Ok en waarom? Btje je post hier neerplempen zonder enig discussiepuntquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:11 schreef LoveYou het volgende:
geweldig die gozer
Whehehe, wel jammer voor die man die het 37 jaar heeft volgehouden, maar die eigenaar was ook gewoon te zot voor woordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef DarkShine het volgende:
http://www.thewalnuttreeinn.com/
Restaurant van vandaag is dus alsnog gesloten...
Zoiets heet ook wel 'tvp'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:17 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ok en waarom? Btje je post hier neerplempen zonder enig discussiepunt![]()
newbie alert
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
Als iemand denkt dat ie niet kan koken, dan moet ie deze kijken
Goed voor het zelfvertrouwen
Iddquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
Leuke aflevering vanavond.
Vroeg ik me ook al af, aangezien het hier zo stil isquote:Of is er een recenter topic ?
Als je de naam veranderd krijg je Peter achter je aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
Idioot dat het restaurant zo heet trouwens..
Ik krijg echt zo'n gevoel van "hou me vast, anders doe ik hem wat... hou me vast... ik doe hem echt iets aan!! hou me vast! .... hallo? hou me vast?" bij hemquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je de naam veranderd krijg je Peter achter je aan
"Jij moet niet denken dat je bang voor me bent"quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo'n gevoel van "hou me vast, anders doe ik hem wat... hou me vast... ik doe hem echt iets aan!! hou me vast! .... hallo? hou me vast?" bij hem.
The U S of Aquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuurlijk, d'r moest ook nog even een priester bij
Vorige week stond ook Jamie Oliver geprogrammeerd (UPC DTV) maar werd ook gewoon Gordon uitgezonden. Denk dat het nu niet anders is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 04:00 schreef Tante Bep het volgende:
Ik zag trouwens net dat nu Jamie Oliver weer geprogrameerd staat, morgen na den Blijker, dat wisselt ook continu de laatste tijd.
Jawel hoor, deze week was het toch echt Jamie en ik kan niet naar die gozert kijken vanwege dat geslis.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vorige week stond ook Jamie Oliver geprogrammeerd (UPC DTV) maar werd ook gewoon Gordon uitgezonden. Denk dat het nu niet anders is.
Wat een kutwijf die ene die dreigde te stoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
typische tijd van het jaar ook voor een autumn salad![]()
winterapfel oefent Gorden Ramsey stijl kijken met diepgelegen boze ogen
Ik had anders het idee dat ie wel een punt hadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:32 schreef tong80 het volgende:
Jongen vliegt eruit.
Met een slechte tekst toen ie er uit lag.
Terechte keuze dus
je zag ook dat gordon voor 2 seconden van zn stuk gebracht was, hahahquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:46 schreef santax het volgende:
[..]
Ik had anders het idee dat ie wel een punt had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |