Wil je een doekje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus, van die 6 meiden kreeg ik echt kippenvel over mn hele lichaam!
Het klopte gewoon aan alle kanten, begin leek eentje uit de toon te vallen maar ging later heel goed samen op en wat ik vooral goed vond is hoe de variatie gedaan werd, hoe ze ineens oversloegen op een andere sound terwijl het bleef kloppen en de solo stukjes tussendoor klonken er prachtig bij, het einde was prima en de uitstraling van ieder was top, lekker fris, niet verlegen en met overtuiging.
Kortom WOW
Het had deze keer wel een uitzonderlijk hoog kneuzenkermisgehalte inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef PeRi het volgende:
Wat een bagger uitzending. Hoeveel zijn er nou door, 3 ofzo?.
Nee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
Is de xfactor site nou plat?
Val jij op mannen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beetje temperen en ik vind m neuqbaar
Smaken verschillen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte smaak (sorry dat ik het zeg maar hij was echt niet neukbaar)
Ik kots idd op Nick en Simonquote:
Nounou CDP, houden we het netjes?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beetje temperen en ik vind m neuqbaar
maar ze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kots idd op Nick en Simon
quote:
En nu over XFAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |