Dat is een uitdrukking...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze goed op de foto staat. Een fotograaf maakt de foto's he![]()
Dat is eigenlijk precies hoe ik het verwacht had. Maar welk model heeft wel zoveel uitstraling dat ze alle aandacht naar zich toe trekt? Dat is meer iets voor een actrice of zangeres.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef BettyR het volgende:
Sanne zat vandaag bij mij in de trein. Erg slank, mooi haar en mooie huid, dat viel me vooral op. Maar ze is niet onwijs mooi, of het meisje dat meteen alle aandacht naar zich toe trekt vanwege haar uitstraling.
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen isquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Straks Sanne in de studio bij Shownieuws
OMG.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is![]()
Dat wordt een hit
Oh my god, haha.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is![]()
Dat wordt een hit
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh my god, haha.
Hoorde je ook een stukje van het nummer of niet?
Flaporenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef tessie het volgende:
kvind dat ze op die foto nogal flaporen en wallen heeft eigenlijk...
Ontlopen kan je d'r nietquote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
JaEen of ander flutnummer met zo'n housebeat waar ze doorheen 'zingt'. Mevrouw vond dat er te weinig tekst in zat ('wat heb ik daar nou weer aan'
) hebben ze er maar wat bij geschreven
scherp, dus je snapt het wel... het spelen met taalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In het Engels ja, niet in het Nederlands![]()
Haha, op die manier. Dat kwam bij mij niet zo over.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar ik bedoelde het eerder als: "Pas op, attack of the clones!"
Ze heeft er nog geen cent van binnen heur. Modellenopdrachten betalen minstens 3 maanden later, en ze moet wel wérken voor dr geld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Marloes het volgende:
Nouja als ik een contract van 250.000 euro had gewonnen ging ik echt no way nog maar de h&m
Als je de hele dagen in die dure kleren loopt bij shows is 't ook eens fijn een H&Mmetje aan te hebben denk ik, dat als je knoeit het niks uitmaaktquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Marloes het volgende:
Nouja als ik een contract van 250.000 euro had gewonnen ging ik echt no way nog naar de h&m
Idd, dat ze op vakantie was geweest met Heidi Klum ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef sanni het volgende:
Ook hoop ik dat ze minder liegt over haar contacten met de Amerikaanse sterren.
RTL Boulevard liet dat vorig jaar toen zien hoe zijn liep te liegen over haar
kennissenkring in Hollywood. Menig Hollywoodster die zij kende of mee bevriend
was werd onderzocht en elke keer was het " Yfke who??? '![]()
Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'quote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd, dat ze op vakantie was geweest met Heidi Klum ofzo
Filmpje??quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'
En dan terwijl Yfke had verteld over haar recentelijke vakantie met haar!
Toen de reporter Tara dat vertelde, antwoordde ze iets van 'that bitch is crazy'.
![]()
Ik denk dat je hun in dezelfde orde kunt plaatsen, echter is Yfke al weer op haar retour. Voor het modellenvak ben je gewoon snel te oud, dus het is een kwestie van snel incasseren...quote:Op maandag 26 februari 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Yfke noemt zichzelf ook een supermodel en het beste Nederlandse model..ze vergeet even Doutzen Kroes die echt een supermodel aan het worden is. Tuurlijk een paar jaar terug had Yfke campagnes en deed ze megaveel runway. Doutzen hoeft inmiddels runway niet meer te doen en heeft een megacontract met L'oreal, Calvin Klein en doet nu de campagne voor Versace en heeft eerder alle andere topmerken al gehad.
OK, ik ken de verschillen niet echt, ik dacht dat het allemaal een pot nat was, maar als jij zegt dat Versace en Gucci etc dus een soort van b-merken in de modetop zijn zal dat welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Yfke heeft geen megacontract met Calvin Klein gehad en L'oreal..dat is echt de ubertop hoor. Yfke deed andere belangrijke dingen zoals Versace, Gucci enzovoort..maar heeft nooit langdurige contracten gehad.
oeioeioei wat ontzettend lullig!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef sanni het volgende:
ik hoop iig dat Yfke wat spraaklessen heeft gevolgd want de vorige keer
sprak ze lijzig en op een manier die je eerder bij een begrafenis verwacht.![]()
Ook hoop ik dat ze minder liegt over haar contacten met de Amerikaanse sterren.
RTL Boulevard liet dat vorig jaar toen zien hoe zijn liep te liegen over haar
kennissenkring in Hollywood. Menig Hollywoodster die zij kende of mee bevriend
was werd onderzocht en elke keer was het " Yfke who??? '![]()
wat een suffe fotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Oh en de foto die erbij hoort:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik het wel een mooie reclame opzich
Ohja die bedoelde ik (wist even niet meer wie het nou wasquote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'
En dan terwijl Yfke had verteld over haar recentelijke vakantie met haar!
Toen de reporter Tara dat vertelde, antwoordde ze iets van 'that bitch is crazy'.
![]()
quote:Twaalf meiden strijden om titel Holland’s next top model
Een groep van twaalf meiden staat op maandag 12 maart in de startblokken om alles in de strijd te gooien voor de titel Hollands Next Top Model. Dan begint de tweede reeks van het RTL 5-programma ModelMasters: Holland’s Next Top Model met topmodel Yfke Sturm. De eerste Nederlandse reeks heeft de blonde winnares Sanne opgele- verd. Zij won in januari de presti- gieuze Ford Models’ Supermodel of the World Contest in New York.
Erland Galjaard, programmadirecteur van RTL 5, is blij met de nieuwe reeks: “Holland’s Next Top Model’ is uitgegroeid tot een van de sterkste merken van onze zender. Dit typische RTL 5-programma is niet alleen leuk en boeiend, het geeft ambitieuze, jonge mensen ook nog eens de kans om in zeer korte tijd de top te bereiken. Dat heeft Sanne wel bewezen. Deze nuchtere Overijsselse studente is inmiddels uitgegroeid tot een model van wereldformaat en woont nu in New York.”
De twaalf nieuwe gezichten, die uit duizenden zijn geselecteerd, betrekken samen een modellenappartement in de hoofdstad en leiden tien weken lang het leven van een topmodel. Catwalkles, mode- en fashionshoots met topfotografen, glamourfeestjes en een verblijf in het buitenland behoren tot de opdrachten die Yfke op hen afvuurt. De kijker is getuige van hun prestaties en van het reilen en zeilen in het appartement.
De nieuw geselecteerde vrouwen moeten zichzelf continue bewijzen, want slechts één van hen wordt Hollands Next Top Model. Zij sleept een modellencontract ter waarde van 50.000 euro in de wacht bij het modellenbureau Max Models. Daarnaast krijgt zij een cover op de Nederlandse Glamour, is zij te zien in een grootscheepse reclamecampagne van een cosmeticagigant en krijgt zij een luxe auto cadeau.
De deskundige jury bestaat uit de vertrouwde gezichten van voormalig model Rosalie van Breemen, hoofdredacteur van Glamour Karin Swerink, topfotograaf Carli Hermès en juryvoorzitter Yfke Sturm. Daarnaast schuift deze reeks model Mariana Verkerk aan om haar mening over de prestaties van de meiden te geven. Mariana was in de eerste reeks al te zien als catwalk-lerares en gastjurylid. Het vijftal beoordeelt wekelijks het gedane werk van de kandidaten, waarna Yfke het oordeel uitspreekt wie mag blijven en voor wie een carrière als topmodel voorlopig niet is weggelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |