Ik las bij de voor waarden van het inschrijven iets heel anders:quote:De twaalf nieuwe gezichten, die uit duizenden zijn geselecteerd, betrekken samen een modellenappartement in de hoofdstad en leiden tien weken lang het leven van een topmodel. Catwalkles, mode- en fashionshoots met topfotografen, glamourfeestjes en een verblijf in het buitenland behoren tot de opdrachten die Yfke op hen afvuurt. De kijker is getuige van hun prestaties en van het reilen en zeilen in het appartement.
quote:Uit deze kanshebbers worden de modellen geselecteerd die worden uitgenodigd voor de ModelParty eind juni. Op deze ModelParty maak je kans op een plek in ons modellenappartement gedurende drie weken in juli.
rly?quote:Dat heeft Sanne wel bewezen. Deze nuchtere Overijsselse studente is inmiddels uitgegroeid tot een model van wereldformaat en woont nu in New York.”
Tja, ik ben benieuwd of ze intussen dr decollete weer ergens teruggevonden heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
Zij?
Ik vond haar ook irritant ja. En ook best vreemd dat ze zeggen dat ze zo goed is, terwijl er niks over haar te vinden is verder..
Nee dat zeg ik niet, dat zijn ook grote campagnes. Maar Calvin Klein en L'oreal zijn campagnes voor meerdere jaren. Ze wordt het gezicht van die merken. Yfke is bij voorbeeld voor de lentecollectie het gezicht van merk A en toen voor merk B. Doutzen is de komende jaren al van werk en miljoenen verzekerd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:11 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, ik ken de verschillen niet echt, ik dacht dat het allemaal een pot nat was, maar als jij zegt dat Versace en Gucci etc dus een soort van b-merken in de modetop zijn zal dat wel![]()
Toevallig, ANTM had eerder ook al een tweeling.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef Mikani het volgende:
Bij RTL Boulevard zag je gister de 10 'nieuwe' meisjes in beeld. Zaten mooie meisjes bij, tenminste zo snel dat ik het zag. Er doet ook een eeneigen tweeling mee, ben benieuwd!
Tweeling? Dat hebben ze dus mooi nageäapt van America's Next Top Model cycle 7 waar het een groot succes was, die mooie tweeling.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef Mikani het volgende:
Bij RTL Boulevard zag je gister de 10 'nieuwe' meisjes in beeld. Zaten mooie meisjes bij, tenminste zo snel dat ik het zag. Er doet ook een eeneigen tweeling mee, ben benieuwd!
Spoilerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tweeling? Dat hebben ze dus mooi nageäapt van America's Next Top Model cycle 7 waar het een groot succes was, die mooie tweeling..
Tyra Banks vind ik ook niet mooiquote:
Ze staan in de nieuwe glamour, 8 maart in de winkel. Maar het is 12 maart al op tv, dus dat is ook niet echt de moeitequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Spoiler![]()
Ik ben benieuwd naar wat voor meisjes erbij zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |