abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45349564
Het Nederlandse meisje van vorig jaar werd wereldwijd vierde.

Als ik het meisje achter de link hierboven met Sanne vergelijk, denk ik niet dat Sanne ook zo ver gaat komen. Het is gewoon een gevoel.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:20:16 #32
70004 niksan
net een beetje meer
pi_45349926
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.youtube.com/fordmodels
Daar zijn filmpjes van Ford's supermodel of the world te bekijken.
en een filmpje van Sanne: http://www.youtube.com/watch?v=zjQa5A4WdyQ
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_45350823
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:07 schreef apestaartje het volgende:
Het Nederlandse meisje van vorig jaar werd wereldwijd vierde.

Als ik het meisje achter de link hierboven met Sanne vergelijk, denk ik niet dat Sanne ook zo ver gaat komen. Het is gewoon een gevoel.
Nee, Rosanne Doosje (what's in a name) vind ik echt prachtig. Sanne wel aardig, maar niet heel bijzonder.
Bovendien. als ze tegenwoordig mensen van het VWO afleveren die zo slecht Engels praten dan vrees ik dat het onderwijs in Nederland er bepaald niet op vooruit is gegaan sinds mijn tijd. Of is Engels geen verplicht vak meer ofzo?? In het youtube filmpje van de link hierboven is het echt beschamend hoe zij niet uit haar woorden komt...
pi_45351467
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Syllvia was gisteren jurylid bij Revenge of the nerds..en vorige week was Daisy daar revenge of the nerds.

Die roodharige met dat krote haar van de eerste editie stond vorige week op de cover van Viva geloof ik..ben haar naam vergeten, gaf af op Yfky en Sylvia en zei dat ZIJ het meeste werk had..whatever.
Anna Marie heette zij geloof ik, en haar kuttekop stond laatst ook in de Flair of Yes met allemaal mutsen op.
  zondag 14 januari 2007 @ 19:11:55 #35
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45351483
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:20 schreef niksan het volgende:

[..]

en een filmpje van Sanne: http://www.youtube.com/watch?v=zjQa5A4WdyQ
Nou meid, wat doet ze het toch weer geweldig .
Whatever I want.
pi_45351541
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, Rosanne Doosje (what's in a name) vind ik echt prachtig. Sanne wel aardig, maar niet heel bijzonder.
Bovendien. als ze tegenwoordig mensen van het VWO afleveren die zo slecht Engels praten dan vrees ik dat het onderwijs in Nederland er bepaald niet op vooruit is gegaan sinds mijn tijd. Of is Engels geen verplicht vak meer ofzo?? In het youtube filmpje van de link hierboven is het echt beschamend hoe zij niet uit haar woorden komt...
Maar ja, bij de rest van de Hollands Next Top Model-lichting zat verder ook niemand die ver zou kunnen komen in de internationale wedstrijd. Sanne was dan nog de beste keuze (lang, mager & blond, toch de norm in modellenland), maar het was achteraf gewoon geen goede lichting. Dat heb ik in vorige Modelmasters-jaren weleens anders gezien. En sommige finalistes van een paar jaar geleden zie je nog steeds werkelijk overal.

Misschien heeft het feit dat het nu zonodig op tv moest, de kwaliteit niet echt verhoogd.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2007 19:14:21 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 19:14:10 #37
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45351573
Ik blijf erbij dat Daisy de winnaar had moeten worden.
Whatever I want.
pi_45352992
Zie je ook bij ANTM. Geen van de winnaressen/deelneemsters is een succesvol runway/covermodel geworden.
pi_45399005
Ik zie dat kandidate Stefanie nu ook een opdracht heeft gedaan. Het rijtje kandidaten met minimaal 1 opdracht ná HNTM is nu helemaal of bijna helemaal compleet.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 07:35:06 ]
pi_45446777
Nog maar even up:

Ik kijk zojuist mijn nieuwe Elle door, en zie dat Sanne er verschillende pagina's in vult. Nou ja, 'vult', het lijkt bijna alsof ze sinds HNTM nog een paar kilotjes kwijtgeraakt is. Ze kijkt nogal doods. Kan natuurlijk ook een foutje van de fotograaf zijn, dat ze er niet op haar best op staat.

Maar het zijn wel heel erg véél foto's. Dat dan weer wel.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2007 19:38:31 ]
pi_45461243
Nog een derde keer up (het lijkt wel of ik de enige ben die hier post):

Geen mens had het dus verwacht (ikzelf ook niet), maar Sanne blijkt de internationale wedstrijd te hebben gewonnen.

http://www.youtube.com/watch?v=tN7PmiM17Z8

Leuk voor haar. En dan heeft de directeur van Elite Models er toch naast gezeten, met zijn bewering dat het met deelneemsters aan een modellenwedstrijd-op-tv niets zou worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 08:03:44 ]
pi_45463059
Jeetje! Dat had ik nu NIET zien aankomen!
pi_45463077
Wat zeg je nou? Gewonnen? !!

Wel erg tof voor haar, ja dat vind ik dan wel echt heel leuk voor haar en ik gun het haar zeker.
Whatever I want.
pi_45463096
ik hoorde het net op 538, tsjonge, die Sanne, had ik echt niet gedacht....
I had a signature once. It was awful.
pi_45463176
Maar na het zien van het filmpje vind ik het ook helemaal niet zo raar, wat lopen en zien sommige eruit als zoutzakken zeg. Qua houding, poses, lopen, gezichtsuitdrukking. . En dan bedoel ik dus, dat ik het wel terecht vind dat ze gewonnen heeft, want als zij loopt en staat, ziet ze er stukken meer uit als een model dan de rest.

[ Bericht 25% gewijzigd door PeRi op 18-01-2007 10:15:53 ]
Whatever I want.
pi_45463274
Wat leuk zeg!
pi_45463356
Van de site van RTL:
quote:
Sanne is nu naast de winnares van de eerste editie van ModelMasters: Holland?s Next Top Model ook de internationale winnares van Ford's Supermodel of the World finale. Wij hebben alvast de eerste beelden van Youtube.com gehaald, zodat je kan kijken hoe ze de finale loopt.

De uiteindelijke bekendmaking van de winnaressen wordt gedaan door Katie Ford! Ze wint hiermee een gegarandeerd contract bij Ford Models in New York ter waarde van $250.000!
pi_45463534
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef Juweel het volgende:
Wat leuk zeg!

Wel blijf ik vinden dat ze een giga neus heeft. Maar goed, zal wel in zijn of zo
pi_45465381
Oeh, dees niet gezien, opende er net een topic over.
pi_45465622
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef apestaartje het volgende:
Nog maar even up:

Ik kijk zojuist mijn nieuwe Elle door, en zie dat Sanne er verschillende pagina's in vult. Nou ja, 'vult', het lijkt bijna alsof ze sinds HNTM nog een paar kilotjes kwijtgeraakt is. Ze kijkt nogal doods. Kan natuurlijk ook een foutje van de fotograaf zijn, dat ze er niet op haar best op staat.

Maar het zijn wel heel erg véél foto's. Dat dan weer wel.
Scannen?
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:41:08 #51
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_45465711
Ik had het ook echt niet verwacht dat Sanne zou winnen!

maar ze spreekt toch echt nog steeds bagger Engels...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_45465879
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef Toeps het volgende:

[..]

Scannen?

(En zo zijn er dus nog tig foto's meer.)
pi_45466117
Oh, dat hebben ze expres zo gedaan, denk ik, omdat ze de catwalk-look wilde imiteren.
pi_45466159
Kan zijn, ja. Al die foto's zijn wat Sanne zélf betreft nagenoeg identiek (overal dezelfde houding en gelaatsuitdrukking), alleen de styling is steeds anders.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 11:54:24 ]
pi_45466250
Ze kijkt wat dood op die foto .
Whatever I want.
pi_45466272
Ongelooflijk maar zeker leuk voor Sanne. Ik had t zeker niet verwacht. Zo zie je maar dat alles erom heen (je slechte Engels bijvoorbeeld) er helemaal niet toe doet, zolang het er in beeld maar goed uitziet. Gefeliciteerd Sanne!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_45466314
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:53 schreef apestaartje het volgende:
Kan zijn, ja. Al die foto's zijn wat Sanne zélf betreft nagenoeg identiek (overal dezelfde houding en gelaatsuitdrukking), alleen de styling is steeds anders.
Ben ik niet met je eens. Toen ik voor t eerst op de max model site ging kijken waar Sanne stond had ik in t begin niet in de gaten dat zij t was. Volgens mij kan ze heel goed steeds anders op foto's staan.
pi_45466367
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Toen ik voor t eerst op de max model site ging kijken waar Sanne stond had ik in t begin niet in de gaten dat zij t was. Volgens mij kan ze heel goed steeds anders op foto's staan.
Ik bedoelde alleen de reeks foto's die nu in de nieuwe Elle staat, en waarvan ik dus eentje gescand had.
pi_45466370
Wow, gaaf zeg voor Sanne! Is Nederland eindelijk ook eens de beste met iets . Maar dit betekent echt veel voor haar internationale carrière..
pi_45466613
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:59 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Ik bedoelde alleen de reeks foto's die nu in de nieuwe Elle staat, en waarvan ik dus eentje gescand had.
Ah sorry, dat pikte ik dan even verkeerd op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')