das waar, maar verder was iedereen om 21 uur al klaar,quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ze ging anders SAMEN met Sylvia naar boven.
En begon zich later klaar te maken omdat ze eerst een testimonial had.
Ja ! Ze baalde ook als een stekker vorige keer dat ze het dansen gemist had...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef Day het volgende:
Volgens mij gaat Sylvia straks helemaal los!
Verandr het gerust... Ik moet ook maar wat terplekke verzinnen omdat niemand anders het doet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef Day het volgende:
Deze blijft open, maar andere TT was veel leuker!
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
das waar, maar verder was iedereen om 21 uur al klaar,
... en ik ben cranky ! omdat het saai is nu en ik buikpijn heb gekregen van die stomme wortels hier
Wat bedoel je? Dat ze NU stinken?? Lekker met dat dansen dan! Of in het algemeen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian klaagt erover dat Stefan stnkt? Hij zei: "Hun twee, alweer het wordt te opmerkelijk...."
In de keuken zei Brian tegen Bart: Het stinkt hiert in de keukenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef moowriece het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze NU stinken?? Lekker met dat dansen dan! Of in het algemeen?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef happyme28 het volgende:
Nena is ook niet echt een feestbeest of zou ze zich inhouden?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Las ik nu ergens dat de gasten GEEN 1 á 2 vrienden meer mee mogen nemen? Is dat terug gefloten?
ik denk dat het over cigarettenrook gaatquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
In de keuken zei Brian tegen Bart: Het stinkt hiert in de keuken
Bart: Wie ikke?
Brian: Nee die twee weer en dan met name stefan...
Blijft natuurlijk ook een beetje vreemd om een feestje te houden met personeel. Maar goed we wachten af of ze komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stefan: Als miljonair heb je helemaal geen vrienden... en zelfs je personeel wil niet komen!![]()
Getverquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
In de keuken zei Brian tegen Bart: Het stinkt hiert in de keuken
Bart: Wie ikke?
Brian: Nee die twee weer en dan met name stefan...
En het kost geen contactpunten ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:03 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop op een klein relletje met het personeel. Stephan die boven op de schoonmaakster duikt ofzo.![]()
Maar ja, dan moeten ze wel eerst komen natuurlijk![]()
BB-bewoners hierheen ontvoeren zou leuker zijn geweestquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef moki het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk ook een beetje vreemd om een feestje te houden met personeel. Maar goed we wachten af of ze komen.
Ja, lekker pesten!! Stel je voor dat er helemaal niemand komt opdagen!! ;-)quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Begin langzaam te denken dat dit (laat of niet ) komen een kutgeintje van de redactie is...
Mwah, bij een gemiddeld bedrijf heet dat gewoon een personeelsfeestje, alleen is dan het management niet gebonden aan het bedrijfspandquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef moki het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk ook een beetje vreemd om een feestje te houden met personeel. Maar goed we wachten af of ze komen.
Ja, zat ik ook al aan te denken. Laat de BB-bewoners en de DGK-bewoners bij elkaar op bezoek gaan. Misschien bloeit er wel iets moois uit!!! :-) Iemand al leuke koppels bedacht??quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef avonne het volgende:
[..]
BB-bewoners hierheen ontvoeren zou leuker zijn geweest
Die hebben dan geen idee waar zin in terecht komen
Ja ja jij maakt het helemaal te gek. Wel een leuk idee voor talpa 2 programma`s samenvoegen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef avonne het volgende:
[..]
BB-bewoners hierheen ontvoeren zou leuker zijn geweest
Die hebben dan geen idee waar zin in terecht komen
Niemand die een van de broers wil, dus die vallen sowieso af.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:06 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken. Laat de BB-bewoners en de DGK-bewoners bij elkaar op bezoek gaan. Misschien bloeit er wel iets moois uit!!! :-) Iemand al leuke koppels bedacht??
Het feest begon om 21:00 uur, dat betekent niet dat je op 21:01 uur voor de deur moet staan, het is geen verjaardagquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik was al aardig gek geworden in ieder geval. De gasten missen nu gewoon al een uur (en Lesley ook). Ik had heel erg vraagtekens gehad nu.
koppels... nee, van geen kant mogelijk, denk ik,quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:06 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken. Laat de BB-bewoners en de DGK-bewoners bij elkaar op bezoek gaan. Misschien bloeit er wel iets moois uit!!! :-) Iemand al leuke koppels bedacht??
Hehehe....tja met die ordinaire BB-schoffies zullen de Miljonairs waarschijnlijk weinig op hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
koppels... nee, van geen kant mogelijk, denk ik,
maar het shock effect.... cool
Nee, nog niet. Wat zou Nena van de poolboy vinden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
De poolboy is ook een leuk exemplaar, zeg!
En is Lesley er nou?
Ik kan echt niet goed zien wie wie isquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef Day het volgende:
Wie is dat op de dansvloer?
Ze vond hem te verlegen. Daar houdt ze niet van, omdat ze dat zelf ook is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wat zou Nena van de poolboy vinden?
Nena wilde die andere Poolboy en is nog steeds pissed op Bart omdat hij deze heeft doorgedrukt. Bart kent hem uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wat zou Nena van de poolboy vinden?
Nee die komt niet, die had een ander feestjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef moowriece het volgende:
Kom Carlos ook?? Die kan Natasia dan ff flink wat dansoefeningen geven om nog meer af te vallen..heheh
Dat mag ik niet hopenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop wel dat Lesley nog komt. Ze moet straal lazarus met Natasia gaan zoenen![]()
poolboy, huishoudster(s) en kappers (van Natasia?) zijn er, Marc de kok zou ook nog komen en Lesley natuurlijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat die kapper van HiZi die net terug is van vakantie? die was toch niet zo dik? dat is een ander
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop wel dat Lesley nog komt. Ze moet straal lazarus met Natasia gaan zoenen![]()
Vertelde Wilgo nou daarnet een vrhaal dat hij Carlos had gezien met uitgaan en dat die dronken op straat lag?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef moowriece het volgende:
Kom Carlos ook?? Die kan Natasia dan ff flink wat dansoefeningen geven om nog meer af te vallen..heheh
Hij viert nu z'n eigen verjaardag ..ik meende dat hij dinsdag jairg is maar viert het vanavond.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee die komt niet, die had een ander feestje
dat was vast een ander. Natasia reageerde er ook niet opquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vertelde Wilgo nou daarnet een vrhaal dat hij Carlos had gezien met uitgaan en dat die dronken op straat lag?
Wilgo?? Ik mag toch aannemen dat die al lang weg isquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vertelde Wilgo nou daarnet een vrhaal dat hij Carlos had gezien met uitgaan en dat die dronken op straat lag?
Schat, er zijn wel meer mannen die Carlos heten, hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze moet es flink gaan swingen met die mooie beentjes van d'r!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena zit als een prinsesje op haar troon ; -)
Heb Bart al ff niet gezien... Ligt met lesley in de stal? Mooie afleidingsmanouvre dit feestjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Bart was had ik nu ernstige twijfels gekregen.
Dat was daarnet tijdens het bezoek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wilgo?? Ik mag toch aannemen dat die al lang weg is
Misschien... maar Schat zegt er maar eentje tegen mij....quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Schat, er zijn wel meer mannen die Carlos heten, hoor.
Ehm... naast Brian op de dansvloer??quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb Bart al ff niet gezien... Ligt met lesley in de stal? Mooie afleidingsmanouvre dit feestje![]()
Oops inderdaad... Ach rode port.. en volgens mij heeft hij zijn haar "anders"quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... naast Brian op de dansvloer??
Pff, Gast dan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat was daarnet tijdens het bezoek.
[..]
Misschien... maar Schat zegt er maar eentje tegen mij....![]()
Er zijn ook gastenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Kinga het volgende:
hmm ik ken sommige mensen niet..
Ja, ik vroeg in het vorige deel al of hij en blanke Don King anno 1973 moest voorstellenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Oops inderdaad... Ach rode port.. en volgens mij heeft hij zijn haar "anders"![]()
Dat past wel bij Bart met zijn foute kapselquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef n1ek het volgende:
Lesley is echt fout gekleed, maar wel lekker
De kapper van natasia volgens mijquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
wie is die gast op de dansvloer toch?
Ja, ik dacht de vriendinnen van Nena toch ook zouden komen???????quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:25 schreef Day het volgende:
Toch geen vriendinnen, maar de huishoudsters?
Leuke pruik van Lesley! Leuke outfit ook!
Ik hoop dat ze aan het water (puur) zit, anders zie ik haar nog wel zo bezopen worden dat ze een andere kapper moet gaan zoeken... wil hij ook niet meer bij dr in de buurt zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De kapper van natasia volgens mij
Hahaha, het feessie in DGK vreet alle stroom in de regio op!! ;-)quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Zei Lesley net dat de stroom in Eemnes was uitgevallen? Volgens mij wel, alleen hadden ze daar dan in DGK geen last van blijkbaar.
Ze danst beter salsa dan hij!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:30 schreef avonne het volgende:
Brian heeft Sylvia gevonden, mark my words
Niet lullen, Actie!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:31 schreef n1ek het volgende:
wordt knap lastig om wat van die gesprekken te volgen, nu gaat het nog redelijk
Wie? Waar? Hoe ziet ie er uit?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:31 schreef Kinga het volgende:
heej wie is die lekkere gast op stream 3?
Hij word in ieder geval de dansvloer mee opgenomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef n1ek het volgende:
Ik vind het wel zielig voor die poolboy. Hij is volgens mij echt verlegen maar best ok. Hij zit daar beetje in zn eentje.
Eeehmm...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef avonne het volgende:
er zijn 3+2 mannen
en 5+6 vrouwen
5 op 11
jammer
De poolboy is leuk, ja!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef happyme28 het volgende:
De poolboy?
Ja die ene in dat blousje hij is niet echt 70`s gekleed.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef happyme28 het volgende:
De poolboy?
Haha freak !! Ik zie net dat je exact hetzelfde op VOL post ! Verslaafd?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:30 schreef happyme28 het volgende:
Hé, Brian danst met Sylvia . Leuk, want die zie of hoor je nooit samen.
Ach ja, het is op beide fora niet echt druk, dus kwaad kan het nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha freak !! Ik zie net dat je exact hetzelfde op VOL post ! Verslaafd?![]()
Nena vertelde laatst dat ze met uitgaan altijd langs de kant zit/staat..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef moki het volgende:
Kom op Nena de dansvloer op laat eens wat zien![]()
Oh dat is nou jammer had eigenlijk wel verwacht dat ze wel van dansen hield.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena vertelde laatst dat ze met uitgaan altijd langs de kant zit/staat..
Of The Manhattans met Kiss and say goodbye... Ook zo'n klassiekerquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:39 schreef moowriece het volgende:
Straks lekker schuivelmuziek? Die bijvoorbeeld van Serge Gainsbourg en Jane Birkin???
Je t'aimequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:39 schreef moowriece het volgende:
Straks lekker schuivelmuziek? Die bijvoorbeeld van Serge Gainsbourg en Jane Birkin???
dat zei Lesley ook al dat ze wel iest van elkaar weg hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:37 schreef Day het volgende:
Bart vertelt net tegen Lesley dat hij met de poolboy heeft afgesproken dat ze later van kleren wisselen en dat hij dan met haar meegaat en de poolboy achterblijft.
Zou kunnen, ze hebben wel wat van elkaar weg. Maar Bart moet dan nog een kilo of 15 afvallen, geloof ik.
Ja, wedden dat Brian die aan gaat vragen voor een intieme dans met Nena ..hahahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je t'aime( Heb daar ook nog weleens mee staan schuifelen op een schoolfeestje met een
)
Inderdaad... het lijkt wel een thriller.......quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Uit de tijd dat Michael nog een held was. Het kan snel gaan
Nou ja, snel...
Yep, toen (1982/1985) zag ie er nog goed uit. Jammer!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Uit de tijd dat Michael nog een held was. Het kan snel gaan
Nou ja, snel...
Menno de kapper van Hiziquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wie kwamen er nu net binnen ? Iemand?
Ja dan ben je in ieder geval nog een beetje met stijl gekleed. In plaats van die rara outfits die ze nu hebben.quote:
Relax, het is nog vroeg... nog geen Night..Day..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:47 schreef Day het volgende:
Nena wordt er niet gezelliger op nu ze weer optrekt met Evil.
Dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef moowriece het volgende:
Aaaaarrrrgggggg, kan die zender van Natas UIT!!! Pleasssseee..
Stream 1 géén natasia te horen !quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef moowriece het volgende:
Aaaaarrrrgggggg, kan die zender van Natas UIT!!! Pleasssseee..
dat is Yvonne de huishoudster ja. Die ziet er nu ook stukken beter uit dan normaalquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Is dat Dé "Yvonne" ? Dan snap ik die text van Talpa ook wel![]()
oudere vrouw met blond haar (geen pruik) en grijs jurkjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef Kinga het volgende:
wie is die yvonne eigenlijk? ( sorry ben lastig vanavond)
Die blonde die nu met de poolboy staat te dansenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:48 schreef Kinga het volgende:
wie is die yvonne eigenlijk? ( sorry ben lastig vanavond)
Op stream 1 hoor ik helemaal niks???quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Stream 1 géén natasia te horen !![]()
Aha .. die bedoelde ik ook... Die stond net met een vingertje de poolboy te sommeren om te komen... Link type denk ik..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
oudere vrouw met blond haar (geen pruik) en grijs jurkje
ze is de huishoudster
Zo, die gaat dus dat lekkere jonge hapje de Poolboy verslinden!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef avonne het volgende:
[..]
oudere vrouw met blond haar (geen pruik) en grijs jurkje
ze is de huishoudster
Eehmm... I 'm lost... wie is nu wie?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Nee, die blonde bij poolboy dat is Yvette, de gezamelijke vriendin van Bart en Lesley en eigenaar van Moby, het nieuwe paard.
Ah ok! Wie is Yvonne dan? Met die roze pruik?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef happyme28 het volgende:
Nee, die blonde bij poolboy dat is Yvette toch?? , de gezamelijke vriendin van Bart en Lesley en eigenaar van Moby, het nieuwe paard. Of is dat Yvonne?
Ik begin nu ook te twijfelen, heb mijn post aangpast. Misschien is het toch Yvonne, ik zou niet weten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eehmm... I 'm lost... wie is nu wie?
Prima hier , en totaal Natasia vrij !quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef moki het volgende:
[..]
Op stream 1 hoor ik helemaal niks???
Waarschijnlijk last van haar zweepslag in haar been.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet Ilona poepen? Ze staat wat raar....
Ik zie nergens een blonde pruikquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Day het volgende:
Nee, ik weet nu echt zeker. Met de blonde pruik is Yvonne.
Merci! ( Link wijfquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Day het volgende:
Nee, ik weet nu echt zeker. Met de blonde pruik is Yvonne.
Yvonne heeft een blond haarstukje (soort van paardenstaart) in haar blonde haar en een grijs jurkje aan met een legging (of zoiets).quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik zie nergens een blonde pruikMet wie praat Natasia dan?
Oja????????quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sylvia heeft gedanst als GoGO danserers !!!
wat zeiden ze dan over hem?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dames beneden nemen Stefan in de zeik ; -)
Ze gaf tot 4 jaar terug ook streetdance-lessen.quote:
elke zaterdag mogen de bewoners iets leuks organiseren.quote:
huh?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand hier regio Nijmegen ?![]()
Ja, beter dan die eentonige house muziek, vind ik. Geef mij maar soulm latin, pop en goeie ouwe rock.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ooh deze is ook goed !! Damn.. Ik heb zin in een ouderwetse disco !!!
Ah, op die manier. Thanks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
elke zaterdag mogen de bewoners iets leuks organiseren.
Vandaag wilden ze en 70/80 party.
De redactie vond dat het personeel ook mocht komen
Nee, dit is pas de tweede keer dat ik meeluister hierzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:09 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord dan?? JE hebt wat gemist!!! haha![]()
Menno de kapperquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wie is kuifmans?
Wat bedoel je? Probeer ze hem te versieren of..?quote:
Brian is Nena uiteraard snel vergeten nu er meer dan genoeg "vlees" is... Ik weet nog steeds niet of ik hem kan/moet vertrouwen met z'n slick talk...quote:
Menno de kapper?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wie is kuifmans?
Ik heb wat gemist maar Yvonne zei "Brian en de huishoudster!"quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Probeer ze hem te versieren of..?
Bart en Lesley hebben hun 1e kus van de avond te pakken.
Moet ie dan heel de avond als een slome naast haar en Evil gaan zitten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian is Nena uiteraard snel vergeten nu er meer dan genoeg "vlees" is... Ik weet nog steeds niet of ik hem kan/moet vertrouwen met z'n slick talk...
Streams zijn hier prima... Maar Fok is bij mij erg traag... veel time outs...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:22 schreef avonne het volgende:
ik kan niet zo goed cappen, hoor, tegen de tijd dat ik een enkele stream heb, is het pleite
yepquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:25 schreef ruby het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef moowriece het volgende:
Sylvia komt loooooooossssssss!!!
Syl moet vrienden worden met BBNquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze is nog niet van de dansvloer afgeweest.
![]()
In R'dam toch??quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand (vrouw) roept:Keileweg ( Is dat niet een tippelstraat? )
nu, voor het eerst.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef elsie het volgende:
[..]
nou die danst tenminste heb ik nena en eveline nog niet zien doen![]()
Wás een tippelstraat in Rotterdam, ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand (vrouw) roept:Keileweg ( Is dat niet een tippelstraat? )
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:34 schreef Day het volgende:
En het is weer dolle pret op FOK!
( Hoopt dat BB nog héél lang duurt... )quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Over een paar weken is BB afgelopen en we willen jullie natuurlijk niet in de steek laten, dus gaan we over anderhalve week hier door!!!!
Daar hoop ik al de hele tijd op, maar Bart is wat bang van Sylivia. Hij denkt dat zij er nooit uit gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Syl moet vrienden worden met BBN![]()
Zie je wel GOA.... je wist het welquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Wás een tippelstraat in Rotterdam, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |