nee! Herrie heeft zijn finale gehad... is klaar... den blijker komt volgend jaar wel weer terug.. (hij heeft 2 jr bijgetekend bij rtl)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:24 schreef tonks het volgende:
"Herrie" Geflopt?
Aan de promo's te zien wel jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef golfer het volgende:
Vrijwel zeker weer herhalingen, ben ik bang.
Ach geeft niet, Gordon is altijd leukquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef golfer het volgende:
Vrijwel zeker weer herhalingen, ben ik bang.
doen ze nooit bij de commercielen! Heel irritant!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Ze zouden in de gids er eens consequent een H achter moeten zetten, dan tuinen we er ook niet steeds in
Idd, maar is het eigenlijk een herhaling? Kijk het zelf nooit zo veel. Ik vind Herrie in de keuken leuker Gordon Ramsey vind ik vaak net iets te grofquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef Smulrol het volgende:
[..]
doen ze nooit bij de commercielen! Heel irritant!
Ik vond het einde wel enigzins vreemd. Komt er nog een deel twee of blijft het bij deze 'zooi'quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Brentmeister het volgende:
Welja, nou ik had em nog niet gezien![]()
Die kerel heeft ook echt NIKS geleerd he, hij kan blijkbaar wel iets, maar hij lapt alles aan z'n laars.
hehe, die aflevering van gisteren is een klassieker! Had 'm al gezien, maar hij blijft leuk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:10 schreef Pilootje het volgende:
Ach en het zal nog wel eens een paar keer herhaald worden. Het schijnt nogal dure serie te zijn geweest.
Maar die aflevering van gisteren blijft leuk.
Jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:04 schreef mirugai het volgende:
[..]
hehe, die aflevering van gisteren is een klassieker! Had 'm al gezien, maar hij blijft leuk.
'Wat zou je doen met stoofvlees?'
'Ik zou het barbequen..'![]()
He, handig! Daar was ik nog benieuwd naar. Was te verwachten....quote:Hoe het verder ging met Bonapartes kun je trouwens hier vinden:
http://www.channel4.com/4(...)bonaparte_later.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |