abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45671575
Straks Sanne in de studio bij Shownieuws
pi_45675414
Ze zag er mooi uit.
pi_45676039
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:25 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze goed op de foto staat. Een fotograaf maakt de foto's he
Dat is een uitdrukking...
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:36:29 #104
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45685225
Sanne zat vandaag bij mij in de trein. Erg slank, mooi haar en mooie huid, dat viel me vooral op. Maar ze is niet onwijs mooi, of het meisje dat meteen alle aandacht naar zich toe trekt vanwege haar uitstraling.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_45687093
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef BettyR het volgende:
Sanne zat vandaag bij mij in de trein. Erg slank, mooi haar en mooie huid, dat viel me vooral op. Maar ze is niet onwijs mooi, of het meisje dat meteen alle aandacht naar zich toe trekt vanwege haar uitstraling.
Dat is eigenlijk precies hoe ik het verwacht had. Maar welk model heeft wel zoveel uitstraling dat ze alle aandacht naar zich toe trekt? Dat is meer iets voor een actrice of zangeres.
pi_45800453
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Straks Sanne in de studio bij Shownieuws
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is

Dat wordt een hit
pi_45801158
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is

Dat wordt een hit
OMG. Paris Hilton wanen?
pi_45801758
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat wordt een hit
Oh my god, haha.
Hoorde je ook een stukje van het nummer of niet?
pi_45802506
ja,...nou dit wordt natuurlijk een knoert van een hit, lol
NOT
pi_45805180
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Oh my god, haha.
Hoorde je ook een stukje van het nummer of niet?
Ja Een of ander flutnummer met zo'n housebeat waar ze doorheen 'zingt'. Mevrouw vond dat er te weinig tekst in zat ('wat heb ik daar nou weer aan' ) hebben ze er maar wat bij geschreven
  maandag 29 januari 2007 @ 21:29:41 #111
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_45805311
nja als ze al niet bij de nerd revenge bekend word dan zal wil ze wel gaan zinge.. dat modellen cariere is al voorbij
The girl that lost her mind
pi_45810086
Als ze maar niet straks a la Patty Brard d'r ingewanden met ons wil delen...
pi_45815516
Hier staan nog een hoop foto's van Sanne, waaronder een paar relatief onbekende:

http://www.thefashionspot(...)-nijhof-50083-4.html
pi_45819572
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef ellos het volgende:

[..]

Dat is een uitdrukking...
In het Engels ja, niet in het Nederlands
pi_45819580
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef tessie het volgende:
kvind dat ze op die foto nogal flaporen en wallen heeft eigenlijk...
Flaporen
pi_45823469
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ja Een of ander flutnummer met zo'n housebeat waar ze doorheen 'zingt'. Mevrouw vond dat er te weinig tekst in zat ('wat heb ik daar nou weer aan' ) hebben ze er maar wat bij geschreven
Ontlopen kan je d'r niet . Ze staat ook supergroot op een reclamebord van Forecast. Zij in 't midden en daarachter een en dezelfde man maar dan tich keer .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45834843

Booooooo!
pi_45835044
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]

Booooooo!
Geen fan?
pi_45835299
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:09 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Geen fan?
Dat ook niet, maar ik bedoelde het eerder als: "Pas op, attack of the clones!"
pi_45835938
God, wat ben ik blij dat Sanne gewonnen heeft.
pi_45839733
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef Elseetje het volgende:

[..]

In het Engels ja, niet in het Nederlands
scherp, dus je snapt het wel... het spelen met taal
pi_45841441
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat ook niet, maar ik bedoelde het eerder als: "Pas op, attack of the clones!"
Haha, op die manier. Dat kwam bij mij niet zo over. Ik vind Sylvia wel mooi op die foto's staan.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:05:27 #123
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45852054
ik vind Sanne uiteindelijk wel een terechte winnaar... ze staat wel mooi op foto's.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:35:19 #124
57434 Marloes
Digital Love
pi_45857527
Ik heb Sanne vandaag gezien! In de H&M!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_45858419
echt lekker nederlands he dat je sterren overal tegen kan komen!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:04:10 #126
57434 Marloes
Digital Love
pi_45860754
Nouja als ik een contract van 250.000 euro had gewonnen ging ik echt no way nog naar de h&m
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_45860789
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Marloes het volgende:
Nouja als ik een contract van 250.000 euro had gewonnen ging ik echt no way nog maar de h&m
Ze heeft er nog geen cent van binnen heur. Modellenopdrachten betalen minstens 3 maanden later, en ze moet wel wérken voor dr geld.
pi_45869434
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef Marloes het volgende:
Nouja als ik een contract van 250.000 euro had gewonnen ging ik echt no way nog naar de h&m
Als je de hele dagen in die dure kleren loopt bij shows is 't ook eens fijn een H&Mmetje aan te hebben denk ik, dat als je knoeit het niks uitmaakt .
Ze lijkt me trouwens ook niet het type die gelijk in dure kleren gaat lopen, ze is vrij nuchter .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46276042
Kleine kick

Zag Sanne net op tv, in een reclame voor de Glamour Stiletto run 2007.
Hier te zien.

Oh en de foto die erbij hoort:

Persoonlijk vind ik het wel een mooie reclame opzich
pi_46276182
Ah, daar wil ik aan meedoen ! Heb alleen geen stiletto's. Leuke reclame wel ja..
pi_46276251
Ik zag Ovo laatst in de H&M jeee
know'm sayin?
word? word.
pi_46643933
http://www.maxmodels.nl/m(...)1cb-d1a859dddfe9.jpg

daisy voor cora kemperman voorjaarscollectie, vind het wel wat hebben eigenlijk
  zondag 25 februari 2007 @ 01:31:05 #133
167723 sanni
Acima de seu
pi_46644526
ik hoop iig dat Yfke wat spraaklessen heeft gevolgd want de vorige keer
sprak ze lijzig en op een manier die je eerder bij een begrafenis verwacht.

Ook hoop ik dat ze minder liegt over haar contacten met de Amerikaanse sterren.
RTL Boulevard liet dat vorig jaar toen zien hoe zijn liep te liegen over haar
kennissenkring in Hollywood. Menig Hollywoodster die zij kende of mee bevriend
was werd onderzocht en elke keer was het " Yfke who??? '
pi_46663002
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef sanni het volgende:
Idd, dat ze op vakantie was geweest met Heidi Klum ofzo
pi_46664322
k vind t ook wel n mooie foto van Sanne
pi_46672320
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Idd, dat ze op vakantie was geweest met Heidi Klum ofzo
Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'
En dan terwijl Yfke had verteld over haar recentelijke vakantie met haar!
Toen de reporter Tara dat vertelde, antwoordde ze iets van 'that bitch is crazy'.
pi_46672984
Whehe, serieus?
Wel erg fout hoor, mensen voorliegen over je contacten..
  zondag 25 februari 2007 @ 21:40:48 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46673083
Sylvia
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46676616
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Er was ook iets met Tara Reid, zij opende de Miljonairs fair in Nederland en men gaf haar de groeten van Yfke Sturm, en toen antwoordde ze: 'who??'
Toen de reporter Tara dat vertelde, antwoordde ze iets van 'that bitch is crazy'.
Filmpje??
pi_46683851
Ach Yfke noemt zichzelf ook een supermodel en het beste Nederlandse model..ze vergeet even Doutzen Kroes die echt een supermodel aan het worden is. Tuurlijk een paar jaar terug had Yfke campagnes en deed ze megaveel runway. Doutzen hoeft inmiddels runway niet meer te doen en heeft een megacontract met L'oreal, Calvin Klein en doet nu de campagne voor Versace en heeft eerder alle andere topmerken al gehad.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46705225
quote:
Op maandag 26 februari 2007 02:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Yfke noemt zichzelf ook een supermodel en het beste Nederlandse model..ze vergeet even Doutzen Kroes die echt een supermodel aan het worden is. Tuurlijk een paar jaar terug had Yfke campagnes en deed ze megaveel runway. Doutzen hoeft inmiddels runway niet meer te doen en heeft een megacontract met L'oreal, Calvin Klein en doet nu de campagne voor Versace en heeft eerder alle andere topmerken al gehad.
Ik denk dat je hun in dezelfde orde kunt plaatsen, echter is Yfke al weer op haar retour. Voor het modellenvak ben je gewoon snel te oud, dus het is een kwestie van snel incasseren...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_46720202
Yfke heeft geen megacontract met Calvin Klein gehad en L'oreal..dat is echt de ubertop hoor. Yfke deed andere belangrijke dingen zoals Versace, Gucci enzovoort..maar heeft nooit langdurige contracten gehad.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46740435
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Yfke heeft geen megacontract met Calvin Klein gehad en L'oreal..dat is echt de ubertop hoor. Yfke deed andere belangrijke dingen zoals Versace, Gucci enzovoort..maar heeft nooit langdurige contracten gehad.
OK, ik ken de verschillen niet echt, ik dacht dat het allemaal een pot nat was, maar als jij zegt dat Versace en Gucci etc dus een soort van b-merken in de modetop zijn zal dat wel
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_46744100
Volgens mij is Yfke heus wel een naam in dat wereldje, maar als ze liegt over contacten slaat het gewoon nergens op. En een naam in de presentatiewereld zal ze zeer waarschijnlijk nooit worden.
pi_46744490
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef sanni het volgende:
ik hoop iig dat Yfke wat spraaklessen heeft gevolgd want de vorige keer
sprak ze lijzig en op een manier die je eerder bij een begrafenis verwacht.

oeioeioei wat ontzettend lullig!
pi_46764423
Haha! Wel erg dat ze daar zo over liegt. Zou ze zelf dan niet bedenken dat dat natuurlijk uit gaat komen...
En is het al zeker dat zij het de volgende keer weer gaat presenteren? Ze was echt zo vreselijk... Aan de andere kant is het natuurlijk ook soms wel ff lekker, om je steeds aan iemand te ergeren en haar suffe uitspraak na te doen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_46764458
Ach Tara Reid heeft misschien gewoon wat geheugenverlies, vanwege de alcohol en zo...
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:46:23 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46764738
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:

Oh en de foto die erbij hoort:
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik het wel een mooie reclame opzich
wat een suffe foto
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_46764953
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ohja die bedoelde ik (wist even niet meer wie het nou was ) Hilarisch
pi_46766756
quote:
Twaalf meiden strijden om titel Holland’s next top model
Een groep van twaalf meiden staat op maandag 12 maart in de startblokken om alles in de strijd te gooien voor de titel Hollands Next Top Model. Dan begint de tweede reeks van het RTL 5-programma ModelMasters: Holland’s Next Top Model met topmodel Yfke Sturm. De eerste Nederlandse reeks heeft de blonde winnares Sanne opgele- verd. Zij won in januari de presti- gieuze Ford Models’ Supermodel of the World Contest in New York.

Erland Galjaard, programmadirecteur van RTL 5, is blij met de nieuwe reeks: “Holland’s Next Top Model’ is uitgegroeid tot een van de sterkste merken van onze zender. Dit typische RTL 5-programma is niet alleen leuk en boeiend, het geeft ambitieuze, jonge mensen ook nog eens de kans om in zeer korte tijd de top te bereiken. Dat heeft Sanne wel bewezen. Deze nuchtere Overijsselse studente is inmiddels uitgegroeid tot een model van wereldformaat en woont nu in New York.”

De twaalf nieuwe gezichten, die uit duizenden zijn geselecteerd, betrekken samen een modellenappartement in de hoofdstad en leiden tien weken lang het leven van een topmodel. Catwalkles, mode- en fashionshoots met topfotografen, glamourfeestjes en een verblijf in het buitenland behoren tot de opdrachten die Yfke op hen afvuurt. De kijker is getuige van hun prestaties en van het reilen en zeilen in het appartement.

De nieuw geselecteerde vrouwen moeten zichzelf continue bewijzen, want slechts één van hen wordt Hollands Next Top Model. Zij sleept een modellencontract ter waarde van 50.000 euro in de wacht bij het modellenbureau Max Models. Daarnaast krijgt zij een cover op de Nederlandse Glamour, is zij te zien in een grootscheepse reclamecampagne van een cosmeticagigant en krijgt zij een luxe auto cadeau.

De deskundige jury bestaat uit de vertrouwde gezichten van voormalig model Rosalie van Breemen, hoofdredacteur van Glamour Karin Swerink, topfotograaf Carli Hermès en juryvoorzitter Yfke Sturm. Daarnaast schuift deze reeks model Mariana Verkerk aan om haar mening over de prestaties van de meiden te geven. Mariana was in de eerste reeks al te zien als catwalk-lerares en gastjurylid. Het vijftal beoordeelt wekelijks het gedane werk van de kandidaten, waarna Yfke het oordeel uitspreekt wie mag blijven en voor wie een carrière als topmodel voorlopig niet is weggelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')