Ooooohh? Waar wordt die party gehouden dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:57 schreef Oddy het volgende:
[..]
is geen tent, is een party. Balkenende stond op de poster van de laatste editie
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:00 schreef avonne het volgende:
Wilgo "nee, de kinderen willlen je niet thuis. We hebben het heel gezellig"
Dat durft ze niet want hij loopt zo weg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:01 schreef AnTjUh het volgende:
Natas gaat dalijk helemaal los let maar op
ik denk dat ze òf heel cranky wordt, òf zich helemaal terugtrekt vanavond.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat durft ze niet want hij loopt zo weg.
Ja, ff haar flink DGK uitpraten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:16 schreef avonne het volgende:
Natasia gaat naar binnen en Bart en Brian duiken op haar alsof het aasgieren zijn (vind ik persoonlijk)
Yep, hij gaat zoals heel veel Surinamers kerst en O&N in Suriname vieren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:20 schreef Tissik het volgende:
Ohw, Wilgo gaat een paar weken op vakantie (van half december tot half januari)! Ik dacht al!!!!
Nah, dat is te overzien?
Waarom doet ze dan zo dramatisch? Alsof hij permanent emigreertquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:22 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, hij gaat zoals heel veel Surinamers kerst en O&N in Suriname vieren.
Ze willen in de toekomst emigreren.
Omdat hij dus met Kerst en O&N niet naar de villa kan komen (als ik het goed begrijp mag de familie dan een paar uur langskomen, zonder inlevering van contactpunten) en ze heeft niet genoeg punten om hem voor zijn vertrek nog een keer te zien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarom doet ze dan zo dramatisch? Alsof hij permanent emigreert
Mwah, zag er uit als een Alfa 156 van een jaar of 7 oud... dat kost niet zo veel meer hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:15 schreef moowriece het volgende:
zo. da's een dikke dure auto van wilgo.
8 tot 10 duizend, (effe gezocht)quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, zag er uit als een Alfa 156 van een jaar of 7 oud... dat kost niet zo veel meer hoor
Voor dat bedrag moet ie wel eind 1999 zijn, alles er op en er aan hebben en een hele dikke motor hebben, anders kost ie stukken minderquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef Day het volgende:
De muziek is in ieder geval wel veel beter dan de feestjes bij BB
[afbeelding]
Natasia? Even de directe emotie vastleggen bij de testimonial.. Denk dat dat nu ff bezig is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:03 schreef n1ek het volgende:
liever wel 4 streams zo, kan me niet voorstellen dat er iemand bij testimonials zit ofzo, 4 werkende streams met geluid zou toch wel ff zo fijn zijn.
de jaren 80 waren dan ook goede muziek jarenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:02 schreef Day het volgende:
De muziek is in ieder geval wel veel beter dan de feestjes bij BB
[afbeelding]
ja ik hoor net dat ze achter is, excuusquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Natasia? Even de directe emotie vastleggen bij de testimonial.. Denk dat dat nu ff bezig is.
Doe net de koffie aan de kant, zet en flesje rode Portquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef avonne het volgende:
hoeveel mensen hier op het forum moeten vanavond worteltjes eten?
13 minuten geledenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Day het volgende:
Oh lekker, Angie Stone!
Hoe laat begint het feestje eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |