hoe dom kan ze zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:17 schreef n1ek het volgende:
Evil drinkt ook strak cola-ligt![]()
met haar darmklachten
Las ik daarnet niet dat ze aan de BaCo zit???quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:17 schreef n1ek het volgende:
Evil drinkt ook strak cola-ligt![]()
met haar darmklachten
Dat typte ik... Dacht dat ik dat hoorde...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Las ik daarnet niet dat ze aan de BaCo zit???
en 2 keer zo duur als de mijnequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nou, nog steeds een mooie bak hoor!
Gewone Cola is al bagger, maar Cola Light is dat in een overtreffende trap. En dat is nu net Evil haar favo drankje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef happyme28 het volgende:
Hahah, nee dat is Stephan. Evil gewoon aan de cola.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef avonne het volgende:
Wanneer krijgt natasia eens een fatsoenlijke beha lichaam
Hahaha ja indeed, zoiets DOE je niet!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat typte ik... Dacht dat ik dat hoorde...![]()
( Overigens doet Natasia hetzelfde aan als Sylvi... Is dat onder vrouwen geen ongeschreven doodzonde?? )![]()
Er waren maar 2 jurkjes in grotere maten. En toevallig ook dezelfde.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat typte ik... Dacht dat ik dat hoorde...![]()
( Overigens doet Natasia hetzelfde aan als Sylvi... Is dat onder vrouwen geen ongeschreven doodzonde?? )![]()
Idd, kleur en vormgeving klopte helemaal, ik dacht dat ze al omgekleed wasquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Day het volgende:
[..]
Er waren maar 2 jurkjes in grotere maten. En toevallig ook dezelfde.
Heb je weinig keus, denk ik.
Als ik Natasia was geweest had ik dat jurkje wat ze net had aangehouden, dat was ook aardig in de jaren 70-stijl.
Same here.. Bij deze jurkjes heb ik het idee dat ik naar een blauw aangelopen kerstvrouw zit te kijken... ( En zó koud is het nog niet ; -)quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, kleur en vormgeving klopte helemaal, ik dacht dat ze al omgekleed was![]()
Het is gewoon not done om bij het begin van een feest gelijk voor de deur te staan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen zo laat is. Ik bedoel, Lesley woont 5 minuten van de villa af. Waarom dat niet gewoon om 9 uur aanbellen?? Zeer merkwaardig.
iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon not done om bij het begin van een feest gelijk voor de deur te staan.
Je moet je gastheren echt even de tijd geven de laatste puntjes op de i te zetten.
Als Sylvia en Natasia naast Brian gaan staan is het net een seventies Santa with elves...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Same here.. Bij deze jurkjes heb ik het idee dat ik naar een blauw aangelopen kerstvrouw zit te kijken... ( En zó koud is het nog niet ; -)
Ik vind het nogal brutaal om een half uur later er nog niet te zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon not done om bij het begin van een feest gelijk voor de deur te staan.
Je moet je gastheren echt even de tijd geven de laatste puntjes op de i te zetten.
Ehm... als ze meekijken met de streams dan kunnen ze zien dat een deel van de gastvrouwen nog niet klaar is, het zou dus zeker nog niet uitkomen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal brutaal om een half uur later er nog niet te zijn.
ze lopen telkens naar de slaapkamer uit verveling.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... als ze meekijken met de streams dan kunnen ze zien dat een deel van de gastvrouwen nog niet klaar is, het zou dus zeker nog niet uitkomen.
In zo'n geval is het zeker niet brutaal om een half uur later te komen, je hebt geen afspraak, het is een feest wat begint om 21.00 uur.
Ze ging anders SAMEN met Sylvia naar boven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ze lopen telkens naar de slaapkamer uit verveling.
Als er gasten zouden zijn, zouden ze direct klaar staan
... Natasia wil natuurlijk pas later haar entree maken, want die is BELANGRIJK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |