quote:Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef bunnyma het volgende:
Natasia sopt de tafels nadat ze een kleinere ochtendjas heeft besteld: "Want deze wordt echt te groot.Doe maar een M".
huishoudster, zat gisteravond openlijk achter de poolboy David aanquote:Op zondag 19 november 2006 14:04 schreef Ace1 het volgende:
Wie is Yvonne???
het personeel, de kappers, stylistes, etceteraquote:Op zondag 19 november 2006 14:08 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb dat hele feest van gisteren gemist... Kwamen er ook gewoon vreemde mensen?
Het lijkt er op dat ze TOTAAL niet jaloers is. Dat zegt ook wel genoeg.quote:Op zondag 19 november 2006 15:09 schreef moowriece het volgende:
Concurrentie voor Nena! Zou ze jaloers zijn???
Nou, ze kijkt ook niet echt vrolijk. Dus ik weet het niet.quote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze TOTAAL niet jaloers is. Dat zegt ook wel genoeg.
Ja, ze deed het redelijk. Ze gooide het op hun leeftijdsverschil.quote:Op zondag 19 november 2006 16:00 schreef avonne het volgende:
ik val net binnen.
Doet Natasia het netjes?
Thanxquote:Op zondag 19 november 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, ze deed het redelijk. Ze gooide het op hun leeftijdsverschil.
Liet wel merken dat Nena had afgeweerd en dat zij daar naar had moeten luisteren.
Verder was het wel echt Natasia ... sorry en het is over.
Het viel mij wel toen erg mee dat Natasia voorstelde dat als Nena er nog mee zou komen zitten, later, zij dan alsnog naar Natasia moest komen.
Toen nog even een sneer dat zij als oudste achter Nena aan moest lopen.
Reactie Nena was ietwat laf. Durfde niets tegen Natasia te zeggen.
Zou kunnen, ik interpreteerde het anders. Kan komen door mijn afschuw van Natasia.quote:Op zondag 19 november 2006 16:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Thanx
Die laatste opmerking heb ik gehoord, die sloeg volgens mij op het feit dat Nena verschillende keren niet met haar wilde praten, als Natasia haar aansprak. Oftewel "je loopt als een klein kind telkens weg"
Heeft ze wel gelijk in
hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef n1ek het volgende:
[afbeelding]
Bart is erg geïnteresseerd in paarden
jee, d'r wordt er 1 wakker!!!!quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
Er was dus een heftig feest?
Jammer dat niemand ook maar iets geplaatst heeft in het update topic.
Echt veel is er ook niet gebeurd, maar het was vermakelijk om naar te kijken.quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
Dat is wel het laatste wat ik ga lezen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:25 schreef moowriece het volgende:
kijk dan maar hier http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=391393#391393
Ik heb mijn best gedaan en een upate (ongetwijfeld niet volledig) geplaatst.quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |