idd, of die kale, of die met 1 armquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben intussen weer helemaal bij en ....bewaar me als die achterlijke schreeuwlelijk van een Tenille het wint.
Wat mij betreft is er maar 1 winnaar: Kevin.
mocht hij het niet worden dan Dave
look at me when im talking to ya, boy!!!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:06 schreef boku het volgende:
Tenille is erg irritant al moet ik soms wel erg lachen om haar opmerkingen.
* Boiling Point (1998)quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Welke andere series deed ramsey nog meer. Hij deed voorheen toch ook iets met restaurant makeover ofzo?
nee, niet tennille!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef golfer het volgende:
Nou Tenille met haar schreeuwstem er nog uit, Dave met z'n zeikstem en black-outs ook en dan hebben we de 2 finalisten over.
Wel Tennille weg, die koe kan niets... heb je haar gerecht gezien? Stomme mokkel is nog niet eens in staat een visje te bakken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, niet tennille!!![]()
dave mag idd wel wegwezen nu, heeft zn hand nu wel genoeg verneukt
maar tennille moet in de finale!
ach ja, dr vis brak in tweëen, kan iedereen over komen die onder druk staatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel Tennille weg, die koe kan niets... heb je haar gerecht gezien? Stomme mokkel is nog niet eens in staat een visje te bakken.
Je wens is verhoord.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:27 schreef Arth_NL het volgende:
Ik ben bang dat Tenille het wel tot de finale kan schoppen, die kreeg de vorige aflevering zoveel complimenten. Ik hoop het niet, een aflevering zonder haar schreeuwende biechten zou wel eens leuk zijn.
Pastinaak is in Nederland echt een ‘vergeten groente’, maar in de VS is het volgens mij nog wel wat bekender. Ook in Duitsland en Denemarken heb ik ’t nog wel eens in de winkel zien liggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef Karina het volgende:
Leuke, spannende finale en verdiende winnaar.
Paar dingetjes die mij opvielen:
Waarom maken ze altijd risotto en St. Jacobsschelpen? Ik heb nog nooit in een restaurant (behalve een Italiaans restaurant) risotto als voorgerecht gehad.
En die parsnip (pastinaak) zie je hier ook niet zo vaak, behalve dan bij Mijn Restaurant is Top. Maar bij Hells Kitchen zie je het heel vaak voorbijkomen.
Ik vind risotto nou niet zo exclusief eigenlijk, dat eet je hier bij de Italiaan. Sint Jacobsschelpen wel inderdaad, dat heb ik hier ook wel gegeten in de wat duurdere restaurants, maar bij Hells Kitchen hebben ze die ECHT altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
Pastinaak is in Nederland echt een ‘vergeten groente’, maar in de VS is het volgens mij nog wel wat bekender. Ook in Duitsland en Denemarken heb ik ’t nog wel eens in de winkel zien liggen.
En die risotto en St. Jacobsschelpen (scallops) zijn ook van die typische ‘exclusieve’ gerechten volgens mij. Je weet wel, zo exclusief dat het standaard is, net zoals zalm dat in Nederland een beetje is.
Volgens mij is ’t een beetje: We moeten iets wat de goegemeente als ‘exclusief’ beschouwt. Dus niet echt exclusief, dan zou niemand het herkennen, maar semi-exclusief, het moet wel de naam hebben. En je kunt risotto vrij snel verprutsen natuurlijk. Volgens mij helpt dat ook wel om het voor Ramsay op het menu te zetten.quote:Op donderdag 26 november 2009 07:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind risotto nou niet zo exclusief eigenlijk, dat eet je hier bij de Italiaan. Sint Jacobsschelpen wel inderdaad, dat heb ik hier ook wel gegeten in de wat duurdere restaurants, maar bij Hells Kitchen hebben ze die ECHT altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |