Goede analyse van een feestje..... ervaring?quote:Op zondag 19 november 2006 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het feestje is compleet. Iemand die vroegtijdig over zijn nek gaat en dus een kutavond heeft. Een verliefd stelltje dat rustige plekjes zoekt om te zoenen. En een dronken gek die de avond van zijn leven heeft. (Stephan)
Ik vermoed dat die schoonmaakster alles al schoon heeft gemaakt.quote:Op zondag 19 november 2006 01:25 schreef avonne het volgende:
..... want dat bed heeft hij NU nodig....
....jammer alleen van die lucht....
en ene die zich verveelt dood en het niet leuk vindt Evelinequote:Op zondag 19 november 2006 01:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het feestje is compleet. Iemand die vroegtijdig over zijn nek gaat en dus een kutavond heeft. Een verliefd stelltje dat rustige plekjes zoekt om te zoenen. En een dronken gek die de avond van zijn leven heeft. (Stephan)
Nu je het zegt, die heb ik al een tijd niet gezien idd.quote:Op zondag 19 november 2006 01:29 schreef Myriam1978 het volgende:
en ene die zich verveelt dood en het niet leuk vindt Eveline
Ik vind Stephan dus echt ok'e !!!quote:Op zondag 19 november 2006 01:29 schreef n1ek het volgende:
Stephan tegen Lesley:
nu je hier toch staat, ik zal je nooit onstlaan
Lesley: Waarom niet?
Stephan: Een spel is een spel maar de liefde..
Zekers, don't we all.quote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef bunnyma het volgende:
Goede analyse van een feestje..... ervaring?![]()
![]()
Ja hoor, hier is het lekker gezellig!quote:Op zondag 19 november 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
Dus ik moet DGK maar volgen?
Ik denk dat ze nog behoorlijk ziek is, hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 01:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
en ene die zich verveelt dood en het niet leuk vindt Eveline
Mannen he, wat zijn we toch zielig en hebben we een pijn.quote:Op zondag 19 november 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Dank je wel allemaal"
Die jongen ligt daar half dood te gaan
hoiquote:Op zondag 19 november 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
Dus ik moet DGK maar volgen?
Gast, ik weet het echt niet!quote:Op zondag 19 november 2006 01:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar wie is dat gliiet shirtje NU ????
t Zegt me allemaal niets.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 01:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mannen he, wat zijn we toch zielig en hebben we een pijn.![]()
Jhon kan in ieder geval niet meer zeggen dat ze bij de saaiste van de club hoortquote:Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
< Vind toch dat SYL in de TT genoemd moet worden ; -(
TRUE !!!quote:Op zondag 19 november 2006 01:36 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Jhon kan in ieder geval niet meer zeggen dat ze bij de saaiste van de club hoort
Ik denk dat ze na deze avond bij de hele groep een stuk beter ligt. Die heeft wel even wat van haarzelf bloot durven geven, door zich gewoon lekker te laten gaan op de dansvloer. Drank of niet.quote:Op zondag 19 november 2006 01:36 schreef ron1970 het volgende:
Jhon kan in ieder geval niet meer zeggen dat ze bij de saaiste van de club hoort
Avonne, Chapeau !quote:Op zondag 19 november 2006 01:38 schreef avonne het volgende:
Ik wil graag complimentjes voor de caps die ik heb gemaakt![]()
ben er best druk mee geweest, als amateurtje![]()
Ze zagen er prima uit bedanktquote:Op zondag 19 november 2006 01:38 schreef avonne het volgende:
Ik wil graag complimentjes voor de caps die ik heb gemaakt![]()
ben er best druk mee geweest, als amateurtje![]()
John, stuur er even een cameraploeg achter aan.quote:Op zondag 19 november 2006 01:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zie ik daar Yvonne en poolboy verdwijnen.... ; -)
alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft !quote:Op zondag 19 november 2006 01:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
John, stuur er even een cameraploeg achter aan.
ehm 3 uur toch?quote:Op zondag 19 november 2006 01:45 schreef ron1970 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een uurtje langer moet duren, de gasten waar ook ruim een uur later
het is te koudquote:Op zondag 19 november 2006 01:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Yvonne wil met poolboy in pool ; -)
dankzij een zeer geduldige regie, die net zolang wachtte tot ik het hadquote:Op zondag 19 november 2006 01:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vooral dat kotst in de gootsteen en emmer had je prachtig in beeld gebracht.![]()
Dat is lesley wat ik begrijpquote:Op zondag 19 november 2006 02:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hou je kop kuijfje en wie is die paarse met de silver haar, wat een plat wijf.
Dat kan Monique niet zijn, veel te lelijke kleding!quote:Op zondag 19 november 2006 02:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Stylist Monique en kapper Menno
assistent-huishoudsters Herma of Annefloor?quote:Op zondag 19 november 2006 02:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat kan Monique niet zijn, veel te lelijke kleding!
ik wou het niet zeggen maar denk het ookquote:Op zondag 19 november 2006 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Om het maar plat te zeggen: Volgens mij zijn ze beide zo geil als de neten.
Nee die was niet erg gekleed 70's en zonder pruikquote:Op zondag 19 november 2006 02:17 schreef avonne het volgende:
die paarse, was toch een donkere vrouw? Kapster van Ntasia, dan
quote:Op zondag 19 november 2006 02:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Laat me raden... je bent 14?![]()
En bedankt... nu heb ik het 4x !!!quote:Op zondag 19 november 2006 02:20 schreef avonne het volgende:
grr... ik wil de keuken / kamer !!!
wat mij betreft hoor het personeel er nu ook bijquote:Op zondag 19 november 2006 02:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Conclusie:
Syl: Top
Stephan: verrasend
Brian: Waardeloos
Nena: ?
Bart: Los...
Les: Verstandig.
Eensch.quote:Op zondag 19 november 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
wat mij betreft hoor het personeel er nu ook bij
Bart net zo verstandig hoor. Lesley ging net zo los als Bart.quote:
nee, hoor, ik ken zijn soort van dicht bijquote:Op zondag 19 november 2006 02:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik mag die Stephan echt... ( ja kom maar met jullie gezuer )
Op zulke momenten mag ik hem ook echt, op andere momenten echt stukken minderquote:Op zondag 19 november 2006 02:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grappig dat je wel het smoothtalken van Brian ziet, maar niet die van Stefan.quote:Op zondag 19 november 2006 02:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm Bartje wilde datr Les bleef slapen ( let wel: slapen.. warm lichaam enzo.. ;-)quote:Op zondag 19 november 2006 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart net zo verstandig hoor. Lesley ging net zo los als Bart.
Stephan komt er voor uit: Ik speel een spel, maar ben mezelf, bij Brian heb ik het idee.. : Ik ben geweldig, geef niet om geld ( en ondertussen wil ik Nena haar punami en) en ja.. soms oook niet, maar hij verrast me negatief, en Stephan verrast me steeds positief...quote:Op zondag 19 november 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Grappig dat je wel het smoothtalken van Brian ziet, maar niet die van Stefan.
Pos of Neg ?quote:Op zondag 19 november 2006 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor, ik ken zijn soort van dicht bij
Dus je vind Brian ook smooth tallking? Mijn kleine saDay? ; -)quote:Op zondag 19 november 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Grappig dat je wel het smoothtalken van Brian ziet, maar niet die van Stefan.
Ja vreemd, ze is opeens verdwenen!quote:Op zondag 19 november 2006 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
Shit, probeer een cap te maken van Stephan z'n verwelkte hoofd. Krijg alleen maar zwart...![]()
En waar is Nena eigenlijk ? Ligt ze al te meuren in haar bed ???
Tuurlijk is het een smoothtalker! 9 van de 10 mannen zijn smoothtalkersquote:Op zondag 19 november 2006 02:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus je vind Brian ook smooth tallking? Mijn kleine saDay? ; -)
Dan heb je niet goed geluisterd. Misschien dat hij het 1 keer als grapje zei, want hij zei later en erder meerdere keren dat hij absoluut niet wilde dat ze bleef slapen.quote:Op zondag 19 november 2006 02:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm Bartje wilde datr Les bleef slapen ( let wel: slapen.. warm lichaam enzo.. ;-)
Normailitair is het les die hint naar meer intimiteit en mider camera vreessch...
En Stephan blijft ok'e.
Ik zag haar net in haar nachtponnetje richting badkamer gaan.quote:Op zondag 19 november 2006 02:48 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja vreemd, ze is opeens verdwenen!
Ah, dank je Scanman !! En ja, Stephan heeft overduidelijk mascara opquote:
Volgens mij hoorde ik het 'm net onder die bomen ook weer vragen. En zij overwoog het.quote:Op zondag 19 november 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd. Misschien dat hij het 1 keer als grapje zei, want hij zei later en erder meerdere keren dat hij absoluut niet wilde dat ze bleef slapen.
Day.. Moi Aussie! , hij heft het 4 keer gevraagd,, ( en dan heb ik het over blijven slapen, en niet schaamteloze sex.. beetje warmte.. ik snap dat welquote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik het 'm net onder die bomen ook weer vragen. En zij overwoog het.
Maar besloot het toch niet te doen.
Inderdaad, en die viezerik is net gewoon gaan slapen zonder z'n tanden te poetsen en z'n make-up te verwijderenquote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah, dank je Scanman !! En ja, Stephan heeft overduidelijk mascara op![]()
Die straks in bed wel 1 of 2 zondes zal begaan, daar kun je op rekenenquote:Op zondag 19 november 2006 02:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
A: lesley
Hij had inderdaad mascara op (door Sylvia gedaan).quote:Op zondag 19 november 2006 03:00 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Inderdaad, en die viezerik is net gewoon gaan slapen zonder z'n tanden te poetsen en z'n make-up te verwijderen![]()
En hij heeft er ook4 keer bijgezegd dat het 'out of the question' was.quote:Op zondag 19 november 2006 02:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Day.. Moi Aussie! , hij heft het 4 keer gevraagd,, ( en dan heb ik het over blijven slapen, en niet schaamteloze sex.. beetje warmte.. ik snap dat wel)
Zal wel lekker stinken daar onderhand dan! Zweetlucht, alcohol, braaksel etc!!!quote:Op zondag 19 november 2006 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij had inderdaad mascara op (door Sylvia gedaan).
En ik vind het allemaal viespeuken! Uren gedansd en dan zo je nest in, bah!
Flauw, want kan dat nou schelen...iedereen weet toch dat ie wat met Lesley heeft..quote:Op zondag 19 november 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij heeft er ook4 keer bijgezegd dat het 'out of the question' was.
De laatste keer stonden ze er toch echt minder zeker achter.quote:Op zondag 19 november 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij heeft er ook4 keer bijgezegd dat het 'out of the question' was.
Wat mij betreft ook. Helaas is de kans dat ze ooit verder zullen gaan dan alleen wat zoenen zo goed als 0. Dat zeiden ze op het eind nog even, toen Bart opmerkte dat de regie natuurlijk hoopte dat ze met drank op wat verder zouden gaan. Dat zit er niet in dus. Maar dit was vanavond ook al mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 19 november 2006 03:07 schreef Day het volgende:
Feit is wel dat als B&L gedronken hebben, ze een stuk minder cameraschuw zijn en dan heb ik het niet eens over het geflikfooi. Mogen ze vasthouden, wat mij betreft.![]()
Je moet toch wel ieder respect verloren hebben, om dan nog bij Nena in bed te kruipen. Ziekelijk ! Dit mannetje spoort niet.quote:Brian heeft een zware nacht achter de rug. Hij verliet het verkleedfeestje als één van de eerste. Al die gratis drank werd hem iets teveel. Het emmertje dat huishoudster Herma naast zijn bedje heeft geplaast, heeft zijn werk verricht. Om 8 uur lijkt de drank uitgewerkt en een slaapdronken Brian strompelt naar zijn maatje Nena. Gezellig kruipt hij bij haar onder de dekens. Maar na een kwartiertje heeft Nena genoeg van de katerige Brian en moet hij helaas zijn eigen bedje weer opzoeken.
Maar hij word in ieder gevalop zijn plaats gewezen door Nena.quote:Op zondag 19 november 2006 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de Talpa-site 0-8:15 :
[..]
Je moet toch wel ieder respect verloren hebben, om dan nog bij Nena in bed te kruipen. Ziekelijk ! Dit mannetje spoort niet.
Is het verschil in leeftijd niet ongeveer 20 jaar ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 10:30 schreef Llewella het volgende:
Maarre voortaan moeten we dus ook Yvonne en de Poolboy in de gaten houden naast Bart&Lesley?
Ziet er wel uit als een leuk stel, al zou het alleen al voor een avond zijn, en ik kan Yvonne geen ongelijk geven(Vind yvonne zelf zowieso wel een leuk mens).
quote:Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef bunnyma het volgende:
Natasia sopt de tafels nadat ze een kleinere ochtendjas heeft besteld: "Want deze wordt echt te groot.Doe maar een M".
huishoudster, zat gisteravond openlijk achter de poolboy David aanquote:Op zondag 19 november 2006 14:04 schreef Ace1 het volgende:
Wie is Yvonne???
het personeel, de kappers, stylistes, etceteraquote:Op zondag 19 november 2006 14:08 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb dat hele feest van gisteren gemist... Kwamen er ook gewoon vreemde mensen?
Het lijkt er op dat ze TOTAAL niet jaloers is. Dat zegt ook wel genoeg.quote:Op zondag 19 november 2006 15:09 schreef moowriece het volgende:
Concurrentie voor Nena! Zou ze jaloers zijn???
Nou, ze kijkt ook niet echt vrolijk. Dus ik weet het niet.quote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze TOTAAL niet jaloers is. Dat zegt ook wel genoeg.
Ja, ze deed het redelijk. Ze gooide het op hun leeftijdsverschil.quote:Op zondag 19 november 2006 16:00 schreef avonne het volgende:
ik val net binnen.
Doet Natasia het netjes?
Thanxquote:Op zondag 19 november 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, ze deed het redelijk. Ze gooide het op hun leeftijdsverschil.
Liet wel merken dat Nena had afgeweerd en dat zij daar naar had moeten luisteren.
Verder was het wel echt Natasia ... sorry en het is over.
Het viel mij wel toen erg mee dat Natasia voorstelde dat als Nena er nog mee zou komen zitten, later, zij dan alsnog naar Natasia moest komen.
Toen nog even een sneer dat zij als oudste achter Nena aan moest lopen.
Reactie Nena was ietwat laf. Durfde niets tegen Natasia te zeggen.
Zou kunnen, ik interpreteerde het anders. Kan komen door mijn afschuw van Natasia.quote:Op zondag 19 november 2006 16:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Thanx
Die laatste opmerking heb ik gehoord, die sloeg volgens mij op het feit dat Nena verschillende keren niet met haar wilde praten, als Natasia haar aansprak. Oftewel "je loopt als een klein kind telkens weg"
Heeft ze wel gelijk in
hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef n1ek het volgende:
[afbeelding]
Bart is erg geïnteresseerd in paarden
jee, d'r wordt er 1 wakker!!!!quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
Er was dus een heftig feest?
Jammer dat niemand ook maar iets geplaatst heeft in het update topic.
Echt veel is er ook niet gebeurd, maar het was vermakelijk om naar te kijken.quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
Dat is wel het laatste wat ik ga lezen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:25 schreef moowriece het volgende:
kijk dan maar hier http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=391393#391393
Ik heb mijn best gedaan en een upate (ongetwijfeld niet volledig) geplaatst.quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
Wordt gewaardeerd, niet alleen door mij.quote:Op zondag 19 november 2006 18:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan en een upate (ongetwijfeld niet volledig) geplaatst.
Hoezo, jij zit toch ook op dat forum?quote:Op zondag 19 november 2006 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik ga lezen.
Echt niet. Ik heb wel eens wat berichten geplaatst ja, maar is me zwaar tegen gevallen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hoezo, jij zit toch ook op dat forum?
Valt wel mee, er wordt nu levendiger discussie gevoerd dan hier.quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb wel eens wat berichten geplaatst ja, maar is me zwaar tegen gevallen.
Ze zijn een heel lang reclameblok aan het kijken, af en toe onderbroken voor wat (gelul over) voetbal.quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze zijn de Wedstrijden aan het kijken.
die zit te genietenquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef ron1970 het volgende:
Brian heeft visite, de dames van Mundo
Nicolle (de donkere) ziet er best leuk uit, sterker nog als ze ook ingeschreven staat ben ik hun volgende lid
quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef ron1970 het volgende:
Is iedereen overgelopen naar v-o-l
Dat zal toch niet![]()
Ze is scheel!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef ron1970 het volgende:
Brian heeft visite, de dames van Mundo
Nicolle (de donkere) ziet er best leuk uit, sterker nog als ze ook ingeschreven staat ben ik hun volgende lid
Die heb ik nog niet gezien maar vond het al erg genoeg dat ik fok verslaafd ben geworden (DGK) dalijk nog een forum erbij en ik zit alleen nog maar achter de pcquote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef avonne het volgende:
[..]
ze hebben wel goeie streamverslagen , sssshht.
( Al denkt Nena ook half als een jongen ; -)quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij wil het met Nena gaan uitzoeken,... nena is wel vrouw hè: Ben benieuwd.. kan leuke discussies opleveren ;.-)
Ik zit nu op 2 fora..fok en vol .fuck..ik ben verslaafd!! Help!!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:21 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien maar vond het al erg genoeg dat ik fok verslaafd ben geworden (DGK) dalijk nog een forum erbij en ik zit alleen nog maar achter de pcDat kan nooit de bedoeling zijn.
Ja, daar zie ik haar wel voor aan.quote:Op zondag 19 november 2006 20:46 schreef moowriece het volgende:
Nena gaat nou alle goeie vrouwen eruit halen!! Ff de concurrentes wegwerken!! ;-)
Ik vind Nena juist heel oprecht aan het zoeken en vraagt ook regelmatig aan Brian wat hij vindt. Ze doet het wel serieus als je het mij vraagt.quote:
Als je WIlma Nanninga mag geloven, is Nena een doortrapt persoon die zich anders voordoet om haar winstkansen te verhogen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind Nena juist heel oprecht aan het zoeken en vraagt ook regelmatig aan Brian wat hij vindt. Ze doet het wel serieus als je het mij vraagt.
hij had als leeftijdsindicatie opgegeven 21 tot 39 jaarquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
. En een vrouw van 42, denkt die nou echt dat ze kans maakt bij een vent van 20 jaar jonger?![]()
Ja OK, maar 39 lijkt me wel de absolute bovengrens, als hij dat zo opgeeft.quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had als leeftijdsindicatie opgegeven 21 tot 39 jaar
42 is niet zover uit de buurt
Ik dacht dat hij zei 21 tot 29 jaar? Ben benieuwd wat er uiteindelijk langs gaat komenquote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had als leeftijdsindicatie opgegeven 21 tot 39 jaar
42 is niet zover uit de buurt
Ik ken Mundo niet, maar ik neem toch aan dat een dating buro zelf een selectie maakt, en je date regelt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja OK, maar 39 lijkt me wel de absolute bovengrens, als hij dat zo opgeeft.
En aangezien er heel veel inzendingen zijn, snap ik niet waarom het nodig is om er iemand van 15 en iemand van 42 tussen te stoppen.
Hebben ze geen selectie gemaakt dan? Hebben ze gewoon alle 300 aan hem gegeven?quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ken Mundo niet, maar ik neem toch aan dat een dating buro zelf een selectie maakt, en je date regelt.
Dit lijkt meer op een gewone contactadvertentie, dat je zelf alles doet.
Wacht dacht je van 13 jaar???quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei 21 tot 29 jaar? Ben benieuwd wat er uiteindelijk langs gaat komen
Ze zeiden dat ze gewoon alles doorgegeven hebben omdat ze niet zeker wisten of Brian de meiden nog leuk kan vinden. Maar een meisje van 13 en een vrouw van 42 is wel heel erg afwijkend. Straks zit er nog een oma tussen!!!quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ken Mundo niet, maar ik neem toch aan dat een dating buro zelf een selectie maakt, en je date regelt.
Dit lijkt meer op een gewone contactadvertentie, dat je zelf alles doet.
O, dus Bart uit Katwijk vind je wel een mogelijke datequote:Op zondag 19 november 2006 22:08 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze gewoon alles doorgegeven hebben omdat ze niet zeker wisten of Brian de meiden nog leuk kan vinden. Maar een meisje van 13 en een vrouw van 42 is wel heel erg afwijkend. Straks zit er nog een oma tussen!!!![]()
Dat kloptquote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef avonne het volgende:
[..]
ze hebben wel goeie streamverslagen , sssshht.
Met zijn paardenopstel voor Lesley bezig? Ondertussen smachtend naar haar omhelzing.quote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef RTM1988 het volgende:
waar is bart eigenlijk?
ja, dat vond ik echt min...zo'n lief meisje dat het ook maar probeert.quote:Op zondag 19 november 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian scoorde ff net vet minpunten bij Nena door een doof meisje uit te lachen...
H
Niet fair vind ik t.o.v. de andere bewoners.quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef bunnyma het volgende:
En idd stapt Bart bij Natasia in en gaat mee.
Brian staat voor de deur en bekijkt het.
De anderen weten het niet.
Ik had de indruk dat het afgesproken was.quote:Op maandag 20 november 2006 10:52 schreef Gert het volgende:
Zou Bart toestemming hebben gevraagd hiervoor?
Of voelt hij zich dankzij de affaire met Lesley zo zelfverzekerd ('ze zetten me er nu toch niet uit') dat hij dit gewoon flikt?
vogens mij durft ze niet meerquote:Op maandag 20 november 2006 11:29 schreef Tamaartje het volgende:
Noujaaaaa Ilona gaat helemaal niet flippen
Van Eveline had ik dat verwacht, maar Nena...quote:Op maandag 20 november 2006 13:31 schreef avonne het volgende:
Nena dacht even aan Geert Wilders, zou op Rita Verdonk willen stemmen, stemt VVD.
Eveline stemt Verdonk
Sinds wanneer stem je om er zelf beter op te worden en niet voor het land (en alle inwoners) dan?quote:Op maandag 20 november 2006 13:33 schreef snkr-xxx het volgende:
tja die stemmen natuurlijk allemaal vvd omdat ze denken straks miljonair te zijn.
Bij mij stijgt zij juistquote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van Eveline had ik dat verwacht, maar Nena...![]()
![]()
Die zakt bij mij nu heel veel puntjes.
Natasia moet ff bedenken dat Carlos daar niet op vriendschappelijke basis zit, dus als ze contact met hem wil houden als ze uit de kooi is dan zal ze dat op dezelfde manier moeten doen als iedere andere (al dan niet bekende) Nederlander: Carlos inhuren.quote:Op maandag 20 november 2006 14:06 schreef avonne het volgende:
Het gesprek gaat er over hoe je eruit gaat als je hier niet wint.
Natasia neemt de gelegenheid om Carlos te vragen of hij kontakt met haar houdt als ze eruit gestemd wordt. Hij antwoordt niet. Ze vraagt het 3 keer. Carlos "ik maak een plan voor je". "dat is geen antwoord op mijn vraag. Bel je me ook een keertje" Carlos "jajajaja. Dat heb ik wel geleerd bij Big Diet. Het programma was afgelopen, en dat was het"
Ze wil gewoon weten of nazorg ook in het pakket zit, of dat ze daar niet op hoeft te rekenen.quote:Op maandag 20 november 2006 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia moet ff bedenken dat Carlos daar niet op vriendschappelijke basis zit, dus als ze contact met hem wil houden als ze uit de kooi is dan zal ze dat op dezelfde manier moeten doen als iedere andere (al dan niet bekende) Nederlander: Carlos inhuren.
Ik vermoed echter dat Natasia niet plat gebeld zal worden voor allerlei schnabbels, dus ze zal zich Carlos als Personal Trainer gewoon niet kunnen permitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |