Daar gaan we weerquote:Zoals je hebt kunnen horen op televisie, is de inschrijving voor ModelMasters: Holland's Next Top Model voor het volgende seizoen weer gestart. Op het moment dat de casting en jurering weer van start gaat krijg je uiteraard van ons bericht zodat je de mogelijkheid hebt nieuwe foto’s in te sturen.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef edje34 het volgende:
Bah bah niet weer zo`n klote seizoen he.
Dat is echt slechtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Paar dagen geleden werd op RTL Boulevard bevestigd dat Yfke 't weer gaat "presenteren".
Ja dat op RTL Boulevard heb ik ook gezien. Ik twijfel niet aan Yfke als model, maar wel als presentatrice want dat kan ze gewoon echt niet... Het lijkt wel of ze het niet meent en de auto-cue zo slecht kan lezen dat ze het maar woordje per woordje doet...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:22 schreef robster16 het volgende:
Niet slecht, goed voor t programma zelfs. Yfke heeft als internationaal model contacten. zo hebben ze in de nederlandse reeks al een stel top fotografen weten te strikken voor shoots, wat in edities in andere landen meestal niet lukt. Bovendien staat internationaal gezien de nederlandse editie nu al bekend als een van de beste, met de beste modellen (catwalk modellen). Terwijl zelfs amerika gaat voor de meer commerciele modellen lijkt nederland couture meisjes op t kunnen leveren.
Er is ook een gerucht dat Miss J, catwalk trainer en vast jurylid uit de amerikaanse editie ook mee gaat doen in de nederlandse editie. Hij schijnt vrienden te hebben in maastricht en spreekt zelfs enkele woorden nederlands. Zag het laatst op RTL Boulevard!
Ik kijk alweer uit naar een nieuwe reeks!
Tof!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan naar Zuid Afrika dit jaar!
Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:29 schreef ellos het volgende:
wat is dat op je avatar loveprofusion, wat eet hij?
Ooquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ijs. Het is Haywire uit Prison Break, hij is de psychisch gestoorde moordenaar, overigens een hilarisch personage, die ook is ontsnapt uit de gevangenis...hij gaat zijn eigen weg en breekt in bij een fastfoodrestaurant en geniet van het lekkere eten:)
Volgens mij niet, ze was het niet helemaal eens met het contract dacht ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
Ahh, lief van Tyraquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Net was Sanne te zien bij RTL Boulevard, ze stond op het vliegveld, klaar om de strijd aan te gaan in de Ford Supermodel of the World wedstrijd, de grootste modellenwedstrijd ter wereld.
Tyra wenste haar ook nog succes in een videoboodschap.
Ik zag het ook idd, echt heel tof van Tyra.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Net was Sanne te zien bij RTL Boulevard, ze stond op het vliegveld, klaar om de strijd aan te gaan in de Ford Supermodel of the World wedstrijd, de grootste modellenwedstrijd ter wereld.
Tyra wenste haar ook nog succes in een videoboodschap.
Kweet niet. Aan de ene kant denk ik dat ze wél ver komt, aan de andere kant zijn het er zo veel dat ze bij voorbaat al kansloos is jaquote:Denk overigens niet dat Sanne ver zal komen.
en een filmpje van Sanne: http://www.youtube.com/watch?v=zjQa5A4WdyQquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.youtube.com/fordmodels
Daar zijn filmpjes van Ford's supermodel of the world te bekijken.
Nee, Rosanne Doosje (what's in a name) vind ik echt prachtig. Sanne wel aardig, maar niet heel bijzonder.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:07 schreef apestaartje het volgende:
Het Nederlandse meisje van vorig jaar werd wereldwijd vierde.
Als ik het meisje achter de link hierboven met Sanne vergelijk, denk ik niet dat Sanne ook zo ver gaat komen. Het is gewoon een gevoel.
Anna Marie heette zij geloof ik, en haar kuttekop stond laatst ook in de Flair of Yes met allemaal mutsen op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Syllvia was gisteren jurylid bij Revenge of the nerds..en vorige week was Daisy daar revenge of the nerds.
Die roodharige met dat krote haar van de eerste editie stond vorige week op de cover van Viva geloof ik..ben haar naam vergeten, gaf af op Yfky en Sylvia en zei dat ZIJ het meeste werk had..whatever.
Nou meid, wat doet ze het toch weer geweldigquote:Op zondag 14 januari 2007 18:20 schreef niksan het volgende:
[..]
en een filmpje van Sanne: http://www.youtube.com/watch?v=zjQa5A4WdyQ
Maar ja, bij de rest van de Hollands Next Top Model-lichting zat verder ook niemand die ver zou kunnen komen in de internationale wedstrijd. Sanne was dan nog de beste keuze (lang, mager & blond, toch de norm in modellenland), maar het was achteraf gewoon geen goede lichting. Dat heb ik in vorige Modelmasters-jaren weleens anders gezien. En sommige finalistes van een paar jaar geleden zie je nog steeds werkelijk overal.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, Rosanne Doosje (what's in a name) vind ik echt prachtig. Sanne wel aardig, maar niet heel bijzonder.
Bovendien. als ze tegenwoordig mensen van het VWO afleveren die zo slecht Engels praten dan vrees ik dat het onderwijs in Nederland er bepaald niet op vooruit is gegaan sinds mijn tijd. Of is Engels geen verplicht vak meer ofzo?? In het youtube filmpje van de link hierboven is het echt beschamend hoe zij niet uit haar woorden komt...
quote:Sanne is nu naast de winnares van de eerste editie van ModelMasters: Holland?s Next Top Model ook de internationale winnares van Ford's Supermodel of the World finale. Wij hebben alvast de eerste beelden van Youtube.com gehaald, zodat je kan kijken hoe ze de finale loopt.
De uiteindelijke bekendmaking van de winnaressen wordt gedaan door Katie Ford! Ze wint hiermee een gegarandeerd contract bij Ford Models in New York ter waarde van $250.000!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef Juweel het volgende:
Wat leuk zeg!
Scannen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef apestaartje het volgende:
Nog maar even up:
Ik kijk zojuist mijn nieuwe Elle door, en zie dat Sanne er verschillende pagina's in vult. Nou ja, 'vult', het lijkt bijna alsof ze sinds HNTM nog een paar kilotjes kwijtgeraakt is. Ze kijkt nogal doods. Kan natuurlijk ook een foutje van de fotograaf zijn, dat ze er niet op haar best op staat.
Maar het zijn wel heel erg véél foto's. Dat dan weer wel.
Ben ik niet met je eens. Toen ik voor t eerst op de max model site ging kijken waar Sanne stond had ik in t begin niet in de gaten dat zij t was. Volgens mij kan ze heel goed steeds anders op foto's staan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:53 schreef apestaartje het volgende:
Kan zijn, ja. Al die foto's zijn wat Sanne zélf betreft nagenoeg identiek (overal dezelfde houding en gelaatsuitdrukking), alleen de styling is steeds anders.
Ik bedoelde alleen de reeks foto's die nu in de nieuwe Elle staat, en waarvan ik dus eentje gescand had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Toen ik voor t eerst op de max model site ging kijken waar Sanne stond had ik in t begin niet in de gaten dat zij t was. Volgens mij kan ze heel goed steeds anders op foto's staan.
Ah sorry, dat pikte ik dan even verkeerd opquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:59 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen de reeks foto's die nu in de nieuwe Elle staat, en waarvan ik dus eentje gescand had.
Eerder bekend neem ik aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef Aimeee het volgende:
En nu wordt ze dus overal in de wereld bekent??
Tja, ik vind dat nogal drukte om niets. OK, modellen zijn aan de dunne kant, maar dan komt de kleding beter uit. Ik zie ze niet echt als negatief voorbeeld want zoals je misschien weet zijn de meeste kinderen te dik dus dan trekken ze zich blijkbaar weinig aan van het modellenvoorbeeld. Ik vind Sanne er trouwens gewoon gezond uitzien. Flauw ook altijd om mager meteen met anorexia te associeren. Dat zijn echt 2 heel verschillende dingen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:33 schreef Aimeee het volgende:
wowhhh echt heel goed gedaan Sanne, maar ik heb ff een vraag, Want ze zouoden toch er iets gaan doen aan het gewicht van de models. Ik bedoel niet lullig bedoelt ofzo, maar je kan er bijna doorheen kijken. Ze ziet er echt graat mager uit!! ik vind dit er nijet echt gezond uitzien ofzo. `mischien is het haar bouw, maar de mensen van die 'wereld' zouden toch erop gaan letten dat ze niet anorexia mensen op de catwalk gingen laten lopen??? of ben ik nu geestelijk niet inorde met wat ik hier zeg....
Maar toch nog heel goed gedaan!! Ik doe het je niet na
Aan een kant heb je heus gelijk hoor, maar zo heeft ieder "beroep" zn vereisten. Als topatleet op een marathon kun je ook t beste uit de voeten als je erg licht bent, als sumo worstelaar moet je weer erg vet zijn en als bodybuilder erg zwaar, maar dan doordat je veel gewicht aan spieren hebt. Ook drie voorbeelden waarbij het maar de vraag is of het wel zo gezond is. Feit blijft is dat je op een foto altijd dikker oogt dan als je iemand zo ziet en in de high fashion vinden mensen het blijkbaar mooi om als "kledinghangertje" een dun model te zien met een klein maatje aan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef Aimeee het volgende:
Ja ik weet ook dat het 2 verschillende dingen zijn, maar sommige mensen hebben de bouw om gewoon dun te zijn. En dat is goed. Maar om nou alle models zo dun te krijgen, vind ik een beetje te erg! En ik vind het gewoon eng om naar ze te kijken, gewoon bot met desgin kleding, dat gaat toch ook niet met elkaar! En dat de meeste kinderen te dik zijn, jah dat komt gewoon door te veel snoepen enzo, maar godzijdank trekken zij zich nieks aan van die moddelnwereld. Als ze dat doen dan krijgen ze later heel veel last van alles, je breekt sneller je botten, en je groeit enzo veel minder. De kinderen moeten gewoon meer lichaamsbeweging doen en de models moeten gewoon iets vaker eten!
Whehehquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:02 schreef PeRi het volgende:
Ik zag het ook idd, echt heel tof van Tyra.
Denk overigens niet dat Sanne ver zal komen.
Neuh. Dat contract (zie vorige topic) leek me niet zo fijn, dus ik ben niet naar de selectiedag gegaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even gemist geloof ik.... doet Toeps nou nog mee of niet?
Who cares als je 1500 dollar per dag incasseert.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:41 schreef Droeke het volgende:
Ik had het ook echt niet verwacht dat Sanne zou winnen!
maar ze spreekt toch echt nog steeds bagger Engels...
nou ja... zat ik er toch een beetje in de buurtquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef Sharapova het volgende:
[..]
Kweet niet. Aan de ene kant denk ik dat ze wél ver komt, aan de andere kant zijn het er zo veel dat ze bij voorbaat al kansloos lijkt ja
maar ben wel heel benieuwd!
Mooie foto van Sanne, die zwartwitte!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Check die jaloerse blikken.
whehequote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Haar oren staan ook niet gelijk. Campagnes waarbij ze moet lachen kan ze ook wel vergeten. Maar ze is wel heel fotogeniek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef tessie het volgende:
kvind dat ze op die foto nogal flaporen en wallen heeft eigenlijk...
Je ziet ze denken "ZIJ ZIJ? met die tanden? met die oren? met die persoonlijkheid? met DAT Engels?"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Hihiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Echt van die "WTF? ZIJ!?!?"-blikken daarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt dat ze goed op de foto staat. Een fotograaf maakt de foto's hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef ellos het volgende:
en als ik dan op die site kijk, dan is het maar een gewoon meisje.
Ze is dus een goed model, want ze maakt goede foto`s![]()
Mogelijk vond Ford die schoonheidsfoutjes juist karakteristiek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Haar oren staan ook niet gelijk. Campagnes waarbij ze moet lachen kan ze ook wel vergeten. Maar ze is wel heel fotogeniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |