MOOI!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgenavond begint weer een nieuw seizoen in de US.
Thanks for the reminder! was het alweer vergeten.. chill dat het weer komtquote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef dronkeykong het volgende:
Morgen weer Kitchen Nightmares kijken heb er zin an!
quote:Kitchen Nightmares - 2-HOUR SPECIAL
Chef Gordon Ramsay revisits the kitchens of six restaurants that were once on the verge of disaster. Have his improvements become permanent?
een revisit eh? dan hoop ik niet dat er weer een boel oud materiaal tussen zit.. dat deden ze bij de britse versie ookquote:
Ik heb hem ook gedownload, maar het gaat deze keer niet om de peeps, het is een revisit van de restaurants die hij in seiz. 1 heeft bezocht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef FoXje het volgende:
Dit is vast wel te downloaden. Maar dan is alles zeker weggepiept
dat dus!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:50 schreef dronkeykong het volgende:
Vanmiddag even binnenhalen. Maar neem aan dat volgende week pas echt seizoen 2 gaat beginnen?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat dus!.. en in de aflevering van vandaag zag je al wat 'gunstige
' vooruitblikken.
Ik vond het opzich wel leuk om tezien dat die kerel bij the old stone mill geen fuck veranderd wasquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef Jnk18 het volgende:
Leuk om te zien dat de meeste restaurants het toch goed doen door Ramsay!
Die ierse en indische vond ik het leukst.
IDD! Altijd zo stubborn he die amerikanen, ongelooflijk..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Nieuwe aflevering .. en hij is GEWELDIGhahahaha echt weer zo'n heerlijke over the top brute aflevering.
Typisch amerikaanse stomheid. Maar echt leuk om te zien!
De 1e van het nieuwe seizoen
Trouwens.. als hij de keuken gaat inspecteren ..![]()
![]()
![]()
![]()
Het is even wachten tot seizoen 2 van Kitchen Nightmares af is in FOX .. dan zal dat spoedig hier komen denk ik ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:43 schreef Breakfast het volgende:
Komt er binnenkort weer wat van Gordon op de NL tv ?
Echt he. Dan zegt gordon regelmatig: "Oh god wat is het rustig hier"... Maar natuurlijk is het hele restaurant gesloten in 't begin als hij er voor 't eerst is zodat ze 't lekker kunnen aandikken. Alles voelt gewoon TE nep aan. Maar in de US zullen ze d'r wel van smullen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef golfer het volgende:
Aflevering 7 ook alweer bekeken.
Het wordt steeds meer doorgeproduceerd er er wordt ook steeds meer geacteerd. Nu nauwelijks meer aandacht voor koken, vooral veel aandacht voor de reacties van de restauranthouder en z'n familie en verder natuurlijk aan het einde 1 grote veer in de reet van Ramsay, want die heeft weer iemands restaurant van de ondergang gered.
die bolle is terug?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef Chrizs het volgende:
Kon het Hell's Kitchen topic nie vinden vandaar dat ik het hier maar ff post.
Seizoen 6 is inmiddels begonnen in de US en het zag er wel boeiend uit in de begin intro van afl. 1 (ze zijn inmiddels bij 2)
yup yup verdiende hij ook, kan niet wachten op de volgende.quote:
Inderdaad! Ik heb al enorm veel bijgelezen over hoe en wat over dit gare kut koppel. Echt, zelden, ZELDEN zo'n delusional incapabele trut gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef MyTiredFeet het volgende:
Hugh Hefner met z'n playmate...
Dit paar had ook maar geen grammetje realiteitsbesef.
Hieronder het "bloggevecht" waarna gerefereerd werd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |