abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71414988

TEAM BLAUW

Van

Jim

Kevin

Dave

Tony

Joseph

Andy

TEAM ROOD

Amanda

Lovely

Suzanne

Tek

Tennille

Ariel

Sabrina

Robert
pi_71415010
wel een erg lange op
per week maar een fotootje weghalen, of zijn er betere suggesties?
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:44:58 #3
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71415514
Ik heb met het seizoen het gevoel dat het gescripter is. Die Joseph b.v. is echt een raar figuur. Lijkt me bijna met opzet door de producers erin gestopt. Ook bij de dames zitten er typische lui bij, zoals die Lovely, die tot nu toe zo dom als het achtereind van een varken overkomt, Tennille, die ook heel typisch is. Het gaat meer en meer naar de actie en het koken komt nog verder op de achtergrond – voor zover dat ooit op de voorgrond stond natuurlijk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:56:49 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71415762
Eerste 2 afleveringen gezien, ik vind het weer leuk. Neem het allemaal niet te serieus maar tis leuk kijkvoer. Heb wel het idee dat het wat scripted is maar who cares? Als er gevloekt wordt dan ben ik snel tevreden.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71415858
I AIN'T NO BITCH!!!!
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:33:06 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71416369
Crosspost, maar hier dus verder:
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
Eerste 2 afleveringen intussen bekeken. Wat een typecasting en voorproductie weer.
Die Joseph spant wel de troon qua geforceerd typetje spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_71417092
Ge-wel-dig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 29 juli 2009 @ 03:06:47 #8
44649 beelz
pi_71417334
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:01 schreef JaneDoe het volgende:
I AIN'T NO BITCH!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besef Regulier!
pi_71420985
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 03:06 schreef beelz het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede tijden is er niks bij
heb inmiddels afl 3 gezien
SPOILER
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:27:40 #10
44649 beelz
pi_71424005
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

goede tijden is er niks bij
heb inmiddels afl 3 gezien
SPOILER
Heb net ook aflevering 3 gekeken. Was wel weer leuk.
SPOILER
Besef Regulier!
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:27:34 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71434095
Heerlijk weer die doorgedraaide reacties, vooral die Tennille is een apart type.
Enige 2 die tot nu toe eruit springen qua koken zijn Ariel en Kevin.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:52:11 #12
44649 beelz
pi_71436159
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
Heerlijk weer die doorgedraaide reacties, vooral die Tennille is een apart type.
Enige 2 die tot nu toe eruit springen qua koken zijn Ariel en Kevin.
Ariel is schattig
Besef Regulier!
pi_71439264
tennille is idd weird! ik vond dr de vorige keren nog leuk maar nu begint ze een beetje door te draaien
robert is ook raar, laat vind ik niet echt zien dat hij deze tweede kans wil grijpen
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:45:05 #14
44649 beelz
pi_71439433
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
tennille is idd weird! ik vond dr de vorige keren nog leuk maar nu begint ze een beetje door te draaien
robert is ook raar, laat vind ik niet echt zien dat hij deze tweede kans wil grijpen
Ik vind Tenille wel erg goed als tafelkok... qua entertainment aan tafel dan, haar kookkunsten zijn mwoach...
Lovely moet echt een schop krijgen
Besef Regulier!
pi_71619370
SPOILER
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:34:39 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71626605
Je hoeft het volgens mij niet tussen spoilers te zetten als het al is uitgezonden.
Het is wel 1 grote kneuzenkermis met schreeuwlelijken daar. Die Van en Robert moeten maar als drill-sergeants in het leger gaan, samen met die Tennille.
Poef.....gone! ©golfer
pi_71632735
ach ja , ik dacht ik doe sociaal
nog niet iedereen zal t gezien hebben
pi_71657818
Ey er is een nieuwe season , kijk altijd met mn ma . You fucking donkey
KD
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:58:25 #19
44649 beelz
pi_71660603
Pfff Robert begint zwaar vervelend te worden.... sowieso vind ik dikke mensen smerig, maar deze vetklep is nog lawaaiig ook. Ik ben wel blij dat Lovely weg is... die kon echt helemaal niets. Volgende die bij de dames genomineerd gaan worden zijn Tek en Tenille.
Besef Regulier!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:14:20 #20
44649 beelz
pi_71818525
Hehehe het gaat goed met de vrouwen
Toch raar dat de mannen met 2 gehandicapten en een dikke papzak zo sterk zijn.
Besef Regulier!
pi_71818643
die robert is gewoon nog vetter dan vorig jaar! ongelofelijk dat hij na vorig seizoen niks is afgevallen, zeker nadat hij toen ook al uitviel vanwege zijn hartproblemen.

tennille vind ik toch wel leuk hoor, lekker een grote mond terug geven, hoop niet dat dat dr de das omgaat doen want ze heeft wel een vechtersmentaliteit en volgens mij is dat waar gordon ook wel van houdt

die domme amanda had van mij ook wel mogen vertrekken trouwens met die krokodillentranen van dr
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:23:15 #22
44649 beelz
pi_71818823
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef JaneDoe het volgende:
die robert is gewoon nog vetter dan vorig jaar! ongelofelijk dat hij na vorig seizoen niks is afgevallen, zeker nadat hij toen ook al uitviel vanwege zijn hartproblemen.

tennille vind ik toch wel leuk hoor, lekker een grote mond terug geven, hoop niet dat dat dr de das omgaat doen want ze heeft wel een vechtersmentaliteit en volgens mij is dat waar gordon ook wel van houdt

die domme amanda had van mij ook wel mogen vertrekken trouwens met die krokodillentranen van dr
Robbert gaat naar het ziekenhuis dus daar zijn we weer vanaf. Die Tennille heeft wel een grote bek en daar is niets mis mee, maar ze kan niet koken.
Amanda kan ook niets... de vrouwen hebben dit seizoen echt niets met kwaliteit.
Besef Regulier!
pi_71820696
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef beelz het volgende:

[..]

Robbert gaat naar het ziekenhuis dus daar zijn we weer vanaf. Die Tennille heeft wel een grote bek en daar is niets mis mee, maar ze kan niet koken.
Amanda kan ook niets... de vrouwen hebben dit seizoen echt niets met kwaliteit.
tennille is idd niet de beste kok
maar dit seizoen draait ook niet om het koken maar meer om de dramatiek en spanning
tis eigenlijk gewoon een soap zo onderhand
pi_71836970
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:30 schreef JaneDoe het volgende:

maar dit seizoen draait ook niet om het koken maar meer om de dramatiek en spanning
tis eigenlijk gewoon een soap zo onderhand
Dat was het al een paar seizoenen. Elke deelnemer is getypecast en het wordt allemaal voorgeproduceerd. Ik begin steeds meer te vermoeden dat er bijna alleen nog maar acteurs in zitten, want er zijn er maar 2 of 3 die kunnen koken. de rest heeft alleen een grote bek en vloekt er op los.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:52:44 #25
44649 beelz
pi_71838296
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was het al een paar seizoenen. Elke deelnemer is getypecast en het wordt allemaal voorgeproduceerd. Ik begin steeds meer te vermoeden dat er bijna alleen nog maar acteurs in zitten, want er zijn er maar 2 of 3 die kunnen koken. de rest heeft alleen een grote bek en vloekt er op los.
Als dat waar zou zijn dan is het afgelopen met de carrière van Gordon Ramsay.
Besef Regulier!
pi_71842192
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef golfer het volgende:

[..]

precies, al weet ik t niet van die acteurs, ze zullen iig niet door hk zelf zijn ingehuurd als acteurs
denk eerder dat er meer attention seekers op afkomen en dat zie je ook terug
pi_71857172
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef beelz het volgende:

Als dat waar zou zijn dan is het afgelopen met de carrière van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay vraagt faillissement aan
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:29:51 #28
44649 beelz
pi_71859701
quote:
Conclusie: Hell's Kitchen is fake
Besef Regulier!
pi_72005895
wow!

tennille is lekker voor zichzelf opgekomen, was effe ervan overtuigd dat ze moest vertrekken
ramsay kwam tot de conclusie dat hij haar te hard had aan gepakt,
hem kennende had hij dr anders allang naar dr moer gestuurd!
hij krabbelde een beetje terug en was eigenlijk alleen pissed omdat ze hem 'crap' noemde!

die robert moeten ze maar gewoon naar fatcamp sturen hoor, wat een aanfluiting, als die een restaurant moet runnen, red hij dat nooit met dat hart van hem

andy vind ik een beetje zielig, sabrina een zeur

jim mag thuiis gaan genieten van babyfood
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 12:21:20 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_72006505
Vanavond weer de nieuwe kijken! Leuke afleveringen tot nu toe. Vooral die met het Joseph incident Ik ben wel een fan van Van.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72007349
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer de nieuwe kijken! Leuke afleveringen tot nu toe. Vooral die met het Joseph incident Ik ben wel een fan van Van.
van
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:13:50 #32
44649 beelz
pi_72009665
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef JaneDoe het volgende:
wow!

tennille is lekker voor zichzelf opgekomen, was effe ervan overtuigd dat ze moest vertrekken
ramsay kwam tot de conclusie dat hij haar te hard had aan gepakt,
hem kennende had hij dr anders allang naar dr moer gestuurd!
hij krabbelde een beetje terug en was eigenlijk alleen pissed omdat ze hem 'crap' noemde!

die robert moeten ze maar gewoon naar fatcamp sturen hoor, wat een aanfluiting, als die een restaurant moet runnen, red hij dat nooit met dat hart van hem

andy vind ik een beetje zielig, sabrina een zeur

jim mag thuiis gaan genieten van babyfood
Ja die Robert moet inderdaad opzouten, vond het sowieso al redelijk onzin dat hij een tweede kans heeft gekregen... Ik vind ook dat Tennille op moet zouten want die domme koe kan echt niets. Dat Jim naar huis moest was te verwachten maar toch was echt de faler van de uitzending Andy, dat hij mag blijven snap ik echt niet.

Ow en Tennille moet weg
Besef Regulier!
pi_72011174
Tvp! HK is gaaff
pi_72014133
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:13 schreef beelz het volgende:

[..]

Ja die Robert moet inderdaad opzouten, vond het sowieso al redelijk onzin dat hij een tweede kans heeft gekregen... Ik vind ook dat Tennille op moet zouten want die domme koe kan echt niets. Dat Jim naar huis moest was te verwachten maar toch was echt de faler van de uitzending Andy, dat hij mag blijven snap ik echt niet.

Ow en Tennille moet weg
ik weet niet hoor, heb wel een zwak voor tennille
koken kan ze idd niet, maar ze is wel één van de smaakmakers

robert is een schande, gast is gewoon nog vetter dan een jaar geleden, onbegrijpelijk dat ze hem dit jaar weer hebben toegelaten, is gewoon niet verantwoord!
pi_72190283
Ben ik de enige die deze aflevering heeft gezien?
Hoe dan ook weer leuk en bye, bye....Robert!
spoilers hoeven niet want al uitgezonden
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 07:40:49 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_72191492
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:23 schreef golfer het volgende:
Ik had geen tijd om te kijken, ik wilde vanmiddag gaan kijken, heb hem wel al gedownload en nu weet ik ook wie er uit gaat Maar maakt mij niet uit...

En ik had het wel verwacht eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_72192515
je bent zeker niet de enige die t heeft gezien, maar ik dacht laat ik eens een ander de gelegenheid geven om als eerste te reageren

nou eindelijk is robbert opgeduveld! kon helemaal geen sympathie meer voor em opbrengen.. die gast komt terug uit t ziekenhuis en gaat gelijk aan de hamburger en cola! ook de manier hoe hij met andy omging sloeg nergens op, wat een arrogantie! hup weg ermee en net weer terugkomen volgend jaar
om bij andy's woorden te blijven; eat a salad..

van was wel erg hoor met die plasticjes in t eten elke keer, terwijl hij normaal altijd goed presteert

mijn favo tennille viel deze week op in positieve zin; maakte als enige een opmerking over die knoflookpuree, maar er werd weer niet naar har geluisterd

suzanne is heel erg irritant, mag van mij de volgende keer wieberen!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:22:57 #38
44649 beelz
pi_72198270
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:23 schreef golfer het volgende:
Ik kon het topic niet vinden

Ik weet niet hoe het met jullie was, maar toen Robert werd weggestuurd ging mijn hand de lucht in en slaakte ik een kreet van blijheid.
Blijf nu hopen dat Tennille eruit gaat, maar HK kennende zal zij wel winnen.... Degene die ik het meest haat wint elk seizoen
Besef Regulier!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:24:55 #39
44649 beelz
pi_72198326
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:22 schreef JaneDoe het volgende:
je bent zeker niet de enige die t heeft gezien, maar ik dacht laat ik eens een ander de gelegenheid geven om als eerste te reageren

nou eindelijk is robbert opgeduveld! kon helemaal geen sympathie meer voor em opbrengen.. die gast komt terug uit t ziekenhuis en gaat gelijk aan de hamburger en cola! ook de manier hoe hij met andy omging sloeg nergens op, wat een arrogantie! hup weg ermee en net weer terugkomen volgend jaar
om bij andy's woorden te blijven; eat a salad..

van was wel erg hoor met die plasticjes in t eten elke keer, terwijl hij normaal altijd goed presteert

mijn favo tennille viel deze week op in positieve zin; maakte als enige een opmerking over die knoflookpuree, maar er werd weer niet naar har geluisterd

suzanne is heel erg irritant, mag van mij de volgende keer wieberen!
Pff ja van Van begreep ik ook geen drol, die presteert normaal samen met Kevin het best... heb eigenlijk een beetje het gevoel dat ze expres hebben verloren om Robbert weg te kunnen stemmen. Suzanne is niet irritant, die is best schattig
Besef Regulier!
pi_72222257
suzanne is net zo schattig als een strontvlieg!
ik zou dr echt een rotschop verkopen als ze zich elke keer zo betweterig met mijn afdeling zou bemoeien
ik hoop dat je gelijk krijgt wb tennille
  woensdag 2 september 2009 @ 22:13:27 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72382495
Tennille is volgens mij echt rechtstreeks uit een psychiatrische kliniek geplukt om mee te doen aan dit programma.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72601116
laat tenille maar draaien

was te verwachten dat er iemand van team moest veranderen
das altijd bij de laatste 6
al zou t wel mooi geweest zijn als suzan was weggestuurd
pi_72684409
Tenille schreeuwt altijd zo als ze haar zegje doet voor de camera

Dave vind ik echt zo'n "dude, where's my car" type, te grappig
I approve this message
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:34:52 #44
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72685818
Suzan gaat maar waneer .. aangezien iedereen haar haat (en dus ook de kijkers) zal die echt niet snel weggaan.
Dave is wellicht exit en gaat een Robbert actie uithalen (HK is gelicenseerd voor nog 2 seizoenen)
wel respect voor Dave though

kevin, Van ,Teniel en ? kweet niet

Het zijn echt van die typische US style I am the best gasten en idolaat GR wie ik nu niet echt grappig vind beetje TE mag best wel een paar tandjes met het afzeiken van mensen lager.
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 14:11:03 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_72802018
Geen Hells Kitchen deze week?
niet zo tof doen
pi_72802187
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Karina het volgende:
Geen Hells Kitchen deze week?
22e een dubbele aflevering

http://epguides.com/HellsKitchen/
Ja, schrok je toch even he!
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 14:57:43 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_72803536
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef Boe-man het volgende:

[..]

OK bedankt (ik was weer lui).
niet zo tof doen
pi_73063840
ooo shit, ik zie tenille nog winnen ook!

wat een viezerik zeg die van, met zn gezweet en gerochel
opzouten!!
pi_73118088
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:15 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Ik ben intussen weer helemaal bij en ....bewaar me als die achterlijke schreeuwlelijk van een Tenille het wint.
Wat mij betreft is er maar 1 winnaar: Kevin.

mocht hij het niet worden dan Dave
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 26 september 2009 @ 02:06:36 #50
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_73118342
Kevin is inderdaad een goede kandidaat om te winnen, al gun ik het Dave ook zeker. Al is het alleen al om zijn doorzettingsvermogen. Vraag me alleen af of hij niet te stil is om als chef leiding te geven aan een team.

Tenille is erg irritant al moet ik soms wel erg lachen om haar opmerkingen.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_73118789
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben intussen weer helemaal bij en ....bewaar me als die achterlijke schreeuwlelijk van een Tenille het wint.
Wat mij betreft is er maar 1 winnaar: Kevin.

mocht hij het niet worden dan Dave
idd, of die kale, of die met 1 arm
Ja, schrok je toch even he!
pi_73119748
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 02:06 schreef boku het volgende:
Tenille is erg irritant al moet ik soms wel erg lachen om haar opmerkingen.
look at me when im talking to ya, boy!!!!
  zaterdag 26 september 2009 @ 13:51:49 #53
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73124100
Welke andere series deed ramsey nog meer. Hij deed voorheen toch ook iets met restaurant makeover ofzo?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73128239
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Welke andere series deed ramsey nog meer. Hij deed voorheen toch ook iets met restaurant makeover ofzo?
* Boiling Point (1998)
* Beyond Boiling Point (2000)
* Gordon Ramsay: Oorlog in de keuken (2004)
* Hell's Kitchen (Verenigd Koninkrijk) (2004)
* Hell's Kitchen (Verenigde Staten) (vanaf 2005)
* The F-Word (vanaf 2005)
* Ramsay's Kitchen Nightmares (Verenigd Koninkrijk) (vanaf 2004)
* Kitchen Nightmares (Verenigde Staten) (2007)
* Gordon Ramsay: Cookalong Live (18 januari 2008)
* Gordon Ramsay: Uncensored (Australië) (vanaf 2008)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 26 september 2009 @ 17:13:02 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_73128338
Ik hoop niet dat Tenille wint, ik vind haar zo irritant worden, laat inderdaad Kevin of Dave maar winnen. Ik denk dat Kevin de beste kok is.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:51:59 #56
104963 ETA
European Travel Author
pi_73129296
waarom kijkt heather altijd zo boos
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_73247028
En toen waren er nog maar 4.....
Poef.....gone! ©golfer
pi_73261439
praise the lord, suzanne met de bewegende rups wenkbrauwen is opgerot

donderdag 1 oktober 2009 @ 00:01:27 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73262266
Nou Tenille met haar schreeuwstem er nog uit, Dave met z'n zeikstem en black-outs ook en dan hebben we de 2 finalisten over.
Poef.....gone! ©golfer
pi_73265045
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef golfer het volgende:
Nou Tenille met haar schreeuwstem er nog uit, Dave met z'n zeikstem en black-outs ook en dan hebben we de 2 finalisten over.
nee, niet tennille!!
dave mag idd wel wegwezen nu, heeft zn hand nu wel genoeg verneukt
maar tennille moet in de finale!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:30:36 #61
44649 beelz
pi_73278377
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:37 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nee, niet tennille!!
dave mag idd wel wegwezen nu, heeft zn hand nu wel genoeg verneukt
maar tennille moet in de finale!
Wel Tennille weg, die koe kan niets... heb je haar gerecht gezien? Stomme mokkel is nog niet eens in staat een visje te bakken.
Besef Regulier!
pi_73292523
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef beelz het volgende:

[..]

Wel Tennille weg, die koe kan niets... heb je haar gerecht gezien? Stomme mokkel is nog niet eens in staat een visje te bakken.
ach ja, dr vis brak in tweëen, kan iedereen over komen die onder druk staat
tennille
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:02:13 #63
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73299659
Godver, waarom lees ik nu hier als ik de laatste aflevering nog niet heb gezien.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73348211
Ik ben voor Dave hoor, hij is misschien niet de beste maar ik gun het hem wel.
Kevin vind ik maar arrogant na de laatste aflevering

Tenille en Ariel zie ik dus gewoon echt niet als chef!
I approve this message
pi_73357944
Ik gok dat er weer zoals gebruikelijk (toch?) een man en een vrouw overblijven in de finale. En wmb mag Ariel dan wel samen met Dave overblijven. Tenille niet, ik word al gek van haar stem als ik d'r hoor
Wel jammer dat Suzanne weg is, ik heb altijd een zwak voor mensen die niet goed in de groep liggen
pi_73359061
Ik ben bang dat Tenille het wel tot de finale kan schoppen, die kreeg de vorige aflevering zoveel complimenten. Ik hoop het niet, een aflevering zonder haar schreeuwende biechten zou wel eens leuk zijn.
pi_73448917
i hang my hat low...

tennille!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:06:54 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73459904
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:27 schreef Arth_NL het volgende:
Ik ben bang dat Tenille het wel tot de finale kan schoppen, die kreeg de vorige aflevering zoveel complimenten. Ik hoop het niet, een aflevering zonder haar schreeuwende biechten zou wel eens leuk zijn.
Je wens is verhoord.
Van dat gekrijs zijn we af..

Ik neem trouwens aan dat er genoeg medics en doktoren rond lopen om Dave in de gaten te houden en hem, als het echt onverantwoordelijk zou zijn voor zijn geblesseerde pols, wel uit het spel zullen halen. Zo lang dat niet gebeurd blijft hij een serieuze kanshebber op de overwinning.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:37:41 #69
44649 beelz
pi_73460906
Het erge is natuurlijk wel dat die schreeuwende pokkie foetsie trut over 1 aflevering weer terug is als de finalisten hun eigen keuken moeten runnen.

Maar toch mooi dat ze weg is
Besef Regulier!
pi_73462461
zit nog steeds in een hoekje onbedaarlijk te huilen
  ESF Reporter woensdag 7 oktober 2009 @ 21:13:02 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_73469670
Ik volg dit seizoen (nog) niet, maar ik wil even een grappig iets vertellen: een paar weken geleden was ik op vakantie in New York en we waren in een restaurant. De serveerster kwam me zo bekend voor. Toen kregen we de rekening, ondertekend door Corey E.
Even googlen thuis aangekomen en zoeken bij series die ik volg(de) en toen wist ik het weer.
pi_73470925
Dat geluid toen Dave met die pan weg wilde lopen Het zal er wel in gemonteerd zijn, maar dat klonk wel behoorlijk ranzig..
En Tenille is weg Het gekrijs van haar was deze aflevering wel heel erg zeg. Thank god dat die niet meer meedoet. Maar idd, nog één aflevering en dan zien we haar weer terug. Als ze zich maar rustig houdt
pi_73607798
HAHAHAHA.

Kids: We want food
Dave: I've got food! :D:D:D:D!!!
pi_73680839
wat ben ik blij dat kevin niet gewonnen heeft met zn arrogantie

en waarom was mijn heldin tennille er niet bij de finale?!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:56:42 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_73687873
Leuke spannende finale.
Jammer inderdaad dat Tennile niet erbij was, maar er werd door Amanda en Robert meer dan genoeg gesaboteerd om het leuk te houden.
Ik gun het Dave van harte. Al die weken met een gehandicapte arm toch zo goed koken. Verdiende winnaar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_73690702
Spannende finale, geweldig dat Dave gewonnen heeft. En natuurlijk verdiende hij het door z'n gebroken arm
Die 'bloopers' aan het eind waren ook wel leuk om te zien. Gordon heeft dus echt wel een leuke kant
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 20:03:42 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_73691778
Ik heb de eerste helft van de laatste aflevering net gekeken, kijk straks verder (expres niet naar boven gescrolled) en ik zie dat ze dit jaar niet ieder een eigen restaurant gaan "bouwen", maar alleen een menu. Er was zeker niet genoeg geld voor dit jaar, wel jammer, want ik vond dat altijd wel leuk.

En de aflevering van vorige week, met die kinderen en Tenille die eruit ging, heb ik dus gemist, heel stom. Maar goed, gelukkig was er een voorstukje. Straks verder kijken wie er gaat winnen!
niet zo tof doen
pi_73694199
Dave moet winnen imho
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  Moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 22:10:43 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_73696890
Leuke, spannende finale en verdiende winnaar.

Paar dingetjes die mij opvielen:
Waarom maken ze altijd risotto en St. Jacobsschelpen? Ik heb nog nooit in een restaurant (behalve een Italiaans restaurant) risotto als voorgerecht gehad.
En die parsnip (pastinaak) zie je hier ook niet zo vaak, behalve dan bij Mijn Restaurant is Top. Maar bij Hells Kitchen zie je het heel vaak voorbijkomen.
Waarom laten ze altijd zo weinig van de toetjes zien, die zijn in een restaurant meestal het lekkerst.
Waar was Tenille? Was ze kwaad soms dat ze was uitgeschakeld en wilde ze niet meer terugkomen?
En Robert deed wel heel flauw.
niet zo tof doen
pi_73709120
Zo, ik ben vorige week begonnen met kijken en was dus net op tijd klaar voor de finale. Het stond voor mij al heel lang vast dat het tussen Ariel, Kevin en Dave zou gaan. Normaal gesproken ben ik altijd wel 'voor' iemand in de finale, maar nu kon ik toch moeilijk kiezen. Ik ben toch maar puur op gevoel voor het aanmoedigen van Dave gegaan.

Weird dat we helemaal geen Suzanne-actie hebben gezien in de hele finale, dat had ik eigenlijk wel verwacht. Robert vind ik sinds dit seizoen helemaal niet sympathiek meer. Tenille moet leren niet te schreeuwen, god was was dat irritant. Lekker rustig dat ze er niet bij was in de finale.
Op naar het volgende seizoen! Ik blijf het ieder seizoen jammer vinden dat ze geen reunion show hebben zoals bij Top Chef.

En de afsluiter natuurlijk: I Aint no Bitch!!!
Spoilers!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:18:55 #81
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73709360
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef Karina het volgende:
Leuke, spannende finale en verdiende winnaar.

Paar dingetjes die mij opvielen:
Waarom maken ze altijd risotto en St. Jacobsschelpen? Ik heb nog nooit in een restaurant (behalve een Italiaans restaurant) risotto als voorgerecht gehad.
En die parsnip (pastinaak) zie je hier ook niet zo vaak, behalve dan bij Mijn Restaurant is Top. Maar bij Hells Kitchen zie je het heel vaak voorbijkomen.
Pastinaak is in Nederland echt een ‘vergeten groente’, maar in de VS is het volgens mij nog wel wat bekender. Ook in Duitsland en Denemarken heb ik ’t nog wel eens in de winkel zien liggen.

En die risotto en St. Jacobsschelpen (scallops) zijn ook van die typische ‘exclusieve’ gerechten volgens mij. Je weet wel, zo exclusief dat het standaard is, net zoals zalm dat in Nederland een beetje is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_75009633
Kan ik het niet vinden, kijk ik ergens overheen of is er nog geen topic over het nieuwe seizoen die vanavond begon op Net5?
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 07:49:07 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_75010321
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Pastinaak is in Nederland echt een ‘vergeten groente’, maar in de VS is het volgens mij nog wel wat bekender. Ook in Duitsland en Denemarken heb ik ’t nog wel eens in de winkel zien liggen.

En die risotto en St. Jacobsschelpen (scallops) zijn ook van die typische ‘exclusieve’ gerechten volgens mij. Je weet wel, zo exclusief dat het standaard is, net zoals zalm dat in Nederland een beetje is.
Ik vind risotto nou niet zo exclusief eigenlijk, dat eet je hier bij de Italiaan. Sint Jacobsschelpen wel inderdaad, dat heb ik hier ook wel gegeten in de wat duurdere restaurants, maar bij Hells Kitchen hebben ze die ECHT altijd.

Het Nederlandse topic weet ik ook niet eigenlijk.
niet zo tof doen
  donderdag 26 november 2009 @ 09:10:50 #84
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75011084
quote:
Op donderdag 26 november 2009 07:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind risotto nou niet zo exclusief eigenlijk, dat eet je hier bij de Italiaan. Sint Jacobsschelpen wel inderdaad, dat heb ik hier ook wel gegeten in de wat duurdere restaurants, maar bij Hells Kitchen hebben ze die ECHT altijd.
Volgens mij is ’t een beetje: We moeten iets wat de goegemeente als ‘exclusief’ beschouwt. Dus niet echt exclusief, dan zou niemand het herkennen, maar semi-exclusief, het moet wel de naam hebben. En je kunt risotto vrij snel verprutsen natuurlijk. Volgens mij helpt dat ook wel om het voor Ramsay op het menu te zetten.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 15 mei 2012 @ 23:05:51 #85
22592 crew  Ole
pi_111605845
Nu een terugblik *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 15 mei 2012 @ 23:11:05 #86
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111606155
Do tell.
Spoilers!