Daar gaan we weerquote:Zoals je hebt kunnen horen op televisie, is de inschrijving voor ModelMasters: Holland's Next Top Model voor het volgende seizoen weer gestart. Op het moment dat de casting en jurering weer van start gaat krijg je uiteraard van ons bericht zodat je de mogelijkheid hebt nieuwe foto’s in te sturen.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef edje34 het volgende:
Bah bah niet weer zo`n klote seizoen he.
Dat is echt slechtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Paar dagen geleden werd op RTL Boulevard bevestigd dat Yfke 't weer gaat "presenteren".
Ja dat op RTL Boulevard heb ik ook gezien. Ik twijfel niet aan Yfke als model, maar wel als presentatrice want dat kan ze gewoon echt niet... Het lijkt wel of ze het niet meent en de auto-cue zo slecht kan lezen dat ze het maar woordje per woordje doet...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:22 schreef robster16 het volgende:
Niet slecht, goed voor t programma zelfs. Yfke heeft als internationaal model contacten. zo hebben ze in de nederlandse reeks al een stel top fotografen weten te strikken voor shoots, wat in edities in andere landen meestal niet lukt. Bovendien staat internationaal gezien de nederlandse editie nu al bekend als een van de beste, met de beste modellen (catwalk modellen). Terwijl zelfs amerika gaat voor de meer commerciele modellen lijkt nederland couture meisjes op t kunnen leveren.
Er is ook een gerucht dat Miss J, catwalk trainer en vast jurylid uit de amerikaanse editie ook mee gaat doen in de nederlandse editie. Hij schijnt vrienden te hebben in maastricht en spreekt zelfs enkele woorden nederlands. Zag het laatst op RTL Boulevard!
Ik kijk alweer uit naar een nieuwe reeks!
Tof!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan naar Zuid Afrika dit jaar!
Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:29 schreef ellos het volgende:
wat is dat op je avatar loveprofusion, wat eet hij?
Ooquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)
Volgens mij niet, ze was het niet helemaal eens met het contract dacht ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
Ahh, lief van Tyraquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Net was Sanne te zien bij RTL Boulevard, ze stond op het vliegveld, klaar om de strijd aan te gaan in de Ford Supermodel of the World wedstrijd, de grootste modellenwedstrijd ter wereld.
Tyra wenste haar ook nog succes in een videoboodschap.
Ik zag het ook idd, echt heel tof van Tyra.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Net was Sanne te zien bij RTL Boulevard, ze stond op het vliegveld, klaar om de strijd aan te gaan in de Ford Supermodel of the World wedstrijd, de grootste modellenwedstrijd ter wereld.
Tyra wenste haar ook nog succes in een videoboodschap.
Kweet niet. Aan de ene kant denk ik dat ze wél ver komt, aan de andere kant zijn het er zo veel dat ze bij voorbaat al kansloos is jaquote:Denk overigens niet dat Sanne ver zal komen.
en een filmpje van Sanne: http://www.youtube.com/watch?v=zjQa5A4WdyQquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.youtube.com/fordmodels
Daar zijn filmpjes van Ford's supermodel of the world te bekijken.
Nee, Rosanne Doosje (what's in a name) vind ik echt prachtig. Sanne wel aardig, maar niet heel bijzonder.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:07 schreef apestaartje het volgende:
Het Nederlandse meisje van vorig jaar werd wereldwijd vierde.
Als ik het meisje achter de link hierboven met Sanne vergelijk, denk ik niet dat Sanne ook zo ver gaat komen. Het is gewoon een gevoel.
Anna Marie heette zij geloof ik, en haar kuttekop stond laatst ook in de Flair of Yes met allemaal mutsen op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Syllvia was gisteren jurylid bij Revenge of the nerds..en vorige week was Daisy daar revenge of the nerds.
Die roodharige met dat krote haar van de eerste editie stond vorige week op de cover van Viva geloof ik..ben haar naam vergeten, gaf af op Yfky en Sylvia en zei dat ZIJ het meeste werk had..whatever.
Nou meid, wat doet ze het toch weer geweldigquote:Op zondag 14 januari 2007 18:20 schreef niksan het volgende:
[..]
en een filmpje van Sanne: http://www.youtube.com/watch?v=zjQa5A4WdyQ
Maar ja, bij de rest van de Hollands Next Top Model-lichting zat verder ook niemand die ver zou kunnen komen in de internationale wedstrijd. Sanne was dan nog de beste keuze (lang, mager & blond, toch de norm in modellenland), maar het was achteraf gewoon geen goede lichting. Dat heb ik in vorige Modelmasters-jaren weleens anders gezien. En sommige finalistes van een paar jaar geleden zie je nog steeds werkelijk overal.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, Rosanne Doosje (what's in a name) vind ik echt prachtig. Sanne wel aardig, maar niet heel bijzonder.
Bovendien. als ze tegenwoordig mensen van het VWO afleveren die zo slecht Engels praten dan vrees ik dat het onderwijs in Nederland er bepaald niet op vooruit is gegaan sinds mijn tijd. Of is Engels geen verplicht vak meer ofzo?? In het youtube filmpje van de link hierboven is het echt beschamend hoe zij niet uit haar woorden komt...
quote:Sanne is nu naast de winnares van de eerste editie van ModelMasters: Holland?s Next Top Model ook de internationale winnares van Ford's Supermodel of the World finale. Wij hebben alvast de eerste beelden van Youtube.com gehaald, zodat je kan kijken hoe ze de finale loopt.
De uiteindelijke bekendmaking van de winnaressen wordt gedaan door Katie Ford! Ze wint hiermee een gegarandeerd contract bij Ford Models in New York ter waarde van $250.000!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef Juweel het volgende:
Wat leuk zeg!
Scannen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef apestaartje het volgende:
Nog maar even up:
Ik kijk zojuist mijn nieuwe Elle door, en zie dat Sanne er verschillende pagina's in vult. Nou ja, 'vult', het lijkt bijna alsof ze sinds HNTM nog een paar kilotjes kwijtgeraakt is. Ze kijkt nogal doods. Kan natuurlijk ook een foutje van de fotograaf zijn, dat ze er niet op haar best op staat.
Maar het zijn wel heel erg véél foto's. Dat dan weer wel.
Ben ik niet met je eens. Toen ik voor t eerst op de max model site ging kijken waar Sanne stond had ik in t begin niet in de gaten dat zij t was. Volgens mij kan ze heel goed steeds anders op foto's staan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:53 schreef apestaartje het volgende:
Kan zijn, ja. Al die foto's zijn wat Sanne zélf betreft nagenoeg identiek (overal dezelfde houding en gelaatsuitdrukking), alleen de styling is steeds anders.
Ik bedoelde alleen de reeks foto's die nu in de nieuwe Elle staat, en waarvan ik dus eentje gescand had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Toen ik voor t eerst op de max model site ging kijken waar Sanne stond had ik in t begin niet in de gaten dat zij t was. Volgens mij kan ze heel goed steeds anders op foto's staan.
Ah sorry, dat pikte ik dan even verkeerd opquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:59 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen de reeks foto's die nu in de nieuwe Elle staat, en waarvan ik dus eentje gescand had.
Eerder bekend neem ik aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef Aimeee het volgende:
En nu wordt ze dus overal in de wereld bekent??
Tja, ik vind dat nogal drukte om niets. OK, modellen zijn aan de dunne kant, maar dan komt de kleding beter uit. Ik zie ze niet echt als negatief voorbeeld want zoals je misschien weet zijn de meeste kinderen te dik dus dan trekken ze zich blijkbaar weinig aan van het modellenvoorbeeld. Ik vind Sanne er trouwens gewoon gezond uitzien. Flauw ook altijd om mager meteen met anorexia te associeren. Dat zijn echt 2 heel verschillende dingen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:33 schreef Aimeee het volgende:
wowhhh echt heel goed gedaan Sanne, maar ik heb ff een vraag, Want ze zouoden toch er iets gaan doen aan het gewicht van de models. Ik bedoel niet lullig bedoelt ofzo, maar je kan er bijna doorheen kijken. Ze ziet er echt graat mager uit!! ik vind dit er nijet echt gezond uitzien ofzo. `mischien is het haar bouw, maar de mensen van die 'wereld' zouden toch erop gaan letten dat ze niet anorexia mensen op de catwalk gingen laten lopen??? of ben ik nu geestelijk niet inorde met wat ik hier zeg....
Maar toch nog heel goed gedaan!! Ik doe het je niet na
Aan een kant heb je heus gelijk hoor, maar zo heeft ieder "beroep" zn vereisten. Als topatleet op een marathon kun je ook t beste uit de voeten als je erg licht bent, als sumo worstelaar moet je weer erg vet zijn en als bodybuilder erg zwaar, maar dan doordat je veel gewicht aan spieren hebt. Ook drie voorbeelden waarbij het maar de vraag is of het wel zo gezond is. Feit blijft is dat je op een foto altijd dikker oogt dan als je iemand zo ziet en in de high fashion vinden mensen het blijkbaar mooi om als "kledinghangertje" een dun model te zien met een klein maatje aan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef Aimeee het volgende:
Ja ik weet ook dat het 2 verschillende dingen zijn, maar sommige mensen hebben de bouw om gewoon dun te zijn. En dat is goed. Maar om nou alle models zo dun te krijgen, vind ik een beetje te erg! En ik vind het gewoon eng om naar ze te kijken, gewoon bot met desgin kleding, dat gaat toch ook niet met elkaar! En dat de meeste kinderen te dik zijn, jah dat komt gewoon door te veel snoepen enzo, maar godzijdank trekken zij zich nieks aan van die moddelnwereld. Als ze dat doen dan krijgen ze later heel veel last van alles, je breekt sneller je botten, en je groeit enzo veel minder. De kinderen moeten gewoon meer lichaamsbeweging doen en de models moeten gewoon iets vaker eten!
Whehehquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:02 schreef PeRi het volgende:
Ik zag het ook idd, echt heel tof van Tyra.
Denk overigens niet dat Sanne ver zal komen.
Neuh. Dat contract (zie vorige topic) leek me niet zo fijn, dus ik ben niet naar de selectiedag gegaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
Who cares als je 1500 dollar per dag incasseert.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Droeke het volgende:
Ik had het ook echt niet verwacht dat Sanne zou winnen!
maar ze spreekt toch echt nog steeds bagger Engels...
nou ja... zat ik er toch een beetje in de buurtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Sharapova het volgende:
[..]
Kweet niet. Aan de ene kant denk ik dat ze wél ver komt, aan de andere kant zijn het er zo veel dat ze bij voorbaat al kansloos lijkt ja
maar ben wel heel benieuwd!
Mooie foto van Sanne, die zwartwitte!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Check die jaloerse blikken.
whehequote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Haar oren staan ook niet gelijk. Campagnes waarbij ze moet lachen kan ze ook wel vergeten. Maar ze is wel heel fotogeniek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef tessie het volgende:
kvind dat ze op die foto nogal flaporen en wallen heeft eigenlijk...
Je ziet ze denken "ZIJ ZIJ? met die tanden? met die oren? met die persoonlijkheid? met DAT Engels?"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Hihiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Echt van die "WTF? ZIJ!?!?"-blikken daarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt dat ze goed op de foto staat. Een fotograaf maakt de foto's hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef ellos het volgende:
en als ik dan op die site kijk, dan is het maar een gewoon meisje.
Ze is dus een goed model, want ze maakt goede foto`s![]()
Mogelijk vond Ford die schoonheidsfoutjes juist karakteristiek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Haar oren staan ook niet gelijk. Campagnes waarbij ze moet lachen kan ze ook wel vergeten. Maar ze is wel heel fotogeniek.
Dat is een uitdrukking...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze goed op de foto staat. Een fotograaf maakt de foto's he![]()
Dat is eigenlijk precies hoe ik het verwacht had. Maar welk model heeft wel zoveel uitstraling dat ze alle aandacht naar zich toe trekt? Dat is meer iets voor een actrice of zangeres.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef BettyR het volgende:
Sanne zat vandaag bij mij in de trein. Erg slank, mooi haar en mooie huid, dat viel me vooral op. Maar ze is niet onwijs mooi, of het meisje dat meteen alle aandacht naar zich toe trekt vanwege haar uitstraling.
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen isquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Straks Sanne in de studio bij Shownieuws
OMG.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is![]()
Dat wordt een hit
Oh my god, haha.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is![]()
Dat wordt een hit
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh my god, haha.
Hoorde je ook een stukje van het nummer of niet?
Flaporenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef tessie het volgende:
kvind dat ze op die foto nogal flaporen en wallen heeft eigenlijk...
Ontlopen kan je d'r nietquote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
JaEen of ander flutnummer met zo'n housebeat waar ze doorheen 'zingt'. Mevrouw vond dat er te weinig tekst in zat ('wat heb ik daar nou weer aan'
) hebben ze er maar wat bij geschreven
scherp, dus je snapt het wel... het spelen met taalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In het Engels ja, niet in het Nederlands![]()
Haha, op die manier. Dat kwam bij mij niet zo over.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar ik bedoelde het eerder als: "Pas op, attack of the clones!"
Ze heeft er nog geen cent van binnen heur. Modellenopdrachten betalen minstens 3 maanden later, en ze moet wel wérken voor dr geld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Marloes het volgende:
Nouja als ik een contract van 250.000 euro had gewonnen ging ik echt no way nog maar de h&m
Als je de hele dagen in die dure kleren loopt bij shows is 't ook eens fijn een H&Mmetje aan te hebben denk ik, dat als je knoeit het niks uitmaaktquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Marloes het volgende:
Nouja als ik een contract van 250.000 euro had gewonnen ging ik echt no way nog naar de h&m
Idd, dat ze op vakantie was geweest met Heidi Klum ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef sanni het volgende:
Ook hoop ik dat ze minder liegt over haar contacten met de Amerikaanse sterren.
RTL Boulevard liet dat vorig jaar toen zien hoe zijn liep te liegen over haar
kennissenkring in Hollywood. Menig Hollywoodster die zij kende of mee bevriend
was werd onderzocht en elke keer was het " Yfke who??? '![]()
Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'quote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd, dat ze op vakantie was geweest met Heidi Klum ofzo
Filmpje??quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'
En dan terwijl Yfke had verteld over haar recentelijke vakantie met haar!
Toen de reporter Tara dat vertelde, antwoordde ze iets van 'that bitch is crazy'.
![]()
Ik denk dat je hun in dezelfde orde kunt plaatsen, echter is Yfke al weer op haar retour. Voor het modellenvak ben je gewoon snel te oud, dus het is een kwestie van snel incasseren...quote:Op maandag 26 februari 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Yfke noemt zichzelf ook een supermodel en het beste Nederlandse model..ze vergeet even Doutzen Kroes die echt een supermodel aan het worden is. Tuurlijk een paar jaar terug had Yfke campagnes en deed ze megaveel runway. Doutzen hoeft inmiddels runway niet meer te doen en heeft een megacontract met L'oreal, Calvin Klein en doet nu de campagne voor Versace en heeft eerder alle andere topmerken al gehad.
OK, ik ken de verschillen niet echt, ik dacht dat het allemaal een pot nat was, maar als jij zegt dat Versace en Gucci etc dus een soort van b-merken in de modetop zijn zal dat welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Yfke heeft geen megacontract met Calvin Klein gehad en L'oreal..dat is echt de ubertop hoor. Yfke deed andere belangrijke dingen zoals Versace, Gucci enzovoort..maar heeft nooit langdurige contracten gehad.
oeioeioei wat ontzettend lullig!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef sanni het volgende:
ik hoop iig dat Yfke wat spraaklessen heeft gevolgd want de vorige keer
sprak ze lijzig en op een manier die je eerder bij een begrafenis verwacht.![]()
Ook hoop ik dat ze minder liegt over haar contacten met de Amerikaanse sterren.
RTL Boulevard liet dat vorig jaar toen zien hoe zijn liep te liegen over haar
kennissenkring in Hollywood. Menig Hollywoodster die zij kende of mee bevriend
was werd onderzocht en elke keer was het " Yfke who??? '![]()
wat een suffe fotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Oh en de foto die erbij hoort:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het wel een mooie reclame opzich
Ohja die bedoelde ik (wist even niet meer wie het nou wasquote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'
En dan terwijl Yfke had verteld over haar recentelijke vakantie met haar!
Toen de reporter Tara dat vertelde, antwoordde ze iets van 'that bitch is crazy'.
![]()
quote:Twaalf meiden strijden om titel Holland’s next top model
Een groep van twaalf meiden staat op maandag 12 maart in de startblokken om alles in de strijd te gooien voor de titel Hollands Next Top Model. Dan begint de tweede reeks van het RTL 5-programma ModelMasters: Holland’s Next Top Model met topmodel Yfke Sturm. De eerste Nederlandse reeks heeft de blonde winnares Sanne opgele- verd. Zij won in januari de presti- gieuze Ford Models’ Supermodel of the World Contest in New York.
Erland Galjaard, programmadirecteur van RTL 5, is blij met de nieuwe reeks: “Holland’s Next Top Model’ is uitgegroeid tot een van de sterkste merken van onze zender. Dit typische RTL 5-programma is niet alleen leuk en boeiend, het geeft ambitieuze, jonge mensen ook nog eens de kans om in zeer korte tijd de top te bereiken. Dat heeft Sanne wel bewezen. Deze nuchtere Overijsselse studente is inmiddels uitgegroeid tot een model van wereldformaat en woont nu in New York.”
De twaalf nieuwe gezichten, die uit duizenden zijn geselecteerd, betrekken samen een modellenappartement in de hoofdstad en leiden tien weken lang het leven van een topmodel. Catwalkles, mode- en fashionshoots met topfotografen, glamourfeestjes en een verblijf in het buitenland behoren tot de opdrachten die Yfke op hen afvuurt. De kijker is getuige van hun prestaties en van het reilen en zeilen in het appartement.
De nieuw geselecteerde vrouwen moeten zichzelf continue bewijzen, want slechts één van hen wordt Hollands Next Top Model. Zij sleept een modellencontract ter waarde van 50.000 euro in de wacht bij het modellenbureau Max Models. Daarnaast krijgt zij een cover op de Nederlandse Glamour, is zij te zien in een grootscheepse reclamecampagne van een cosmeticagigant en krijgt zij een luxe auto cadeau.
De deskundige jury bestaat uit de vertrouwde gezichten van voormalig model Rosalie van Breemen, hoofdredacteur van Glamour Karin Swerink, topfotograaf Carli Hermès en juryvoorzitter Yfke Sturm. Daarnaast schuift deze reeks model Mariana Verkerk aan om haar mening over de prestaties van de meiden te geven. Mariana was in de eerste reeks al te zien als catwalk-lerares en gastjurylid. Het vijftal beoordeelt wekelijks het gedane werk van de kandidaten, waarna Yfke het oordeel uitspreekt wie mag blijven en voor wie een carrière als topmodel voorlopig niet is weggelegd.
Ik las bij de voor waarden van het inschrijven iets heel anders:quote:De twaalf nieuwe gezichten, die uit duizenden zijn geselecteerd, betrekken samen een modellenappartement in de hoofdstad en leiden tien weken lang het leven van een topmodel. Catwalkles, mode- en fashionshoots met topfotografen, glamourfeestjes en een verblijf in het buitenland behoren tot de opdrachten die Yfke op hen afvuurt. De kijker is getuige van hun prestaties en van het reilen en zeilen in het appartement.
quote:Uit deze kanshebbers worden de modellen geselecteerd die worden uitgenodigd voor de ModelParty eind juni. Op deze ModelParty maak je kans op een plek in ons modellenappartement gedurende drie weken in juli.
rly?quote:Dat heeft Sanne wel bewezen. Deze nuchtere Overijsselse studente is inmiddels uitgegroeid tot een model van wereldformaat en woont nu in New York.”
Tja, ik ben benieuwd of ze intussen dr decollete weer ergens teruggevonden heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
Zij?
Ik vond haar ook irritant ja. En ook best vreemd dat ze zeggen dat ze zo goed is, terwijl er niks over haar te vinden is verder..
Nee dat zeg ik niet, dat zijn ook grote campagnes. Maar Calvin Klein en L'oreal zijn campagnes voor meerdere jaren. Ze wordt het gezicht van die merken. Yfke is bij voorbeeld voor de lentecollectie het gezicht van merk A en toen voor merk B. Doutzen is de komende jaren al van werk en miljoenen verzekerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:11 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, ik ken de verschillen niet echt, ik dacht dat het allemaal een pot nat was, maar als jij zegt dat Versace en Gucci etc dus een soort van b-merken in de modetop zijn zal dat wel![]()
Toevallig, ANTM had eerder ook al een tweeling.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef Mikani het volgende:
Bij RTL Boulevard zag je gister de 10 'nieuwe' meisjes in beeld. Zaten mooie meisjes bij, tenminste zo snel dat ik het zag. Er doet ook een eeneigen tweeling mee, ben benieuwd!
Tweeling? Dat hebben ze dus mooi nageäapt van America's Next Top Model cycle 7 waar het een groot succes was, die mooie tweeling.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef Mikani het volgende:
Bij RTL Boulevard zag je gister de 10 'nieuwe' meisjes in beeld. Zaten mooie meisjes bij, tenminste zo snel dat ik het zag. Er doet ook een eeneigen tweeling mee, ben benieuwd!
Spoilerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tweeling? Dat hebben ze dus mooi nageäapt van America's Next Top Model cycle 7 waar het een groot succes was, die mooie tweeling..
Tyra Banks vind ik ook niet mooiquote:
Ze staan in de nieuwe glamour, 8 maart in de winkel. Maar het is 12 maart al op tv, dus dat is ook niet echt de moeitequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Spoiler![]()
Ik ben benieuwd naar wat voor meisjes erbij zitten
Dat is idd wel een mooi meisje. Maargoed, we shall see.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Augustina het volgende:
Het meisje rechtsbovenaan gaat winnen, gok ik.
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:31 schreef Natalie het volgende:
Vond die Amerikaanse tweeling overigens erg lelijk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef alors het volgende:
Ik heb even wat shots gemaakt van het itempje in boulevard wat ook op hun site staat
De modellen
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweeling
[afbeelding]
Plaatje uit de Glamour
[afbeelding]
te exotisch, ze moet ons land op de internatione wedstrijd vertegenwoordigen, ze zullen wel weer voor een blonde kaaskop gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Augustina het volgende:
geen problemen mee, iemand een hi-res?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:17 schreef Toeps het volgende:
Ze apen ook wel precies antm na he, met die jeansshoot (net als Eva's seizoen)
Dit keer is deelname aan de internationale wedstrijd géén onderdeel van het prijzenpakket (het duurt sowieso nog bijna een jaar voor die weer wordt gehouden). Nu krijgt de winnares een auto, en gaat ze verschijnen in een grote cosmetica-campagne.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
te exotisch, ze moet ons land op de internatione wedstrijd vertegenwoordigen, ze zullen wel weer voor een blonde kaaskop gaan![]()
er zitten naw dus geen friese boerinnen enzo bij, wordt moeilijk als er weer geselecteerd wordt op frisse hollandse meidenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef Lollifant het volgende:
Wat een aparte namen! Sharmyla, Bengü, Bodil, River, Tanimara, Gioia, Maan.![]()
Ik vind Bodil het mooist trouwens! (bovenste foto, rechtsonder).
Maar Sabrina en Bengü zijn ook mooi.
Heb er zin in!![]()
![]()
Bodil is inderdaad ook erg mooi!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef Lollifant het volgende:
Wat een aparte namen! Sharmyla, Bengü, Bodil, River, Tanimara, Gioia, Maan.![]()
Ik vind Bodil het mooist trouwens! (bovenste foto, rechtsonder).
Maar Sabrina en Bengü zijn ook mooi.
Heb er zin in!![]()
![]()
Op de Nederlandse tv weet je het maar nooit. Heb je Nance ooit gezien in haar eerste programma? Dat was echt niet om aan te zien. Eigenlijk dacht ik toen ook dat we haar nooit meer als presentatrice terug zouden zien, maar ondertussen doet ze alle shows van SBS... Dus zeg nooit nooit, maar hopelijk niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef p-etr-a het volgende:
Volgens mij is Yfke heus wel een naam in dat wereldje, maar als ze liegt over contacten slaat het gewoon nergens op. En een naam in de presentatiewereld zal ze zeer waarschijnlijk nooit worden.
nee Friese boerinnen zijn ook veul te lelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er zitten naw dus geen friese boerinnen enzo bij, wordt moeilijk als er weer geselecteerd wordt op frisse hollandse meiden
ik bedoelde het niet onaardig, maar wat ik bedoel, als er nou een heel mooi zwart meisje in HNTM zou zitten, en een heel mooi blond meisje en ze zouden kwa kwaliteiten op ongeveer hetzelfde nivo zitten dan is toch de kans groter dat het blonde meisje wordt gekozen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
nee Friese boerinnen zijn ook veul te lelijk
[afbeelding]
![]()
12 maart, staat al ergens in het topicquote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef enter het volgende:
Wanneer begint hntm2 dan?
zal bestquote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
[..]
12 maart, staat al ergens in het topic.
ja dat vroeg ik me ook al af, want volgens mij is deze maandag toch nog niet de finale van antm?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Sharapova het volgende:
dat is al snel.. dan is de serie van ANTM nog niet eens afgelopen toch?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:33 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind dat meisje helemaal rechtsonderin wel wat hebben...
hahaha, heb jij ook de vorige gekeken?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:33 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind Bodil, Tanimara, Gioia en Christa leuk. Verwacht dus meer dat die er als eerst uit gaan.
Viel mij ook als eerste (en enige) positief op eerlijkgezegd...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Augustina het volgende:
alleen bij die bovenstequote:Op maandag 5 maart 2007 16:59 schreef Mikani het volgende:
Ik moet bij de tweeling zo aan de Olsen Twins denken, hebben jullie dat ook?
En dat gezegd door twee 16-jarigen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef BettyR het volgende:
Die stukjes tekst over River en Lois in de Glamour![]()
'Ik hou van designerkleding' - Alsof je dat kunt betalen van je krantenwijk.
'In mijn tas zit altijd mijn anticonceptiepil' - Zie mij eens sexueel actief zijn.
Als je geen vaste verblijfplek hebt en je ligt elke avond bij een andere kerel in bed is het wel handig.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
En dat gezegd door twee 16-jarigen.![]()
Waarom zou je de pil trouwens altijd meenemen in je tas?
De anderen:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef Toeps het volgende:
http://maanlimburg.modelmasters.nl
http://bodildejong.modelmasters.nl
Verder ben ik nog niet achter achternamen.
Bekeken en het stemt niet hoopvol.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
De anderen:
http://riverhoeboer.modelmasters.nl/
http://loishoeboer.modelmasters.nl
http://kimfeenstra.modelmasters.nl/
http://sandravanamstel.modelmasters.nl/
http://benguorhan.modelmasters.nl/
http://christaverboom.modelmasters.nl/
http://gioiadebruijn.modelmasters.nl/
http://sabrinavanderdonk.modelmasters.nl/
http://tanimarateterissa.modelmasters.nl/
http://sharmyladejong.modelmasters.nl/
Wilden ze dan wel dat je terugkeerde? Als je volgens hen niet de juiste maten hebt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:10 schreef Toeps het volgende:
Het gezeur was voor mij iig een reden om niet meer terug te keren, ik had geen zin in eeuwig gezeik over mijn gewicht.
Nou er was eerst een persoonlijk interview, en daarna werd je uitgenodigd voor de grote selectiedag. Daar werden dan de meiden gekozen die in het huis gingen. Maar bij dat persoonlijk interview vond ik de sfeer al kut, plus dat je, wanneer je naar de selectiedag zou komen, een contract moest tekenen met geheimhouding en een hoop boetebedingen... Dus ik ben daar niet heen gegaan. Wie weet hoe ver ik was gekomen als ik wel was gegaan. Maar aan de andere kant... Ik had niet zo'n zin in al die media-aandacht, ongetwijfeld dat eeuwige gezeik over mijn maten, en dan toch niet winnen, en daarna bij Max onder contract komen, die toch willen dat je afvalt. No thanks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilden ze dan wel dat je terugkeerde? Als je volgens hen niet de juiste maten hebt?
btw zag net je fotoalbum.. je oogt niet stevig! en je hebt mooie ogen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou er was eerst een persoonlijk interview, en daarna werd je uitgenodigd voor de grote selectiedag. Daar werden dan de meiden gekozen die in het huis gingen. Maar bij dat persoonlijk interview vond ik de sfeer al kut, plus dat je, wanneer je naar de selectiedag zou komen, een contract moest tekenen met geheimhouding en een hoop boetebedingen... Dus ik ben daar niet heen gegaan. Wie weet hoe ver ik was gekomen als ik wel was gegaan. Maar aan de andere kant... Ik had niet zo'n zin in al die media-aandacht, ongetwijfeld dat eeuwige gezeik over mijn maten, en dan toch niet winnen, en daarna bij Max onder contract komen, die toch willen dat je afvalt. No thanks.
Dank.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:57 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
btw zag net je fotoalbum.. je oogt niet stevig! en je hebt mooie ogen!
Fat-girl... hemeltje... Ik snap wat je bedoelt, hoor, maar ik vind Maan zo mooi! Niet zo eng dun als een aantal anderen en bijv. de winnares van vorig jaar: Sanne.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Maan-fan. Ik ben alleen bank dat ze de "fat girl" van deze serie gaat zijn, met haar maten. (Ik heb soortgelijke maten, en zoals de meesten wel weten ben ik naar de eerste casting geweest, en tegen mij lieten ze echt wel merken dat niet op prijs te stellen. Ze willen immers een internationaal werkend topmodel creëren. Het gezeur was voor mij iig een reden om niet meer terug te keren, ik had geen zin in eeuwig gezeik over mijn gewicht.)
Ik ben het volkomen met je eens hoor. Helaas vinden de hoge heren in de modebranche wat anders...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Fat-girl... hemeltje... Ik snap wat je bedoelt, hoor, maar ik vind Maan zo mooi! Niet zo eng dun als een aantal anderen en bijv. de winnares van vorig jaar: Sanne.
Ze heeft juist iets aparts en is imho totaal niet dik, maar juist gezond slank.
http://riverhoeboer.modelmasters.nl/quote:
quote:Met wie zou je een dagje willen ruilen en waarom?
Yfke sturm om te weten hoe het is als topmodel.
Ik hoop dat dat nog eens gaat veranderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met je eens hoor. Helaas vinden de hoge heren in de modebranche wat anders...
1 woord:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:25 schreef Toeps het volgende:
Gioia da's me een type:
Wat voor werk doe je?
Ik werk achter de bar in de super kunstzinnige societeit De Kring, in amsterdam
Wat zijn je hobbies?
inventief bezig zijn...
Wat is je favoriete film?
sprout... een kunstzinnige surffilm.
Ben je gelovig en zo ja, wat geloven jullie?
gioiisme. Ik geloof in mezelf...En positivisme.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daar zijn ze dan respectievelijk 17 en 18 jaar oud?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef Toeps het volgende:
http://beta.pp2g.com/members/RiiveR.aspx River op Partypeeps
http://beta.pp2g.com/members/TwIn-Style.aspx En Lois?
OMGquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef Toeps het volgende:
En geboren in Oman en Indonesië.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En daar zijn ze dan respectievelijk 17 en 18 jaar oud?
![]()
die foto's!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef Toeps het volgende:
Eigenlijk zijn haar maten (84-69-100 bij een lengte van 1.85 meter) doodnormaal, gezond zelfs.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik ben Maan-fan. Ik ben alleen bank dat ze de "fat girl" van deze serie gaat zijn, met haar maten. (Ik heb soortgelijke maten, en zoals de meesten wel weten ben ik naar de eerste casting geweest, en tegen mij lieten ze echt wel merken dat niet op prijs te stellen. Ze willen immers een internationaal werkend topmodel creëren. Het gezeur was voor mij iig een reden om niet meer terug te keren, ik had geen zin in eeuwig gezeik over mijn gewicht.)
Woei, een Zeewoldenaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:55 schreef Toeps het volgende:
Sabrina van der Donk was ooit "Miss Earth Nederland".
http://www.misshawaiiantropicbelgium.be/miss_earth_nl/
En Sexy Lezeres van Panorama
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=477&file=0
Ze heeft een goed lingerie-figuur, vind ik...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:55 schreef Toeps het volgende:
Sabrina van der Donk was ooit "Miss Earth Nederland".
http://www.misshawaiiantropicbelgium.be/miss_earth_nl/
En Sexy Lezeres van Panorama
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=477&file=0
Ik vind haar op de foto's in de Glamour niet mooi, maar hier dus wel erg mooi!quote:
Ik vind haar wel de mooiste, maar er is veel kans dat ze snel afgeserveerd wordt wegens 'te sexy'. Je ziet aan de Panorama-foto's gelijk dat mannenblad-shoots haar goed liggen, maar je moet als model juist voornamelijk vróuwen weten te bereiken. Daar hadden ze het gisteren trouwens ook over in ANTM.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ze heeft een goed lingerie-figuur, vind ik...
Wat is er dan mee? Ik zie niet veel geks aan hun profielen.quote:
en:quote:HeeY mOppieJ,,
Gaat alleS Goed,,
We gaan Cker Snel AfspreKen,,
Hou Van Jou LieverD,,,
OewIeJJ
-X- RiiveR Bfcc
quote:Sarah_BabY Geplaatst op: januari 2006
HAHAHHA haarlem noord kkdom kom maar dan naar haarlem noord als ik daar zogenaamd volgens jullie woon anorexia teven en wanneer heb ik jou tekst gestolen had juh gedroomd lelijkerd
TwIn-Style (Lois dus) Geplaatst op: januari 2006
wie demnk jij wel niet dat je bent kk dikke kk hoer hahaha zogenaamd heb ik annorexia lieve sgat met dit lichaam kom ik verder dan dat jij komt met die grote dikke pens van je ik heb scheit aan jou hahaha ik ben model en verdien daar met gekld mee jij bent een hopeloze kachbe hahahahhahaha hahahha ooh meisjuh egt waarom doe je stoer man ik begrijp het niet man ik boedoel ik hoef geen annorexia te hebben ik heb het lichaam waar jij van droomt jij kan misschien wel een paar keer gaan kotsen want anders krijg je nooit dat lichaam wat jij wilt hahahahha ooh my god waarom denk je nog dat je me disst ik heb egt medelijden met je man waarscheinlijk zit je in een fase dat je nogniet weet wie je helemaal bent nou sgat ik haal je er wel ff uit ik vertel je wel ff wat je bent en wie je bent nou wat je bent kan ik wel vertellen je bent een koulo kachbe
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vooral die pp2g profielen
Met dingen als:
[..]
en:
[..]
Ik vind haar juist mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef roooosje het volgende:
http://pp2g.com/members/Sharmyla-.aspx
Die vind ik ook wel tegenvallen..
Dit is toch een graadje erger dan die andere profielen van hun. Auw!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Met dingen als:
[..]
en:
[..]
Mijn god!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Met dingen als:
[..]
en:
[..]
Ja, portfolio-aanvullen lukt me prima, zonder mijn ziel te verkopen aan Topmodel, die 50.000¤ boete voor zo ongeveer álles vragen, want "ze hebben zo veel in je geïnvesteerd". Right, alsof Topmodel niet een wandelende reclamezuil voor Maybelline (en Mercedes in deze serie) is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:46 schreef ellos het volgende:
*googled pp2g>>> betekent party peeps (of ben ik oud, is dit iets algemeen bekends voor breezerlui?)
Toeps, je kan zo blij zijn dat je niet mee doet!!! Zie je jezelf hier al tussen..
En dan met die zogenaamd competente jury..
Aan de andere kant jammer, je zou een goed voorbeeld zijn voor jonge meisjes die hiernaar kijken.
Mooi foto`s met slank, ipv dun of plussize.
En het zou leuk zijn voor de ervaring, opportunisme en portofolio aanvulling, maar die krijg je zo te zien op een leukere en betere manier.
*
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Met dingen als:
[..]
en:
[..]
Hoe kun je aan hun gezichten nou zien of de serie leuk gaat worden of nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef PeRi het volgende:
Christa is degene met de meeste potentie, al zijn ze allemaal bagger. Bodil heeft ook iets. Maar echt geen enkele mooie uitspringer. Jammer, maar ik krijg steeds meer redenen deze keer niet te gaan volgen.
Ik vind de meisjes niet echt iets hebben en heb zo ook geen zin om te kijken hoe ze zijn of hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ze trekken me gewoon niet en maken de serie zodoende dus minder aantrekkelijk om te kijken. Vorig jaar zag je aan ze dat het boeiender zou zijn, er zaten interessante meisjes tussen: Sylvia, Daisy, Marcia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe kun je aan hun gezichten nou zien of de serie leuk gaat worden of niet
De eerste foto's van de vorige serie waren ook niet bijzonder ofzo.
Wel mixjes, Turken, Marokkanen of iets dergelijks (ik weet de exacte afkomst niet, maar een paar deelneemsters ogen niet puur Nederlands).quote:
Ze kan beter een pin (je weetwel, zo schoevendraaier-achtig ding) aan d'r sleutelbos vastmaken, als ze toch voorzichtig wil zijn. Die kun je mooi tussen je vingers houden als je 's nachts over straat moet. Valt mindere op dat gewapend met een schaar door de buurt lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef apestaartje het volgende:
Deze uitspraak van Lois, in Glamour, viel me op:
"Ik neem altijd een schaar mee als ik 's avonds nog over straat moet, om me zonodig te kunnen verdedigen."
Als ze hem in het huis maar lekker in d'r tasje houdt, mocht ze een van d'r concurrentes niet uit kunnen staan...![]()
Da's duidelijk. Al kun je het niet altijd met zekerheid zeggen.quote:Wel mixjes, Turken, Marokkanen of iets dergelijks (ik weet de exacte afkomst niet, maar een paar deelneemsters ogen niet puur Nederlands).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |