abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71414988

TEAM BLAUW

Van

Jim

Kevin

Dave

Tony

Joseph

Andy

TEAM ROOD

Amanda

Lovely

Suzanne

Tek

Tennille

Ariel

Sabrina

Robert
pi_71415010
wel een erg lange op
per week maar een fotootje weghalen, of zijn er betere suggesties?
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:44:58 #3
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71415514
Ik heb met het seizoen het gevoel dat het gescripter is. Die Joseph b.v. is echt een raar figuur. Lijkt me bijna met opzet door de producers erin gestopt. Ook bij de dames zitten er typische lui bij, zoals die Lovely, die tot nu toe zo dom als het achtereind van een varken overkomt, Tennille, die ook heel typisch is. Het gaat meer en meer naar de actie en het koken komt nog verder op de achtergrond – voor zover dat ooit op de voorgrond stond natuurlijk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:56:49 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71415762
Eerste 2 afleveringen gezien, ik vind het weer leuk. Neem het allemaal niet te serieus maar tis leuk kijkvoer. Heb wel het idee dat het wat scripted is maar who cares? Als er gevloekt wordt dan ben ik snel tevreden.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71415858
I AIN'T NO BITCH!!!!
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:33:06 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71416369
Crosspost, maar hier dus verder:
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Eerste 2 afleveringen intussen bekeken. Wat een typecasting en voorproductie weer.
Die Joseph spant wel de troon qua geforceerd typetje spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71417092
Ge-wel-dig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 29 juli 2009 @ 03:06:47 #8
44649 beelz
pi_71417334
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:01 schreef JaneDoe het volgende:
I AIN'T NO BITCH!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besef Regulier!
pi_71420985
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 03:06 schreef beelz het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede tijden is er niks bij
heb inmiddels afl 3 gezien
SPOILER
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:27:40 #10
44649 beelz
pi_71424005
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

goede tijden is er niks bij
heb inmiddels afl 3 gezien
SPOILER
Heb net ook aflevering 3 gekeken. Was wel weer leuk.
SPOILER
Besef Regulier!
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:27:34 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71434095
Heerlijk weer die doorgedraaide reacties, vooral die Tennille is een apart type.
Enige 2 die tot nu toe eruit springen qua koken zijn Ariel en Kevin.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:52:11 #12
44649 beelz
pi_71436159
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
Heerlijk weer die doorgedraaide reacties, vooral die Tennille is een apart type.
Enige 2 die tot nu toe eruit springen qua koken zijn Ariel en Kevin.
Ariel is schattig
Besef Regulier!
pi_71439264
tennille is idd weird! ik vond dr de vorige keren nog leuk maar nu begint ze een beetje door te draaien
robert is ook raar, laat vind ik niet echt zien dat hij deze tweede kans wil grijpen
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:45:05 #14
44649 beelz
pi_71439433
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
tennille is idd weird! ik vond dr de vorige keren nog leuk maar nu begint ze een beetje door te draaien
robert is ook raar, laat vind ik niet echt zien dat hij deze tweede kans wil grijpen
Ik vind Tenille wel erg goed als tafelkok... qua entertainment aan tafel dan, haar kookkunsten zijn mwoach...
Lovely moet echt een schop krijgen
Besef Regulier!
pi_71619370
SPOILER
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:34:39 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71626605
Je hoeft het volgens mij niet tussen spoilers te zetten als het al is uitgezonden.
Het is wel 1 grote kneuzenkermis met schreeuwlelijken daar. Die Van en Robert moeten maar als drill-sergeants in het leger gaan, samen met die Tennille.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71632735
ach ja , ik dacht ik doe sociaal
nog niet iedereen zal t gezien hebben
pi_71657818
Ey er is een nieuwe season , kijk altijd met mn ma . You fucking donkey
KD
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:58:25 #19
44649 beelz
pi_71660603
Pfff Robert begint zwaar vervelend te worden.... sowieso vind ik dikke mensen smerig, maar deze vetklep is nog lawaaiig ook. Ik ben wel blij dat Lovely weg is... die kon echt helemaal niets. Volgende die bij de dames genomineerd gaan worden zijn Tek en Tenille.
Besef Regulier!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:14:20 #20
44649 beelz
pi_71818525
Hehehe het gaat goed met de vrouwen
Toch raar dat de mannen met 2 gehandicapten en een dikke papzak zo sterk zijn.
Besef Regulier!
pi_71818643
die robert is gewoon nog vetter dan vorig jaar! ongelofelijk dat hij na vorig seizoen niks is afgevallen, zeker nadat hij toen ook al uitviel vanwege zijn hartproblemen.

tennille vind ik toch wel leuk hoor, lekker een grote mond terug geven, hoop niet dat dat dr de das omgaat doen want ze heeft wel een vechtersmentaliteit en volgens mij is dat waar gordon ook wel van houdt

die domme amanda had van mij ook wel mogen vertrekken trouwens met die krokodillentranen van dr
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:23:15 #22
44649 beelz
pi_71818823
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef JaneDoe het volgende:
die robert is gewoon nog vetter dan vorig jaar! ongelofelijk dat hij na vorig seizoen niks is afgevallen, zeker nadat hij toen ook al uitviel vanwege zijn hartproblemen.

tennille vind ik toch wel leuk hoor, lekker een grote mond terug geven, hoop niet dat dat dr de das omgaat doen want ze heeft wel een vechtersmentaliteit en volgens mij is dat waar gordon ook wel van houdt

die domme amanda had van mij ook wel mogen vertrekken trouwens met die krokodillentranen van dr
Robbert gaat naar het ziekenhuis dus daar zijn we weer vanaf. Die Tennille heeft wel een grote bek en daar is niets mis mee, maar ze kan niet koken.
Amanda kan ook niets... de vrouwen hebben dit seizoen echt niets met kwaliteit.
Besef Regulier!
pi_71820696
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef beelz het volgende:

[..]

Robbert gaat naar het ziekenhuis dus daar zijn we weer vanaf. Die Tennille heeft wel een grote bek en daar is niets mis mee, maar ze kan niet koken.
Amanda kan ook niets... de vrouwen hebben dit seizoen echt niets met kwaliteit.
tennille is idd niet de beste kok
maar dit seizoen draait ook niet om het koken maar meer om de dramatiek en spanning
tis eigenlijk gewoon een soap zo onderhand
pi_71836970
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:30 schreef JaneDoe het volgende:

maar dit seizoen draait ook niet om het koken maar meer om de dramatiek en spanning
tis eigenlijk gewoon een soap zo onderhand
Dat was het al een paar seizoenen. Elke deelnemer is getypecast en het wordt allemaal voorgeproduceerd. Ik begin steeds meer te vermoeden dat er bijna alleen nog maar acteurs in zitten, want er zijn er maar 2 of 3 die kunnen koken. de rest heeft alleen een grote bek en vloekt er op los.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:52:44 #25
44649 beelz
pi_71838296
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was het al een paar seizoenen. Elke deelnemer is getypecast en het wordt allemaal voorgeproduceerd. Ik begin steeds meer te vermoeden dat er bijna alleen nog maar acteurs in zitten, want er zijn er maar 2 of 3 die kunnen koken. de rest heeft alleen een grote bek en vloekt er op los.
Als dat waar zou zijn dan is het afgelopen met de carrière van Gordon Ramsay.
Besef Regulier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')