wilde het net posten , je bent me voor..quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:49 schreef oxylus11 het volgende:
Federer: Tennis tot ik 35 ben
door onze Telesportredactie
SJANGHAI - Roger Federer wil nog zeker negen jaar op de tennisbaan staan. De onbetwiste nummer één van de wereld heeft dat gezegd tijdens een promo-campagne voor een bekend scheermesjesmerk.
"Ik wil nog heel lang actief blijven, zeker tot mijn vijfendertigste. Ik voel me fit en gezond", aldus de Zwitser.
De 26-jarige Federer bracht in de aanloop naar de Tennis Masters Cup in Sjanghai het hoofd van duizenden Chinese meisjes op hol door 'en plein publique' zijn baardje te scheren.
De doorgaans koele Federer werd op de bijeenkomst aangekondigd als 'de meest sexy man ter wereld'. Op de vraag wie de hoofdrol moet spelen bij een mogelijke verfilming van zijn tenniscarriére antwoordde de 'Fed Express' dan ook geheel in stijl: Brad Pitt.
Ja, als Federer wint, is hij volgens mij sowieso door (ook als hij met 2-1 in sets wint en Gonzalez van Davy wint met 2-0 in sets). Als Davydenko van Gonzalez wint, is Federer ook sowieso door. Kijk even op deze pagina, daar staat het leuk uitgelegd: http://www.masters-cup.com/1/news/2007/day6_previ.asp.quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:47 schreef Tennis-boy het volgende:
Vandaag moet Federer tegen Roddick spelen. Klopt dat dat hij met 2-0 moet winnen van Roddick dan is hij zeker door, ongeachte wat Gonzalez heeft gedaan? Als Federer 2-1 wint en Gonzalez met 2-0 van Davydenko wint is Federer dan uitgeschakeld?
Duimen voor Federer!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:18 schreef LaTiNo het volgende:
Aan de ene kant ben ik voor Federer. Zeker als je de rest van de deelnemers ziet. Aan de andere kant zou een vroege uitschakeling weer een puntje of 1000 schelen?
Is toch wel iets spannender volgend jaar als hij 3 GS's en een finaleplaats moet verdedigen!
Davydenko staat op 6-4 en 4-3quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:59 schreef Federer-fan het volgende:
Als Davydenko van Gonzalez wint, is Federer ook sowieso door.
Nu zelfs naar de finalequote:Op vrijdag 16 november 2007 12:04 schreef Mark het volgende:
Davydenko breekt naar 5-3 en mag uitserveren. FedEx dan naar de halve finale
Ik moet zeggen die vind ik wel goed.quote:
Het Grote Roger Federer Topic Deel 3 - Silence, genius at work.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet zeggen die vind ik wel goed.
Het Grote Roger Federer Topic Deel 3: Simply The Best
Is het tot nu toe. Meer suggesties zijn welkom![]()
Hehe, ik vind nog steeds Simply the best de mooiste.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan durft niemand meer te posten.
Veel te Tina Turner.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hehe, ik vind nog steeds Simply the best de mooiste.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |