd tijdens een promo-campagne voor een bekend scheermesjesmerk.
"Ik wil nog heel lang actief blijven, zeker tot mijn vijfendertigste. Ik voel me fit en gezond", aldus de Zwitser.
De 26-jarige Federer bracht in de aanloop naar de Tennis Masters Cup in Sjanghai het hoofd van duizenden Chinese meisjes op hol door 'en plein publique' zijn baardje te scheren.
De doorgaans koele Federer werd op de bijeenkomst aangekondigd als 'de meest sexy man ter wereld'. Op de vraag wie de hoofdrol moet spelen bij een mogelijke verfilming van zijn tenniscarriére antwoordde de 'Fed Express' dan ook geheel in stijl: Brad Pitt.
Ja, als Federer wint, is hij volgens mij sowieso door (ook als hij met 2-1 in sets wint en Gonzalez van Davy wint met 2-0 in sets). Als Davydenko van Gonzalez wint, is Federer ook sowieso door. Kijk even op deze pagina, daar staat het leuk uitgelegd: http://www.masters-cup.com/1/news/2007/day6_previ.asp.quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:47 schreef Tennis-boy het volgende:
Vandaag moet Federer tegen Roddick spelen. Klopt dat dat hij met 2-0 moet winnen van Roddick dan is hij zeker door, ongeachte wat Gonzalez heeft gedaan? Als Federer 2-1 wint en Gonzalez met 2-0 van Davydenko wint is Federer dan uitgeschakeld?
Duimen voor Federer!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:18 schreef LaTiNo het volgende:
Aan de ene kant ben ik voor Federer. Zeker als je de rest van de deelnemers ziet. Aan de andere kant zou een vroege uitschakeling weer een puntje of 1000 schelen?
Is toch wel iets spannender volgend jaar als hij 3 GS's en een finaleplaats moet verdedigen!
Davydenko staat op 6-4 en 4-3quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef Federer-fan het volgende:
Als Davydenko van Gonzalez wint, is Federer ook sowieso door.
Nu zelfs naar de finalequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Mark het volgende:
Davydenko breekt naar 5-3 en mag uitserveren. FedEx dan naar de halve finale
Ik moet zeggen die vind ik wel goed.quote:
Het Grote Roger Federer Topic Deel 3 - Silence, genius at work.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet zeggen die vind ik wel goed.
Het Grote Roger Federer Topic Deel 3: Simply The Best
Is het tot nu toe. Meer suggesties zijn welkom![]()
Hehe, ik vind nog steeds Simply the best de mooiste.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan durft niemand meer te posten.
Veel te Tina Turner.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hehe, ik vind nog steeds Simply the best de mooiste.![]()
Hehe, nee, dat wordt:quote:Op zondag 18 november 2007 00:26 schreef wimderon het volgende:
En #4 dan 'better than all the rest' zeker![]()
idd. Dan liever "Op weg naar de Golden Slam", topic zal toch voornamelijk volgend jaar gevuld wordenquote:
En ik maar denken dat je 'm zelf had bedacht, ik heb je doorquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:59 schreef APK het volgende:
Het Grote Roger Federer Topic Deel 3 - Silence, genius at work.![]()
Of 'Moge hij Roland Garros winnen'. Om de grootste allertijden te worden kan hij zichzelf volgens mij geen groter plezier doen dan dat. Maar al wint hij alle wedstrijden die hij in de toekomst speelt maar niet de finales van Roland Garros dan zal die titel altijd blijven schitteren van afwezigheid op zijn palmares.quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Of gewoon 'Succes in 2008!'
Of "Bigger than his former idols" ?quote:Op zondag 18 november 2007 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Of gewoon 'Succes in 2008!'
Hij wint veel liever Olympisch goud, denk ik.quote:Op zondag 18 november 2007 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of 'Moge hij Roland Garros winnen'. Om de grootste allertijden te worden kan hij zichzelf volgens mij geen groter plezier doen dan dat. Maar al wint hij alle wedstrijden die hij in de toekomst speelt maar niet de finales van Roland Garros dan zal die titel altijd blijven schitteren van afwezigheid op zijn palmares.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of "Bigger than his formalformer idols" ?![]()
Hehe, die is bij elke wedstrijd van hem.quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je 'm zelf had bedacht, ik heb je door.
Oh ja, de kans is groot dat het deze wordt.:quote:Op zondag 18 november 2007 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geef nou geen uitsluitsel, we moeten nog 10 posts.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:18 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien wat ideeen die jullie erin willen zien?
Niet teveel plaatjes (ook gifs) in de OP.quote:Op zondag 18 november 2007 19:18 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien wat ideeen die jullie erin willen zien?
quote:Op zondag 18 november 2007 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet teveel plaatjes (ook gifs) in de OP.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
En een lieve foto + quote over Andy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |