nee! Herrie heeft zijn finale gehad... is klaar... den blijker komt volgend jaar wel weer terug.. (hij heeft 2 jr bijgetekend bij rtl)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:24 schreef tonks het volgende:
"Herrie" Geflopt?
Aan de promo's te zien wel jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef golfer het volgende:
Vrijwel zeker weer herhalingen, ben ik bang.
Ach geeft niet, Gordon is altijd leukquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef golfer het volgende:
Vrijwel zeker weer herhalingen, ben ik bang.
doen ze nooit bij de commercielen! Heel irritant!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Ze zouden in de gids er eens consequent een H achter moeten zetten, dan tuinen we er ook niet steeds in
Idd, maar is het eigenlijk een herhaling? Kijk het zelf nooit zo veel. Ik vind Herrie in de keuken leuker Gordon Ramsey vind ik vaak net iets te grofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef Smulrol het volgende:
[..]
doen ze nooit bij de commercielen! Heel irritant!
Ik vond het einde wel enigzins vreemd. Komt er nog een deel twee of blijft het bij deze 'zooi'quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Brentmeister het volgende:
Welja, nou ik had em nog niet gezien![]()
Die kerel heeft ook echt NIKS geleerd he, hij kan blijkbaar wel iets, maar hij lapt alles aan z'n laars.
hehe, die aflevering van gisteren is een klassieker! Had 'm al gezien, maar hij blijft leuk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:10 schreef Pilootje het volgende:
Ach en het zal nog wel eens een paar keer herhaald worden. Het schijnt nogal dure serie te zijn geweest.
Maar die aflevering van gisteren blijft leuk.
Jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:04 schreef mirugai het volgende:
[..]
hehe, die aflevering van gisteren is een klassieker! Had 'm al gezien, maar hij blijft leuk.
'Wat zou je doen met stoofvlees?'
'Ik zou het barbequen..'![]()
He, handig! Daar was ik nog benieuwd naar. Was te verwachten....quote:Hoe het verder ging met Bonapartes kun je trouwens hier vinden:
http://www.channel4.com/4(...)bonaparte_later.html
Vanaf vanavond 20:27, RTL5.quote:Programma waarin Gordon Ramsay zijn best doet om orde op zaken te stellen in keukens van restaurants waar het flink mis is.
Hij doet dit op zijn geheel eigen manier: arrogant, bikkelhard, maar wel effectief. Als je stalen zenuwen hebt tenminste...
92 miljoen pond is hij waard.quote:
In ieder geval een aflevering die ik nog niet gezien had.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef static het volgende:
Nieuwe serie?
lijkt nieuw inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
In ieder geval een aflevering die ik nog niet gezien had.
briljant van Gordon om er een smoothie van de draaienquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan die gerechten. Kip met banaan
! Ik kan er nog steeds niet bij
!
en dat lees ik dus nu pasquote:Op woensdag 18 april 2007 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Nee, wij kwamen er ook bij toeval achter, en keken meer zo van : ze gooien er een oude aflevering doorheen om het gat van tent is top te vullen, tot HermandeBlijkers nieuwe programma start.
Puckzzje, ik zie net in de gids, vanavond om half 9 op rtl 7 ook een ramsey.. mss de HH van gisteren
Zeer sneu. Die hele bordenverzamelingquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef static het volgende:
Best wel zielig dit eigenlijk.
Yep, wij ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:39 schreef Gunner het volgende:
Vanavond maar ff de herhaling checken !
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:39 schreef Gunner het volgende:
Vanavond maar ff de herhaling checken !
OMGquote:Op donderdag 26 april 2007 07:55 schreef Gunner het volgende:
Leuke aflevering. Die vent heeft ook hele Real Gravy merchandise
http://www.realgravy.co.uk/
doet iig wel z'n best om van z'n schuld af te komen. Chapeau!
Ja vandaag. 20.30 op RTL7quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik vond het reuze interessant. Wordt dit nog herhaald?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:33 schreef Z het volgende:
Ik vind het een leuk programma, ik begin wel een beetje het idee te krijgen dat de koppige koks getekend hebben om tot de één na laatste dag koppig te zijn om daarna te switchen van mening. Het komt wel elke keer zo heel precies uit namelijk. Ik heb er overigens wel eens één gezien die koppig bleef doen maar dat is dan ook de enige (die ik gezien heb).
Dat lijkt me een kwestie van monteren. Er zit een duidelijke formule / opzet in het programma. De de chef al vanaf dag één z'n oude vertrouwde patroon over boord zet en volledig meegaat in het doen en denken van Ramsay dan zou de lol er snel af zijn denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:36 schreef winterapfel het volgende:
[..]
vraag me dit ook wel eens af... vooral in combinatie met de vraag wie er nu om hulp gevraagd heeft. Zou het in de uitzending van gisteren zo zijn dat de echtegenote contact gelegd heeft met het programma en daarna de mededeling gedaan heeft "Gordon komt ons redden" .. zou wel gedeeltelijke het gedrag van die kerel uitleggen... Vraag je af hoe dit zit
![]()
Idd, het lijkt mij dat, des te slechter het met je gaat, je des te harder vast probeert te houden aan de tijd dat het nog wel goed ging. In zijn geval de tijd waarin hij een Michelinster waardig was. Ook al zit je tot aan je nek in de shit, voor hem was dat zijn glorietijd en misschien van binnen het enige wat hem zich goed deed voelen. Dan is het verdraaid lastig om dat achter je kunnen laten, ook al is dat wel het beste voor je (en iedereen om je heen).quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef computergirl het volgende:
Best wel een heftige aflevering gisteren.
Lijkt me enorm pijnlijk dat je ooit een Michelin ster hebt gehad en dat het dan zo slecht met je gaat
Daar heb je gelijk in. Misschien beseft hij dat hij zich te blind op die ster heeft gestaard en interesseert hem dat nu niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef Z het volgende:
Nou met Maggie's zoals dat nu opgezet is verdien je geen ster lijkt mij. Maar het is maar de vraag of hij dat überhaupt nog wil.
Die man was volgens mij zwaar depressief. Maar ik reageer soms ook zo als iemand mij zit te etteren. Steeds meer in mijn schulp wegkruipenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef locutus51 het volgende:
pff wat een dooie... kwam geen enkel reactie....
Beetje jammer van die site.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
keertje eten daar!
http://www.maggieskingslynn.com/
typische tijd van het jaar ook voor een autumn saladquote:
Dat is heel normaal hoor, heb het hier in Nederland ookal meerdere malen gehad, was meestal dan wel een starter, maar het gebeurt dus vaker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Werd die vissoep nou echt in een espressokopje geserveerd?
Maar bij zulke prijzen verwacht ik toch wel een vol bord hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:11 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor, heb het hier in Nederland ookal meerdere malen gehad, was meestal dan wel een starter, maar het gebeurt dus vaker.
Ja dat ik ook, maar daar zijn wij dan ook Nederlands voor...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar bij zulke prijzen verwacht ik toch wel een vol bord hoor
Nee, het waren alleen maar even opvulprogramma's tussen de series van Den Blijker in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef FoXje het volgende:
Hee vanavond komt hij nietKomt die stomme Herman weer
Gelukkig zijn er alternatieve manieren. Dat moet dan maar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef Claudia_x het volgende:
Voor zover ik weet, heeft het vierde seizoen nog drie afleveringen: Morgans, Abstract (La Riviera Revisited) en Momma Cherris Soul Food Shack (Revisited). De laatste twee gaan over restaurants van het tweede seizoen, dus er zou nog één echt nieuwe aflevering op het programma staan.
Jammer, hoor.
ik zou het niet weten of het hh zijn, maar ik heb gisteren weer met open mond gekeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Nu wordt het wel weer uitgezonden. Of zijn dat hh?
Het is opvulmateriaal voor RTL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef Gunner het volgende:
Je kan er geen touw meer aan vastknopen wanneer RTL gaat uitzenden of niet. Zo doen ze 2 afleveringen, stoppen weer, en opeens beginnen ze weer![]()
echt wel!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:34 schreef Troel het volgende:
Die ene zus bij Morgans was gewoon triest. Niet opkomen dagen, tig uur te laat alsnog komen en dan boos weggaan. Ik had het wel geweten als ik Gordon was
Dan moet je hem niet bellen om je zaak te komen reddenquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou ook op mijn achterpoten gaan staan als hij zo tegen mij zou praten.
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet je hem niet bellen om je zaak te komen reddenVind ik dan he
Nou, ik gok dat ik ook zo zou reageren als ik zie dat iemand abrikozen in de aardappelpuree stoptquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:34 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik vind Gordon niet altijd even tactisch hoor. Hij heeft geen plezierige communicatieve stijl.
Ipv "Hoe haal je het in godsnaam in je kop om abrikozen in je aardappelpuree te stoppen?!" kun je ook zeggen: "Ik vind die abrikozen in de aardappelpuree niet zo'n goed idee, want .... ". Dat komt toch een stuk aardiger over. Ik zou ook op mijn achterpoten gaan staan als hij zo tegen mij zou praten.
Yep, maar of het programma dan nog zo leuk is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Natuurlijk: je moet die lui aanpakken om het gewenste resultaat te bereiken, maar dat kun je ook op een normale manier doen.
Vandaag ook tot nu toe.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef Slasher het volgende:
Het was een leuke aflevering!
Ja, 1 van de allereerste van 4 of 5 jaar geleden.quote:
Het restaurant heeft het schijnbaar wel geredquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 1 van de allereerste van 4 of 5 jaar geleden.
Zijn ze niet gewoon door alle afleveringen heen? Het is mij ontgaan dat ze weer begonnen waren om nieuwe afleveringen uit te zenden, dus ik heb de laatste paar gemist. Op het programma stonden nog: (1) Morgans, (2) La Riviera Revisited, en (3) Momma Cherris Revisited (meen ik me te herinneren). Dat zijn de laatste afleveringen van het vierde seizoen. Zijn die allemaal uitgezonden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 1 van de allereerste van 4 of 5 jaar geleden.
Ik vond het zo leuk dat hij die twee mee heeft genomen naar zijn eigen restaurant!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het restaurant heeft het schijnbaar wel gered
http://www.theglasshouserestaurant.co.uk/
En terecht, die gore koppige tiefus Italiaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef DarkShine het volgende:
http://www.thewalnuttreeinn.com/
Restaurant van vandaag is dus alsnog gesloten...
Verbaast me niks, 100 euro voor een hoofdgerecht, een sterrentoko (die zijn ster ook echt verdient, zeg maar) durft het niet eens te vragen tenzij het kaviaar is, maar dan had je Gordon ook niet gehoord. Wat een domme eigenwijze drol. 'Dan blijven die mensen maar weg, ha!' en zo geschieddequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef DarkShine het volgende:
Ok en waarom? Btje je post hier neerplempen zonder enig discussiepuntquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:11 schreef LoveYou het volgende:
geweldig die gozer
Whehehe, wel jammer voor die man die het 37 jaar heeft volgehouden, maar die eigenaar was ook gewoon te zot voor woordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef DarkShine het volgende:
Zoiets heet ook wel 'tvp'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:17 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ok en waarom? Btje je post hier neerplempen zonder enig discussiepunt![]()
newbie alert
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
Als iemand denkt dat ie niet kan koken, dan moet ie deze kijken
Goed voor het zelfvertrouwen
Iddquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
Leuke aflevering vanavond.
Vroeg ik me ook al af, aangezien het hier zo stil isquote:Of is er een recenter topic ?
Als je de naam veranderd krijg je Peter achter je aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
Idioot dat het restaurant zo heet trouwens..
Ik krijg echt zo'n gevoel van "hou me vast, anders doe ik hem wat... hou me vast... ik doe hem echt iets aan!! hou me vast! .... hallo? hou me vast?" bij hemquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je de naam veranderd krijg je Peter achter je aan
"Jij moet niet denken dat je bang voor me bent"quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo'n gevoel van "hou me vast, anders doe ik hem wat... hou me vast... ik doe hem echt iets aan!! hou me vast! .... hallo? hou me vast?" bij hem.
The U S of Aquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuurlijk, d'r moest ook nog even een priester bij
Vorige week stond ook Jamie Oliver geprogrammeerd (UPC DTV) maar werd ook gewoon Gordon uitgezonden. Denk dat het nu niet anders is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 04:00 schreef Tante Bep het volgende:
Ik zag trouwens net dat nu Jamie Oliver weer geprogrameerd staat, morgen na den Blijker, dat wisselt ook continu de laatste tijd.
Jawel hoor, deze week was het toch echt Jamie en ik kan niet naar die gozert kijken vanwege dat geslis.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vorige week stond ook Jamie Oliver geprogrammeerd (UPC DTV) maar werd ook gewoon Gordon uitgezonden. Denk dat het nu niet anders is.
Wat een kutwijf die ene die dreigde te stoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
typische tijd van het jaar ook voor een autumn salad![]()
winterapfel oefent Gorden Ramsey stijl kijken met diepgelegen boze ogen
Ik had anders het idee dat ie wel een punt hadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:32 schreef tong80 het volgende:
Jongen vliegt eruit.
Met een slechte tekst toen ie er uit lag.
Terechte keuze dus
je zag ook dat gordon voor 2 seconden van zn stuk gebracht was, hahahquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:46 schreef santax het volgende:
[..]
Ik had anders het idee dat ie wel een punt had
Yep, voor degenen die het gemist hebben : http://www.rtl.nl/compone(...)oulevard_s10_a30.xmlquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:06 schreef JaneDoe het volgende:
overigens morgen is gordon ramsay gastredacteur bij rtl boulevard
dit wil zeggen dat hij de hele uitzending achter de desk zit en het voornamelijk over koken, eten en zijn programma's zal gaan
kijktip
Inderdaad jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je zag ook dat gordon voor 2 seconden van zn stuk gebracht was, hahah
"waarom doe je zo onbeschoft?" en dat uit uit de mond van ramsey!!
Een topic is voor de afleveringen die in Nederland uitgezonden worden dus op RTL5 ofzo en het andere topic is voor afleveringen die in Amerika uitgezonden worden en die mensen in nederland dan downloaden En afleveringen die nu besproken worden in (US) worden pas maanden later uitgezonden op de nederlandse tv en dat vinden sommige mensen niet leuk om te lezen, daarom heb je van bijna alle series twee topics op fok.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:13 schreef Tante Bep het volgende:
Eigenlijk gaat het hier Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares (US) over precies hetzelfde als in dit topic, in het verleden zal er waarschijnlijk zo veel gepost dat er alle reden toe was om aparte topics voor de versch. progr. te maken maar als ik nu de data bekijk van dit forum ca 200 sinds 13-06-2006 en die van de link ca 125 posts sinds 20 sept 2007 is dat nu toch niet meer aan de orde lijkt me?
Ik vind dit zo verwarrend,kunnen ze niet gewoon samen gevoegd worden in 1 algemeen Gordon Ramsay topic? *lief kijkt*
![]()
Ik heb dit ook in die andere tupoc gepost want ik heb geen idee wie hier moddert, sorry!
ik ben meestal wel goedgelovig wat betreft de 'echtheid' van dit soort programma's..... maar vanavond was het toch echt nep imo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:25 schreef marcodej het volgende:
Wat een stel vanavond!![]()
Zoals ze die gasten eruit bonjouren. Die eerste gedroeg zich ook als een lul, maar die tweede deed het nog vrij netjes.
Die man kan bestwel koken, zag er niet onsmakelijk uit. Maar het is idd meer voor thuis dan voor een restaurant.
nee een van die meisjes die er al werktenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:45 schreef Walter81 het volgende:
Dat meisje dat knock-out ging bij d'r val, was dat nou dat meisje dat Gordon van de hotelschool geregeld had, of 1 van die 2 serveerstertjes die er al liepen?
oke, duidelijk!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef Bananaphone het volgende:
[..]
Een topic is voor de afleveringen die in Nederland uitgezonden worden dus op RTL5 ofzo en het andere topic is voor afleveringen die in Amerika uitgezonden worden en die mensen in nederland dan downloaden En afleveringen die nu besproken worden in (US) worden pas maanden later uitgezonden op de nederlandse tv en dat vinden sommige mensen niet leuk om te lezen, daarom heb je van bijna alle series twee topics op fok.
Ook zeer vermakelijk vond ik dat hij vol trots zijn kookboeken had getoond en het eerste wat we Ramsay in de keuken zagen doen was ze weghalen, inclusief die van hemzelf. ("daarin staan gerechten bedoeld om thuis te maken")quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:25 schreef marcodej het volgende:
Wat een stel vanavond!![]()
Zoals ze die gasten eruit bonjouren. Die eerste gedroeg zich ook als een lul, maar die tweede deed het nog vrij netjes.
Die man kan bestwel koken, zag er niet onsmakelijk uit. Maar het is idd meer voor thuis dan voor een restaurant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |