Een keer promoten mag best...quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:11 schreef twi het volgende:
Nu eerst nog een fatsoenlijke website en het nalaten van het onderspammen van fora, misschien verdien je dan die domeinnaam.
Haal eerst die baggercounter van nedstat eens weg, tenzij je denkt dat mensen kicken op popups en spyware.quote:
Komt voor de bakker...!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:12 schreef APK het volgende:
[..]
Haal eerst die baggercounter van nedstat eens weg, tenzij je denkt dat mensen kicken op popups en spyware.
Ken je iemand die op zijn 32e of 33e nog domineerde?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:10 schreef LaTiNo het volgende:
Het lijkt er anders op dat hij zijn krachten voldoende spaart. Hij is er geregeld een maandje tussenuit. Volgens mij blijft hij daardoor blessurevrij.
Sampras.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ken je iemand die op zijn 32e of 33e nog domineerde?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef thijsdetweede het volgende:
Sampras stond tegen die tijd nauwelijks nog in de top 10.
"dat duid ik hem niet euvel hoor"quote:Op maandag 12 november 2007 09:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Nou ja, dat hij de hoofdletter vergeet bij "Iemand", dat duid ik hem niet euvel hoor. Interpunctie op internet gaat wel vaker mis.
Nalbandian heeft niet vaker gewonnen dan verloren van Federer. Gelijk.quote:Op maandag 12 november 2007 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Nalbaldian overigens de enige die hem vaker verslagen heeft dan tegen hem verloren heeft?
quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef APK het volgende:
Siemerink,J. - 1-0
Maar ook Peter Wessels kan later zijn kleinkinderen vertellen over de dag dat hij Roger Federer versloeg.quote:
quote:Squillari,F. - 2-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |