Het feest begon om 21:00 uur, dat betekent niet dat je op 21:01 uur voor de deur moet staan, het is geen verjaardagquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik was al aardig gek geworden in ieder geval. De gasten missen nu gewoon al een uur (en Lesley ook). Ik had heel erg vraagtekens gehad nu.
koppels... nee, van geen kant mogelijk, denk ik,quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:06 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken. Laat de BB-bewoners en de DGK-bewoners bij elkaar op bezoek gaan. Misschien bloeit er wel iets moois uit!!! :-) Iemand al leuke koppels bedacht??
Hehehe....tja met die ordinaire BB-schoffies zullen de Miljonairs waarschijnlijk weinig op hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef avonne het volgende:
[..]
koppels... nee, van geen kant mogelijk, denk ik,
maar het shock effect.... cool
Nee, nog niet. Wat zou Nena van de poolboy vinden?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
De poolboy is ook een leuk exemplaar, zeg!
En is Lesley er nou?
Ik kan echt niet goed zien wie wie isquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef Day het volgende:
Wie is dat op de dansvloer?
Ze vond hem te verlegen. Daar houdt ze niet van, omdat ze dat zelf ook is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wat zou Nena van de poolboy vinden?
Nena wilde die andere Poolboy en is nog steeds pissed op Bart omdat hij deze heeft doorgedrukt. Bart kent hem uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wat zou Nena van de poolboy vinden?
Nee die komt niet, die had een ander feestjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef moowriece het volgende:
Kom Carlos ook?? Die kan Natasia dan ff flink wat dansoefeningen geven om nog meer af te vallen..heheh
Dat mag ik niet hopenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop wel dat Lesley nog komt. Ze moet straal lazarus met Natasia gaan zoenen![]()
poolboy, huishoudster(s) en kappers (van Natasia?) zijn er, Marc de kok zou ook nog komen en Lesley natuurlijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat die kapper van HiZi die net terug is van vakantie? die was toch niet zo dik? dat is een ander
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop wel dat Lesley nog komt. Ze moet straal lazarus met Natasia gaan zoenen![]()
Vertelde Wilgo nou daarnet een vrhaal dat hij Carlos had gezien met uitgaan en dat die dronken op straat lag?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef moowriece het volgende:
Kom Carlos ook?? Die kan Natasia dan ff flink wat dansoefeningen geven om nog meer af te vallen..heheh
Hij viert nu z'n eigen verjaardag ..ik meende dat hij dinsdag jairg is maar viert het vanavond.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee die komt niet, die had een ander feestje
dat was vast een ander. Natasia reageerde er ook niet opquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vertelde Wilgo nou daarnet een vrhaal dat hij Carlos had gezien met uitgaan en dat die dronken op straat lag?
Wilgo?? Ik mag toch aannemen dat die al lang weg isquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vertelde Wilgo nou daarnet een vrhaal dat hij Carlos had gezien met uitgaan en dat die dronken op straat lag?
Schat, er zijn wel meer mannen die Carlos heten, hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze moet es flink gaan swingen met die mooie beentjes van d'r!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena zit als een prinsesje op haar troon ; -)
Heb Bart al ff niet gezien... Ligt met lesley in de stal? Mooie afleidingsmanouvre dit feestjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Bart was had ik nu ernstige twijfels gekregen.
Dat was daarnet tijdens het bezoek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wilgo?? Ik mag toch aannemen dat die al lang weg is
Misschien... maar Schat zegt er maar eentje tegen mij....quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Schat, er zijn wel meer mannen die Carlos heten, hoor.
Ehm... naast Brian op de dansvloer??quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb Bart al ff niet gezien... Ligt met lesley in de stal? Mooie afleidingsmanouvre dit feestje![]()
Oops inderdaad... Ach rode port.. en volgens mij heeft hij zijn haar "anders"quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... naast Brian op de dansvloer??
Pff, Gast dan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat was daarnet tijdens het bezoek.
[..]
Misschien... maar Schat zegt er maar eentje tegen mij....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |