Wordt gewaardeerd, niet alleen door mij.quote:Op zondag 19 november 2006 18:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan en een upate (ongetwijfeld niet volledig) geplaatst.
Hoezo, jij zit toch ook op dat forum?quote:Op zondag 19 november 2006 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik ga lezen.
Echt niet. Ik heb wel eens wat berichten geplaatst ja, maar is me zwaar tegen gevallen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hoezo, jij zit toch ook op dat forum?
Valt wel mee, er wordt nu levendiger discussie gevoerd dan hier.quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb wel eens wat berichten geplaatst ja, maar is me zwaar tegen gevallen.
Ze zijn een heel lang reclameblok aan het kijken, af en toe onderbroken voor wat (gelul over) voetbal.quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze zijn de Wedstrijden aan het kijken.
die zit te genietenquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef ron1970 het volgende:
Brian heeft visite, de dames van Mundo
Nicolle (de donkere) ziet er best leuk uit, sterker nog als ze ook ingeschreven staat ben ik hun volgende lid
quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef ron1970 het volgende:
Is iedereen overgelopen naar v-o-l
Dat zal toch niet![]()
Ze is scheel!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef ron1970 het volgende:
Brian heeft visite, de dames van Mundo
Nicolle (de donkere) ziet er best leuk uit, sterker nog als ze ook ingeschreven staat ben ik hun volgende lid
Die heb ik nog niet gezien maar vond het al erg genoeg dat ik fok verslaafd ben geworden (DGK) dalijk nog een forum erbij en ik zit alleen nog maar achter de pcquote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef avonne het volgende:
[..]
ze hebben wel goeie streamverslagen , sssshht.
( Al denkt Nena ook half als een jongen ; -)quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij wil het met Nena gaan uitzoeken,... nena is wel vrouw hè: Ben benieuwd.. kan leuke discussies opleveren ;.-)
Ik zit nu op 2 fora..fok en vol .fuck..ik ben verslaafd!! Help!!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:21 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien maar vond het al erg genoeg dat ik fok verslaafd ben geworden (DGK) dalijk nog een forum erbij en ik zit alleen nog maar achter de pcDat kan nooit de bedoeling zijn.
Ja, daar zie ik haar wel voor aan.quote:Op zondag 19 november 2006 20:46 schreef moowriece het volgende:
Nena gaat nou alle goeie vrouwen eruit halen!! Ff de concurrentes wegwerken!! ;-)
Ik vind Nena juist heel oprecht aan het zoeken en vraagt ook regelmatig aan Brian wat hij vindt. Ze doet het wel serieus als je het mij vraagt.quote:
Als je WIlma Nanninga mag geloven, is Nena een doortrapt persoon die zich anders voordoet om haar winstkansen te verhogen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind Nena juist heel oprecht aan het zoeken en vraagt ook regelmatig aan Brian wat hij vindt. Ze doet het wel serieus als je het mij vraagt.
hij had als leeftijdsindicatie opgegeven 21 tot 39 jaarquote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Gert het volgende:
. En een vrouw van 42, denkt die nou echt dat ze kans maakt bij een vent van 20 jaar jonger?![]()
Ja OK, maar 39 lijkt me wel de absolute bovengrens, als hij dat zo opgeeft.quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had als leeftijdsindicatie opgegeven 21 tot 39 jaar
42 is niet zover uit de buurt
Ik dacht dat hij zei 21 tot 29 jaar? Ben benieuwd wat er uiteindelijk langs gaat komenquote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had als leeftijdsindicatie opgegeven 21 tot 39 jaar
42 is niet zover uit de buurt
Ik ken Mundo niet, maar ik neem toch aan dat een dating buro zelf een selectie maakt, en je date regelt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja OK, maar 39 lijkt me wel de absolute bovengrens, als hij dat zo opgeeft.
En aangezien er heel veel inzendingen zijn, snap ik niet waarom het nodig is om er iemand van 15 en iemand van 42 tussen te stoppen.
Hebben ze geen selectie gemaakt dan? Hebben ze gewoon alle 300 aan hem gegeven?quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ken Mundo niet, maar ik neem toch aan dat een dating buro zelf een selectie maakt, en je date regelt.
Dit lijkt meer op een gewone contactadvertentie, dat je zelf alles doet.
Wacht dacht je van 13 jaar???quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei 21 tot 29 jaar? Ben benieuwd wat er uiteindelijk langs gaat komen
Ze zeiden dat ze gewoon alles doorgegeven hebben omdat ze niet zeker wisten of Brian de meiden nog leuk kan vinden. Maar een meisje van 13 en een vrouw van 42 is wel heel erg afwijkend. Straks zit er nog een oma tussen!!!quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ken Mundo niet, maar ik neem toch aan dat een dating buro zelf een selectie maakt, en je date regelt.
Dit lijkt meer op een gewone contactadvertentie, dat je zelf alles doet.
O, dus Bart uit Katwijk vind je wel een mogelijke datequote:Op zondag 19 november 2006 22:08 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze gewoon alles doorgegeven hebben omdat ze niet zeker wisten of Brian de meiden nog leuk kan vinden. Maar een meisje van 13 en een vrouw van 42 is wel heel erg afwijkend. Straks zit er nog een oma tussen!!!![]()
Dat kloptquote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef avonne het volgende:
[..]
ze hebben wel goeie streamverslagen , sssshht.
Met zijn paardenopstel voor Lesley bezig? Ondertussen smachtend naar haar omhelzing.quote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef RTM1988 het volgende:
waar is bart eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |