abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:09:11 #101
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54672819

Aflevering 7 is alweer uit en het wordt een steeds te voorspellend zooitje, sterker nog, het is bijna allemaal dankzij FOX in scene gezet,1 jaar oud, en dus lang niet zo leuk meer als de UK Kitchen nightmares. Niet waar?

Hamptons Blog Finn McCools in West Hampton.

What really happened when the foodcritic came by at Finn McCools.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54682526
Hmm, dat is jammer ja. Ik heb de ep net gezien en vond em eigenlijk wel leuk
Oh, and that's a bad miss!
pi_61341357
Morgenavond begint weer een nieuw seizoen in de US.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:51:38 #104
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_61344736
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgenavond begint weer een nieuw seizoen in de US.
MOOI!!!

Vrijdag ff leechen dan maar!!!!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_61371727
Hmmm, ik zie dit voor het eerst. Lijkt wel op zo'n Duits programma wat we hier hebben. Ga eens kijken of ik deze ergens kan meenemen. Oftewel, tvp.
pi_61374981
tvp
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_61375066
Morgen weer Kitchen Nightmares kijken heb er zin an!
MOKUM XXX RATED
pi_61376029
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef dronkeykong het volgende:
Morgen weer Kitchen Nightmares kijken heb er zin an!
Thanks for the reminder! was het alweer vergeten.. chill dat het weer komt
pi_61378313
Een dubbele toch? volgens mij wel.

-edit

IDD, een 2 urige aflevering of 2 afleveringen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61378350
quote:
Kitchen Nightmares - 2-HOUR SPECIAL

Chef Gordon Ramsay revisits the kitchens of six restaurants that were once on the verge of disaster. Have his improvements become permanent?
I approve this message
pi_61378389
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:32 schreef Skeletor het volgende:

[..]

een revisit eh? dan hoop ik niet dat er weer een boel oud materiaal tussen zit.. dat deden ze bij de britse versie ook
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_61379136
Zal best wel.. Zelfs in een normale aflevering herhalen ze sommige stukjes 20x
Bij een terugblik aflevering kunnen ze helemaal losgaan
I approve this message
pi_61400400
net de aflevering gezien, het was opzich wel grappig. Maar heb flink doorgespoeld. heb de volledige aflevering in een 25 minuten gezien. Tis leuk om te zien dat veel bedrijven er weer boven opzijn gekomen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:29:47 #114
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61400450
Dit is vast wel te downloaden. Maar dan is alles zeker weggepiept
opgezegd@fok.nl
pi_61400827
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef FoXje het volgende:
Dit is vast wel te downloaden. Maar dan is alles zeker weggepiept
Ik heb hem ook gedownload, maar het gaat deze keer niet om de peeps, het is een revisit van de restaurants die hij in seiz. 1 heeft bezocht.
pi_61401023
Vanmiddag even binnenhalen. Maar neem aan dat volgende week pas echt seizoen 2 gaat beginnen?
MOKUM XXX RATED
pi_61401184
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:50 schreef dronkeykong het volgende:
Vanmiddag even binnenhalen. Maar neem aan dat volgende week pas echt seizoen 2 gaat beginnen?
dat dus! .. en in de aflevering van vandaag zag je al wat 'gunstige ' vooruitblikken.
pi_61401503
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

dat dus! .. en in de aflevering van vandaag zag je al wat 'gunstige ' vooruitblikken.

Wel leuk om te kijken in het weekend.
MOKUM XXX RATED
pi_61408484
Leuk om te zien dat de meeste restaurants het toch goed doen door Ramsay!
Die ierse en indische vond ik het leukst.
pi_61411129
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef Jnk18 het volgende:
Leuk om te zien dat de meeste restaurants het toch goed doen door Ramsay!
Die ierse en indische vond ik het leukst.
Ik vond het opzich wel leuk om tezien dat die kerel bij the old stone mill geen fuck veranderd was
pi_61573451
Nieuwe aflevering .. en hij is GEWELDIG hahahaha echt weer zo'n heerlijke over the top brute aflevering.
Typisch amerikaanse stomheid. Maar echt leuk om te zien!

De 1e van het nieuwe seizoen

Trouwens.. als hij de keuken gaat inspecteren ..
pi_61574423
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Nieuwe aflevering .. en hij is GEWELDIG hahahaha echt weer zo'n heerlijke over the top brute aflevering.
Typisch amerikaanse stomheid. Maar echt leuk om te zien!

De 1e van het nieuwe seizoen

Trouwens.. als hij de keuken gaat inspecteren ..
IDD! Altijd zo stubborn he die amerikanen, ongelooflijk..
Snap sowieso niet dat hij die chef houdt, die had ik al meteen de deur uit gegooid zeg, wat moet je met zn amateur.

En idd die keuken was lekker, zat me ontbijt te eten maar kwam toch een beetje omhoog.
pi_61574989
Ja die keuken lol, damn wat goor, vooral dat zwarte spul in de fridge .. ik snap er geen fuck van dat ze het zo ver laten komen.. : /
pi_61576249
Mooi zometeen even binnenhalen en vanavond lekker kijken, ik zo blij met de nieuwe series
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:08:10 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_62101467
Ah, hier is uiteraard ook een topic van. Mooi, ik sluit me aan bij jullie. Ben groot Ramsay fan, ik kijk echt al z'n programma's.

Ik snap alleen niet wanneer het nou uitgezonden wordt, op woensdag of donderdagavond. Iemand die hier opheldering over kan geven? En hebben we deze week een ep gehad?
Spoilers!
pi_62111246
Donderdag dacht ik.

Vorige week was er een "2 episode special", vooral de tweede aflevering was geweldig, hoe arrogant kun je zijn als mens

Volgende aflevering is J Willy's South Bend, Indiana October 16, 2008
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:43:54 #127
78042 Breakfast
I'm not an addict
pi_62130945
Komt er binnenkort weer wat van Gordon op de NL tv ?
pi_62137862
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:43 schreef Breakfast het volgende:
Komt er binnenkort weer wat van Gordon op de NL tv ?
Het is even wachten tot seizoen 2 van Kitchen Nightmares af is in FOX .. dan zal dat spoedig hier komen denk ik ..
pi_62138235
Volgens mij zag ik een tijdje terug een aflevering uit seizoen 1 op rtl4. Of is die inmiddels weer afgelopen?

Ik vond de laatste afl. (US) wel weer erg over the top met die bruiloft op het eind. Lekker romantisch ook
I approve this message
pi_62221873
Eigenlijk gaat het hier Gordon Ramsay: Oorlog in de Keuken. over precies hetzelfde als in dit topic, in het verleden zal er waarschijnlijk zo veel gepost dat er alle reden toe was om aparte topics voor de versch. progr. te maken maar als ik nu de data bekijk van dit forum ca 125 posts sinds 20 sept 2007 en die van de link ca 200 sinds 13-06-2006 is dat nu toch niet meer aan de orde lijkt me?

Ik vind dit zo verwarrend, kunnen ze niet gewoon samen gevoegd worden in 1 algemeen Gordon Ramsay topic? *lief kijkt*
pi_62228297
Oorlog in de keuken is het Nederlandse topic. Dit is het US topic over de nieuwste afleveringen. Het lijkt mij nogal verwarrend als er 2 groepen mensen in hetzelfde topic posten. Een over oude eps, een over nieuwe. But that's just my two cents.
Spoilers!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:45:34 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_62858261
Intussen alweer 5 afleveringen season 2 van USA-versie gezien.
Vooral de aflevering van deze week was weer dramatisch/hilarisch. Wat een deuken heb je er toch soms bij zitten in restaurants en in de keuken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_62858298
ik kijk niet meer. Ik kijk op dit moment 10 series uit de VS en er moesten er toch echt een paar afvallen.... Ik ga kijken als het seizoen afgelopen is.
Spoilers!
  woensdag 12 november 2008 @ 00:33:26 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63147333
Aflevering 6 intussen ook weer bekeken.
Wat een vreselijke gore zooi daar in de voorraadvrieser.
Genoeg om een hele stad uit te roeien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:34:07 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63247067
Aflevering 7 ook alweer bekeken.
Het wordt steeds meer doorgeproduceerd er er wordt ook steeds meer geacteerd. Nu nauwelijks meer aandacht voor koken, vooral veel aandacht voor de reacties van de restauranthouder en z'n familie en verder natuurlijk aan het einde 1 grote veer in de reet van Ramsay, want die heeft weer iemands restaurant van de ondergang gered.
Poef.....gone! ©golfer
pi_63276869
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef golfer het volgende:
Aflevering 7 ook alweer bekeken.
Het wordt steeds meer doorgeproduceerd er er wordt ook steeds meer geacteerd. Nu nauwelijks meer aandacht voor koken, vooral veel aandacht voor de reacties van de restauranthouder en z'n familie en verder natuurlijk aan het einde 1 grote veer in de reet van Ramsay, want die heeft weer iemands restaurant van de ondergang gered.
Echt he. Dan zegt gordon regelmatig: "Oh god wat is het rustig hier"... Maar natuurlijk is het hele restaurant gesloten in 't begin als hij er voor 't eerst is zodat ze 't lekker kunnen aandikken. Alles voelt gewoon TE nep aan. Maar in de US zullen ze d'r wel van smullen..
pi_63417899
Ik zie episode 10 staan maar nergens nummer 9.

Heb de torrent al gevonden
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:05:51 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63418989
Vreemd trouwens dat ze naar ep. 10 springen gisteren. Er zijn er dus een paar niet uitgezonden.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 mei 2009 @ 23:19:58 #139
22592 crew  Ole
pi_68960742
Nu een terugblik op RTL4
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71224084
Kon het Hell's Kitchen topic nie vinden vandaar dat ik het hier maar ff post.
Seizoen 6 is inmiddels begonnen in de US en het zag er wel boeiend uit in de begin intro van afl. 1 (ze zijn inmiddels bij 2)
pi_71228328
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef Chrizs het volgende:
Kon het Hell's Kitchen topic nie vinden vandaar dat ik het hier maar ff post.
Seizoen 6 is inmiddels begonnen in de US en het zag er wel boeiend uit in de begin intro van afl. 1 (ze zijn inmiddels bij 2)
die bolle is terug?!
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:10:14 #142
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_71228702
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die bolle is terug?!
yup yup verdiende hij ook, kan niet wachten op de volgende.
Die gozer met zijn grote bek gaat hard onderuit volgende ep
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_71230907
Ughh je weet aan welk programma je mee doet en dan nog zo doen :s
In de preview bleek het gebouw goed te roken maar dat zal wel meevallen (as usual)
pi_71233503
jullie bedoelen joseph? die komt echt voor de sensatie
wil zich profileren als iemand die tof durft te doen
gelijk kicken die tjap!

[shao kahn mode] finish him! [/shao kahn mode]
pi_71248712
He's back
  maandag 27 juli 2009 @ 23:05:54 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71380706
Eerste 2 afleveringen intussen bekeken. Wat een typecasting en voorproductie weer.
Die Joseph spant wel de troon qua geforceerd typetje spelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_126267630
Dit was een topic kick waardig :D Net de 16e aflevering van seizoen 6 gezien.

Zo de fuck! Wat een aflevering :D zelden zulke delusional owners gezien :').

vrijdag 10 mei 2013 @ 23:13:51 #149
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_126329335
Hugh Hefner met z'n playmate...

Dit paar had ook maar geen grammetje realiteitsbesef.

Hieronder het "bloggevecht" waarna gerefereerd werd.

Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:52:07 #150
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_126331596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef MyTiredFeet het volgende:
Hugh Hefner met z'n playmate...

Dit paar had ook maar geen grammetje realiteitsbesef.

Hieronder het "bloggevecht" waarna gerefereerd werd.

Inderdaad! Ik heb al enorm veel bijgelezen over hoe en wat over dit gare kut koppel. Echt, zelden, ZELDEN zo'n delusional incapabele trut gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')