abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62160767
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:06 schreef JaneDoe het volgende:
overigens morgen is gordon ramsay gastredacteur bij rtl boulevard
dit wil zeggen dat hij de hele uitzending achter de desk zit en het voornamelijk over koken, eten en zijn programma's zal gaan

kijktip
Yep, voor degenen die het gemist hebben : http://www.rtl.nl/compone(...)oulevard_s10_a30.xml
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:01:24 #202
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_62206423
IK heb boulevard gezien via rtlgemist oid. Wat een kutprogramma is dat toch zeg
Maar Gordon was wel ok.
Kwalbert en dinges gingen een recept van Gordon koken.
opgezegd@fok.nl
pi_62211221
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

je zag ook dat gordon voor 2 seconden van zn stuk gebracht was, hahah
"waarom doe je zo onbeschoft?" en dat uit uit de mond van ramsey!!
Inderdaad ja
Nu heb ik zelf in de keuken ooit mogen werken, welliswaar niet van een Ramsey, maar mijn Chef (jeps, Frans heet in de keuken gewoonweg Chef... en dat verdiende ie ook) kon weleens hard zijn, maar nooit gemeen... En nooit op de persoon zoals die Ramsey dat doet. Ik haat dat haantjes gedrag. Onze Chef noemde we Chef omdat ie respect verdiende, niet omdat ie het met verbaal geweld afdwong. Ik zou voor zo een man ook niet kunnen werken trouwens. Dat zou bij de 2de keer uitgekafferd worden finaal misgaan en dan zou het hem ook meteen over zijn om zo met zijn personeel om te gaan. Neemt verder niet weg dat het een eer is om in zijn te keuken te mogen werken, maar er zijn grenzen. Net zoals er betere koks zijn die dat agressieve helemaal niet nodig hebben om een goed product te maken.
pi_62221897
Eigenlijk gaat het hier Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares (US) over precies hetzelfde als in dit topic, in het verleden zal er waarschijnlijk zo veel gepost dat er alle reden toe was om aparte topics voor de versch. progr. te maken maar als ik nu de data bekijk van dit forum ca 200 sinds 13-06-2006 en die van de link ca 125 posts sinds 20 sept 2007 is dat nu toch niet meer aan de orde lijkt me?

Ik vind dit zo verwarrend, kunnen ze niet gewoon samen gevoegd worden in 1 algemeen Gordon Ramsay topic? *lief kijkt*

Ik heb dit ook in die andere tupoc gepost want ik heb geen idee wie hier moddert, sorry!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:48:15 #205
225505 Bananaphone
Ring ring ring
pi_62223531
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 03:13 schreef Tante Bep het volgende:
Eigenlijk gaat het hier Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares (US) over precies hetzelfde als in dit topic, in het verleden zal er waarschijnlijk zo veel gepost dat er alle reden toe was om aparte topics voor de versch. progr. te maken maar als ik nu de data bekijk van dit forum ca 200 sinds 13-06-2006 en die van de link ca 125 posts sinds 20 sept 2007 is dat nu toch niet meer aan de orde lijkt me?

Ik vind dit zo verwarrend, kunnen ze niet gewoon samen gevoegd worden in 1 algemeen Gordon Ramsay topic? *lief kijkt*

Ik heb dit ook in die andere tupoc gepost want ik heb geen idee wie hier moddert, sorry!
Een topic is voor de afleveringen die in Nederland uitgezonden worden dus op RTL5 ofzo en het andere topic is voor afleveringen die in Amerika uitgezonden worden en die mensen in nederland dan downloaden En afleveringen die nu besproken worden in (US) worden pas maanden later uitgezonden op de nederlandse tv en dat vinden sommige mensen niet leuk om te lezen, daarom heb je van bijna alle series twee topics op fok.
:o
pi_62380487
Vanavond weer Oorlog in de Keuken
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_62391978
Wat een stel vanavond!

Zoals ze die gasten eruit bonjouren. Die eerste gedroeg zich ook als een lul, maar die tweede deed het nog vrij netjes.

Die man kan bestwel koken, zag er niet onsmakelijk uit. Maar het is idd meer voor thuis dan voor een restaurant.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62392019
Stuk gemist, maar geweldig
pi_62396515
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:25 schreef marcodej het volgende:
Wat een stel vanavond!

Zoals ze die gasten eruit bonjouren. Die eerste gedroeg zich ook als een lul, maar die tweede deed het nog vrij netjes.

Die man kan bestwel koken, zag er niet onsmakelijk uit. Maar het is idd meer voor thuis dan voor een restaurant.
ik ben meestal wel goedgelovig wat betreft de 'echtheid' van dit soort programma's..... maar vanavond was het toch echt nep imo...
dat is toch echt vreemd dat de meeste mensen gewoon accepteerden wat er daar werd gezegd (geschreeuwd) en gedaan (4 uur wachten op een gerecht)...
looooooooooooooooool lol
pi_62398285
Dat meisje dat knock-out ging bij d'r val, was dat nou dat meisje dat Gordon van de hotelschool geregeld had, of 1 van die 2 serveerstertjes die er al liepen?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_62402063
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:45 schreef Walter81 het volgende:
Dat meisje dat knock-out ging bij d'r val, was dat nou dat meisje dat Gordon van de hotelschool geregeld had, of 1 van die 2 serveerstertjes die er al liepen?
nee een van die meisjes die er al werkten
looooooooooooooooool lol
pi_62405923
TVP.

Gisteren gekeken en het was geweldig.
pi_62406336
Je zou maar met zo'n wijf getrouwd zijn
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62540483
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef Bananaphone het volgende:

[..]

Een topic is voor de afleveringen die in Nederland uitgezonden worden dus op RTL5 ofzo en het andere topic is voor afleveringen die in Amerika uitgezonden worden en die mensen in nederland dan downloaden En afleveringen die nu besproken worden in (US) worden pas maanden later uitgezonden op de nederlandse tv en dat vinden sommige mensen niet leuk om te lezen, daarom heb je van bijna alle series twee topics op fok.
oke, duidelijk!
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:25 schreef marcodej het volgende:
Wat een stel vanavond!

Ook zeer vermakelijk vond ik dat hij vol trots zijn kookboeken had getoond en het eerste wat we Ramsay in de keuken zagen doen was ze weghalen, inclusief die van hemzelf. ("daarin staan gerechten bedoeld om thuis te maken")

Toen hij op 't eind dat (veel te grote) koksjasje wat ie had gekregen aantrok kreeg ik bijna meelij met 'm!
pi_62545466
morgen weer
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')