wat mij betreft hoor het personeel er nu ook bijquote:Op zondag 19 november 2006 02:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Conclusie:
Syl: Top
Stephan: verrasend
Brian: Waardeloos
Nena: ?
Bart: Los...
Les: Verstandig.
Eensch.quote:Op zondag 19 november 2006 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
wat mij betreft hoor het personeel er nu ook bij
Bart net zo verstandig hoor. Lesley ging net zo los als Bart.quote:
nee, hoor, ik ken zijn soort van dicht bijquote:Op zondag 19 november 2006 02:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik mag die Stephan echt... ( ja kom maar met jullie gezuer )
Op zulke momenten mag ik hem ook echt, op andere momenten echt stukken minderquote:Op zondag 19 november 2006 02:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grappig dat je wel het smoothtalken van Brian ziet, maar niet die van Stefan.quote:Op zondag 19 november 2006 02:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm Bartje wilde datr Les bleef slapen ( let wel: slapen.. warm lichaam enzo.. ;-)quote:Op zondag 19 november 2006 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart net zo verstandig hoor. Lesley ging net zo los als Bart.
Stephan komt er voor uit: Ik speel een spel, maar ben mezelf, bij Brian heb ik het idee.. : Ik ben geweldig, geef niet om geld ( en ondertussen wil ik Nena haar punami en) en ja.. soms oook niet, maar hij verrast me negatief, en Stephan verrast me steeds positief...quote:Op zondag 19 november 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Grappig dat je wel het smoothtalken van Brian ziet, maar niet die van Stefan.
Pos of Neg ?quote:Op zondag 19 november 2006 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hoor, ik ken zijn soort van dicht bij
Dus je vind Brian ook smooth tallking? Mijn kleine saDay? ; -)quote:Op zondag 19 november 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Grappig dat je wel het smoothtalken van Brian ziet, maar niet die van Stefan.
Ja vreemd, ze is opeens verdwenen!quote:Op zondag 19 november 2006 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
Shit, probeer een cap te maken van Stephan z'n verwelkte hoofd. Krijg alleen maar zwart...![]()
En waar is Nena eigenlijk ? Ligt ze al te meuren in haar bed ???
Tuurlijk is het een smoothtalker! 9 van de 10 mannen zijn smoothtalkersquote:Op zondag 19 november 2006 02:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dus je vind Brian ook smooth tallking? Mijn kleine saDay? ; -)
Dan heb je niet goed geluisterd. Misschien dat hij het 1 keer als grapje zei, want hij zei later en erder meerdere keren dat hij absoluut niet wilde dat ze bleef slapen.quote:Op zondag 19 november 2006 02:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm Bartje wilde datr Les bleef slapen ( let wel: slapen.. warm lichaam enzo.. ;-)
Normailitair is het les die hint naar meer intimiteit en mider camera vreessch...
En Stephan blijft ok'e.
Ik zag haar net in haar nachtponnetje richting badkamer gaan.quote:Op zondag 19 november 2006 02:48 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja vreemd, ze is opeens verdwenen!
Ah, dank je Scanman !! En ja, Stephan heeft overduidelijk mascara opquote:
Volgens mij hoorde ik het 'm net onder die bomen ook weer vragen. En zij overwoog het.quote:Op zondag 19 november 2006 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd. Misschien dat hij het 1 keer als grapje zei, want hij zei later en erder meerdere keren dat hij absoluut niet wilde dat ze bleef slapen.
Day.. Moi Aussie! , hij heft het 4 keer gevraagd,, ( en dan heb ik het over blijven slapen, en niet schaamteloze sex.. beetje warmte.. ik snap dat welquote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik het 'm net onder die bomen ook weer vragen. En zij overwoog het.
Maar besloot het toch niet te doen.
Inderdaad, en die viezerik is net gewoon gaan slapen zonder z'n tanden te poetsen en z'n make-up te verwijderenquote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah, dank je Scanman !! En ja, Stephan heeft overduidelijk mascara op![]()
Die straks in bed wel 1 of 2 zondes zal begaan, daar kun je op rekenenquote:Op zondag 19 november 2006 02:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
A: lesley
Hij had inderdaad mascara op (door Sylvia gedaan).quote:Op zondag 19 november 2006 03:00 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Inderdaad, en die viezerik is net gewoon gaan slapen zonder z'n tanden te poetsen en z'n make-up te verwijderen![]()
En hij heeft er ook4 keer bijgezegd dat het 'out of the question' was.quote:Op zondag 19 november 2006 02:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Day.. Moi Aussie! , hij heft het 4 keer gevraagd,, ( en dan heb ik het over blijven slapen, en niet schaamteloze sex.. beetje warmte.. ik snap dat wel)
Zal wel lekker stinken daar onderhand dan! Zweetlucht, alcohol, braaksel etc!!!quote:Op zondag 19 november 2006 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Hij had inderdaad mascara op (door Sylvia gedaan).
En ik vind het allemaal viespeuken! Uren gedansd en dan zo je nest in, bah!
Flauw, want kan dat nou schelen...iedereen weet toch dat ie wat met Lesley heeft..quote:Op zondag 19 november 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij heeft er ook4 keer bijgezegd dat het 'out of the question' was.
De laatste keer stonden ze er toch echt minder zeker achter.quote:Op zondag 19 november 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij heeft er ook4 keer bijgezegd dat het 'out of the question' was.
Wat mij betreft ook. Helaas is de kans dat ze ooit verder zullen gaan dan alleen wat zoenen zo goed als 0. Dat zeiden ze op het eind nog even, toen Bart opmerkte dat de regie natuurlijk hoopte dat ze met drank op wat verder zouden gaan. Dat zit er niet in dus. Maar dit was vanavond ook al mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 19 november 2006 03:07 schreef Day het volgende:
Feit is wel dat als B&L gedronken hebben, ze een stuk minder cameraschuw zijn en dan heb ik het niet eens over het geflikfooi. Mogen ze vasthouden, wat mij betreft.![]()
Je moet toch wel ieder respect verloren hebben, om dan nog bij Nena in bed te kruipen. Ziekelijk ! Dit mannetje spoort niet.quote:Brian heeft een zware nacht achter de rug. Hij verliet het verkleedfeestje als één van de eerste. Al die gratis drank werd hem iets teveel. Het emmertje dat huishoudster Herma naast zijn bedje heeft geplaast, heeft zijn werk verricht. Om 8 uur lijkt de drank uitgewerkt en een slaapdronken Brian strompelt naar zijn maatje Nena. Gezellig kruipt hij bij haar onder de dekens. Maar na een kwartiertje heeft Nena genoeg van de katerige Brian en moet hij helaas zijn eigen bedje weer opzoeken.
Maar hij word in ieder gevalop zijn plaats gewezen door Nena.quote:Op zondag 19 november 2006 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de Talpa-site 0-8:15 :
[..]
Je moet toch wel ieder respect verloren hebben, om dan nog bij Nena in bed te kruipen. Ziekelijk ! Dit mannetje spoort niet.
Is het verschil in leeftijd niet ongeveer 20 jaar ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 10:30 schreef Llewella het volgende:
Maarre voortaan moeten we dus ook Yvonne en de Poolboy in de gaten houden naast Bart&Lesley?
Ziet er wel uit als een leuk stel, al zou het alleen al voor een avond zijn, en ik kan Yvonne geen ongelijk geven(Vind yvonne zelf zowieso wel een leuk mens).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |