Hij heeft gewoon de X-factor. Denkt iequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
Dat je hiermee denkt te gaan winnen
Ehrm, juist jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beetje temperen en ik vind m neuqbaar
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
ik lach me rot vandaag
en dan ook nog "ik ben niet door?"![]()
![]()
moet dat dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk maar is het solo ook leuk?
is toch niet nodigquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk maar is het solo ook leuk?
Nou, je kan niet alles met z'n 6en zingen..quote:
dat is waarquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, je kan niet alles met z'n 6en zingen..
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Cee het volgende:
Hippe frisse meiden, recht uit 'n maandverbandreclame.
ik ga meequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we gaan naar Dit was het nieuws
was dat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we gaan naar Dit was het nieuws
Nijkerk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
welke stad volgende week nou? ik lette niet op
Morgen wellicht ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Lippie85 het volgende:
Geen Hermandeperman (ja de fokusert wel) gezien
Ergens in Utrecht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
war ligt dat? Is dat een boerendorp ofzo?
Weet je dat serieus niet?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
war ligt dat? Is dat een boerendorp ofzo?
Sorry Vincent je zoekt te weinig oogcontactquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:23 schreef Karina het volgende:
Ach ja in het land der blinden en zo
En dat Break out niet meer bestaatquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Die meidengroep was leuk, jammer dat ik geen puber meer ben anders kon ik posters van die meiden uit de break out boven m'n bed hangen
Die is doorquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die jongen die Sangri-La zong.
Ja die was toch al aan het begin kort laten zien? Hij zag er een beetje raar uit en toen zong hij ook niet denderend. Ik denk dat het op Richy en dat meidengroepje na allemaal zo bagger was, dat ze ook maar een paar middelmatige mensen hebben doorgelaten.quote:
Wil je een doekje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus, van die 6 meiden kreeg ik echt kippenvel over mn hele lichaam!
Het klopte gewoon aan alle kanten, begin leek eentje uit de toon te vallen maar ging later heel goed samen op en wat ik vooral goed vond is hoe de variatie gedaan werd, hoe ze ineens oversloegen op een andere sound terwijl het bleef kloppen en de solo stukjes tussendoor klonken er prachtig bij, het einde was prima en de uitstraling van ieder was top, lekker fris, niet verlegen en met overtuiging.
Kortom WOW
Het had deze keer wel een uitzonderlijk hoog kneuzenkermisgehalte inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef PeRi het volgende:
Wat een bagger uitzending. Hoeveel zijn er nou door, 3 ofzo?.
Nee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
Is de xfactor site nou plat?
Val jij op mannen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Smaken verschillen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte smaak (sorry dat ik het zeg maar hij was echt niet neukbaar)
Ik kots idd op Nick en Simonquote:
Nounou CDP, houden we het netjes?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
maar ze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kots idd op Nick en Simon
quote:
En nu over XFAquote:
Ik ook niet. Tenminste, niet echt een dame waarbij ik wow dacht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog niks lekkers rond zien huppelen bij XFactor..
Ja.. please!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben voor méér goede en doorkomers, en minder kneuzen.
Die getinte jongen was Richy.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef --Globe-- het volgende:
Nou.. ben er ook een keer weer, bijgekomen van een superslechte aflevering..
Echt niet leuk meer zo, met allemaal van die verschrikkingen.
Twee lichtpuntjes: dat leuke meidengroepje en die getinte jongen Niels dus, beetje een kruising tussen John Legend en Craig David vond ik
Mee eens. Het was deze avond wel heel dramatisch.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee. Leuk opzich, maar zo standaard. Niet echt lekker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik dacht dat jij het wel warm kreeg van Niels?
Dat komt vanaf 2 december wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herinner me ook nog een paar die door waren, waarvan ik dacht:quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, bij de "oh-Deze waren ook nog door, e ziet ze nu een halve seconde" zaten best dingen die wat meer cameratijd konden krijgen. Mij staat in ieder geval een meiden-duo bij, wat in die halve seconde toch best leuk klonk.
ja, zoals we al zeiden: de lat ging flink omlaag....quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
Ik herinner me ook nog een paar die door waren, waarvan ik dacht:![]()
![]()
Zoals die ene met 'Let me entertain you' en nog zo'n jochie.
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog een paar die door waren, waarvan ik dacht:![]()
![]()
Zoals die ene met 'Let me entertain you' en nog zo'n jochie.
Ik probeerde heel hard, echt waar maar helaas ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog niks lekkers rond zien huppelen bij XFactor..
4quote:Op zondag 19 november 2006 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
rtl 4 of rtl 7?
Jeuhquote:
Omdat we het stiekem leuk vinden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom doen we het onszelf eigenlijk weer aan naar die ramp-audities te kijken?
omdat het zo goed voor je eigenwaarde isquote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Lynx666 het volgende:
Dat is het inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat het zo goed voor je eigenwaarde is![]()
So truequote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat het zo goed voor je eigenwaarde is![]()
Je gaat jezelf zoveel beter voelen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Lynx666 het volgende:
Armoedigquote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
alleen jammer dat ik me nu weer 'n uur aan dat hesje van Wendy ga storen.......
Lynxiequote:
da's om die ene flapoor te verbergen....quote:
Hij heeft wel Wendy omhelstquote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Dylan doet dat liedje echt heel slecht.
IRL zelfsquote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie kennen elkaar?
Ik ook, heurquote:
Ik ken jou helemaal niet IRLquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Waarom hebben bijna al die jongens tegenwoordig zo'n fout kapsel?
Zo komen ze gewoon uit bed hoor. Is in ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Waarom hebben bijna al die jongens tegenwoordig zo'n fout kapsel?
Jantje Smitquote:
Hier zijn auditie!quote:Op zondag 19 november 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
ja zie je wel!! die Ava Maria gast!! had ik 't gisteren tóch goed gezien
Niet alleen de stemquote:Op zondag 19 november 2006 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die stem zit echt tussen man en vrouw in. Dat klinkt wel leuk.
quote:
die derde lijkt wat op Sjors van GTSTquote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
Die 4e van links komt me bekend voor...
eo jongerendagquote:Op zondag 19 november 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
kunnen straks in ieder geval op één festival optreden......
Nou?quote:Op zondag 19 november 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Wat was het nummer van dat dikkertje met die klotekindersmurfenstem? Ik heb de auditie niet gezien, maar ze stond zo idioot te doen na de auditie dat ik benieuwd ben!
Dat stond hier alquote:Op maandag 20 november 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijkcijfers:
Zaterdag: 1.897.000
Zondag: 896.000
Einde-fuckin'-lijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
morgen de laatste audities
En de rolverdeling voor de juryleden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
morgen de laatste audities
Die ze natuurlijk uit gaan stellen tot de zondaguitzending.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:26 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En de rolverdeling voor de juryleden.![]()
tuurlijk, dat valt gewoon te verwachtenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:27 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Die ze natuurlijk uit gaan stellen tot de zondaguitzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Misschien kan BVO snel een prono opzetten?
Ik denk dat hij juist eens iets anders wilquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Henkjan heeft de eis heeft gesteld 16-24 te krijgen. Ik hoop daarom dat iemand anders die krijgt.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
! Dat roep ik al tijden!!! En nu moet het opeens last minute?!
![]()
![]()
nijkerk geloof ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Welke pauperstad vanavond?
Ah, veel Tokkies dus.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
De laatste uitzending vol met kneuzen..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op den duur is het ook wel weer genoeg geweest.
Niet dus. Hij wil 15-25.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij juist eens iets anders wil![]()
Oiquote:
Dan zijn er sowieso al een paar groepen die totaal geen kans meer makenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:03 schreef babette21 het volgende:
HJ krijgt groepen, let maar op.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |