ja, dat vond ik echt min...zo'n lief meisje dat het ook maar probeert.quote:Op zondag 19 november 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian scoorde ff net vet minpunten bij Nena door een doof meisje uit te lachen...
H
Niet fair vind ik t.o.v. de andere bewoners.quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef bunnyma het volgende:
En idd stapt Bart bij Natasia in en gaat mee.
Brian staat voor de deur en bekijkt het.
De anderen weten het niet.
Ik had de indruk dat het afgesproken was.quote:Op maandag 20 november 2006 10:52 schreef Gert het volgende:
Zou Bart toestemming hebben gevraagd hiervoor?
Of voelt hij zich dankzij de affaire met Lesley zo zelfverzekerd ('ze zetten me er nu toch niet uit') dat hij dit gewoon flikt?
vogens mij durft ze niet meerquote:Op maandag 20 november 2006 11:29 schreef Tamaartje het volgende:
Noujaaaaa Ilona gaat helemaal niet flippen
Van Eveline had ik dat verwacht, maar Nena...quote:Op maandag 20 november 2006 13:31 schreef avonne het volgende:
Nena dacht even aan Geert Wilders, zou op Rita Verdonk willen stemmen, stemt VVD.
Eveline stemt Verdonk
Sinds wanneer stem je om er zelf beter op te worden en niet voor het land (en alle inwoners) dan?quote:Op maandag 20 november 2006 13:33 schreef snkr-xxx het volgende:
tja die stemmen natuurlijk allemaal vvd omdat ze denken straks miljonair te zijn.
Bij mij stijgt zij juistquote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van Eveline had ik dat verwacht, maar Nena...![]()
![]()
Die zakt bij mij nu heel veel puntjes.
Natasia moet ff bedenken dat Carlos daar niet op vriendschappelijke basis zit, dus als ze contact met hem wil houden als ze uit de kooi is dan zal ze dat op dezelfde manier moeten doen als iedere andere (al dan niet bekende) Nederlander: Carlos inhuren.quote:Op maandag 20 november 2006 14:06 schreef avonne het volgende:
Het gesprek gaat er over hoe je eruit gaat als je hier niet wint.
Natasia neemt de gelegenheid om Carlos te vragen of hij kontakt met haar houdt als ze eruit gestemd wordt. Hij antwoordt niet. Ze vraagt het 3 keer. Carlos "ik maak een plan voor je". "dat is geen antwoord op mijn vraag. Bel je me ook een keertje" Carlos "jajajaja. Dat heb ik wel geleerd bij Big Diet. Het programma was afgelopen, en dat was het"
Ze wil gewoon weten of nazorg ook in het pakket zit, of dat ze daar niet op hoeft te rekenen.quote:Op maandag 20 november 2006 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia moet ff bedenken dat Carlos daar niet op vriendschappelijke basis zit, dus als ze contact met hem wil houden als ze uit de kooi is dan zal ze dat op dezelfde manier moeten doen als iedere andere (al dan niet bekende) Nederlander: Carlos inhuren.
Ik vermoed echter dat Natasia niet plat gebeld zal worden voor allerlei schnabbels, dus ze zal zich Carlos als Personal Trainer gewoon niet kunnen permitteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |